quote:Op maandag 3 februari 2020 07:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, Baudet plaatst een verhaaltje zonder het te verifiëren want goede vriendinnen. Uiteraard is dat op een site als nu.nl groter nieuws dan een aanslag in London.
Dit land is ziek, en de hordes idioten die schaterend om een tweet van Thierry Baudet heen dansen zijn er schuldig aan, niet die domme tweet van Baudet.
Dat maakt toch niks uit? De controleurs in burger hadden legitimatie bij. En een politie-agent.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:52 schreef Silven het volgende:
[..]
Hoe vaak de microfoon/luisprekers kapot zijn in een trein of het zo godvergeten druk is dat je er sowieso niks van verstaat. Maargoed.
Op het moment dat je online wordt gezet door een bekende politicus kan het snel gaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik geloof er niks van dat die NS medewerker zichzelf herkende. Dat was een foto van iemands achterhoofd en binnen 30 minuten na plaatsing had iemand zich herkend in die foto én een reactie op facebook geplaatst. Jaja, dat gelooft natuurlijk geen mens, behalve mensen die hele dagen driftig op zoek zijn naar stokken om Baudet mee te slaan.
Het waren er twee.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:12 schreef hoechst het volgende:
Fake newa
Sinds wanneer zijn conducteurs met 4 tegelijk?
Dat het onbeschofte ‘marokkaantjes’ waren, kutmarokkaan dit , kutmarokkaanen dat, minder minderquote:Op maandag 3 februari 2020 09:01 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Het ging om een controle. Dat was de hele kern van de interactie. Ik zou niet weten wat die meiden hem dan verteld moeten hebben.
Je bedoelt de politiek die de meest nare daden van criminele asielzoekers als 'overige' bestempeld, om maar niet een 'verkeerd' beeld te willen schetsen?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik zeg ook niet dat het ok is, er is een groep mensen die bewust fakenews verspreiden om de verhoudingen op scherp stellen.
Zoals ook hier te zien is zijn de FvD aanhangers niet geïnteresseerd in feiten zolang het om allochtonen gaat.
En waar verplicht aan mee betaald moet worden ..quote:Op maandag 3 februari 2020 09:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
6 pagina's al over een tweetje.
Het is toch wat allemaal. Het zijn ook de usual suspects die het hardst om dit onbenullig relletje het hardste janken.
Nee dat bedoel ik niet. Ik heb echt schijthekel aan jouw infantiele ‘ja maar hunnie’ geleuterquote:Op maandag 3 februari 2020 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bedoelt de politiek die de meest nare daden van criminele asielzoekers als 'overige' bestempeld, om maar niet een 'verkeerd' beeld te willen schetsen?
Hoeveel delen haalden we met de het kattenkwaad van de zoon van femke waarbij de rook uit de oren van alt rechtsen hier kwam.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
6 pagina's al over een tweetje.
Het is toch wat allemaal. Het zijn ook de usual suspects die het hardst om dit onbenullig relletje het hardste janken.
En op de geheel logische vraag die je dan moet stellen, namelijk wat ze wilden, gaven ze geen antwoord? Hou op, er zijn zo veel onwaarschijnlijke aannames die je moet hebben om een situatie te hebben waarin hij niet het echte verhaal wist.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Dat het onbeschofte ‘marokkaantjes’ waren, kutmarokkaan dit , kutmarokkaanen dat, minder minder
What about?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je bedoelt de politiek die de meest nare daden van criminele asielzoekers als 'overige' bestempeld, om maar niet een 'verkeerd' beeld te willen schetsen?
Whataboutismquote:Op maandag 3 februari 2020 09:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik heb echt schijthekel aan jouw infantiele ‘ja maar hunnie’ geleuter
Geen flauw idee.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoeveel delen haalden we met de het kattenkwaad van de zoon van femke waarbij de rook uit de oren van alt rechtsen hier kwam.
Welke feiten?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik zeg ook niet dat het ok is, er is een groep mensen die bewust fakenews verspreiden om de verhoudingen op scherp stellen.
Zoals ook hier te zien is zijn de FvD aanhangers niet geïnteresseerd in feiten zolang het om allochtonen gaat.
NWS / Zoon Femke Halsema gearresteerd #18 Stapt Halsema op ?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Hoeveel delen haalden we met de het kattenkwaad van de zoon van femke waarbij de rook uit de oren van alt rechtsen hier kwam.
Racisme? Het beestje bij de naam noemen is racisme?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:11 schreef pokkerdepok het volgende:
leugens, foutje, doet er eigenlijk niet eens toe.
het laat puur racisme zien, dit. en de intentie van baudet om zijn racisme uit te buiten om stemmen te winnen.
Dus de NS begaat een grove fout door de lezing van deze getuigen 1 op 1 te bevestigen, want ze weten helemaal niet of het wel om deze situatie ging?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Welke feiten?
Getuigenissen van mensen die zeggen er bij te zijn geweest?
Lopen de vriendinnen van Baudet rond met een bord om hun nek "vriendin van Thierry Baudet"
Hoe weten de getuigen dat die vrouwen de vriendinnen van Baudet waren? Waren de getuigen niet getuige van een heel ander incident? Als ze überhaupt al getuige waren want de getuigen meldden zich wel heel snel met een soortgelijk verhaal op facebook en twitter waarin sommige alinea's exact hetzelfde waren als in door 1 persoon geschreven.
Binnen 30 minuten je achterhoofd herkennen en een relaas op facebook getypt. Dat gaat inderdaad erg snel, ongeloofwaardig snel.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:05 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Op het moment dat je online wordt gezet door een bekende politicus kan het snel gaan.
Ja, de dames wilde hun vervoerbewijs pas laten zien toen er ook een agent bij was.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:59 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik geloof dat er iets is voorgevallen tussen de dames en controleurs ja.
Marokkanen zijn geen ras en kan ergens best begrijpen dat mensen zich niet op hun gemak voelen als twee anonieme noord-afrikanen zonder zichtbare werkkleding lastige vragen beginnen te stellen.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:11 schreef pokkerdepok het volgende:
leugens, foutje, doet er eigenlijk niet eens toe.
het laat puur racisme zien, dit. en de intentie van baudet om zijn racisme uit te buiten om stemmen te winnen.
? welk beestje?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:14 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Racisme? Het beestje bij de naam noemen is racisme?
Misschien hebben ze dat zelf bekend gemaakt in die heftige discussie.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Welke feiten?
Getuigenissen van mensen die zeggen er bij te zijn geweest?
Lopen de vriendinnen van Baudet rond met een bord om hun nek "vriendin van Thierry Baudet"
Hoe weten de getuigen dat die vrouwen de vriendinnen van Baudet waren? Waren de getuigen niet getuige van een heel ander incident? Als ze überhaupt al getuige waren want de getuigen meldden zich wel heel snel met een soortgelijk verhaal op facebook en twitter waarin sommige alinea's exact hetzelfde waren als in door 1 persoon geschreven.
Toch bevestigt de NS het. Liegen die dan ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Binnen 30 minuten je achterhoofd herkennen en een relaas op facebook getypt. Dat gaat inderdaad erg snel, ongeloofwaardig snel.
Daar lijkt het wel op ja. Want Thierry noemt geen locatie en tijdstip, maar iedereen lijkt te weten waar en hoe laat dit heeft plaatsgevonden. Waaruit blijkt dat dit niet een heel ander incident betreft? Hoe weten we dat het over hetzelfde gaat? Aanname op aanname wordt er gestapeld en ieder kritisch denkvermogen overboord omdat het over Baudet gaat. Om je kapot te lachen als het niet zo sneu was.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:15 schreef Chia het volgende:
[..]
Dus de NS begaat een grove fout door de lezing van deze getuigen 1 op 1 te bevestigen, want ze weten helemaal niet of het wel om deze situatie ging?
Dit.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:54 schreef recursief het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te denken dat het hem geen biet interesseert of het allemaal klopt wat hij zegt en dat ie deze kans om weer even in de spotlights te staan met beide handen heeft aangegrepen. Een deel van zijn schare fans en groupies vindt het prachtig en dat weet hij.
Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat zelf bekend gemaakt in die heftige discussie.
Doen mensen vaker, of ze gaan zelf roepen dat ze het op Facebook gaan zetten.
Interessant hoe volgzaam je bent aan je leider.
Ik heb niet allemaal Twitterdraadjes uit lopen spitten, maar ik vertrouw er wel op dat de NS op basis van de foto heeft kunnen verifiëren om welke medewerkers van hun het ging en wat het verhaal van die medewerkers was.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Want Thierry noemt geen locatie en tijdstip, maar iedereen lijkt te weten waar en hoe laat dit heeft plaatsgevonden. Waaruit blijkt dat dit niet een heel ander incident betreft? Hoe weten we dat het over hetzelfde gaat? Aanname op aanname wordt er gestapeld en ieder kritisch denkvermogen overboord omdat het over Baudet gaat. Om je kapot te lachen als het niet zo sneu was.
Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze dat zelf bekend gemaakt in die heftige discussie.
Doen mensen vaker, of ze gaan zelf roepen dat ze het op Facebook gaan zetten.
Interessant hoe volgzaam je bent aan je leider.
Wat ik zeg is wat ik zeg. Hoe weet de NS welk incident en welke vrouwen het betrof?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Toch bevestigt de NS het. Liegen die dan ook.
Of wat wil je nu zeggen. Dat de manbop de foto niet de NS medewerker is?
De aanname dat jij je leider blind lijkt te volgen? Je PO is wel duidelijk hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.
Hoezo iedereen? als de NS het maar weet. Allemaal vage figuren op Twitter en dergelijke heb ik geen boodschap aan. Daar kan iedereen wel wat roepen.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.
[..]
Wat ik zeg is wat ik zeg. Hoe weet de NS welk incident en welke vrouwen het betrof?
Dat incident met de controle in burger zal best plaatsgevonden hebben, maar hoe weet de NS dat dat hetzelfde incident os als de vriendinnen van Baudet.
Baudet noemt geen tijd, Baudet noemt geen locatie, we weten niet wie de vriendinnen zijn. Toch lijkt iedereen opeens te weten hoe laat, in welke trein en om welke vrouwen het ging. Hoe weten ze dat?
Geen idee. Dat doet er verder niet toe. Wat er wel toe doet is dat de dames zich vervelend voelde. Dankzij de politieagent is het opgelost. Prima toch? Verder niets aan de hand.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:16 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Ja, de dames wilde hun vervoerbewijs pas laten zien toen er ook een agent bij was.
Wat is er volgens jou nog meer gebeurt dan?
Welk tijdstip dan wel? Welke trein? Waar zijn de getuigen die het verhaal van die vrouwen bevestigen?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op ja. Want Thierry noemt geen locatie en tijdstip, maar iedereen lijkt te weten waar en hoe laat dit heeft plaatsgevonden. Waaruit blijkt dat dit niet een heel ander incident betreft? Hoe weten we dat het over hetzelfde gaat? Aanname op aanname wordt er gestapeld en ieder kritisch denkvermogen overboord omdat het over Baudet gaat. Om je kapot te lachen als het niet zo sneu was.
Dat zou ik erg knap vinden op basis van een gedeeltelijk achterhoofd. Volgens Baudet ging het om Marokkanen, de NS controleurs zouden gewoon Nederlands zijn geweest begreep ik.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb niet allemaal Twitterdraadjes uit lopen spitten, maar ik vertrouw er wel op dat de NS op basis van de foto heeft kunnen verifiëren om welke medewerkers van hun het ging en wat het verhaal van die medewerkers was.
Ik vertrouw dan toch eerder op de lezing van de NS dan het via via verhaal van Thierry. De NS heeft er ook totaal geen belang bij heeft om te reageren als het niet om hun medewerkers gaat.
Het is dom dat wij onze taal hebben laten verkrachten door de sjw's die zelf het hardst roepen dat er geen rassen zijn maar de troefkaart racisme nooit willen en zullen opgeven.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:20 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Lees artikel 1 van de grondwet nog eens even, dit is een te dom argument
Precies. Wat ik ook merkwaardig vind is dat wanneer deze vriendinnen over dit incident hebben "geklaagd" bij Baudet, toen wisten ze dus noh niet dat het om NS medewerkers in burger ging. Dat klagen was dan tijdens het lastigvallen, en niet achteraf (toen begrepen ze dat het of NS medewerkers zou gaan). Dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Wat ik zeg is wat ik zeg. Hoe weet de NS welk incident en welke vrouwen het betrof?
Dat incident met de controle in burger zal best plaatsgevonden hebben, maar hoe weet de NS dat dat hetzelfde incident os als de vriendinnen van Baudet.
De NS heeft geen uitspraken gedaan over de achtergrond van hun medewerkers.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat zou ik erg knap vinden op basis van een gedeeltelijk achterhoofd. Volgens Baudet ging het om Marokkanen, de NS controleurs zouden gewoon Nederlands zijn geweest begreep ik.
Nogmaals: hebben we het wel over hetzelfde.
Ik vertrouw helemaal niet blind op een organisatie als de NS ik kijk zelf naar de feiten. En zo lang niemand mij uit kan leggen hoe iedereen zogenaamd weet hoe laat en in welke trein de vriendinnen van Baudet zaten neem ik diens lezing niet serieus.
Natuurlijk is er geen nieuws als een notoire leugenaar, fantast en ophitser een vrijwel oncontroleerbaar verhaal uit tweede hand in een tweet plaatst met een oproep om op de FvD te stemmen want 'aangifte is zinloos'. Sodemieter op zeg, als de NOS daar een nieuwsbericht van moet maken heb je een wel heel scheef beeld van wat 'nieuws' is en heb je wel heel weinig op met waarheidsvinding en objectiviteit.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:01 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag meldde TPO de tweet al
[..]
Nos zweeg, vond het blijkbaar niet van belang.
Komt er pas een dag later mee om de uitglijder te vieren - ineens wel van belang![]()
Nu moet je het niet omkeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Welk tijdstip dan wel? Welke trein? Waar zijn de getuigen die het verhaal van die vrouwen bevestigen?
de getuigen wel.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:26 schreef Chia het volgende:
[..]
De NS heeft geen uitspraken gedaan over de achtergrond van hun medewerkers.
Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gedragen tijdens de kaartcontrole.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:46 schreef Nikonlover het volgende:
Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gevoeld tijdens de kaartcontrole.
Wat dan wel?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik niet. Ik heb echt schijthekel aan jouw infantiele ‘ja maar hunnie’ geleuter
Op die vage sociale media getuigen vertrouw je nu ineens wel? Wie weet zaten ze niet eens in dezelfde trein en zuigen ze het allemaal uit hun duim, weten wij veel.quote:
Aangifte doen in deze situatie is wel degelijk zinloos. De politie neemt slachtoffers van kaartcontroles door NS personeel niet serieusquote:Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Natuurlijk is er geen nieuws als een notoire leugenaar, fantast en ophitser een vrijwel oncontroleerbaar verhaal uit tweede hand in een tweet plaatst met een oproep om op de FvD te stemmen want 'aangifte is zinloos'. Sodemieter op zeg, als de NOS daar een nieuwsbericht van moet maken heb je een wel heel scheef beeld van wat 'nieuws' is en heb je wel heel weinig op met waarheidsvinding en objectiviteit.
Tuurlijk , alles ligt aan de ander. Wat een heerlijk simpel wereldbeeld heb jequote:Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wat dan wel?
Als je het over fake news hebt, moet je gewoon bij de huidige politiek zijn. Niet alleen bij slinks' favo boxbal baudet. Daar is weinig jamaarhunnie aan en prima te onderbouwen zoals ik net deed.
Het ligt dus eerder aan jou dat je keihard je ongefundeerde onderbuik wil laten horen, zonder al te veel tegengeluid.
Doe je ding verder, maar kom niet huilen als je een keer de realiteit onder ogen krijgt.
Ja op die getuigen baseert de NS zich natuurlijk ook. Want de getuigen beweren dat dit plaatsvond in de trein van Weesp naar XXX om XXX uur. Waarop de NS inderdaad bevestigd dat er in die trein een controle in burger was.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:29 schreef Chia het volgende:
[..]
Op die vage sociale media getuigen vertrouw je nu ineens wel? Wie weet zaten ze niet eens in dezelfde trein en zuigen ze het allemaal uit hun duim, weten wij veel.
Zoek op.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:20 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Lees artikel 1 van de grondwet nog eens even, dit is een te dom argument
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |