abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191322663
Ik zeg ook niet dat het ok is, er is een groep mensen die bewust fakenews verspreiden om de verhoudingen op scherp stellen.
Zoals ook hier te zien is zijn de FvD aanhangers niet geïnteresseerd in feiten zolang het om allochtonen gaat.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:04:34 #152
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191322671
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, Baudet plaatst een verhaaltje zonder het te verifiëren want goede vriendinnen. Uiteraard is dat op een site als nu.nl groter nieuws dan een aanslag in London. :')

Dit land is ziek, en de hordes idioten die schaterend om een tweet van Thierry Baudet heen dansen zijn er schuldig aan, niet die domme tweet van Baudet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 3 februari 2020 @ 09:05:09 #153
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191322677
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:52 schreef Silven het volgende:

[..]

Hoe vaak de microfoon/luisprekers kapot zijn in een trein of het zo godvergeten druk is dat je er sowieso niks van verstaat. Maargoed.
Dat maakt toch niks uit? De controleurs in burger hadden legitimatie bij. En een politie-agent.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191322680
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik geloof er niks van dat die NS medewerker zichzelf herkende. Dat was een foto van iemands achterhoofd en binnen 30 minuten na plaatsing had iemand zich herkend in die foto én een reactie op facebook geplaatst. Jaja, dat gelooft natuurlijk geen mens, behalve mensen die hele dagen driftig op zoek zijn naar stokken om Baudet mee te slaan.
Op het moment dat je online wordt gezet door een bekende politicus kan het snel gaan.
pi_191322682
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:12 schreef hoechst het volgende:
Fake newa

Sinds wanneer zijn conducteurs met 4 tegelijk?
Het waren er twee.
pi_191322693
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:01 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Het ging om een controle. Dat was de hele kern van de interactie. Ik zou niet weten wat die meiden hem dan verteld moeten hebben.
Dat het onbeschofte ‘marokkaantjes’ waren, kutmarokkaan dit , kutmarokkaanen dat, minder minder
  maandag 3 februari 2020 @ 09:07:37 #157
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191322703
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik zeg ook niet dat het ok is, er is een groep mensen die bewust fakenews verspreiden om de verhoudingen op scherp stellen.
Zoals ook hier te zien is zijn de FvD aanhangers niet geïnteresseerd in feiten zolang het om allochtonen gaat.
Je bedoelt de politiek die de meest nare daden van criminele asielzoekers als 'overige' bestempeld, om maar niet een 'verkeerd' beeld te willen schetsen?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191322714
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
6 pagina's al over een tweetje.

Het is toch wat allemaal :'). Het zijn ook de usual suspects die het hardst om dit onbenullig relletje het hardste janken.
En waar verplicht aan mee betaald moet worden ..

NOS NIEUWS • POLITIEK • GISTEREN, 18:04
NS weerspreekt 'Marokkanen-tweet' Baudet
shift-knop defekt
pi_191322728
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je bedoelt de politiek die de meest nare daden van criminele asielzoekers als 'overige' bestempeld, om maar niet een 'verkeerd' beeld te willen schetsen?
Nee dat bedoel ik niet. Ik heb echt schijthekel aan jouw infantiele ‘ja maar hunnie’ geleuter
pi_191322737
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
6 pagina's al over een tweetje.

Het is toch wat allemaal :'). Het zijn ook de usual suspects die het hardst om dit onbenullig relletje het hardste janken.
Hoeveel delen haalden we met de het kattenkwaad van de zoon van femke waarbij de rook uit de oren van alt rechtsen hier kwam. :D
  maandag 3 februari 2020 @ 09:10:26 #161
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191322738
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:06 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Dat het onbeschofte ‘marokkaantjes’ waren, kutmarokkaan dit , kutmarokkaanen dat, minder minder
En op de geheel logische vraag die je dan moet stellen, namelijk wat ze wilden, gaven ze geen antwoord? Hou op, er zijn zo veel onwaarschijnlijke aannames die je moet hebben om een situatie te hebben waarin hij niet het echte verhaal wist.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:11:16 #162
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_191322751
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:07 schreef Red_85 het volgende:

[..]

What about?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_191322755
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Ik heb echt schijthekel aan jouw infantiele ‘ja maar hunnie’ geleuter
Whataboutism :')
pi_191322760
leugens, foutje, doet er eigenlijk niet eens toe.

het laat puur racisme zien, dit. en de intentie van baudet om zijn racisme uit te buiten om stemmen te winnen.
pi_191322782
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Hoeveel delen haalden we met de het kattenkwaad van de zoon van femke waarbij de rook uit de oren van alt rechtsen hier kwam. :D
Geen flauw idee.
pi_191322798
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Welke feiten?
Getuigenissen van mensen die zeggen er bij te zijn geweest?

Lopen de vriendinnen van Baudet rond met een bord om hun nek "vriendin van Thierry Baudet"

Hoe weten de getuigen dat die vrouwen de vriendinnen van Baudet waren? Waren de getuigen niet getuige van een heel ander incident? Als ze überhaupt al getuige waren want de getuigen meldden zich wel heel snel met een soortgelijk verhaal op facebook en twitter waarin sommige alinea's exact hetzelfde waren als in door 1 persoon geschreven.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191322809
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Basp1 het volgende:

[..]

NWS / Zoon Femke Halsema gearresteerd #18 Stapt Halsema op ?
18 en toen kwam er een slotje, dus het hadden er nog meer kunnen zijn _O-
  maandag 3 februari 2020 @ 09:14:40 #168
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322820
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:11 schreef pokkerdepok het volgende:

het laat puur racisme zien, dit. en de intentie van baudet om zijn racisme uit te buiten om stemmen te winnen.
Racisme? Het beestje bij de naam noemen is racisme?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191322829
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welke feiten?

Lopen de vriendinnen van Baudet rond met een bord om hun nek "vriendin van Thierry Baudet"

Hoe weten de getuigen dat die vrouwen de vriendinnen van Baudet waren? Waren de getuigen niet getuige van een heel ander incident? Als ze überhaupt al getuige waren want de getuigen meldden zich wel heel snel met een soortgelijk verhaal op facebook en twitter waarin sommige alinea's exact hetzelfde waren als in door 1 persoon geschreven.
Dus de NS begaat een grove fout door de lezing van deze getuigen 1 op 1 te bevestigen, want ze weten helemaal niet of het wel om deze situatie ging?
pi_191322834
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:05 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Op het moment dat je online wordt gezet door een bekende politicus kan het snel gaan.
Binnen 30 minuten je achterhoofd herkennen en een relaas op facebook getypt. Dat gaat inderdaad erg snel, ongeloofwaardig snel.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191322857
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:59 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Ik geloof dat er iets is voorgevallen tussen de dames en controleurs ja.
Ja, de dames wilde hun vervoerbewijs pas laten zien toen er ook een agent bij was.

Wat is er volgens jou nog meer gebeurt dan?
pi_191322861
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:11 schreef pokkerdepok het volgende:

Marokkanen zijn geen ras en kan ergens best begrijpen dat mensen zich niet op hun gemak voelen als twee anonieme noord-afrikanen zonder zichtbare werkkleding lastige vragen beginnen te stellen.
Dat heeft te maken met een slechte reputatie die niet door nep-nieuws is opgebouwd maar door veelvuldige misdadige acties vanuit die groep zelf.
Kwam een paar jaar geleden zelf zo'n figuur tegen en die was wel in uniform maar leek wel ontsnapt uit Gitmo. Gewoon even vriendelijk vragen om een vervoersbewijs was er niet bij, was meer een bevel of anders...
shift-knop defekt
pi_191322868
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:14 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Racisme? Het beestje bij de naam noemen is racisme?
? welk beestje?
pi_191322870
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:13 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welke feiten?

Misschien hebben ze dat zelf bekend gemaakt in die heftige discussie.
Doen mensen vaker, of ze gaan zelf roepen dat ze het op Facebook gaan zetten.
Interessant hoe volgzaam je bent aan je leider.
pi_191322877
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Binnen 30 minuten je achterhoofd herkennen en een relaas op facebook getypt. Dat gaat inderdaad erg snel, ongeloofwaardig snel.
Toch bevestigt de NS het. Liegen die dan ook.

Of wat wil je nu zeggen. Dat de manbop de foto niet de NS medewerker is?
pi_191322879
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:15 schreef Chia het volgende:

[..]

Dus de NS begaat een grove fout door de lezing van deze getuigen 1 op 1 te bevestigen, want ze weten helemaal niet of het wel om deze situatie ging?
Daar lijkt het wel op ja. Want Thierry noemt geen locatie en tijdstip, maar iedereen lijkt te weten waar en hoe laat dit heeft plaatsgevonden. Waaruit blijkt dat dit niet een heel ander incident betreft? Hoe weten we dat het over hetzelfde gaat? Aanname op aanname wordt er gestapeld en ieder kritisch denkvermogen overboord omdat het over Baudet gaat. Om je kapot te lachen als het niet zo sneu was.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:19:09 #177
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191322902
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:54 schreef recursief het volgende:

[..]

Ik durf zelfs te denken dat het hem geen biet interesseert of het allemaal klopt wat hij zegt en dat ie deze kans om weer even in de spotlights te staan met beide handen heeft aangegrepen. Een deel van zijn schare fans en groupies vindt het prachtig en dat weet hij.
Dit.
Kans is dat hij het alleen maar mooi vindt dat het nog meer aandacht gegenereerd heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_191322903
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Misschien hebben ze dat zelf bekend gemaakt in die heftige discussie.
Doen mensen vaker, of ze gaan zelf roepen dat ze het op Facebook gaan zetten.
Interessant hoe volgzaam je bent aan je leider.
Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.
pi_191322918
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:16 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Marokkanen zijn geen ras
Lees artikel 1 van de grondwet nog eens even, dit is een te dom argument
pi_191322936
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Want Thierry noemt geen locatie en tijdstip, maar iedereen lijkt te weten waar en hoe laat dit heeft plaatsgevonden. Waaruit blijkt dat dit niet een heel ander incident betreft? Hoe weten we dat het over hetzelfde gaat? Aanname op aanname wordt er gestapeld en ieder kritisch denkvermogen overboord omdat het over Baudet gaat. Om je kapot te lachen als het niet zo sneu was.
Ik heb niet allemaal Twitterdraadjes uit lopen spitten, maar ik vertrouw er wel op dat de NS op basis van de foto heeft kunnen verifiëren om welke medewerkers van hun het ging en wat het verhaal van die medewerkers was.

Ik vertrouw dan toch eerder op de lezing van de NS dan het via via verhaal van Thierry. De NS heeft er ook totaal geen belang bij heeft om te reageren als het niet om hun medewerkers gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')