abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 07:51:50 #51
5428 crew  miss_sly
pi_191322057
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:40 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Nouja met het risico dat ik op een baudet beschermer begin te lijken: we weten ook niet op welk moment in het gebeuren deze vriendinnen Baudet op de hoogte hebben gesteld. Het ging immers om mensen in burger die ov kaarten begonnen te claimen.
Nadat omgeroepen was dat er controle van plaatsbewijzen door controleurs in burger gedaan zouden worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 3 februari 2020 @ 07:51:51 #52
277627 Seven.
We are Borg.
pi_191322058
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dit ja.
Zijn ook geen feiten die je daar quote.
Resistance is futile.
pi_191322067
Ah, Baudet plaatst een verhaaltje zonder het te verifiëren want goede vriendinnen. Uiteraard is dat op een site als nu.nl groter nieuws dan een aanslag in London. :')

Dit land is ziek, en de hordes idioten die schaterend om een tweet van Thierry Baudet heen dansen zijn er schuldig aan, niet die domme tweet van Baudet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 07:53:38 ]
pi_191322076
quote:
11s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh wat erg! Iemand verkondigt een mening op fok!!!
Ja, totdat iemand anders je tegen spreekt, dan breekt de hel los onderhand he.
pi_191322080
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat hij de boel expres heeft zitten verdraaien.
Ik durf zelfs te denken dat het hem geen biet interesseert of het allemaal klopt wat hij zegt en dat ie deze kans om weer even in de spotlights te staan met beide handen heeft aangegrepen. Een deel van zijn schare fans en groupies vindt het prachtig en dat weet hij.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_191322094
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:47 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat hij de boel expres heeft zitten verdraaien.
Beetje zoals er mensen van mening zijn dat NikkieTutorials ook een loopje met de waarheid nam.
pi_191322122
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 06:43 schreef Basp1 het volgende:
De partij die alles fake nieuws noemt die zelf nu fake nieuws publiceert wie had dat nou verwacht van deze oprechte mensen. _O-
En dan weigert de media te woord te staan :')
  maandag 3 februari 2020 @ 07:59:31 #58
8369 speknek
Another day another slay
pi_191322135
Baudet doet altijd alsof hij heel geleerd is (ookal moest hij promoveren met een thesiscommissie bestaande uit vriendjes van de promotor en wilde daarna niemand hem hebben), maar uiteindelijk is het gewoon die vervelende racistische opa bij kerst, maar dan eentje die dure woorden gebruikt.

quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:35 schreef Nikonlover het volgende:
Kom op man. Iedereen die op socialmedia zit heeft weleens een wat minder verstandige tweet geplaatst. Maar om dit gelijk nou zo op te blazen is wel sneu.
Dat is de helft van jouw threads man.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191322145
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:57 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

En dan weigert de media te woord te staan :')
Niet gek. Ik vind het wel grappig hoe de media dit weer oppikt en opblaast. Ze grijpen elke kans aan Baudet zwart te maken. Maar als hun geliefde Klaver of Jetten wat doet hoor je de media niet. Ook toen in de Otten affaire was het overal voorpagina nieuws. "LPF toestanden" werd er gezegd. "Rechts kan nooit een partij fatsoenlijk organiseren" enz. Toen achteraf bleek dat Baudet gelijk had hoorde je ze niet.
Land of the free. Home of the brave.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:01:21 #60
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322158
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Niet gek. Ik vind het wel grappig hoe de media dit weer oppikt en opblaast. Ze grijpen elke kans aan Baudet zwart te maken. Maar als hun geliefde Klaver of Jetten wat doet hoor je de media niet. Ook toen in de Otten affaire was het overal voorpagina nieuws. "LPF toestanden" werd er gezegd. "Rechts kan nooit een partij fatsoenlijk organiseren" enz. Toen achteraf bleek dat Baudet gelijk had hoorde je ze niet.
Eens
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191322184
Uitglijder Baudet: 'Lastigvallende Marokkanen' blijken conducteurs
Hij was vermoedelijk een van die 'vier Marokkanen'.
pi_191322188
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:00 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Als Jetten of Klaver dit bericht hadden geplaatst waren ze ook gefileerd. Maar zij denken wel even goed na voor ze een ongeverifieerd bericht uit de derde hand tot huiltweet verheffen. Baudet niet, Baudet is een ezel.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_191322199
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nadat omgeroepen was dat er controle van plaatsbewijzen door controleurs in burger gedaan zouden worden.
Dat kun je prima gemist hebben lijkt mij.
pi_191322202
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:05 schreef recursief het volgende:

[..]

Als Jetten of Klaver dit bericht hadden geplaatst waren ze ook gefileerd. Maar zij denken wel even goed na voor ze een ongeverifieerd bericht uit de derde hand tot huiltweet verheffen. Baudet niet, Baudet is een ezel.
En zijn kiritiekloze achterban vindt het geweldig (zie dit topic) terwijl Jetten of Klaver zo'n geintje wel stemmen kost.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 08:10:17 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 08:09:04 #65
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322203
quote:
11s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:50 schreef Seven. het volgende:

[..]

Oh wat erg! Iemand verkondigt een mening op fok!!!
Ik geef alleen maar even aan dat het een mening is en geen feit. Verder niets ;)
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191322210
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:08 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dat kun je prima gemist hebben lijkt mij.
Uiteraard, maar als er dan ook nog een agent bijkomt kun je ook wel even aan je dierbare vriend doorgeven dat het inderdaad NS-controleurs waren en geen lastigvallende Marokkanen.
  maandag 3 februari 2020 @ 08:10:25 #67
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191322216
Baudet heeft de boel expres lopen verdraaien voor electoraal gewin en omdat hij nu eenmaal een racist is.
Antifa
pi_191322220
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deëscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.

_O_
pi_191322232
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:10 schreef VoMy het volgende:
Baudet heeft de boel expres lopen verdraaien voor electoraal gewin en omdat hij nu eenmaal een racist is.
Viel me al mee dat hij toestaat dat vrouwen met de trein reizen.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:13:57 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191322237
ik vind ze altijd wel vriendelijk in de trein

maar goed, dit is wel een kwalijke leugen hoor, gelukkig herkent de man zichzelf toevalligerwijs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_191322261
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:13 schreef sp3c het volgende:
ik vind ze altijd wel vriendelijk in de trein

maar goed, dit is wel een kwalijke leugen hoot, gelukkig herkent de man zichzelf toevalligerwijs
Zonder die foto op Instagram was dit gewoon een niet verifieerbaar verhaal gebleven.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:17:11 #72
5428 crew  miss_sly
pi_191322262
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deëscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.

_O_
Echt? Het verhaal van Baudet, leugen of slecht geïnformeerd, teniet doen door de groep “controleurs in burger van de na” zo neer te zetten dat het dan tóch aan hen ligt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191322269
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:12 schreef bleiblei het volgende:

[..]

Er is een kans dat ie het niet wist, maar die zogenaamde dierbare vriendinnen wisten het sowieso zeker wel. En figuren die roepen "belachelijk, ik wist niet eens dat controleurs in burger bestaan".... De NS roept het om in de trein. Dus ja, als je in die trein zat had je dat geweten.
De ns hoort het om te roepen maar dit is zeker niet altijd het geval.
Als het in dit geval gebeurd was zou het verhaal wel extra bizar zijn.
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:18:18 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191322272
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:17 schreef Chia het volgende:

[..]

Zonder die foto op Instagram was dit gewoon een niet verifieerbaar verhaal gebleven.
wat een oen _O-
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 08:20:40 #75
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_191322296
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

De ns hoort het om te roepen maar dit is zeker niet altijd het geval.
Als het in dit geval gebeurd was zou het verhaal wel extra bizar zijn.
de NS claimed van wel

daarnaast zou ik niet weten waarom je niet je kaartje zou laten zien als zon stel met scanner en legitimatie ernaar vraagt

boodschap of geen boodschap

dan ben je ook een oen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')