Hoe vaak denk je dat zoiets voorkomt dan? Een beetje navragen en je hebt toch zo achterhaald wie dat kunnen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben?
Dat lijkt me inderdaad ook raar ja.quote:De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
Ik heb de foto gezien en het is slechts een achterhoofd, veel meer is er niet te zien.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel lastig worden qua privacy.
Maar het is sowieso al bizar dat er nog twijfel moet worden weggenomen, de NS bevestigt zelfs dat die controle er was, incl. traject en tijdstip en Baudet heeft zelf die foto bij zijn instabericht gezet.
Overigens heeft hij ondertussen niet aan dubbelbluf gedaan door te roepen dat het niet op dat traject en tijdstip was, dus hij zal inmiddels wel weten dat er geen snars van zijn haatzaaitweet klopt.
En hoe weten die dat? De vriendinnen liepen rond met een bordje "wij zijn de vriendinnen van Baudet"?quote:
Nou ja die dames blazen een kaartcontrole door NS-personeel op tot "lastiggevallen worden door Marokkanen".quote:Op maandag 3 februari 2020 10:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is de tweet, niet het treinpersoneel of zelfs de dames
Heeft Baudet inmiddels geroepen dat het niet vrijdagavond rond 20.45 uur op het traject Weesp-Amsterdam was?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben? De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
Vergeet niet dat ze het niet wisten Rutte met de bombardement op Afghanistan, de bonnetjes affaire met Opstelten of de Belasting vs ouders kinderbijslag. Net zo lang ontkennen tot de minister er niet meer omheen kan. De VVD heeft inmiddels al zoveel beschaamde voorvallen gehad dat ik de tel ben kwijt geraakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
het komt inderdaad allemaal een beetje uit dezelfde politieke hoek. Ze zijn erg goed in om een zondebok aan te wijzen, vooral als ze de zonde zelf hebben veroorzaakt.
Als je gratis kickbox lessen van de gemeente krijgt wordt je daar vanzelf fit genoeg voorquote:Op maandag 3 februari 2020 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
knappe jongens die potentiële zwartrijders die over de ruim 2 meter hoge poorten op onbemande stations kunnen klimmen.
Eén van de NS-controleurs herkende zichzelf op de foto van de dames met daarop de mannen die hen "lastigvielen".quote:Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En hoe weten die dat? De vriendinnen liepen rond met een bordje "wij zijn de vriendinnen van Baudet"?
Kunnen er niet 2 incidenten zijn geweest? 1 met controleurs in burger in de trein van Weesp naar Amsterdam en 1 met de "dierbare vriendinnen" van Baudet in een tot nu toe onbekende trein?
Dat kan en als dat zo is dan is het jammer dat Baudet dat nog altijd niet heeft opgehelderd.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En hoe weten die dat? De vriendinnen liepen rond met een bordje "wij zijn de vriendinnen van Baudet"?
Kunnen er niet 2 incidenten zijn geweest? 1 met controleurs in burger in de trein van Weesp naar Amsterdam en 1 met de "dierbare vriendinnen" van Baudet in een tot nu toe onbekende trein?
Dus misschien moet Baudet niet dingen de wereld in slingeren op die toon, zonder het te checken.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja die dames blazen een kaartcontrole door NS-personeel op tot "lastiggevallen worden door Marokkanen".
Exact.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus misschien moet Baudet niet dingen de wereld in slingeren op die toon, zonder het te checken.
Dat er vrouwen in de trein lastig worden gevallen? Te vaak helaas. Daarom is het wat mij betreft niet uitgesloten dat er 2 incidenten waren: 1 met de controleurs in burger en 1 met Marokkanen die vrouwen lastig vielen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat zoiets voorkomt dan? Een beetje navragen en je hebt toch zo achterhaald wie dat kunnen zijn.
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook raar ja.
Ja maar dat kan echt niet! Die foto is veel te vaa-haagg https://www.instagram.com/p/B8AAN33hIYa/quote:Op maandag 3 februari 2020 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén van de NS-controleurs herkende zichzelf op de foto van de dames met daarop de mannen die hen "lastigvielen".
Die foto is zo vaag en onduidelijk. Ik denk dat er minimaal 500.000 mensen zijn die zich er in kunnen herkennen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén van de NS-controleurs herkende zichzelf op de foto van de dames met daarop de mannen die hen "lastigvielen".
Dat heeft Baudet er van gemaakt, op basis van het verhaal van dierbare vriendinnen, die hem al dan niet het hele verhaal verteld hebben.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja die dames blazen een kaartcontrole door NS-personeel op tot "lastiggevallen worden door Marokkanen".
Nee hij heeft niets geroepen. Ik wacht dan ook met spanning op zijn reactie.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Baudet inmiddels geroepen dat het niet vrijdagavond rond 20.45 uur op het traject Weesp-Amsterdam was?
Je hebt geen verstand van zaken dus. Die poorten kan je open trappen, of je kan achter iemand aanlopen die wel inchecktquote:Op maandag 3 februari 2020 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
knappe jongens die potentiële zwartrijders die over de ruim 2 meter hoge poorten op onbemande stations kunnen klimmen.
Werkelijk?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die foto is zo vaag en onduidelijk. Ik denk dat er minimaal 500.000 mensen zijn die zich er in kunnen herkennen.
Dat controleurs van Marokkaanse afkomst aangaven dat ze niet als controleurs geloofd werden, en er politieassistentie ingeroepen werd.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat er vrouwen in de trein lastig worden gevallen? Te vaak helaas. Daarom is het wat mij betreft niet uitgesloten dat er 2 incidenten waren: 1 met de controleurs in burger en 1 met Marokkanen die vrouwen lastig vielen.
Die foto is hartstikke scherp, wat een onzin.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die foto is zo vaag en onduidelijk. Ik denk dat er minimaal 500.000 mensen zijn die zich er in kunnen herkennen.
Ja verdedigen en het begint onderhand echt sneu en ongemakkelijk te worden.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Verdedigen nog wel.
Overdrijf eens niet zo, dat is nou precies wat er mis gaat in dit land.
Ik herken mezelf wel van achteren op een foto die tijdens mijn werk twee dagen geleden gemaakt is hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik herken ook de achterkant van mensen die ik ken hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja want hij was zo goed herkenbaar aan een stukje achterhoofd dat zijn telefoon direct roodgloeiend stond?
Er wordt niet om een kaartje gevraagd (dat bestaat al jaren niet meer), ze willen je ov-chipkaart ("vervoersbewijs") zien en scannen. Wat zou een Marokkaan die geen controleur is met het zien van je chipkaart willen doen? En naast de legitimatie zouden ze ook dat scanapparaat moeten faken. Hoewel controleure soms genoegen nemen met het zien van die chipkaart.quote:Op maandag 3 februari 2020 06:57 schreef Scarface88 het volgende:
De conducteurs waren in burger. Wat is jou reactie als een Marokkaan ineens om je kaartje vraagt? En dan zeggen users in het andere topic "ja ze hadden legitimatie". Maar dat is makkelijk te faken. Bijna dagelijks worden oudjes overvallen of huis leeggeroofd door Marokkanen met een fake legitimatie. Uitglijder? Nee. Ik wist niet eens dat conducteurs in burger bestond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |