Binnen 40 minuten op basis van een gedeeltelijk achterhoofd? Lijkt me erg vergezocht.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Doordat de NS medewerker zichzelf herkende. De NS kan dat verifiėren. De NS daarom weet om welke trein het ging.
Zolang je naam maar opduikt in de kranten. Zelfs negatief nieuws komt van pas. Zolang zijn volgelingen het herinneringsvermogen van een demente zaagmossel hebben, kan Baudet zijn naam verkopen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:08 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Wat echter niet prima is is hoe Baudet blijkbaar een kaartcontrole aangrijpt om Marokkanen zwart te maken op twitter voor eigen politiek gewin.
Nou, daar zou ik helemaal voor zijn. Baudet houdt nu ook zijn mond, niet erg handig.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:
Je zou bijna hopen dat de NS de beelden online zet, dan mogen die dierbare vriendinnen best een beetje geblurred worden.
Als jij door een landelijke politicus online wordt gegooid, is het niet vreemd als binnen 5 minuten je telefoon aan het trillen is. Zo ongeloofwaardig is het niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
1
[..]
Binnen 40 minuten op basis van een gedeeltelijk achterhoofd? Lijkt me erg vergezocht.
Ze hebben toch gewoon werkroosters bij de NS? Kunnen opzoeken wie er op die trein werkten? Dat lijkt het me toch wel wat makkelijker maken om achterhoofden te identificeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
1
[..]
Binnen 40 minuten op basis van een gedeeltelijk achterhoofd? Lijkt me erg vergezocht.
Ja maar hij heb toch geen trein en tijdstip genoemd!!quote:Op maandag 3 februari 2020 10:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon werkroosters bij de NS? Kunnen opzoeken wie er op die trein werkten? Dat lijkt het me toch wel wat makkelijker maken om achterhoofden te identificeren.
Aan de andere kant doet de VVD ook precies hetzelfde, met al zijn fraude, valse beloften en de woede op het hals halen. Dit is in politiek Den Haag vrij normaal.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Zolang je naam maar opduikt in de kranten. Zelfs negatief nieuws komt van pas. Zolang zijn volgelingen het herinneringsvermogen van een demente zaagmossel hebben, kan Baudet zijn naam verkopen.
Doet hij wel vaker, als er in de regering wordt gewerkt hoor je Baudet niet, daarbuiten blaat hij. want stel je voor dat hij in de tweede kamer op een pijnlijke manier repliek krijgt.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik helemaal voor zijn. Baudet houdt nu ook zijn mond, niet erg handig.
Nee, hoor dat zal zijn fans niet uitmaken. Als ik hier zo posten dat er vandaag gewoon een Marokkaantje in uniform mijn boodschappen aanraakte, terwijl ik net aan de beurt was bij de kassa en daar stampij over gaat maken en blijkt dat de jongen een kassamedewerker is zal men alsnog zeggen dat het terecht is dat ik stampij heb gemaakt. Daar heeft die jongen het naar gemaakt door er Marokkaans uit te zien.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef Tris het volgende:
[..]
Het zou wel de nodige twijfel en vingerwijzing wegnemen, dus niet eens zo'n gek idee.
het komt inderdaad allemaal een beetje uit dezelfde politieke hoek. Ze zijn erg goed in om een zondebok aan te wijzen, vooral als ze de zonde zelf hebben veroorzaakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Aan de andere kant doet de VVD ook precies hetzelfde, met al zijn fraude, valse beloften en de woede op het hals halen. Dit is in politiek Den Haag vrij normaal.
Zal wel lastig worden qua privacy.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef Tris het volgende:
[..]
Het zou wel de nodige twijfel en vingerwijzing wegnemen, dus niet eens zo'n gek idee.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit hem meer kiezers oplevert, het lijkt mij pleasen van je achterban, maar niet met regeren als doel. De mythe moet een beetje levend blijven en zolang hij niet regeert kan zijn aanhang dat zien als demoniseren. Na 16 jaar gaat hij met volle zakken de politiek uit.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Zolang je naam maar opduikt in de kranten. Zelfs negatief nieuws komt van pas. Zolang zijn volgelingen het herinneringsvermogen van een demente zaagmossel hebben, kan Baudet zijn naam verkopen.
Zelfs als er geen Marokkaan in de buurt is, zullen die mensen dat blijven zien als een bevestiging voor hun haat richting Marokkanen. Dat hebben er hier al velen aangetoond.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, hoor dat zal zijn fans niet uitmaken. Als ik hier zo posten dat er vandaag gewoon een Marokkaantje in uniform mijn boodschappen aanraakte, terwijl ik net aan de beurt was bij de kassa en daar stampij over gaat maken en blijkt dat de jongen een kassamedewerker is zal men alsnog zeggen dat het terecht is dat ik stampij heb gemaakt. Daar heeft die jongen het naar gemaakt door er Marokkaans uit te zien.
Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben? De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon werkroosters bij de NS? Kunnen opzoeken wie er op die trein werkten? Dat lijkt het me toch wel wat makkelijker maken om achterhoofden te identificeren.
94.000 euro per jaar, per FvD lid.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit hem meer kiezers oplevert, het lijkt mij pleasen van je achterban, maar niet met regeren als doel. De mythe moet een beetje levend blijven en zolang hij niet regeert kan zijn aanhang dat zien als demoniseren. Na 16 jaar gaat hij met volle zakken de politiek uit.
Ja want hij was zo goed herkenbaar aan een stukje achterhoofd dat zijn telefoon direct roodgloeiend stond?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:12 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Als jij door een landelijke politicus online wordt gegooid, is het niet vreemd als binnen 5 minuten je telefoon aan het trillen is. Zo ongeloofwaardig is het niet.
Maar zelfs įls het ongeloofwaardig is. De NS heeft alles kunnen verifiėren, en inmiddels aangegeven dat het klopt.
De NS.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben? De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
Dan zou je de politiek toch eens wat beter moeten volgen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:14 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker, als er in de regering wordt gewerkt hoor je Baudet niet, daarbuiten blaat hij. want stel je voor dat hij in de tweede kamer op een pijnlijke manier repliek krijgt.
Wat begrijp je niet aan het legitimeren? Lees anders even de huisregels door van de NS.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die controleurs vind ik vaak ook niet goed herkenbaar aan hun professionele gedrag.
Als ze zich als een werknemer gedroegen was dit probleem er mogelijk ook niet geweest.
probleem is de tweet, niet het treinpersoneel of zelfs de damesquote:Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die controleurs vind ik vaak ook niet goed herkenbaar aan hun professionele gedrag.
Als ze zich als een werknemer gedroegen was dit probleem er mogelijk ook niet geweest.
je bedoelt gewoon een boete uitdelen en als de passagier tegenstribbelt de spoorwegpolitie roepen?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nogmaals, waar blijven de getuigen die bevestigen dat de vrouwen wel lastig gevallen zijn? Dat er een tweede incident was? Het was in een drukke treinquote:Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nu moet je het niet omkeren.
Ik zeg niet dat ik er bij was. Dat zeggen de "getuigen". Die getuigen beschrijven een heel ander incident. Dan rest nog maar 1 vraag: hoe weten de getuigen van het incident dat het incident waar zij getuige van warem de vriendinnen vam Baudet betrof?
Kritisch denken graag.
knappe jongens die potentiėle zwartrijders die over de ruim 2 meter hoge poorten op onbemande stations kunnen klimmen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:08 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Lang niet elk station is hermetisch afgesloten. Veel kleine stations hebben geen poortjes. Als ze die al wel hebben is er geen personeel om te controleren of mensen niet gewoon over een poortje klimmen.
De NS zegt dat en dat wordt niet tegengesproken.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben? De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |