En zelfs áls hij het echte verhaal niet wist en dit een oprechte vergissing is door verkeerd aan hem doorgegeven informatie zou hij nu een echte vent moeten zijn en moeten toegeven dat hij fout zat en dat hij dan op z'n minst zijn twee dierbare vriendinnen op het matje zal roepen wegens verkeerde verstrekte informatie.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
En op de geheel logische vraag die je dan moet stellen, namelijk wat ze wilden, gaven ze geen antwoord? Hou op, er zijn zo veel onwaarschijnlijke aannames die je moet hebben om een situatie te hebben waarin hij niet het echte verhaal wist.
Jij vindt het blijkbaar wel objectief om er ineens wel breed over uit te pakken als 'de fantast' te grazen genomen kan wordenquote:Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef VoMy het volgende:
[..]
Natuurlijk is er geen nieuws als een notoire leugenaar, fantast en ophitser een vrijwel oncontroleerbaar verhaal uit tweede hand in een tweet plaatst met een oproep om op de FvD te stemmen want 'aangifte is zinloos'. Sodemieter op zeg, als de NOS daar een nieuwsbericht van moet maken heb je een wel heel scheef beeld van wat 'nieuws' is en heb je wel heel weinig op met waarheidsvinding en objectiviteit.
Uitchecken ipv inchecken? Je reist nooit met de trein hè...quote:Op maandag 3 februari 2020 08:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deëscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.
Als het zulke goede vriendinnen waren had hij van hen wel van te voren te horen gekregen dat het echte conducteurs (in burger) waren....quote:Op maandag 3 februari 2020 07:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Een vergissing is geen leugen.
Een leugen is dat je expres niet de waarheid vertelt en in plaats daarvan iets anders vertelt.
Heeft hij expres de boel dus zitten verdraaien? Kun je dat ook aantonen dat hij bewust dat gedaan heeft? Nee? Dan lieg jij dus.
Het was een vermoeden, dus het was niet zeker.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik heb niet allemaal Twitterdraadjes uit lopen spitten, maar ik vertrouw er wel op dat de NS op basis van de foto heeft kunnen verifiëren om welke medewerkers van hun het ging en wat het verhaal van die medewerkers was.
Ik vertrouw dan toch eerder op de lezing van de NS dan het via via verhaal van Thierry. De NS heeft er ook totaal geen belang bij heeft om te reageren als het niet om hun medewerkers gaat.
Het is amper te verifiëren, maar je trekt wel een conclusie die jouw past zeg maar.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef Chia het volgende:
Maar dit soort vage amper te verifiëren verhalen de wereld in helpen is net zo goed een kwalijke zaak mi. Dat de vork alsnog anders in de steel blijkt te zitten is in mijn ogen ook zeker niet uitgesloten, maar op basis van de huidige feiten vind ik de lezing van de NS geloofwaardiger dan de anekdote van Thierry.
Weer een ongefundeerde onderbuikpost.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
Tuurlijk , alles ligt aan de ander. Wat een heerlijk simpel wereldbeeld heb je
Dan waarom die tweet dan? En waarom loop je Baudet nu zo te verdedigen terwijl het al bekend is dat hij liegt.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:23 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Geen idee. Dat doet er verder niet toe. Wat er wel toe doet is dat de dames zich vervelend voelde. Dankzij de politieagent is het opgelost. Prima toch? Verder niets aan de hand.
Onze taal? Laat me niet lachen. Jij komt hier zelf altijd aanzetten met lappen tekst in het duits of engels, haalt je inspiratie uit sites die als naam steevast een vertaling van een buitenlands begrip zijn, gebruikt waar mogelijk begrippen gemunt in het Amerikaanse debat (sjw is al een mooi voorbeeld). Jij spreekt niet dezelfde taal als ik, jij communiceert middels een onbegrijpelijke aaneenschakelingen van door anderen opgestelde epistels die je tot een incoherente brij vormt, verweven met links en Google Translate vertalingen van sites en bronnen als de Zweedse Taklykke Størmer. Dat staat heel ver af van het Nederlands dat 'wij' (zonder jou) spreken en delen met Surinamers en Vlamingen en overige Nederlandstaligen.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:26 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Het is dom dat wij onze taal hebben laten verkrachten door de sjw's die zelf het hardst roepen dat er geen rassen zijn maar de troefkaart racisme nooit willen en zullen opgeven.
Dit is ook wel de sfeer die ze mee brengen idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 08:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deëscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.
Alsof het uiteindelijk uitmaakt of het racisme of discriminatie is, het is beide gewoon ontzettend triest.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:33 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Zoek op.
Het verschil tussen racisme en discriminatie.
En kom dan terug. Een las is geen ras.
Het is geen nieuws als Henk Krol iemand feliciteerde op Twitter. Het is wel nieuws als die persoon al overleden is.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:34 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Jij vindt het blijkbaar wel objectief om er ineens wel breed over uit te pakken als 'de fantast' te grazen genomen kan worden
Waarom zou een andere conclusie mij niet passen? Ik ben inderdaad niet zo paranoïde dat ik zonder aanleiding op basis van een paar willekeurige Twitteraars plotseling de verklaring van de NS in twijfel ga trekken.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:36 schreef Tris het volgende:
[..]
Het is amper te verifiëren, maar je trekt wel een conclusie die jouw past zeg maar.
Blijkbaar wel, anders heb je niet 2 verschillende begrippen.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:41 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Alsof het uiteindelijk uitmaakt of het racisme of discriminatie is, het is beide gewoon ontzettend triest.
Ja moord en doodslag zijn ook twee verschillende dingen, maar uiteindelijk zijn ze beide fout.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, anders heb je niet 2 verschillende begrippen.
Hij maakt het hiermee wel lastiger om de grootste partij te worden. Doet Wilders ook elke keer. Alsof men niet wil regeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef Peligrosso het volgende:
Waarschijnlijk interesseert het Baudet geen reet of het verhaal klopt of niet. De polarisatie is weer een stapje erger geworden en zijn fanboys juichen, dat is wat hij belangrijk vindt.
Precies. Lijkt precies op Iwanius als hij een flater beging.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En zelfs áls hij het echte verhaal niet wist en dit een oprechte vergissing is door verkeerd aan hem doorgegeven informatie zou hij nu een echte vent moeten zijn en moeten toegeven dat hij fout zat en dat hij dan op z'n minst zijn twee dierbare vriendinnen op het matje zal roepen wegens verkeerde verstrekte informatie.
Dit.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:11 schreef pokkerdepok het volgende:
leugens, foutje, doet er eigenlijk niet eens toe.
het laat puur racisme zien, dit. en de intentie van baudet om zijn racisme uit te buiten om stemmen te winnen.
Gelukkig hebben ze een slaghout bij zich na deze gevaarlijke kamscheringquote:Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gedragen tijdens de kaartcontrole.
Waarschijnlijk van die hockeykutjes uit het Gooi die iedereen zonder blauwe ogen Marokkaan noemen.
En Baudet is gewoon een hele sneue hufter, maar dat wisten we al.
Welke boete betaal je meteen? En als men zich gewoon kan legitimeren ben je een enorme hufter om dan alsnog te gaan lopen zeuren dat het om Marokkanen gaat. Maar je geeft zelf al aan nooit met de trein te gaan.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:46 schreef MakkieR het volgende:
Als een Marokkaan om mijn kaartje vraagt in burger dan ben ik inderdaad ook erg alert. Makkelijk geld verdienen als je deze twee meiden een nep boete geeft. wat is een boete tegenwoordig 50 euro, dat schuif je makkelijk weg in je binnenzak en kun je lekker gaan shoppen.
Sowieso dat hele controle systeem van de NS is om te braken. Doe het zoals een vliegmaatschappij, controleren voor je instapt en laat reizigers in de trein met rust. Dit is mijn voornaamste reden dat ik treinen haat.
Nee, dat zijn je eigen woorden. Maar was je er werkelijk bij? Of moet je het, net als ik, doen met de summiere berichtgeving. Want dan is je conclusie te voorbarig.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:42 schreef Chia het volgende:
[..]
Waarom zou een andere conclusie mij niet passen? Ik ben inderdaad niet zo paranoïde dat ik zonder aanleiding op basis van een paar willekeurige Twitteraars plotseling de verklaring van de NS in twijfel ga trekken.
Mensen worden nu eenmaal weleens lastig gevallen door Marokkanen in de trein. Dat komt voor, waarom zou dat ineens niet in mijn straatje passen?Volgens mij projecteer je nu allemaal dingen op mij, omdat ik in jouw ogen goedgelovig ben.
De NS heeft traject en tijdstip gegeven, kans is groot dat ze de hele situatie zelfs op beeld hebben, inclusief het moment dat de dierbare vriendin van Baudet de foto van de controleurs maakte.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:22 schreef Chia het volgende:
[..]
Hoezo iedereen? als de NS het maar weet. Allemaal vage figuren op Twitter en dergelijke heb ik geen boodschap aan. Daar kan iedereen wel wat roepen.
Ja, ja wat een geweldig argument in deze zaak.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:49 schreef SpecialK het volgende:
Links: Geloof vrouwen. Altijd. ALTIJD.
Ook links: Schande dat deze man deze vrouwen zo gelooft.
Doordat de NS medewerker zichzelf herkende. De NS kan dat verifiëren. De NS daarom weet om welke trein het ging.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.
[..]
Wat ik zeg is wat ik zeg. Hoe weet de NS welk incident en welke vrouwen het betrof?
Dat incident met de controle in burger zal best plaatsgevonden hebben, maar hoe weet de NS dat dat hetzelfde incident os als de vriendinnen van Baudet.
Baudet noemt geen tijd, Baudet noemt geen locatie, we weten niet wie de vriendinnen zijn. Toch lijkt iedereen opeens te weten hoe laat, in welke trein en om welke vrouwen het ging. Hoe weten ze dat?
Polarisatie zorgt ervoor dat het midden verdwijnt. Uiteindelijk hebben dat soort mensen daar wel belang bij denk ik.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:44 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hij maakt het hiermee wel lastiger om de grootste partij te worden. Doet Wilders ook elke keer. Alsof men niet wil regeren.
Was je maar zo kritisch toen het om je vriend NikkieTutorials ging.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Doordat de NS medewerker zichzelf herkende. De NS kan dat verifiëren. De NS daarom weet om welke trein het ging.
Nee hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat gaat dadelijk zo gespind worden dat die 2 hertjes opeens groenlinks spionnen waren en hem zo een hak hebben gezet.
Dit.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef Peligrosso het volgende:
Waarschijnlijk interesseert het Baudet geen reet of het verhaal klopt of niet. De polarisatie is weer een stapje erger geworden en zijn fanboys juichen, dat is wat hij belangrijk vindt.
Ooh, dat was ik ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Was je maar zo kritisch toen het om je vriend NikkieTutorials ging.
Ja dat lijkt mij nou ook, maar ik lees hier telkens dat dat volstrekt ongeloofwaardig zou zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
De NS heeft traject en tijdstip gegeven, kans is groot dat ze de hele situatie zelfs op beeld hebben, inclusief het moment dat de dierbare vriendin van Baudet de foto van de controleurs maakte.
in het midden zit het verstand. Alles daarbuiten is onderbuikvolkquote:Op maandag 3 februari 2020 09:51 schreef Peligrosso het volgende:
[..]
Polarisatie zorgt ervoor dat het midden verdwijnt. Uiteindelijk hebben dat soort mensen daar wel belang bij denk ik.
Om mijn conclusie te trekken dat wat mij betreft voorlopig het verhaal van de NS geloofwaardiger is dan de anekdote van Thierry moet ik erbij zijn geweest?quote:Op maandag 3 februari 2020 09:49 schreef Tris het volgende:
[..]
Nee, dat zijn je eigen woorden. Maar was je er werkelijk bij? Of moet je het, net als ik, doen met de summiere berichtgeving. Want dan is je conclusie te voorbarig.
Ja, want die heeft ook verifieerbaar gelogen... oh wacht, dat zij liegt is een verzinsel van de haters, niet gebaseerd op een door haar zelf geplaatste foto, laat staan bevestigd door de NS.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Was je maar zo kritisch toen het om je vriend NikkieTutorials ging.
Je bent niet kritisch genoeg naar de slinkse propaganda van de NS.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Doordat de NS medewerker zichzelf herkende. De NS kan dat verifiëren. De NS daarom weet om welke trein het ging.
Zeuren dat het om Marokkanen gaat, lijkt mij volkomen terecht. Marokkanen hebben in mijn ogen toch al geen knuffelgehalte meer en ja dan ben ik inderdaad alert. Zou je ook moeten doen. Sowieso zijn autoriteiten niet meer heilig, criminele bendes kunnen zich net zo makkelijk voordoen als de autoriteit tegenwoordig. Zij zullen er vast handige trucs op nalaten. Je hoeft enkel maar een sofinummer bekend te maken aan die lui en zij kunnen je enorm schade toebrengen. denk even aan ID fraude onder jouw naam.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:48 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Welke boete betaal je meteen? En als men zich gewoon kan legitimeren ben je een enorme hufter om dan alsnog te gaan lopen zeuren dat het om Marokkanen gaat. Maar je geeft zelf al aan nooit met de trein te gaan.
Jeetje, wat een gehuil.
Dat zou overigens betekenen dat ze dus geen kaartjes hadden. Snap je zelf ook wel neem ik aan.
En het verschil tussen een treinkaartje en een vliegticket?
En dat wordt geroepen door mensen die zoveel ervaring met treinreizen hebben dat ze 1 keer per 10 jaar in de trein zitten, een mening hebben over de houding van controleurs in burger en tegelijkertijd denken dat arme verwarde bejaarden kunnen uitchecken ipv inchecken....quote:Op maandag 3 februari 2020 09:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Ja dat lijkt mij nou ook, maar ik lees hier telkens dat dat volstrekt ongeloofwaardig zou zijn.
Nee, dat heb ik inmiddels door. En die agent ook al. Wat een land.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Je bent niet kritisch genoeg naar de slinkse propaganda van de NS.
Jeetje, ben je nu nog steeds een vliegtuig aan het vergelijken met een trein? Het systeem is anders door meerdere redenen en als ji wil dat iedereen bij aankomst al wordt gecontroleerd, zullen de kaartjes nogal omhoog schieten, omdat die mensen betaalt moeten worden. Gewoon een kaartje kopen en hem laten zien wanneer er naar gevraagd wordt door controleurs, ongeacht waar de ouders van de controleur vandaan komen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zeuren dat het om Marokkanen gaat, lijkt mij volkomen terecht. Marokkanen hebben in mijn ogen toch al geen knuffelgehalte meer en ja dan ben ik inderdaad alert. Zou je ook moeten doen. Sowieso zijn autoriteiten niet meer heilig, criminele bendes kunnen zich net zo makkelijk voordoen als de autoriteit tegenwoordig. Zij zullen er vast handige trucs op nalaten. Je hoeft enkel maar een sofinummer bekend te maken aan die lui en zij kunnen je enorm schade toebrengen. denk even aan ID fraude onder jouw naam.
verschil tussen vliegticket en treinkaartje snap ik even niet. het gaat hier over een de vliegreis, trein reis daar zie ik een enorm verschil van omgaan met reizigers. Bij vliegreizen wordt je niet lastig gevallen door controleurs in het vliegtuig. Ze kunnen je moeilijk eruit gooien. Met het huidige in en uit checken kan dit prima als je de stations hermetisch afsluit en de controle doet op het station. leg de verantwoording bij de NS en niet bij de reiziger, dat is mijn mening. KLM doet dat namelijk ook als het om controleren gaat.
Lang niet elk station is hermetisch afgesloten. Veel kleine stations hebben geen poortjes. Als ze die al wel hebben is er geen personeel om te controleren of mensen niet gewoon over een poortje klimmen. Kaartcontroles blijven gewoon nodig in treinen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:03 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Zeuren dat het om Marokkanen gaat, lijkt mij volkomen terecht. Marokkanen hebben in mijn ogen toch al geen knuffelgehalte meer en ja dan ben ik inderdaad alert. Zou je ook moeten doen. Sowieso zijn autoriteiten niet meer heilig, criminele bendes kunnen zich net zo makkelijk voordoen als de autoriteit tegenwoordig. Zij zullen er vast handige trucs op nalaten. Je hoeft enkel maar een sofinummer bekend te maken aan die lui en zij kunnen je enorm schade toebrengen. denk even aan ID fraude onder jouw naam.
verschil tussen vliegticket en treinkaartje snap ik even niet. het gaat hier over een de vliegreis, trein reis daar zie ik een enorm verschil van omgaan met reizigers. Bij vliegreizen wordt je niet lastig gevallen door controleurs in het vliegtuig. Ze kunnen je moeilijk eruit gooien. Met het huidige in en uit checken kan dit prima als je de stations hermetisch afsluit en de controle doet op het station. leg de verantwoording bij de NS en niet bij de reiziger, dat is mijn mening. KLM doet dat namelijk ook als het om controleren gaat.
Ja, en voor de agent erbij kwam hadden ze zich ook al gelegitimeerd als NS-medewerkers, maar ook dat vonden de dames nog niet betrouwbaar genoeg om hun kaartje te laten zien...quote:Op maandag 3 februari 2020 10:05 schreef Geytenbeekje het volgende:
Was het wel een NS-agent of niet ?
Het zou wel de nodige twijfel en vingerwijzing wegnemen, dus niet eens zo'n gek idee.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:
Je zou bijna hopen dat de NS de beelden online zet, dan mogen die dierbare vriendinnen best een beetje geblurred worden.
Binnen 40 minuten op basis van een gedeeltelijk achterhoofd? Lijkt me erg vergezocht.quote:Op maandag 3 februari 2020 09:50 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Zolang je naam maar opduikt in de kranten. Zelfs negatief nieuws komt van pas. Zolang zijn volgelingen het herinneringsvermogen van een demente zaagmossel hebben, kan Baudet zijn naam verkopen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:08 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Wat echter niet prima is is hoe Baudet blijkbaar een kaartcontrole aangrijpt om Marokkanen zwart te maken op twitter voor eigen politiek gewin.
Nou, daar zou ik helemaal voor zijn. Baudet houdt nu ook zijn mond, niet erg handig.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:06 schreef Leandra het volgende:
Je zou bijna hopen dat de NS de beelden online zet, dan mogen die dierbare vriendinnen best een beetje geblurred worden.
Als jij door een landelijke politicus online wordt gegooid, is het niet vreemd als binnen 5 minuten je telefoon aan het trillen is. Zo ongeloofwaardig is het niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
1
[..]
Binnen 40 minuten op basis van een gedeeltelijk achterhoofd? Lijkt me erg vergezocht.
Ze hebben toch gewoon werkroosters bij de NS? Kunnen opzoeken wie er op die trein werkten? Dat lijkt het me toch wel wat makkelijker maken om achterhoofden te identificeren.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:10 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
1
[..]
Binnen 40 minuten op basis van een gedeeltelijk achterhoofd? Lijkt me erg vergezocht.
Ja maar hij heb toch geen trein en tijdstip genoemd!!quote:Op maandag 3 februari 2020 10:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon werkroosters bij de NS? Kunnen opzoeken wie er op die trein werkten? Dat lijkt het me toch wel wat makkelijker maken om achterhoofden te identificeren.
Aan de andere kant doet de VVD ook precies hetzelfde, met al zijn fraude, valse beloften en de woede op het hals halen. Dit is in politiek Den Haag vrij normaal.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Zolang je naam maar opduikt in de kranten. Zelfs negatief nieuws komt van pas. Zolang zijn volgelingen het herinneringsvermogen van een demente zaagmossel hebben, kan Baudet zijn naam verkopen.
Doet hij wel vaker, als er in de regering wordt gewerkt hoor je Baudet niet, daarbuiten blaat hij. want stel je voor dat hij in de tweede kamer op een pijnlijke manier repliek krijgt.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nou, daar zou ik helemaal voor zijn. Baudet houdt nu ook zijn mond, niet erg handig.
Nee, hoor dat zal zijn fans niet uitmaken. Als ik hier zo posten dat er vandaag gewoon een Marokkaantje in uniform mijn boodschappen aanraakte, terwijl ik net aan de beurt was bij de kassa en daar stampij over gaat maken en blijkt dat de jongen een kassamedewerker is zal men alsnog zeggen dat het terecht is dat ik stampij heb gemaakt. Daar heeft die jongen het naar gemaakt door er Marokkaans uit te zien.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef Tris het volgende:
[..]
Het zou wel de nodige twijfel en vingerwijzing wegnemen, dus niet eens zo'n gek idee.
het komt inderdaad allemaal een beetje uit dezelfde politieke hoek. Ze zijn erg goed in om een zondebok aan te wijzen, vooral als ze de zonde zelf hebben veroorzaakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:13 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Aan de andere kant doet de VVD ook precies hetzelfde, met al zijn fraude, valse beloften en de woede op het hals halen. Dit is in politiek Den Haag vrij normaal.
Zal wel lastig worden qua privacy.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:09 schreef Tris het volgende:
[..]
Het zou wel de nodige twijfel en vingerwijzing wegnemen, dus niet eens zo'n gek idee.
Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit hem meer kiezers oplevert, het lijkt mij pleasen van je achterban, maar niet met regeren als doel. De mythe moet een beetje levend blijven en zolang hij niet regeert kan zijn aanhang dat zien als demoniseren. Na 16 jaar gaat hij met volle zakken de politiek uit.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:11 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Zolang je naam maar opduikt in de kranten. Zelfs negatief nieuws komt van pas. Zolang zijn volgelingen het herinneringsvermogen van een demente zaagmossel hebben, kan Baudet zijn naam verkopen.
Zelfs als er geen Marokkaan in de buurt is, zullen die mensen dat blijven zien als een bevestiging voor hun haat richting Marokkanen. Dat hebben er hier al velen aangetoond.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, hoor dat zal zijn fans niet uitmaken. Als ik hier zo posten dat er vandaag gewoon een Marokkaantje in uniform mijn boodschappen aanraakte, terwijl ik net aan de beurt was bij de kassa en daar stampij over gaat maken en blijkt dat de jongen een kassamedewerker is zal men alsnog zeggen dat het terecht is dat ik stampij heb gemaakt. Daar heeft die jongen het naar gemaakt door er Marokkaans uit te zien.
Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben? De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon werkroosters bij de NS? Kunnen opzoeken wie er op die trein werkten? Dat lijkt het me toch wel wat makkelijker maken om achterhoofden te identificeren.
94.000 euro per jaar, per FvD lid.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik kan mij echt niet voorstellen dat dit hem meer kiezers oplevert, het lijkt mij pleasen van je achterban, maar niet met regeren als doel. De mythe moet een beetje levend blijven en zolang hij niet regeert kan zijn aanhang dat zien als demoniseren. Na 16 jaar gaat hij met volle zakken de politiek uit.
Ja want hij was zo goed herkenbaar aan een stukje achterhoofd dat zijn telefoon direct roodgloeiend stond?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:12 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Als jij door een landelijke politicus online wordt gegooid, is het niet vreemd als binnen 5 minuten je telefoon aan het trillen is. Zo ongeloofwaardig is het niet.
Maar zelfs áls het ongeloofwaardig is. De NS heeft alles kunnen verifiëren, en inmiddels aangegeven dat het klopt.
De NS.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben? De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
Dan zou je de politiek toch eens wat beter moeten volgen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:14 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
Doet hij wel vaker, als er in de regering wordt gewerkt hoor je Baudet niet, daarbuiten blaat hij. want stel je voor dat hij in de tweede kamer op een pijnlijke manier repliek krijgt.
Wat begrijp je niet aan het legitimeren? Lees anders even de huisregels door van de NS.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die controleurs vind ik vaak ook niet goed herkenbaar aan hun professionele gedrag.
Als ze zich als een werknemer gedroegen was dit probleem er mogelijk ook niet geweest.
probleem is de tweet, niet het treinpersoneel of zelfs de damesquote:Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Die controleurs vind ik vaak ook niet goed herkenbaar aan hun professionele gedrag.
Als ze zich als een werknemer gedroegen was dit probleem er mogelijk ook niet geweest.
je bedoelt gewoon een boete uitdelen en als de passagier tegenstribbelt de spoorwegpolitie roepen?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
Nogmaals, waar blijven de getuigen die bevestigen dat de vrouwen wel lastig gevallen zijn? Dat er een tweede incident was? Het was in een drukke treinquote:Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nu moet je het niet omkeren.
Ik zeg niet dat ik er bij was. Dat zeggen de "getuigen". Die getuigen beschrijven een heel ander incident. Dan rest nog maar 1 vraag: hoe weten de getuigen van het incident dat het incident waar zij getuige van warem de vriendinnen vam Baudet betrof?
Kritisch denken graag.
knappe jongens die potentiële zwartrijders die over de ruim 2 meter hoge poorten op onbemande stations kunnen klimmen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:08 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Lang niet elk station is hermetisch afgesloten. Veel kleine stations hebben geen poortjes. Als ze die al wel hebben is er geen personeel om te controleren of mensen niet gewoon over een poortje klimmen.
De NS zegt dat en dat wordt niet tegengesproken.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben? De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
Hoe vaak denk je dat zoiets voorkomt dan? Een beetje navragen en je hebt toch zo achterhaald wie dat kunnen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Nogmaals, wie zegt dat ze het over hetzelfde incident hebben?
Dat lijkt me inderdaad ook raar ja.quote:De NS medewerker die zijn gedeeltelijke achterhoofd herkent?
Ik heb de foto gezien en het is slechts een achterhoofd, veel meer is er niet te zien.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zal wel lastig worden qua privacy.
Maar het is sowieso al bizar dat er nog twijfel moet worden weggenomen, de NS bevestigt zelfs dat die controle er was, incl. traject en tijdstip en Baudet heeft zelf die foto bij zijn instabericht gezet.
Overigens heeft hij ondertussen niet aan dubbelbluf gedaan door te roepen dat het niet op dat traject en tijdstip was, dus hij zal inmiddels wel weten dat er geen snars van zijn haatzaaitweet klopt.
En hoe weten die dat? De vriendinnen liepen rond met een bordje "wij zijn de vriendinnen van Baudet"?quote:
Nou ja die dames blazen een kaartcontrole door NS-personeel op tot "lastiggevallen worden door Marokkanen".quote:Op maandag 3 februari 2020 10:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
probleem is de tweet, niet het treinpersoneel of zelfs de dames
Heeft Baudet inmiddels geroepen dat het niet vrijdagavond rond 20.45 uur op het traject Weesp-Amsterdam was?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze het niet wisten Rutte met de bombardement op Afghanistan, de bonnetjes affaire met Opstelten of de Belasting vs ouders kinderbijslag. Net zo lang ontkennen tot de minister er niet meer omheen kan. De VVD heeft inmiddels al zoveel beschaamde voorvallen gehad dat ik de tel ben kwijt geraakt.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:15 schreef klappernootopreis het volgende:
[..]
het komt inderdaad allemaal een beetje uit dezelfde politieke hoek. Ze zijn erg goed in om een zondebok aan te wijzen, vooral als ze de zonde zelf hebben veroorzaakt.
Als je gratis kickbox lessen van de gemeente krijgt wordt je daar vanzelf fit genoeg voorquote:Op maandag 3 februari 2020 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
knappe jongens die potentiële zwartrijders die over de ruim 2 meter hoge poorten op onbemande stations kunnen klimmen.
Eén van de NS-controleurs herkende zichzelf op de foto van de dames met daarop de mannen die hen "lastigvielen".quote:Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En hoe weten die dat? De vriendinnen liepen rond met een bordje "wij zijn de vriendinnen van Baudet"?
Kunnen er niet 2 incidenten zijn geweest? 1 met controleurs in burger in de trein van Weesp naar Amsterdam en 1 met de "dierbare vriendinnen" van Baudet in een tot nu toe onbekende trein?
Dat kan en als dat zo is dan is het jammer dat Baudet dat nog altijd niet heeft opgehelderd.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
En hoe weten die dat? De vriendinnen liepen rond met een bordje "wij zijn de vriendinnen van Baudet"?
Kunnen er niet 2 incidenten zijn geweest? 1 met controleurs in burger in de trein van Weesp naar Amsterdam en 1 met de "dierbare vriendinnen" van Baudet in een tot nu toe onbekende trein?
Dus misschien moet Baudet niet dingen de wereld in slingeren op die toon, zonder het te checken.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja die dames blazen een kaartcontrole door NS-personeel op tot "lastiggevallen worden door Marokkanen".
Exact.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus misschien moet Baudet niet dingen de wereld in slingeren op die toon, zonder het te checken.
Dat er vrouwen in de trein lastig worden gevallen? Te vaak helaas. Daarom is het wat mij betreft niet uitgesloten dat er 2 incidenten waren: 1 met de controleurs in burger en 1 met Marokkanen die vrouwen lastig vielen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe vaak denk je dat zoiets voorkomt dan? Een beetje navragen en je hebt toch zo achterhaald wie dat kunnen zijn.
[..]
Dat lijkt me inderdaad ook raar ja.
Ja maar dat kan echt niet! Die foto is veel te vaa-haagg https://www.instagram.com/p/B8AAN33hIYa/quote:Op maandag 3 februari 2020 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén van de NS-controleurs herkende zichzelf op de foto van de dames met daarop de mannen die hen "lastigvielen".
Die foto is zo vaag en onduidelijk. Ik denk dat er minimaal 500.000 mensen zijn die zich er in kunnen herkennen.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Eén van de NS-controleurs herkende zichzelf op de foto van de dames met daarop de mannen die hen "lastigvielen".
Dat heeft Baudet er van gemaakt, op basis van het verhaal van dierbare vriendinnen, die hem al dan niet het hele verhaal verteld hebben.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja die dames blazen een kaartcontrole door NS-personeel op tot "lastiggevallen worden door Marokkanen".
Nee hij heeft niets geroepen. Ik wacht dan ook met spanning op zijn reactie.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Heeft Baudet inmiddels geroepen dat het niet vrijdagavond rond 20.45 uur op het traject Weesp-Amsterdam was?
Je hebt geen verstand van zaken dus. Die poorten kan je open trappen, of je kan achter iemand aanlopen die wel inchecktquote:Op maandag 3 februari 2020 10:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
knappe jongens die potentiële zwartrijders die over de ruim 2 meter hoge poorten op onbemande stations kunnen klimmen.
Werkelijk?quote:Op maandag 3 februari 2020 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die foto is zo vaag en onduidelijk. Ik denk dat er minimaal 500.000 mensen zijn die zich er in kunnen herkennen.
Dat controleurs van Marokkaanse afkomst aangaven dat ze niet als controleurs geloofd werden, en er politieassistentie ingeroepen werd.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:23 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat er vrouwen in de trein lastig worden gevallen? Te vaak helaas. Daarom is het wat mij betreft niet uitgesloten dat er 2 incidenten waren: 1 met de controleurs in burger en 1 met Marokkanen die vrouwen lastig vielen.
Die foto is hartstikke scherp, wat een onzin.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Die foto is zo vaag en onduidelijk. Ik denk dat er minimaal 500.000 mensen zijn die zich er in kunnen herkennen.
Ja verdedigen en het begint onderhand echt sneu en ongemakkelijk te worden.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Verdedigen nog wel.
Overdrijf eens niet zo, dat is nou precies wat er mis gaat in dit land.
Ik herken mezelf wel van achteren op een foto die tijdens mijn werk twee dagen geleden gemaakt is hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:24 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ik herken ook de achterkant van mensen die ik ken hoor.quote:Op maandag 3 februari 2020 10:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ja want hij was zo goed herkenbaar aan een stukje achterhoofd dat zijn telefoon direct roodgloeiend stond?
Er wordt niet om een kaartje gevraagd (dat bestaat al jaren niet meer), ze willen je ov-chipkaart ("vervoersbewijs") zien en scannen. Wat zou een Marokkaan die geen controleur is met het zien van je chipkaart willen doen? En naast de legitimatie zouden ze ook dat scanapparaat moeten faken. Hoewel controleure soms genoegen nemen met het zien van die chipkaart.quote:Op maandag 3 februari 2020 06:57 schreef Scarface88 het volgende:
De conducteurs waren in burger. Wat is jou reactie als een Marokkaan ineens om je kaartje vraagt? En dan zeggen users in het andere topic "ja ze hadden legitimatie". Maar dat is makkelijk te faken. Bijna dagelijks worden oudjes overvallen of huis leeggeroofd door Marokkanen met een fake legitimatie. Uitglijder? Nee. Ik wist niet eens dat conducteurs in burger bestond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |