abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191322943
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Misschien hebben ze dat zelf bekend gemaakt in die heftige discussie.
Doen mensen vaker, of ze gaan zelf roepen dat ze het op Facebook gaan zetten.
Interessant hoe volgzaam je bent aan je leider.
Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Toch bevestigt de NS het. Liegen die dan ook.

Of wat wil je nu zeggen. Dat de manbop de foto niet de NS medewerker is?
Wat ik zeg is wat ik zeg. Hoe weet de NS welk incident en welke vrouwen het betrof?

Dat incident met de controle in burger zal best plaatsgevonden hebben, maar hoe weet de NS dat dat hetzelfde incident os als de vriendinnen van Baudet.

Baudet noemt geen tijd, Baudet noemt geen locatie, we weten niet wie de vriendinnen zijn. Toch lijkt iedereen opeens te weten hoe laat, in welke trein en om welke vrouwen het ging. Hoe weten ze dat?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191322949
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:19 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dus je wilt nu zelf aannames gaan doen om een vergezocht verhaal kloppend te krijgen? Kritisch blijven denken aub.
De aanname dat jij je leider blind lijkt te volgen? Je PO is wel duidelijk hoor.
pi_191322956
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

[..]

Wat ik zeg is wat ik zeg. Hoe weet de NS welk incident en welke vrouwen het betrof?

Dat incident met de controle in burger zal best plaatsgevonden hebben, maar hoe weet de NS dat dat hetzelfde incident os als de vriendinnen van Baudet.

Baudet noemt geen tijd, Baudet noemt geen locatie, we weten niet wie de vriendinnen zijn. Toch lijkt iedereen opeens te weten hoe laat, in welke trein en om welke vrouwen het ging. Hoe weten ze dat?
Hoezo iedereen? als de NS het maar weet. Allemaal vage figuren op Twitter en dergelijke heb ik geen boodschap aan. Daar kan iedereen wel wat roepen.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:23:01 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191322961
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:16 schreef Degodvader het volgende:

[..]

Ja, de dames wilde hun vervoerbewijs pas laten zien toen er ook een agent bij was.

Wat is er volgens jou nog meer gebeurt dan?
Geen idee. Dat doet er verder niet toe. Wat er wel toe doet is dat de dames zich vervelend voelde. Dankzij de politieagent is het opgelost. Prima toch? Verder niets aan de hand.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191322971
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:17 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Daar lijkt het wel op ja. Want Thierry noemt geen locatie en tijdstip, maar iedereen lijkt te weten waar en hoe laat dit heeft plaatsgevonden. Waaruit blijkt dat dit niet een heel ander incident betreft? Hoe weten we dat het over hetzelfde gaat? Aanname op aanname wordt er gestapeld en ieder kritisch denkvermogen overboord omdat het over Baudet gaat. Om je kapot te lachen als het niet zo sneu was.
Welk tijdstip dan wel? Welke trein? Waar zijn de getuigen die het verhaal van die vrouwen bevestigen?
pi_191322992
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb niet allemaal Twitterdraadjes uit lopen spitten, maar ik vertrouw er wel op dat de NS op basis van de foto heeft kunnen verifiëren om welke medewerkers van hun het ging en wat het verhaal van die medewerkers was.

Ik vertrouw dan toch eerder op de lezing van de NS dan het via via verhaal van Thierry. De NS heeft er ook totaal geen belang bij heeft om te reageren als het niet om hun medewerkers gaat.
Dat zou ik erg knap vinden op basis van een gedeeltelijk achterhoofd. Volgens Baudet ging het om Marokkanen, de NS controleurs zouden gewoon Nederlands zijn geweest begreep ik.

Nogmaals: hebben we het wel over hetzelfde.

Ik vertrouw helemaal niet blind op een organisatie als de NS ik kijk zelf naar de feiten. En zo lang niemand mij uit kan leggen hoe iedereen zogenaamd weet hoe laat en in welke trein de vriendinnen van Baudet zaten neem ik diens lezing niet serieus.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_191322996
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:20 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Lees artikel 1 van de grondwet nog eens even, dit is een te dom argument
Het is dom dat wij onze taal hebben laten verkrachten door de sjw's die zelf het hardst roepen dat er geen rassen zijn maar de troefkaart racisme nooit willen en zullen opgeven.
Dat is misschien dan wel niet dom maar wel tamelijk hypocriet.
Bovendien werkt het averechts, op deze manier worden er enkel meer rassen kunstmatig bijgekweekt en wordt het hokjesdenken enkel versterkt.
Of misschien is dat juist de bedoeling in de strijd van het vernieuwde proletariaat tegen de bourgeoisie.
shift-knop defekt
pi_191322999
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Precies. Wat ik ook merkwaardig vind is dat wanneer deze vriendinnen over dit incident hebben "geklaagd" bij Baudet, toen wisten ze dus noh niet dat het om NS medewerkers in burger ging. Dat klagen was dan tijdens het lastigvallen, en niet achteraf (toen begrepen ze dat het of NS medewerkers zou gaan). Dat lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk.
pi_191323002
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:25 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Dat zou ik erg knap vinden op basis van een gedeeltelijk achterhoofd. Volgens Baudet ging het om Marokkanen, de NS controleurs zouden gewoon Nederlands zijn geweest begreep ik.

Nogmaals: hebben we het wel over hetzelfde.

Ik vertrouw helemaal niet blind op een organisatie als de NS ik kijk zelf naar de feiten. En zo lang niemand mij uit kan leggen hoe iedereen zogenaamd weet hoe laat en in welke trein de vriendinnen van Baudet zaten neem ik diens lezing niet serieus.
De NS heeft geen uitspraken gedaan over de achtergrond van hun medewerkers.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:27:49 #190
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191323011
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:01 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Afgelopen zaterdag meldde TPO de tweet al
[..]

Nos zweeg, vond het blijkbaar niet van belang.
Komt er pas een dag later mee om de uitglijder te vieren - ineens wel van belang :')

Natuurlijk is er geen nieuws als een notoire leugenaar, fantast en ophitser een vrijwel oncontroleerbaar verhaal uit tweede hand in een tweet plaatst met een oproep om op de FvD te stemmen want 'aangifte is zinloos'. Sodemieter op zeg, als de NOS daar een nieuwsbericht van moet maken heb je een wel heel scheef beeld van wat 'nieuws' is en heb je wel heel weinig op met waarheidsvinding en objectiviteit.
Antifa
pi_191323012
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:23 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Welk tijdstip dan wel? Welke trein? Waar zijn de getuigen die het verhaal van die vrouwen bevestigen?
Nu moet je het niet omkeren.

Ik zeg niet dat ik er bij was. Dat zeggen de "getuigen". Die getuigen beschrijven een heel ander incident. Dan rest nog maar 1 vraag: hoe weten de getuigen van het incident dat het incident waar zij getuige van warem de vriendinnen vam Baudet betrof?

Kritisch denken graag.
pi_191323019
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:26 schreef Chia het volgende:

[..]

De NS heeft geen uitspraken gedaan over de achtergrond van hun medewerkers.
de getuigen wel.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:28:24 #193
104871 remlof
Europees federalist
pi_191323020
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:46 schreef Nikonlover het volgende:
Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gevoeld tijdens de kaartcontrole.
Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gedragen tijdens de kaartcontrole.

Waarschijnlijk van die hockeykutjes uit het Gooi die iedereen zonder blauwe ogen Marokkaan noemen.

En Baudet is gewoon een hele sneue hufter, maar dat wisten we al.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:28:34 #194
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323021
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:09 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Nee dat bedoel ik niet. Ik heb echt schijthekel aan jouw infantiele ‘ja maar hunnie’ geleuter
Wat dan wel?

Als je het over fake news hebt, moet je gewoon bij de huidige politiek zijn. Niet alleen bij slinks' favo boxbal baudet. Daar is weinig jamaarhunnie aan en prima te onderbouwen zoals ik net deed.

Het ligt dus eerder aan jou dat je keihard je ongefundeerde onderbuik wil laten horen, zonder al te veel tegengeluid.
Doe je ding verder, maar kom niet huilen als je een keer de realiteit onder ogen krijgt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_191323022
Maar dit soort vage amper te verifiëren verhalen de wereld in helpen is net zo goed een kwalijke zaak mi. Dat de vork alsnog anders in de steel blijkt te zitten is in mijn ogen ook zeker niet uitgesloten, maar op basis van de huidige feiten vind ik de lezing van de NS geloofwaardiger dan de anekdote van Thierry.
pi_191323029
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

de getuigen wel.
Op die vage sociale media getuigen vertrouw je nu ineens wel? Wie weet zaten ze niet eens in dezelfde trein en zuigen ze het allemaal uit hun duim, weten wij veel.
pi_191323049
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Natuurlijk is er geen nieuws als een notoire leugenaar, fantast en ophitser een vrijwel oncontroleerbaar verhaal uit tweede hand in een tweet plaatst met een oproep om op de FvD te stemmen want 'aangifte is zinloos'. Sodemieter op zeg, als de NOS daar een nieuwsbericht van moet maken heb je een wel heel scheef beeld van wat 'nieuws' is en heb je wel heel weinig op met waarheidsvinding en objectiviteit.
Aangifte doen in deze situatie is wel degelijk zinloos. De politie neemt slachtoffers van kaartcontroles door NS personeel niet serieus :(
pi_191323059
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat dan wel?

Als je het over fake news hebt, moet je gewoon bij de huidige politiek zijn. Niet alleen bij slinks' favo boxbal baudet. Daar is weinig jamaarhunnie aan en prima te onderbouwen zoals ik net deed.

Het ligt dus eerder aan jou dat je keihard je ongefundeerde onderbuik wil laten horen, zonder al te veel tegengeluid.
Doe je ding verder, maar kom niet huilen als je een keer de realiteit onder ogen krijgt.
Tuurlijk , alles ligt aan de ander. Wat een heerlijk simpel wereldbeeld heb je
pi_191323078
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:29 schreef Chia het volgende:

[..]

Op die vage sociale media getuigen vertrouw je nu ineens wel? Wie weet zaten ze niet eens in dezelfde trein en zuigen ze het allemaal uit hun duim, weten wij veel.
Ja op die getuigen baseert de NS zich natuurlijk ook. Want de getuigen beweren dat dit plaatsvond in de trein van Weesp naar XXX om XXX uur. Waarop de NS inderdaad bevestigd dat er in die trein een controle in burger was.

Maar niemand die kan vertellen hoe men nou zo zeker weet dat de vriendinnen van Baudet in die trein zaten.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:33:33 #200
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323083
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:20 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Lees artikel 1 van de grondwet nog eens even, dit is een te dom argument
Zoek op.
Het verschil tussen racisme en discriminatie.

En kom dan terug. Een las is geen ras.
1947-2016
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 09:34:05 #201
5428 crew  miss_sly
pi_191323086
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En op de geheel logische vraag die je dan moet stellen, namelijk wat ze wilden, gaven ze geen antwoord? Hou op, er zijn zo veel onwaarschijnlijke aannames die je moet hebben om een situatie te hebben waarin hij niet het echte verhaal wist.
En zelfs áls hij het echte verhaal niet wist en dit een oprechte vergissing is door verkeerd aan hem doorgegeven informatie zou hij nu een echte vent moeten zijn en moeten toegeven dat hij fout zat en dat hij dan op z'n minst zijn twee dierbare vriendinnen op het matje zal roepen wegens verkeerde verstrekte informatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191323093
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Jij vindt het blijkbaar wel objectief om er ineens wel breed over uit te pakken als 'de fantast' te grazen genomen kan worden
shift-knop defekt
  maandag 3 februari 2020 @ 09:34:56 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323094
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deëscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.

_O_
Uitchecken ipv inchecken? Je reist nooit met de trein hè...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 februari 2020 @ 09:35:25 #204
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191323101
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Een vergissing is geen leugen.

Een leugen is dat je expres niet de waarheid vertelt en in plaats daarvan iets anders vertelt.

Heeft hij expres de boel dus zitten verdraaien? Kun je dat ook aantonen dat hij bewust dat gedaan heeft? Nee? Dan lieg jij dus.
Als het zulke goede vriendinnen waren had hij van hen wel van te voren te horen gekregen dat het echte conducteurs (in burger) waren....
Dus of hij wist het en heeft bewust de feiten verdraait of hij wist het niet en kun je je afvragen hoe goede band hij met ze heeft en had hij op basis van een filmpje niet zo snel moeten oordelen..
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_191323102
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb niet allemaal Twitterdraadjes uit lopen spitten, maar ik vertrouw er wel op dat de NS op basis van de foto heeft kunnen verifiëren om welke medewerkers van hun het ging en wat het verhaal van die medewerkers was.

Ik vertrouw dan toch eerder op de lezing van de NS dan het via via verhaal van Thierry. De NS heeft er ook totaal geen belang bij heeft om te reageren als het niet om hun medewerkers gaat.
Het was een vermoeden, dus het was niet zeker.
pi_191323107
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef Chia het volgende:
Maar dit soort vage amper te verifiëren verhalen de wereld in helpen is net zo goed een kwalijke zaak mi. Dat de vork alsnog anders in de steel blijkt te zitten is in mijn ogen ook zeker niet uitgesloten, maar op basis van de huidige feiten vind ik de lezing van de NS geloofwaardiger dan de anekdote van Thierry.
Het is amper te verifiëren, maar je trekt wel een conclusie die jouw past zeg maar.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:36:55 #207
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323114
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Tuurlijk , alles ligt aan de ander. Wat een heerlijk simpel wereldbeeld heb je
Weer een ongefundeerde onderbuikpost.

Kom je ook met inhoud? Of blijf je boos dat je niet ongeremd kan blijven huiliehuilie doen op de zelfverkaarde grote boze wolf?
1947-2016
  maandag 3 februari 2020 @ 09:37:54 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323125
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee. Dat doet er verder niet toe. Wat er wel toe doet is dat de dames zich vervelend voelde. Dankzij de politieagent is het opgelost. Prima toch? Verder niets aan de hand.
Dan waarom die tweet dan? En waarom loop je Baudet nu zo te verdedigen terwijl het al bekend is dat hij liegt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 3 februari 2020 @ 09:38:13 #209
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191323132
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:26 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Het is dom dat wij onze taal hebben laten verkrachten door de sjw's die zelf het hardst roepen dat er geen rassen zijn maar de troefkaart racisme nooit willen en zullen opgeven.

Onze taal? Laat me niet lachen. Jij komt hier zelf altijd aanzetten met lappen tekst in het duits of engels, haalt je inspiratie uit sites die als naam steevast een vertaling van een buitenlands begrip zijn, gebruikt waar mogelijk begrippen gemunt in het Amerikaanse debat (sjw is al een mooi voorbeeld). Jij spreekt niet dezelfde taal als ik, jij communiceert middels een onbegrijpelijke aaneenschakelingen van door anderen opgestelde epistels die je tot een incoherente brij vormt, verweven met links en Google Translate vertalingen van sites en bronnen als de Zweedse Taklykke Størmer. Dat staat heel ver af van het Nederlands dat 'wij' (zonder jou) spreken en delen met Surinamers en Vlamingen en overige Nederlandstaligen.

Doe daar dus maar even geen uitspraken over.
Antifa
  maandag 3 februari 2020 @ 09:38:27 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323134
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deëscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.

_O_
Dit is ook wel de sfeer die ze mee brengen idd.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')