abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 3 februari 2020 @ 09:34:05 #201
5428 crew  miss_sly
pi_191323086
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:10 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En op de geheel logische vraag die je dan moet stellen, namelijk wat ze wilden, gaven ze geen antwoord? Hou op, er zijn zo veel onwaarschijnlijke aannames die je moet hebben om een situatie te hebben waarin hij niet het echte verhaal wist.
En zelfs áls hij het echte verhaal niet wist en dit een oprechte vergissing is door verkeerd aan hem doorgegeven informatie zou hij nu een echte vent moeten zijn en moeten toegeven dat hij fout zat en dat hij dan op z'n minst zijn twee dierbare vriendinnen op het matje zal roepen wegens verkeerde verstrekte informatie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_191323093
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:27 schreef VoMy het volgende:

[..]

Natuurlijk is er geen nieuws als een notoire leugenaar, fantast en ophitser een vrijwel oncontroleerbaar verhaal uit tweede hand in een tweet plaatst met een oproep om op de FvD te stemmen want 'aangifte is zinloos'. Sodemieter op zeg, als de NOS daar een nieuwsbericht van moet maken heb je een wel heel scheef beeld van wat 'nieuws' is en heb je wel heel weinig op met waarheidsvinding en objectiviteit.
Jij vindt het blijkbaar wel objectief om er ineens wel breed over uit te pakken als 'de fantast' te grazen genomen kan worden
shift-knop defekt
  maandag 3 februari 2020 @ 09:34:56 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323094
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deëscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.

_O_
Uitchecken ipv inchecken? Je reist nooit met de trein hè...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 3 februari 2020 @ 09:35:25 #204
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_191323101
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 07:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Een vergissing is geen leugen.

Een leugen is dat je expres niet de waarheid vertelt en in plaats daarvan iets anders vertelt.

Heeft hij expres de boel dus zitten verdraaien? Kun je dat ook aantonen dat hij bewust dat gedaan heeft? Nee? Dan lieg jij dus.
Als het zulke goede vriendinnen waren had hij van hen wel van te voren te horen gekregen dat het echte conducteurs (in burger) waren....
Dus of hij wist het en heeft bewust de feiten verdraait of hij wist het niet en kun je je afvragen hoe goede band hij met ze heeft en had hij op basis van een filmpje niet zo snel moeten oordelen..
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_191323102
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:21 schreef Chia het volgende:

[..]

Ik heb niet allemaal Twitterdraadjes uit lopen spitten, maar ik vertrouw er wel op dat de NS op basis van de foto heeft kunnen verifiëren om welke medewerkers van hun het ging en wat het verhaal van die medewerkers was.

Ik vertrouw dan toch eerder op de lezing van de NS dan het via via verhaal van Thierry. De NS heeft er ook totaal geen belang bij heeft om te reageren als het niet om hun medewerkers gaat.
Het was een vermoeden, dus het was niet zeker.
pi_191323107
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef Chia het volgende:
Maar dit soort vage amper te verifiëren verhalen de wereld in helpen is net zo goed een kwalijke zaak mi. Dat de vork alsnog anders in de steel blijkt te zitten is in mijn ogen ook zeker niet uitgesloten, maar op basis van de huidige feiten vind ik de lezing van de NS geloofwaardiger dan de anekdote van Thierry.
Het is amper te verifiëren, maar je trekt wel een conclusie die jouw past zeg maar.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:36:55 #207
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323114
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Tuurlijk , alles ligt aan de ander. Wat een heerlijk simpel wereldbeeld heb je
Weer een ongefundeerde onderbuikpost.

Kom je ook met inhoud? Of blijf je boos dat je niet ongeremd kan blijven huiliehuilie doen op de zelfverkaarde grote boze wolf?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 3 februari 2020 @ 09:37:54 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323125
quote:
6s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:23 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Geen idee. Dat doet er verder niet toe. Wat er wel toe doet is dat de dames zich vervelend voelde. Dankzij de politieagent is het opgelost. Prima toch? Verder niets aan de hand.
Dan waarom die tweet dan? En waarom loop je Baudet nu zo te verdedigen terwijl het al bekend is dat hij liegt.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  maandag 3 februari 2020 @ 09:38:13 #209
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191323132
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:26 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Het is dom dat wij onze taal hebben laten verkrachten door de sjw's die zelf het hardst roepen dat er geen rassen zijn maar de troefkaart racisme nooit willen en zullen opgeven.

Onze taal? Laat me niet lachen. Jij komt hier zelf altijd aanzetten met lappen tekst in het duits of engels, haalt je inspiratie uit sites die als naam steevast een vertaling van een buitenlands begrip zijn, gebruikt waar mogelijk begrippen gemunt in het Amerikaanse debat (sjw is al een mooi voorbeeld). Jij spreekt niet dezelfde taal als ik, jij communiceert middels een onbegrijpelijke aaneenschakelingen van door anderen opgestelde epistels die je tot een incoherente brij vormt, verweven met links en Google Translate vertalingen van sites en bronnen als de Zweedse Taklykke Størmer. Dat staat heel ver af van het Nederlands dat 'wij' (zonder jou) spreken en delen met Surinamers en Vlamingen en overige Nederlandstaligen.

Doe daar dus maar even geen uitspraken over.
Antifa
  maandag 3 februari 2020 @ 09:38:27 #210
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323134
quote:
99s.gif Op maandag 3 februari 2020 08:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Die ‘vliegende’ ns controleurs zijn van die wanabee arrestatie team types. Bot en onbeschoft en doen als of iedereen een crimineel is. Ze zien er uit als Amerikaanse undercoveragenten met hoodies en een beveiliging ns schildje aan een koort om de nek. Heel stoer tegen Hollandse bejaarden die per ongeluk uit i.p.v. in hebben gechekt, regels zijn nou een maal regels. Schreeuwen commando’s als het niet snel genoeg gaat. Lekker intimideren. Verder lekker tof deëscaleren met de hang jeugd die nog ff snel uit laten stappen om op het perron de kans geven in te chekken. No worries vriend. Ja echte ov Rambo’s.

_O_
Dit is ook wel de sfeer die ze mee brengen idd.
1947-2016
  maandag 3 februari 2020 @ 09:41:01 #211
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323156
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zoek op.
Het verschil tussen racisme en discriminatie.

En kom dan terug. Een las is geen ras.
Alsof het uiteindelijk uitmaakt of het racisme of discriminatie is, het is beide gewoon ontzettend triest.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:42:13 #212
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_191323168
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:34 schreef TomLuny het volgende:

[..]

Jij vindt het blijkbaar wel objectief om er ineens wel breed over uit te pakken als 'de fantast' te grazen genomen kan worden
Het is geen nieuws als Henk Krol iemand feliciteerde op Twitter. Het is wel nieuws als die persoon al overleden is.

Zo werkt dat met fouten. Daarom open jij ook altijd draadjes over wat er mis gaat in de wereld, en nooit draadjes over wat er goed gaat.

Thierry die wat tweet met een oproep om FvD te stemmen is geen nieuws. Thierry die met racistische insteek een leugen twittert, is wel nieuws.

Zo simpel is het.
Antifa
pi_191323170
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:36 schreef Tris het volgende:

[..]

Het is amper te verifiëren, maar je trekt wel een conclusie die jouw past zeg maar.
Waarom zou een andere conclusie mij niet passen? Ik ben inderdaad niet zo paranoïde dat ik zonder aanleiding op basis van een paar willekeurige Twitteraars plotseling de verklaring van de NS in twijfel ga trekken.

Mensen worden nu eenmaal weleens lastig gevallen door Marokkanen in de trein. Dat komt voor, waarom zou dat ineens niet in mijn straatje passen? :') Volgens mij projecteer je nu allemaal dingen op mij, omdat ik in jouw ogen goedgelovig ben.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-02-2020 09:42:42 ]
  maandag 3 februari 2020 @ 09:43:12 #214
168739 Red_85
'echt wel'
pi_191323180
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:41 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Alsof het uiteindelijk uitmaakt of het racisme of discriminatie is, het is beide gewoon ontzettend triest.
Blijkbaar wel, anders heb je niet 2 verschillende begrippen.
1947-2016
pi_191323185
Waarschijnlijk interesseert het Baudet geen reet of het verhaal klopt of niet. De polarisatie is weer een stapje erger geworden en zijn fanboys juichen, dat is wat hij belangrijk vindt.
Radio Espantoso
  maandag 3 februari 2020 @ 09:44:00 #216
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323197
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, anders heb je niet 2 verschillende begrippen.
Ja moord en doodslag zijn ook twee verschillende dingen, maar uiteindelijk zijn ze beide fout.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:44:43 #217
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323209
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:43 schreef Peligrosso het volgende:
Waarschijnlijk interesseert het Baudet geen reet of het verhaal klopt of niet. De polarisatie is weer een stapje erger geworden en zijn fanboys juichen, dat is wat hij belangrijk vindt.
Hij maakt het hiermee wel lastiger om de grootste partij te worden. Doet Wilders ook elke keer. Alsof men niet wil regeren.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:45:08 #218
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_191323217
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

En zelfs áls hij het echte verhaal niet wist en dit een oprechte vergissing is door verkeerd aan hem doorgegeven informatie zou hij nu een echte vent moeten zijn en moeten toegeven dat hij fout zat en dat hij dan op z'n minst zijn twee dierbare vriendinnen op het matje zal roepen wegens verkeerde verstrekte informatie.
Precies. Lijkt precies op Iwanius als hij een flater beging. _O- Uit het topic verdwijnen om een paar dagen later ergens anders weer het brutale mannetje uit te hangen. Die sneaky foto’s zijn niet de enige gelijkenis.
pi_191323227
Als een Marokkaan om mijn kaartje vraagt in burger dan ben ik inderdaad ook erg alert. Makkelijk geld verdienen als je deze twee meiden een nep boete geeft. wat is een boete tegenwoordig 50 euro, dat schuif je makkelijk weg in je binnenzak en kun je lekker gaan shoppen.

Sowieso dat hele controle systeem van de NS is om te braken. Doe het zoals een vliegmaatschappij, controleren voor je instapt en laat reizigers in de trein met rust. Dit is mijn voornaamste reden dat ik treinen haat.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:46:26 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323233
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:11 schreef pokkerdepok het volgende:
leugens, foutje, doet er eigenlijk niet eens toe.

het laat puur racisme zien, dit. en de intentie van baudet om zijn racisme uit te buiten om stemmen te winnen.
Dit.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_191323245
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:28 schreef remlof het volgende:

[..]

Lijkt mij in ieder geval duidelijk dat deze dames zich vervelend hebben gedragen tijdens de kaartcontrole.

Waarschijnlijk van die hockeykutjes uit het Gooi die iedereen zonder blauwe ogen Marokkaan noemen.

En Baudet is gewoon een hele sneue hufter, maar dat wisten we al.
Gelukkig hebben ze een slaghout bij zich na deze gevaarlijke kamschering :{
shift-knop defekt
  maandag 3 februari 2020 @ 09:48:00 #222
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191323251
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:46 schreef MakkieR het volgende:
Als een Marokkaan om mijn kaartje vraagt in burger dan ben ik inderdaad ook erg alert. Makkelijk geld verdienen als je deze twee meiden een nep boete geeft. wat is een boete tegenwoordig 50 euro, dat schuif je makkelijk weg in je binnenzak en kun je lekker gaan shoppen.

Sowieso dat hele controle systeem van de NS is om te braken. Doe het zoals een vliegmaatschappij, controleren voor je instapt en laat reizigers in de trein met rust. Dit is mijn voornaamste reden dat ik treinen haat.
Welke boete betaal je meteen? En als men zich gewoon kan legitimeren ben je een enorme hufter om dan alsnog te gaan lopen zeuren dat het om Marokkanen gaat. Maar je geeft zelf al aan nooit met de trein te gaan.

Jeetje, wat een gehuil.

Dat zou overigens betekenen dat ze dus geen kaartjes hadden. Snap je zelf ook wel neem ik aan.

En het verschil tussen een treinkaartje en een vliegticket?
pi_191323273
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:42 schreef Chia het volgende:

[..]

Waarom zou een andere conclusie mij niet passen? Ik ben inderdaad niet zo paranoïde dat ik zonder aanleiding op basis van een paar willekeurige Twitteraars plotseling de verklaring van de NS in twijfel ga trekken.

Mensen worden nu eenmaal weleens lastig gevallen door Marokkanen in de trein. Dat komt voor, waarom zou dat ineens niet in mijn straatje passen? :') Volgens mij projecteer je nu allemaal dingen op mij, omdat ik in jouw ogen goedgelovig ben.
Nee, dat zijn je eigen woorden. Maar was je er werkelijk bij? Of moet je het, net als ik, doen met de summiere berichtgeving. Want dan is je conclusie te voorbarig.
  maandag 3 februari 2020 @ 09:49:13 #224
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_191323277
Links: Geloof vrouwen. Altijd. ALTIJD.
Ook links: Schande dat deze man deze vrouwen zo gelooft.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  maandag 3 februari 2020 @ 09:50:10 #225
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_191323293
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2020 09:22 schreef Chia het volgende:

[..]

Hoezo iedereen? als de NS het maar weet. Allemaal vage figuren op Twitter en dergelijke heb ik geen boodschap aan. Daar kan iedereen wel wat roepen.
De NS heeft traject en tijdstip gegeven, kans is groot dat ze de hele situatie zelfs op beeld hebben, inclusief het moment dat de dierbare vriendin van Baudet de foto van de controleurs maakte.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')