abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191040074
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
pi_191040109
Maar goed dus Warren liegt over Bernie. Het establishment begint blijkbaar bang te worden dat hij gaat winnen. Kijken of de DNC weer alles uit de kast gaat halen om hem dit keer van de nominatie weg te houden. Warren valt in ieder geval wel af als een kandidaat waarvan je iets kan hopen.
pi_191040147
Conservatieven gaan niet op Warren of Sanders stemmen.
  woensdag 15 januari 2020 @ 12:23:24 #4
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191040157
Ik vond het debat maar een beetje mat. Alsof ze de messen pas zullen slijpen op het moment dat het nodig is.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191040197
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:22 schreef Ulx het volgende:
Conservatieven gaan niet op Warren of Sanders stemmen.
Ja en Democraten gaan niet op Biden stemmen. Als democratische partij zou ik in ieder geval een poging doen je eigen doelgroep te scoren. Nogal dom om nog een keer een zelfde kandidaat als de vorige keer te nemen.
In ieder geval is het natuurlijk bizar dat zo'n Warren zo glashard liegt. Denkt ze Trump kan het dus ik kan het ook?
pi_191040246
Biden staat toch nog steeds voor in de peilingen?
pi_191040316
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:29 schreef Ulx het volgende:
Biden staat toch nog steeds voor in de peilingen?
Ik dacht het close was in ieder geval in de staten die nu gaan stemmen in de primaries in elk geval zit ik niet bovenop die peilingen en interesseren ze me eigenlijk weinig. Ik ben geïnteresseerd in de kandidaten en het politieke debat niet in peilingen. Maar Warren schrijf ik in ieder geval nu definitief af, ik dacht dat ze wel oké kon zijn maar ze is niet beter dan Biden die ook totaal waardeloos is. In die zin is het toch echt bizar hoe slecht de meeste Democratische kandidaten zijn. Ze moeten het opnemen tegen de domste president ooit en dan nog hebben ze het moeilijk :')
  woensdag 15 januari 2020 @ 12:36:42 #8
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191040370
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:20 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Maar goed dus Warren liegt over Bernie. Het establishment begint blijkbaar bang te worden dat hij gaat winnen. Kijken of de DNC weer alles uit de kast gaat halen om hem dit keer van de nominatie weg te houden. Warren valt in ieder geval wel af als een kandidaat waarvan je iets kan hopen.
Dat geouwehoer dat "het etablissement" het tegen Sanders gemunt heeft mag ook wel eens stoppen zeg. Zinloze stemmingmakerij.

Dat Warren wat nieuws de wereld in helpt kan simpel verklaard worden doordat Warren en Sanders in dezelfde vijver zitten te vissen en ze met name daar kiezerspotentieel zag voor haar campagne, wat ook gestaafd wordt door polls die aangeven dat kiezers die Sanders of Warren als eerste keuze hebben ook vaak de andere als tweede keuze hebben.
  woensdag 15 januari 2020 @ 12:38:39 #9
384435 klappernootopreis
pi_191040413
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:33 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik dacht het close was in ieder geval in de staten die nu gaan stemmen in de primaries in elk geval zit ik niet bovenop die peilingen en interesseren ze me eigenlijk weinig. Ik ben geïnteresseerd in de kandidaten en het politieke debat niet in peilingen. Maar Warren schrijf ik in ieder geval nu definitief af, ik dacht dat ze wel oké kon zijn maar ze is niet beter dan Biden die ook totaal waardeloos is. In die zin is het toch echt bizar hoe slecht de meeste Democratische kandidaten zijn. Ze moeten het opnemen tegen de domste president ooit en dan nog hebben ze het moeilijk :')
Wat noem jij slecht? dat ze een stuk saaier zijn? Ik zou ook niet gelijk in de primaire debatten al mijn troeven op tafel gooien. Ik denk echt dat het echte scenario nog niet eens begonnen is.
pi_191040417
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:25 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja en Democraten gaan niet op Biden stemmen. Als democratische partij zou ik in ieder geval een poging doen je eigen doelgroep te scoren. Nogal dom om nog een keer een zelfde kandidaat als de vorige keer te nemen.
In ieder geval is het natuurlijk bizar dat zo'n Warren zo glashard liegt. Denkt ze Trump kan het dus ik kan het ook?
Biden fans gaan gewoon op Biden stemmen.
Bernie fans zullen waarschijnlijk wel opgehitst worden door slimme Russische/GOP trolls om dan niet te gaan stemmen en die trappen er ongetwijfeld met open ogen in.
Op /r/politics zie je al die fanatieke Bernie brigade doen alsof ze Trumpfans zijn. Voelbare haat naar alles wat niet Bernie is of kritiek op Bernie :')

Wat die domme fans niet snappen is dat qua stemwijzer die democratische kandidaten gewoon allemaal 80-90% scoren voor een democraat die 'm invult en Trump op zo'n stemwijzer een 10% ofzo scoort. Het boeit dus geen flikker op wie je stemt. Uiteindelijk gaat ie zijn best doen om minimaal 80% van je denkbeelden te realiseren.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_191040467
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat geouwehoer dat "het etablissement" het tegen Sanders gemunt heeft mag ook wel eens stoppen zeg. Zinloze stemmingmakerij.
Zinloze stemmingmakerij? Nadat een establishment kandidaat als Warren bewust een leugen naar buiten brengt over een tegenstander die ze blijkbaar niet kan verslaan op inhoud?

quote:
Dat Warren wat nieuws de wereld in helpt kan simpel verklaard worden doordat Warren en Sanders in dezelfde vijver zitten te vissen en ze met name daar kiezerspotentieel zag voor haar campagne, wat ook gestaafd wordt door polls die aangeven dat kiezers die Sanders of Warren als eerste keuze hebben ook vaak de andere als tweede keuze hebben.
Oh oké als het politiek opportuun is, is het gewoon prima om vals te spelen. Ik snap niet hoe het goed te praten is. Gaat ze zeker later weer een keer zeggen oh ja dat had ik niet moeten doen, net als bij het ik ben Indiaans verhaal.
  woensdag 15 januari 2020 @ 12:47:24 #12
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191040585
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:41 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Zinloze stemmingmakerij? Nadat een establishment kandidaat als Warren bewust een leugen naar buiten brengt over een tegenstander die ze blijkbaar niet kan verslaan op inhoud?
Wie zijn dat establishment precies? Vaag inhoudsloos conspiracygeneuzel zoals in 2016.

quote:
Oh oké als het politiek opportuun is, is het gewoon prima om vals te spelen. Ik snap niet hoe het goed te praten is. Gaat ze zeker later weer een keer zeggen oh ja dat had ik niet moeten doen, net als bij het ik ben Indiaans verhaal.
Leuke stropop, misschien eens reageren op wat ik schrijf in plaats van je eigen verzinsels over wat er staat.
pi_191040593
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:38 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Biden fans gaan gewoon op Biden stemmen.
Bernie fans zullen waarschijnlijk wel opgehitst worden door slimme Russische/GOP trolls om dan niet te gaan stemmen en die trappen er ongetwijfeld met open ogen in.
Op /r/politics zie je al die fanatieke Bernie brigade doen alsof ze Trumpfans zijn. Voelbare haat naar alles wat niet Bernie is of kritiek op Bernie :')
Ja Biden fans zullen vast op Biden stemmen, zijn fans gaan natuurlijk niet genoeg zijn voor de verkiezing. Dat Bernie fans opgehitst worden door Trolls of Russen kan, dat zal niet anders zijn voor welke kandidaat de democraten ook naar voren schuiven dus ik weet niet waar dit argument heen gaat, misschien wil je dat uitleggen? Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat een Bernie fan ook Trumpfan is. Dat is zoiets als fan zijn van DENK en Wilders er zullen vast een handvol mensen bestaan met zo'n grote inconsistentie in hun eigen opvatting maar natuurlijk niet meer dan dat.

quote:
Wat die domme fans niet snappen is dat qua stemwijzer die democratische kandidaten gewoon allemaal 80-90% scoren voor een democraat die 'm invult en Trump op zo'n stemwijzer een 10% ofzo scoort. Het boeit dus geen flikker op wie je stemt. Uiteindelijk gaat ie zijn best doen om minimaal 80% van je denkbeelden te realiseren.
80% lijkt me erg optimistisch. Als je eerlijkheid belangrijk vindt in een politicus zul je niet bij Warren moeten zijn. Als je het belangrijk vindt dat een politicus helder is valt Biden af.
pi_191040632
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wie zijn dat establishment precies? Vaag inhoudsloos conspiracygeneuzel zoals in 2016.
[..]

Leuke stropop, misschien eens reageren op wat ik schrijf in plaats van je eigen verzinsels over wat er staat.
Wat is jouw probleem dan, groot Warren fan ofzo? Ik heb het niet over een samenzwering. Dit vergeten?
quote:
Top officials at the Democratic National Committee criticized and mocked Senator Bernie Sanders of Vermont during the primary campaign, even though the organization publicly insisted that it was neutral in the race, according to committee emails made public on Friday by WikiLeaks.
https://www.nytimes.com/2(...)sanders-clinton.html
quote:
The Democratic National Committee issued an apology on Monday to Bernie Sanders and his supporters over leaked emails that showed bias among party officials towards his opponent
https://www.theguardian.c(...)d-dnc-fbi-email-hack

En ik gebruik daar geen stropop. Je zegt letterlijk dat het logisch is dat Warren een leugen laat lekken omdat ze in dezelfde vijver als Bernie vist. Dat ze zich op dezefde doelgroep richten ben ik met je eens. Maar ik ben het niet eens dat alles geoorloofd is, ik denk dat je altijd eerlijk moet blijven.

[ Bericht 45% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 15-01-2020 12:57:28 ]
pi_191040706
knip
pi_191040715
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:48 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja Biden fans zullen vast op Biden stemmen, zijn fans gaan natuurlijk niet genoeg zijn voor de verkiezing. Dat Bernie fans opgehitst worden door Trolls of Russen kan, dat zal niet anders zijn voor welke kandidaat de democraten ook naar voren schuiven dus ik weet niet waar dit argument heen gaat, misschien wil je dat uitleggen? Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat een Bernie fan ook Trumpfan is. Dat is zoiets als fan zijn van DENK en Wilders er zullen vast een handvol mensen bestaan met zo'n grote inconsistentie in hun eigen opvatting maar natuurlijk niet meer dan dat.
[..]

80% lijkt me erg optimistisch. Als je eerlijkheid belangrijk vindt in een politicus zul je niet bij Warren moeten zijn. Als je het belangrijk vindt dat een politicus helder is valt Biden af.
80% is pessimistisch. Biden, Warren & Sanders wijken amper af van elkaar. Op de details verschillen ze.
En de rest is stroman bullshit. Kan ook zeggen, dat als je het belangrijk vindt dat een president zijn 4 jaar volmaakt en niet overlijdt na een jaar, je niet op Sanders moet stemmen. Godsamme :')
Of dat als je wil dat een president in staat is een compromis te sluiten om de senaat of congres mee te krijgen je niet op de extreem rechtlijnige Sanders moet stemmen.
pi_191040735
quote]0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:59 schreef Mensen_doe_rustig het volgende: [..] Wat grappig dat je de corporate media meteen gelooft als ze een hetze tegen Sanders beginnen op de dag dat hij aan de top van een swing state poll staat. Bovendien is er een verschil tussen zeggen dat vrouwen zich niet verkiesbaar zouden moeten stellen en zeggen dat een vrouw in dit seksistische klimaat geen goede kans heeft. Als een joodse kandidaat geen kans heeft om te winnen in een antisemitisch land is het ook niet antisemitisch om dat aan te wijzen. Er is trouwens genoeg beeldmateriaal van Sanders waarin hij zegt dat een vrouw best president kan worden, dus deze lastercampagne slaat ook weer nergens op. Duidelijk weer een gevalletje soundbites vissen van de MSM. Zou jij toch doorheen moeten kunnen prikken? :') [/quote]
1 Ik ben juist de persoon die zit te klagen over het gebrek aan objectiviteit van de media.
Waarom jij nu ineens gaat klagen dat ik de media geloof over de de uitlatingen van Sanders is mij een raadsel.
En de VS is totaal geen seksistisch land, genoeg vrouwen aan de top daar of het nu in de politiek is of in het bedrijfsleven. Dat er nog geen vrouw president is geworden heeft eerder te maken met kwaliteiten dan met seksisme.
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:01:26 #18
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191040769
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:51 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

[..]

Wat is jouw probleem dan, groot Warren fan ofzo? Ik heb het niet over een samenzwering. En ik gebruik daar geen stropop. Je zegt letterlijk dat het logisch is dat Warren een leugen laat lekken omdat ze in dezelfde vijver als Bernie vist. Dat ze zich op dezefde doelgroep richten ben ik met je eens. Maar ik ben het niet eens dat alles geoorloofd is, ik denk dat je altijd eerlijk moet blijven.
Ik ben geen fan van Warren. Vind haar wel een betere politica dan Sanders, maar denk dat Sanders meer kans maakt tegen Trump.

Ik bedoel dat het met dat gegeven te verklaren is dat ze dat de wereld in helpt... je hoeft er niet een samenzwering van een bang establishment achter te zoeken. Die gedachte, waar gretig op werd ingesprongen door Trumptrolls, heeft in 2016 een deel van de Berniefans gekost... dus met dat in het achterhoofd ben ik daar redelijk allergisch voor.

Dat maakt niet dat ik het ok vind als ze leugens verspreidt al weet je natuurlijk niet wat nou echt gezegd is. Het lijkt me uiteraard onwaarschijnlijk dat Sanders gezegd of bedoeld heeft dat een vrouw niet zou mogen winnen... strookt volstrekt niet met alles wat we van hem weten. Als het gaat om kunnen winnen zou dat eerder een aanklacht zijn tegen het Amerikaanse electoraat, maar is ook gewoon niet waar natuurlijk.
pi_191040831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:57 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

80% is pessimistisch. Biden, Warren & Sanders wijken amper af van elkaar. Op de details verschillen ze.
En de rest is stroman bullshit. Kan ook zeggen, dat als je het belangrijk vindt dat een president zijn 4 jaar volmaakt en niet overlijdt na een jaar, je niet op Sanders moet stemmen. Godsamme :')
Of dat als je wil dat een president in staat is een compromis te sluiten om de senaat of congres mee te krijgen je niet op de extreem rechtlijnige Sanders moet stemmen.
Ja met deze argumenten kan ik het niet oneens zijn hoor. Al denk ik wel dat je met geen van de frontrunners een zekerheid hebt dat ze over 4 jaar nog niet six feet under zijn. Dat Sanders niet erg bereid is tot compromis kun je zien als minpunt. Maar gezien zijn ideeën lijkt mij persoonlijk dat een pluspunt. Van de andere kant je ziet nu bij Trump dat geen compromis sluiten waardeloos is, hoewel bij hem natuurlijk ook het probleem is dat de zijn ideeen toch al niet goed zijn.
Alles maar stroman noemen waar je het mee oneens bent vind ik trouwens nogal een zwaktebod.
Ik vind dat Warren in ieder geval laat zien dat ze toch wel iets te makkelijk een leugen vertelt als ze denkt dat ze daar voordeel aan heeft. In die zin is het ook maar de vraag of als je op haar stemt ze 80% van wat ze verteld uit gaat voeren. Dat is natuurlijk speculatie verder, het is geen speculatie om te zeggen dat Sanders van deze kandidaten zijn standpunten het langst onveranderd verkondigt.
pi_191040981
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:59 schreef Chivaz het volgende:
quote][ afbeelding ]
1 Ik ben juist de persoon die zit te klagen over het gebrek aan objectiviteit van de media.
Waarom jij nu ineens gaat klagen dat ik de media geloof over de de uitlatingen van Sanders is mij een raadsel.
En de VS is totaal geen seksistisch land, genoeg vrouwen aan de top daar of het nu in de politiek is of in het bedrijfsleven. Dat er nog geen vrouw president is geworden heeft eerder te maken met kwaliteiten dan met seksisme.
Je zei "Waarom zou hij ergens gelijk hebben als je gelooft dat mannen en vrouwen gelijk zijn?" wat op mij overkwam als een vraag die aannam dat wat CNN erover zei klopte. Mijn excuses als ik dat verkeerd interpreteerde. :Y

Dan nog even over dat de VS geen seksistisch land is.
De VS zijn als land nog ontzettend veel bezig met rechten van vrouwen en hoe die tegenover die van mannen staan dus je kan niet echt zeggen dat het totaal geen seksistisch land is. Natuurlijk zijn er landen waar het veel erger is maar dat is hier niet aan de orde. Het aantal vrouwen aan de top is niet indicatief van hoe seksistisch een land is. Een vrouw aan de top kan ook seksistisch zijn, immers.
pi_191041078
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]
Ik bedoel dat het met dat gegeven te verklaren is dat ze dat de wereld in helpt... je hoeft er niet een samenzwering van een bang establishment achter te zoeken. Die gedachte, waar gretig op werd ingesprongen door Trumptrolls, heeft in 2016 een deel van de Berniefans gekost... dus met dat in het achterhoofd ben ik daar redelijk allergisch voor.
Met welk gegeven is te verklaren dat ze onzin lekt? Je schrijft hier niet echt duidelijk, ik begrijp zo niet wat je bedoelt. Dat er grote tegenstand is in Amerika tegen alles wat maar een beetje probeert iets te veranderen lijkt me ook niet zoeken naar een samenzwering. Leg ook even uit hoe Trumptrolls een impact hebben gehad op de verkiezing, dit klinkt mij namelijk in de oren als samenzweringsgezwam.

quote:
Dat maakt niet dat ik het ok vind als ze leugens verspreidt al weet je natuurlijk niet wat nou echt gezegd is. Het lijkt me uiteraard onwaarschijnlijk dat Sanders gezegd of bedoeld heeft dat een vrouw niet zou mogen winnen... strookt volstrekt niet met alles wat we van hem weten. Als het gaat om kunnen winnen zou dat eerder een aanklacht zijn tegen het Amerikaanse electoraat, maar is ook gewoon niet waar natuurlijk.
Het is theoretisch mogelijk dat Sanders heeft gezegd dat een vrouw niet kan winnen. Het gaat alleen recht in tegen de boodschap die hij altijd uitdraagt en hij is voor zover ik na kan gaan erg consequent in de boodschap. Hij ontkent het zelf en dan zijn er mensen die dingen zeggen als dit
TulsiGabbard twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 04:30:38 I also met with @BernieSanders before announcing my candidacy. We had a nice one-on-one conversation and I informed him that I would be running for President. In that meeting, he showed me the greatest respect and encouragement, just as he always has. reageer retweet
Lijkt mij dan totaal onwaarschijnlijk dat hij tegen een andere kandidaat die meer op hem lijkt qua standpunten en leeftijd opeens het tegenovergestelde doet. Komt de timing nog bij.
pi_191041105
Tom_Winter twitterde op woensdag 15-01-2020 om 02:34:15 BREAKING / NBC News: Former National Security Advisor Ret. Lt. Gen. Michael Flynn has withdrawn his guilty plea, court filings say. His attorneys say prosecutors broke their side of the plea agreement and so they need to withdraw his plea. reageer retweet
https://www.nbcnews.com/n(...)tter_impression=true

Interesting. De rechter kan zijn guilty plea ook laten staan en dan is Flynn wel fucked.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2020 13:21:02 ]
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:24:39 #23
384435 klappernootopreis
pi_191041192
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:17 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Het is theoretisch mogelijk dat Sanders heeft gezegd dat een vrouw niet kan winnen.
Maar in de praktijk heeft een vrouw gewonnen in 2016. Hillary Clinton had de meeste individuele stemmen vergaard. Dit is een feit. Trump is president geworden dankzij het kiesmannensysteem. Dit is ook een feit. Het is ook theoretisch mogelijk dat Sanders indirect het kiesmannensysteem aan de kaak wil stellen.
pi_191041282
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:24 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Maar in de praktijk heeft een vrouw gewonnen in 2016. Hillary Clinton had de meeste individuele stemmen vergaard. Dit is een feit. Trump is president geworden dankzij het kiesmannensysteem. Dit is ook een feit. Het is ook theoretisch mogelijk dat Sanders indirect het kiesmannensysteem aan de kaak wil stellen.
Dat ook nog eens inderdaad, Warren rolt er dus gewoon mee als wordt geïnsinueerd dat Bernie de werkelijkheid ontkent. Als ze integeriteit had zou ze dat niet doen.
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:32:35 #25
384435 klappernootopreis
pi_191041340
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:29 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dat ook nog eens inderdaad, Warren rolt er dus gewoon mee als wordt geïnsinueerd dat Bernie de werkelijkheid ontkent. Als ze integeriteit had zou ze dat niet doen.
Daar heeft ze wel vaker last van in deze campagne.. pocahontas.. ;)
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:33:46 #26
384435 klappernootopreis
pi_191041361
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:20 schreef Ulx het volgende:
Tom_Winter twitterde op woensdag 15-01-2020 om 02:34:15 BREAKING / NBC News: Former National Security Advisor Ret. Lt. Gen. Michael Flynn has withdrawn his guilty plea, court filings say. His attorneys say prosecutors broke their side of the plea agreement and so they need to withdraw his plea. reageer retweet
https://www.nbcnews.com/n(...)tter_impression=true

Interesting. De rechter kan zijn guilty plea ook laten staan en dan is Flynn wel fucked.
de timing is wel curieus.
pi_191041418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Daar heeft ze wel vaker last van in deze campagne.. pocahontas.. ;)
*Pocahontus
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:41:28 #28
384435 klappernootopreis
pi_191041535
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

*Pocahontus
En toch zie je dat de democraten zichzelf behoorlijk indekken tegenover elkaar. Alles wordt in in der minne geschikt. En dit haalt een boel peper uit de debatten. Alsof ze Trump geen munitie gunnen om hier misbruik van te kunnen maken. Wat mij betreft zouden ze best wel elkaar wat meer in de haren mogen vliegen. Trump is van latere zorg, laat nu zien waar je toe in staat bent!
pi_191042481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

[..]

Het establishment is momenteel het witte huis incl republikeinen die het beleid dragende houden.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:44:13 #30
384435 klappernootopreis
pi_191042523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het establishment is momenteel het witte huis incl republikeinen die het beleid dragende houden.
welk beleid? McConnell zit met zijn luie reet al een tijdje op wetten die moeten worden getekend door de president.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:57:49 #31
384435 klappernootopreis
pi_191042694

_O- deze cartoon is absoluut geweldig!
pi_191044003
"BREAKING: Democrats Sending President Trump Impeachment To Senate Today"
Nu live.
pi_191044084
JoshNBCNews twitterde op woensdag 15-01-2020 om 04:47:59 NEWS - Robert Hyde reacts He tells me tonight via text message:“How low can liddle Adam Bull Schiff go. To take some texts my buddy’s and I wrote while we had a few drinks to some dweeb I met a few times.... Bull Schiff is a desperate turd.” reageer retweet
Pfff. Beetje Giuliani-doet-Trump na stijl. Het is dat Barr geen actie zal ondernemen, maar toch.
pi_191044138
Schiff: "Witnesses may tell the truth, witnesses may not tell the truth, but documents don't generally lie".
  woensdag 15 januari 2020 @ 16:45:09 #35
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_191044305
Is er ergens een timeline te vinden m.b.t. wat we de komende tijd kunnen verwachten in de senaat?
pi_191044336
YahooNews twitterde op woensdag 15-01-2020 om 13:34:31 At rally, Trump renews attack on lightbulbs and goes after dishwashers, fridges, toilets and showers https://t.co/Nt606OgEif https://t.co/68U7uS5jyR reageer retweet
pi_191044893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat maakt niet dat ik het ok vind als ze leugens verspreidt al weet je natuurlijk niet wat nou echt gezegd is. Het lijkt me uiteraard onwaarschijnlijk dat Sanders gezegd of bedoeld heeft dat een vrouw niet zou mogen winnen... strookt volstrekt niet met alles wat we van hem weten.
Het verhaal is ook niet dat Sanders gezegd heeft dat een vrouw niet MAG winnen maar dat een vrouw niet KAN winnen en dat is niet direct in tegenspraak met zijn eigen visie?

Het lijkt me duidelijk dat in het huidige Amerika vrouwen nog steeds minder kans maken op het presidentschap dan mannen? Net als het een feit is dat Buttigieg minder kans maakt vanwege zijn seksuele voorkeur.

Ik vind dit een lastige omdat de waarheid op geen enkele manier verifieerbaar is en het dus een kwestie is van geloofwaardigheid. Ik persoonlijk twijfel vooralsnog niet aan de integriteit van Warren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191045001
kylegriffin1 twitterde op woensdag 15-01-2020 om 00:00:11 Giuliani writes—on Giuliani letterhead—to Zelenskiy on May 10, references Trump's 'knowledge and consent.' "In my capacity as personal counsel to Pres. Trump and with his knowledge and consent, I request a meeting with you on this upcoming Monday, May 13th or Tuesday May 14th." https://t.co/XcuJDdgLGP reageer retweet
Aha, Trump was dus op de hoogte.

neal_katyal twitterde op woensdag 15-01-2020 om 00:12:02 This letter from Giuliani, just released,looks hugely significant. It says Ukraine was done for the President in his personal capacity and w Trump’s knowledge,not, as Trump has claimed,for the American people. Trump is going to have to claim Giuliani lying https://t.co/p2AS6pggAa reageer retweet

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 15-01-2020 17:45:51 ]
pi_191045290
Draadje met artikel:

rgoodlaw twitterde op woensdag 15-01-2020 om 15:10:27 A true *Must Read* on #Iran #Soleimani strikeFormer senior CIA official (@douglaslondon5) goes on the recordServed President Trump and CIA Directors Pompeo, Haspel"I often struggled in persuading the president to recognize the most important threats"https://t.co/a5CUavuX7c reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191045518
Toevallig op het moment dat bekend werd dat Giuliani Yonakovitch onder 'surveillance' (volgens Trump/Barr heet dat spioneren toch?) plaatste:

nahaltoosi twitterde op woensdag 15-01-2020 om 17:25:32 Mini-SCOOP: The Hill wanted to know what was up with embassy security. The @StateDept promised to tell them today, then cancelled without explanation. https://t.co/TnddxzTPjZ reageer retweet
quote:
The State Department abruptly canceled a classified congressional briefing Wednesday that was supposed to focus on embassy security, a House aide said, infuriating Capitol Hill staffers seeking answers on alleged Iranian threats to U.S. missions overseas.

The cancellation also coincides with documents suggesting that associates of President Donald Trump’s personal lawyer Rudy Giuliani put the former U.S. ambassador to Ukraine under surveillance.

“Staff are furious,” the House aide said. “This briefing is required by law every month, and today's was the most important we've had scheduled in a long time. The State Department has given us no explanation whatsoever.”

The canceled briefing on embassy security was originally going to focus on the situation in the African country of Burundi. But at congressional staff’s request, the topic was broadened to cover embassy security in the wake of the U.S. drone strike that killed Iranian general Qassem Soleimani earlier this month.

The Trump administration has given varying explanations for why it decided to kill Soleimani, at times claiming the Iranian general was planning “imminent” attacks on Americans.

Trump has said he believes that Soleimani may have been plotting attacks on as many as four U.S. embassies. But Defense Secretary Mark Esper said on Sunday that he hadn't seen intelligence saying so.

Congressional staffers had planned to ask questions about the shifting explanations and wanted to receive a global threat assessment for U.S. personnel. The State Department agreed to provide the briefing, then said Tuesday that it would not do so, the House aide said.

Press aides to Secretary of State Mike Pompeo did not immediately respond to a request for comment on Wednesday.

[..]
pi_191045811
Ik Doug Collins spreken schreeuwen op CNN, wat staat die man behalve vreemd met zijn handen te wapperen te wippen op zijn benen.
pi_191046164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 18:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik Doug Collins spreken schreeuwen op CNN, wat staat die man behalve vreemd met zijn handen te wapperen te wippen op zijn benen.
Had ie nog wat te melden over Parnas, of was het als vanouds DEMOCRATEN STOM?
pi_191046282
"HOUSE TO BOTE ON SENDING TRUMP IMPEACHMENT ARTICLES TO SENEATE" HIj had te melden dat het impeachment dom en vooringenomen was. Nu Nancy Pelosi aan het woord.
pi_191046328
15 minute vote on adoptions of the resolution daarna nog 5 minuten over iets anders dat ik net zo snel kon vertalen dus onthouden. Ceremonial steps.
Nu uitleg. en je ziet hoe iedereen stemt.
pi_191046342
Een flink deel van Pelosi’s verhaal gehoord en gezien.
Wat een stoere vrouw...to the point...soundbites to the max...leest nauwelijks voor ...
Baas _O_

R’s: niks inhoudelijks te melden. 8-)
pi_191046358
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:11 schreef AnneX het volgende:
Een flink deel van Pelosi’s verhaal gehoord en gezien.
Wat een stoere vrouw...to the point...soundbites to the max...leest nauwelijks voor ...
Baas _O_

R’s: niks inhoudelijks te melden. 8-)
En als je geen inhoud hebt, dan verbloem je dat met geluid en gebaren. ~O> En theater.
pi_191046408
Centraal in Pelosi's speach was: een fake trial, een quick trial without witnesses is a cover-up en de eed die iedere politicus, de president ook, heeft afgelegd en waar men zich aan moet houden.
pi_191046651
Ik heb ook gehoord of gelezen dat het officieel overhandigen na al het ceremoniële uitnodigen en overhandigen een mooi fofo-momentje zou zijn, een dat regelrecht de geschiedenisboeken in zou gaan, maar dat Trump fotograferen verboden heeft. Maar ik weet niet meer waar ik dat gehoord of gelezen heb, dus ik weet niet of dat echt waar is, of een losse gedachte van iemand.
pi_191046679
Time's up, 228 Yea's en 193 Nays, een democraat heeft Nay gestemd, Independent heeft Yea gestemd.
tribelaw twitterde op woensdag 15-01-2020 om 19:27:50 It's telling that not one of the Republicans who spoke in the House as it approved the transfer of the impeachment articles to the Senate said a single word contesting any of the facts found by the House in the articles or a word defending Trump's conduct. Not one word. reageer retweet
funder twitterde op woensdag 15-01-2020 om 19:13:11 The only apology I'll accept for Doug Collins saying Democrats love terrorists is his resignation. reageer retweet
TheDailyShow twitterde op woensdag 15-01-2020 om 18:30:41 "[I'm] conservative more than Republican. There is no Republican Party anymore - it's dead. Donald Trump killed it. He's like a parasite that ate its host from the inside out." - @therickwilsonFull interview: https://t.co/K3oqgKgneT https://t.co/SC7zbiXTGo reageer retweet
SpeakerPelosi twitterde op woensdag 15-01-2020 om 19:25:49 The Managers of the impeachment trial of the President are public servants committed to protecting our Constitution - and have the litigation and courtroom experience necessary to execute this task. They will #DefendOurDemocracy. https://t.co/nsGtEVh59n reageer retweet

[ Bericht 48% gewijzigd door la_perle_rouge op 15-01-2020 19:42:07 ]
pi_191047005
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 16:47 schreef Ulx het volgende:
YahooNews twitterde op woensdag 15-01-2020 om 13:34:31 At rally, Trump renews attack on lightbulbs and goes after dishwashers, fridges, toilets and showers https://t.co/Nt606OgEif https://t.co/68U7uS5jyR reageer retweet
Toch wel mooi dat de grootste vijand van de Amerikanen (gloei)lampen, vaatwassers, koelkasten, toiletten en douches zijn.

Daar hoorde je Obama nooit over!
pi_191047187
kylegriffin1 twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:00:04 Just announced on @MSNBC: @maddow will be interviewing Lev Parnas tonight at 9pm ET. reageer retweet
Ik kan het helaas niet rechtstreeks zien, maar deze uitzending wil ik niet missen!
Dit heeft er (waarschijnlijk) ook mee te maken:
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:00:01 In Spring 2019, the State Department learned there was a security threat to one of its European ambassadors. The Department's response to the threat was to fire the ambassador. It appears this was done because State knew the threat came from *inside the president's circle*.WOW. reageer retweet
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:11:55 #52
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191047218
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:10 schreef la_perle_rouge het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:00:04 Just announced on @:MSNBC: @:maddow will be interviewing Lev Parnas tonight at 9pm ET. reageer retweet
Ik kan het helaas niet rechtstreeks zien, maar deze uitzending wil ik niet missen!
Dit heeft er (waarschijnlijk) ook mee te maken:
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:00:01 In Spring 2019, the State Department learned there was a security threat to one of its European ambassadors. The Department's response to the threat was to fire the ambassador. It appears this was done because State knew the threat came from *inside the president's circle*.WOW. reageer retweet
Wat ik hier nou niet aan snap is waarom deze moeite? Hij kan gewoon willekeurig welke ambassadeur ontslaan.
pi_191047279
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wat ik hier nou niet aan snap is waarom deze moeite? Hij kan gewoon willekeurig welke ambassadeur ontslaan.
Macht der gewoonte wellicht.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191047313
Over Deep State gesproken zeg.....
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:23:42 #55
8369 speknek
Another day another slay
pi_191047394
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Russisch geld.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191047477
ah, er was nog meer te melden, er zit een draadje aan vast:

SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:01:59 1/ The State Department made no report to the FBI. The State Department issued no public defense of its ambassador. The State Department lied to the ambassador about what was going on. The State Department later lied about what it knew and withheld documents from Congress.WOW. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:05:57 2/ This scandal, involving a possible violent plot to overthrow the U.S. embassy in Kyiv, and indeed such a plot *orchestrated in the first instance by the president and his inner circle*, is as scary as anything we've encountered in our history and it came up *post-impeachment*. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:21:11 3/ The foregoing simply underscores how premature this trial in the Senate is. We have a situation in which Lev Parnas was a member of Trump's legal team and may have been involved in the *most serious plot within our government in U.S. history* and he's not even a trial witness. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:25:08 4/ I've said for months the Ukraine scandal is about more than Biden. And Clinton. And Manafort. More than Naftogaz, the Russian mafia, and Trump's John Solomon-led information war on his own people. It's about helping Putin in an ongoing invasion of Europe. A *literal* invasion. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:27:08 5/ Imagine what it'd take to be worth it for a Trump agent to discuss harming a U.S. ambassador. What would have to be at stake? Everyone knows a July phone call isn't enough. Everyone knows some provably false "dirt" on Biden isn't enough. That's why that's only 5% of the story. reageer retweet
pi_191047541
Hij is nog steeds schrijvende, dit kan wel 26 tweets doorgaan heb ik al vaker gezien.
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:29:02 6/ At stake in the Ukraine scandal is the 2020 election. At stake in the Ukraine scandal is the future of NATO and the EU. At stake in the Ukraine scandal is the current (literal) battleground between the Kremlin and Europe and Putin's unchecked adventurism and thirst for empire. reageer retweet
Maar het snijdt altijd hout. _O_
  woensdag 15 januari 2020 @ 20:33:49 #58
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191047566
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:23 schreef speknek het volgende:

[..]

Russisch geld.
Hoe bedoel je? Wat maakt dat uit voor de vraag dat ze uit de weg geruimd moest worden of ontslagen?
pi_191047576
funder twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:29:08 Dem House staffer just told me an investigation will “absolutely” be opened into the tracking of Ambassador Marie Yovanovitch. reageer retweet
Kunnen ze vanavond beginnen met naar Rachel te kijken...
pi_191047632
Ondertussen is Seth al bij tweet 7 en 8:
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:32:01 7/ If Democrats get all the witnesses they want, it'll simply let them open a *tiny* window into what Trump and his agents did in Ukraine. The public still won't have anything like a full picture. Yet Trump is pulling out every stop to keep even that window from opening. Ask why. reageer retweet
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:34:29 8/ Here's what I mean: Trump isn't really contesting any of the core facts in the articles of impeachment; major media has already reported on everything we think the four witnesses Democrats want would say at the trial; and yet Trump is *terrified* of his trial opening up wider. reageer retweet
uhm... 9
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:37:15 9/ Anyone who's been a public defender has had a few cases in which an especially nervous defendant establishes implicit no-go areas in the defense, meaning you can look here and ask about this but I'll go ballistic if you go over *there*. In this scandal "there" is *everywhere*. reageer retweet
pi_191047954
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:28 schreef la_perle_rouge het volgende:
ah, er was nog meer te melden, er zit een draadje aan vast:

WOW.[/tweet]
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:05:57 2/ This scandal, involving a possible violent plot to overthrow the U.S. embassy in Kyiv, and indeed such a plot *orchestrated in the first instance by the president and his inner circle*, is as scary as anything we've encountered in our history and it came up *post-impeachment*. reageer retweet
_O- :')
pi_191048048
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:54 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

_O- :')
Seth heeft vaak de neiging om nogal te overdrijven.

Dat neemt echter niet weg dat de onthullingen rondom Parnas buitengewoon schokkend zijn. Al zie jij dat ongetwijfeld anders.
pi_191048064
Ik snap het even niet meer. Wat is er nu weer aan de hand? Heeft iemand een samenvatting?
zie email 27 oktober
pi_191048094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:59 schreef trein2000 het volgende:
Ik snap het even niet meer. Wat is er nu weer aan de hand? Heeft iemand een samenvatting?
Het blijkt dat de matties van de fixer van Trump met medeweten van hem de ambassadeur in Kiev intimideerden en dat State niks deed.
pi_191048153
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:59 schreef trein2000 het volgende:
Lev Parnas Adds New Details on Push to Oust U.S. Ambassador to Ukraine

Blijkbaar is de voormalige ambassadeur van de VS in Oekraïne (je weet wel, degene aan wie Trump zo'n hekel heeft) geschaduwd in opdracht van Rudy Giuliani.
pi_191048416
Ik heb mij even weer ingelezen over de laatste stand van zaken. Wat een maffiabende toch :') Ze hebben haar niet alleen geschaduwd, maar lijken zelfs overwogen te hebben om haar van kant te maken. Ik heb het gevoel dat dit alles alleen nog maar het topje van de ijsberg is. Als dit soort methodes zijn toegepast op de ambassadeur, dan is het niet de eerste of laatste keer geweest dat ze hun boekje ver te buiten gaan.
pi_191048921
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 21:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Lev Parnas Adds New Details on Push to Oust U.S. Ambassador to Ukraine

Blijkbaar is de voormalige ambassadeur van de VS in Oekraïne (je weet wel, degene aan wie Trump zo'n hekel heeft) geschaduwd in opdracht van Rudy Giuliani.
Vreemd dat je dat eruit haalt. Ik lees vooral een hoop suggestieve vaagheden aan de hand van wat vage sms/Whatsapp teksten.

Uit dat artikel
quote:
It was not clear who was watching the ambassador or why.
Volgens mij ontbreekt in deze zin tevens nog het woord if als ik de rest van het artikel lees.
pi_191049071
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 21:43 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Vreemd dat je dat eruit haalt. Ik lees vooral een hoop suggestieve vaagheden aan de hand van wat vage sms/Whatsapp teksten.

Uit dat artikel
[..]

Volgens mij ontbreekt in deze zin tevens nog het woord if als ik de rest van het artikel lees.
Parnas appt letterlijk dat hij weet waar ze is. Vind je dat zelf ook niet een beetje gek?

Dan zijn er nog de berichten van de Oekraïense openbare aanklager die Parnas laten weten dat hij de informatie over de Biden's alleen krijgt als de ambassadeur wordt ontslagen.

Lijkt mij een aanvullend onderzoek waard, vind je niet?
pi_191049919
MikevWUSA twitterde op woensdag 15-01-2020 om 21:05:21 #BREAKING -- Virginia Gov Northam says there is the threat of Charlottesville style violence to repeat at the state Capitol on Monday @WUSA9 -- Extremest militia groups are threatening to wage violence and "assault" the Capitol grounds https://t.co/l86O43DRuy reageer retweet
MikevWUSA twitterde op woensdag 15-01-2020 om 21:26:52 NEW — White nationalist militia threats cause Va. Gov. Northam to declare STATE OF EMERGENCY.• Here’s Executive Order 49:• Credible intelligence evaluated, pro gun groups plan to assemble MONDAY and “storm capitol”• “Weaponize drones” also a threat #breaking @WUSA9 https://t.co/bzRnvhI98O reageer retweet
pi_191050038
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 21:48 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Parnas appt letterlijk dat hij weet waar ze is. Vind je dat zelf ook niet een beetje gek?

Dan zijn er nog de berichten van de Oekraïense openbare aanklager die Parnas laten weten dat hij de informatie over de Biden's alleen krijgt als de ambassadeur wordt ontslagen.

Lijkt mij een aanvullend onderzoek waard, vind je niet?
Heb je een link waar ik die apps of documenten kan lezen want dit komt in dit artikel dat jij postte niet aan bod.
pi_191050116
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Heb je een link waar ik die apps of documenten kan lezen want dit komt in dit artikel dat jij postte niet aan bod.
Hier vind je er een aantal. Weet niet of dat ze allemaal zijn.
pi_191050176
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Heel handig draadje met tijdlijn en documenten:
weareoversight twitterde op woensdag 15-01-2020 om 18:14:02 We lined up the newly released Parnas messages with the records we obtained from the State Department through FOIA litigation, as well as other records and reports. The timeline is troubling. (Thread) reageer retweet
pi_191050206
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:40 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hier vind je er een aantal. Weet niet of dat ze allemaal zijn.
Heb hier een 64 pagina tellend document gevonden. Denk dat dit het volledige verhaal is. Zal er later misschien eens in duiken.

https://edition.cnn.com/2(...)stigators/index.html
pi_191050293
Nog wat aardige cijfertjes over het debat:
https://fivethirtyeight.c(...)-debate-in-6-charts/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  woensdag 15 januari 2020 @ 22:58:38 #75
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191050479
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:43 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Heel handig draadje met tijdlijn en documenten:
weareoversight twitterde op woensdag 15-01-2020 om 18:14:02 We lined up the newly released Parnas messages with the records we obtained from the State Department through FOIA litigation, as well as other records and reports. The timeline is troubling. (Thread) reageer retweet
De vraag die ik mezelf maar blijf stellen is, waarom Giuliani niet gewoon tegen Trump zei: “Ontsla de ambassadeur en het is rond?” Of dat hij dat misschien wel heeft gezegd, maar dat Trump dat dan in eerste instantie geweigerd zou hebben?!

Macht der gewoonte zoals KoosVogels opperde kan op zich, maar vind ik nou niet bepaald een bevredigend antwoord.
pi_191050616
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

De vraag die ik mezelf maar blijf stellen is, waarom Giuliani niet gewoon tegen Trump zei: “Ontsla de ambassadeur en het is rond?” Of dat hij dat misschien wel heeft gezegd, maar dat Trump dat dan in eerste instantie geweigerd zou hebben?!

Macht der gewoonte zoals KoosVogels opperde kan op zich, maar vind ik nou niet bepaald een bevredigend antwoord.
Er was geen enkele reden om haar te ontslaan, dan waren er allerlei moeilijke vragen gesteld en zou Trump zelf onmiddelijk in verband met zijn gebracht met de daarop volgende gebeurtenissen zoals een publieke aankondiging van Zelensky voor een onderzoek naar Burisma (Biden) waar naartoe gewerkt werd?

Het was ook niet de keus van Trump of Giuliani om haar te ontslaan he! Het was een voorwaarde van Lutsenko in ruil voor (belastende) informatie over Biden. Die had een bloedhekel aan haar vanwege haar onderzoek naar zijn corruptie.
  woensdag 15 januari 2020 @ 23:23:46 #77
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191050892
quote:
6s.gif Op woensdag 15 januari 2020 23:06 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Er was geen enkele reden om haar te ontslaan, dan waren er allerlei moeilijke vragen gesteld en zou Trump zelf onmiddelijk in verband met zijn gebracht met de daarop volgende gebeurtenissen zoals een publieke aankondiging van Zelensky voor een onderzoek naar Burisma (Biden) waar naartoe gewerkt werd?

Het was ook niet de keus van Trump of Giuliani om haar te ontslaan he! Het was een voorwaarde van Lutsenko in ruil voor (belastende) informatie over Biden. Die had een bloedhekel aan haar vanwege haar onderzoek naar zijn corruptie.
Ja, ik bedoelde met dat het rond zou zijn dat het dan rond zou zijn met Lutsenko. Quid pro quo number drie dus?!

Maar goed, het kan natuurlijk zo overwogen zijn zoals je zegt, maar stel dat hij haar ogenschijnlijk zonder aanleiding had ontslagen, wat was er dan gebeurd? Vermoedelijk zou men dan iets zeggen als dat de president geen aanleiding nodig heeft en dat we tenslotte allemaal zijn rare grillen kennen. Was aanzienlijk makkelijker geweest en minder ‘gezeik’, hoewel het natuurlijk wel makkelijk achteraf terug kijken is.
pi_191050930
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 23:23 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, ik bedoelde met dat het rond zou zijn dat het dan rond zou zijn met Lutsenko. Quid pro quo number drie dus?!

Maar goed, het kan natuurlijk zo overwogen zijn zoals je zegt, maar stel dat hij haar ogenschijnlijk zonder aanleiding had ontslagen, wat was er dan gebeurd? Vermoedelijk zou men dan iets zeggen als dat de president geen aanleiding nodig heeft en dat we tenslotte allemaal zijn rare grillen kennen. Was aanzienlijk makkelijker geweest en minder ‘gezeik’, hoewel het natuurlijk wel makkelijk achteraf terug kijken is.
Niet als daarna zijn plannetje was gelukt om Zelensky te dwingen tot medewerking aan het onderzoek naar Biden. Dan waren er echt wel verbanden gelegd. Trump probeerde alles natuurlijk op zo'n manier te regelen dat het leek dat het idee niet van hem afkomstig was. Daarom smearcampagne en de indruk wekken dat hij haar op dat moment wel moest ontslaan.

Edit: maar achteraf was het natuurlijk sws een heel slecht plan :D

Ik las net ook dat hij Europese leiders gedreigd heeft met tarieven als ze Iran geen publieke waarschuwing gaven voor het overtreden van het nucleaire verdrag:

John_Hudson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 19:32:01 SCOOP: Days before Europeans warned Iran of nuclear deal violations, Trump secretly threatened to impose 25% tariff on European autos if they didn't. 1/https://t.co/lc0QbTAwXq reageer retweet
:')

[ Bericht 6% gewijzigd door Kijkertje op 15-01-2020 23:42:18 ]
  woensdag 15 januari 2020 @ 23:47:46 #79
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191051056
quote:
14s.gif Op woensdag 15 januari 2020 23:27 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Niet als daarna zijn plannetje was gelukt om Zelensky te dwingen tot medewerking aan het onderzoek naar Biden. Dan waren er echt wel verbanden gelegd. Trump probeerde alles natuurlijk op zo'n manier te regelen dat het leek dat het idee niet van hem afkomstig was. Daarom smearcampagne en de indruk wekken dat hij haar op dat moment wel moest ontslaan.

Edit: maar achteraf was het natuurlijk sws een heel slecht plan :D
Je bedoelt denk ik Poroshenko... dit was nog van voor Zelenskys verkiezing. Dit was nota bene afgerond vlak voordat Zelensky gekozen werd, waarmee het zomaar zo zou kunnen zijn geweest dat als dat niet was gebeurd, dat de presidentsverkiezing succesvol gestolen zou zijn hiermee. Niet zo’n slecht plan dan toch? Wel slecht als in kwaadaardig natuurlijk.

In die situatie was de steun niet ingehouden geweest en was er geen klokkenluider geweest bv.

[ Bericht 2% gewijzigd door ExtraWaskracht op 16-01-2020 00:06:37 ]
pi_191051104
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 23:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Je bedoelt denk ik Poroshenko... dit was nog van voor Zelenskys verkiezing. Dit was nota bene afgerond vlak voordat Zelensky gekozen werd, waarmee het zomaar zo zou kunnen zijn geweest dat als dat niet was gebeurd, dat de presidentsverkiezing succesvol gestolen zou zijn hiermee. Niet zo’n slecht plan dan toch? Wel, slecht als in kwaadaardig natuurlijk.
Nope Lutsenko wilde haar weg hebben.

Texts Appear to Show Former Ukraine Prosecutor Offering Info on Bidens in Exchange for Ouster of Then-Ambassador Yovanovitch
quote:
A trove of documents provided to House impeachment investigators by Lev Parnas, an associate of Trump lawyer Rudy Giuliani, appears to show former top Ukraine prosecutor Yuri Lutsenko offering Giuliani damaging information on Joe and Hunter Biden in exchange for the firing of then–U.S. ambassador Marie Yovanovitch.

Lutsenko was critical of Yovanovitch due to her support for an anti-corruption institution based in Ukraine, as well as because the ambassador had been critical of Lutsenko and his office.
  woensdag 15 januari 2020 @ 23:54:39 #81
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191051113
quote:
Ja, dat bestrijd ik niet. Je bedoelde denk ik Poroshenko in plaats van Zelensky in deze zin:”Niet als daarna zijn plannetje was gelukt om Zelensky te dwingen tot medewerking aan het onderzoek naar Biden”. Zelensky was toen dit speelde immers nog niet verkozen.
pi_191051135
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 23:54 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, dat bestrijd ik niet?!
Ah ja ik begreep je verkeerd, ik haal soms al die Russische namen door elkaar. De deal met Poroshenko was al min of meer rond heb ik begrepen en toen gooide de verkiezing van Zelensky roet in het eten :Y

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 16-01-2020 00:02:26 ]
  donderdag 16 januari 2020 @ 00:21:28 #83
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191051265
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:45 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Heb hier een 64 pagina tellend document gevonden. Denk dat dit het volledige verhaal is. Zal er later misschien eens in duiken.

https://edition.cnn.com/2(...)stigators/index.html

Ze geven de stukken van Parnas vrij gedurende een aantal dagen. Vandaag is ook weer een batch vrijgegeven bv. Weet niet of dit het dan was of dat er nog meer is.
pi_191051297
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 00:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ze geven de stukken van Parnas vrij gedurende een aantal dagen. Vandaag is ook weer een batch vrijgegeven bv. Weet niet of dit het dan was of dat er nog meer is.
Waarschijnlijk geven ze alles strategisch vrij, zodat het heel lastig wordt voor de Republikeinen om hun standpunt te blijven verdedigen.
pi_191051299
maddow twitterde op woensdag 15-01-2020 om 23:51:43 Trump.Pence.Barr.Perry.Pompeo.Bolton.Nunes.Firtash?More...Lev Parnas interview, tonight, 9pm ET, MSNBC. reageer retweet
Een paar hints uit het interview met Parnas.
pi_191051322
AndrewDesiderio twitterde op woensdag 15-01-2020 om 23:02:59 JUST IN: Newly disclosed tranche of Lev Parnas documents includes voicemail from Victoria Toensing to Parnas:“We’ve got a request to talk to the big one. So I just wanted to get the latest from you, if I could.”Docs posted last night w @kyledcheney https://t.co/4EGyOc3I6G reageer retweet
AndrewDesiderio twitterde op woensdag 15-01-2020 om 23:03:35 @kyledcheney The docs also include a message from Giuliani saying he wants Parnas to get a message to Ukrainian President Volodymyr Zelensky to "stop acting like a boy" and arrest a Ukrainian oligarch who was under investigation.https://t.co/4EGyOc3I6G reageer retweet
Goodman wijst er terecht op dat het aanduiden van Trump in codetaal duidt op 'consciousness of guilt'
rgoodlaw twitterde op woensdag 15-01-2020 om 23:11:40 If Giuliani and associates are referring to President Trump in coded language, it also points to consciousness of guilt.Giuliani text to Parnas: "It's going to work I have no 1 in it."Toensing voicemail to Parnas: "We've got a request to talk to the big one." https://t.co/cTHT4IuEBH reageer retweet
pi_191051339
Dat wordt smullen voor de politieke nachtbrakers.

BradMossEsq twitterde op donderdag 16-01-2020 om 00:23:54 What we already know is going down tonight:Hyde with @ericbolling at 7pm ESTParnas with @maddow at 9pm EST and @andersoncooper at 9:30pm ESTIf you want to dump bad news, do it now. reageer retweet
pi_191051379
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 00:46 schreef Jojoke het volgende:
Dat wordt smullen voor de politieke nachtbrakers.

BradMossEsq twitterde op donderdag 16-01-2020 om 00:23:54 What we already know is going down tonight:Hyde with @:ericbolling at 7pm ESTParnas with @:maddow at 9pm EST and @:andersoncooper at 9:30pm ESTIf you want to dump bad news, do it now. reageer retweet
Voorproefje net uit het interview van Maddow:

Parnas over de uitspraak van Trump dat hij de 2 heren niet kende: "He lied".

Filmpje in tweet:

rgoodlaw twitterde op donderdag 16-01-2020 om 01:24:41 There it is."President Trump knew exactly what was going on. He was aware of all my movements. I wouldn't do anything without the consent of Rudy Giuliani or the President." Parnas isn't going to get leniency from the court if he lies--truth telling now is what'll help him. https://t.co/oVpApVevCL reageer retweet

[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 16-01-2020 01:31:45 ]
pi_191051401
Een heel draadje vol textberichten:

TheViewFromLL2 twitterde op woensdag 15-01-2020 om 23:48:32 Right before his meeting with Lutsenko in New York back on January 26th, Giuliani was on the phone with the "big guy" – which, presumably, would be a reference to Trump himself. https://t.co/ck43j8eH5Y reageer retweet
pi_191051447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 22:58 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Oh ja dit was er ook nog, Yovanovitch weigerde Lutsenko een visum te verlenen voor de VS:
AndreaWNYC twitterde op woensdag 15-01-2020 om 17:22:21 Enter Rudy Giuliani. He wants a corrupt Urkainian prosecutor to come to the U.S. The state department doesn't want to let him in because he's so corrupt, plus he lies on his visa application. Rudy writes he's going to get the visa, "I have person no 1 in it." he writes. 6/ reageer retweet
AndreaWNYC twitterde op woensdag 15-01-2020 om 17:23:37 But you know who stops him? The U.S. Ambassador Marie Yovanovitch.This is when we start seeing texts from the new guy, Robert Hyde."Fuck that bitch" he writes 7/ reageer retweet
Het hele draadje is zeer de moeite waard.
pi_191051512
Toch maar even dit historische moment posten:

pi_191051521
quote:
6s.gif Op donderdag 16 januari 2020 01:43 schreef Kijkertje het volgende:
Toch maar even dit historische moment posten:

Er mochten geen foto's gemaakt worden van Trump :')
Er gebeurt eigenlijk helemaal niks in het filmpje toch? Heb er even doorheen geskipped omdat het zo saai was.
pi_191051531
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 01:47 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Er gebeurt eigenlijk helemaal niks in het filmpje toch? Heb er even doorheen geskipped omdat het zo saai was.
Neu vooral ceremonieel.
pi_191051575
Intel agencies willen nu ook liever afzien van de jaarlijkse hearing over de belangrijkste dreigingen in de wereld om onenigheid daarover met Trump te voorkomen :')

martinmatishak twitterde op donderdag 16-01-2020 om 01:04:02 NEW: The U.S. intel community is trying to persuade lawmakers to drop the public portion of an annual briefing on the globe’s greatest security threats — a move inspired after last year’s session provoked an angry outburst from President Trump.https://t.co/yAuWOuJEfR reageer retweet
Intel agencies push to close threats hearing after Trump outburst
quote:
The U.S. intelligence community is trying to persuade House and Senate lawmakers to drop the public portion of an annual briefing on the globe’s greatest security threats — a move inspired after last year’s session provoked an angry outburst from President Donald Trump, multiple sources told POLITICO.

Officials from the Office of the Director of National Intelligence, on behalf of the larger clandestine community, don’t want agency chiefs to be seen on-camera as disagreeing with the president on big issues such as Iran, Russia or North Korea, according to three people familiar with preliminary negotiations over what's known as the Worldwide Threats hearing.

[..]
pi_191051594
Warren ging dus (zoals iedereen al dacht) even verhaal halen bij Sanders aan het eind van het debat:

SPOILER
pi_191051624
Een greep uit het interview met Parnas:

kylegriffin1 twitterde op donderdag 16-01-2020 om 03:20:23 .@maddow: "Do you know if Vice President Pence was aware that that was the quid pro quo? That that was the trade, and that that it fact is why his inaugural visit was called off?"Parnas: "I'm going to use a famous quote by Mr. Sutherland [sic]: 'everybody was in the loop'." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 16-01-2020 om 03:25:14 .@maddow: "But you believe he knows what the administration was pressuring Ukraine to do?"Lev Parnas: "Bolton? 100%. He knows what happened there." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 16-01-2020 om 03:40:04 .@maddow: "Did Rudy Giuliani tell you he'd spoken to the AG specifically about Ukraine?"Lev Parnas: "Not only Rudy Giuliani, I mean Victoria and Joe, they were all best friends. I mean Barr, Attorney General Barr, was basically on the team." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op donderdag 16-01-2020 om 03:50:21 .@maddow: Do you know if Mr. Giuliani was ever in contact with Mr. Barr, specifically ... that he was trying to get Ukraine to announce these investigations into Joe Biden?Parnas: Oh, absolutely.Maddow: Mr. Barr knew about that?Parnas: Mr. Barr had to have known everything. reageer retweet
rgoodlaw twitterde op donderdag 16-01-2020 om 04:05:01 With #Parnas implicating #Nunes in @maddow interview....Note this part of the timeline:On Thursday, March 28, two phone calls are added to #Pompeo's calendar:a 20min phone call with Giuliani on the Fridaya 20min call with Nunes on the Monday https://t.co/001OyP4OvV https://t.co/Y7zvgMylt8 reageer retweet

Volgens Parnas is Hyde niet serieus te nemen, de man is altijd dronken :')

[ Bericht 14% gewijzigd door Kijkertje op 16-01-2020 04:17:59 ]
pi_191051646
Wel genieten, dat interview. Dacht dat het 1 of 2 blokken van het programma zou duren, maar het is gewoon de hele aflevering.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_191051652
En een deel 2 van het interview morgen blijkbaar.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_191051669
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2020 02:53 schreef Kijkertje het volgende:
Warren ging dus (zoals iedereen al dacht) even verhaal halen bij Sanders aan het eind van het debat:

SPOILER
Wat een slechte act van Warren zeg. Waardeloze reporting van CNN ook ze probeert het helemaal niet de angel uit het conflict te halen. Ze is juist vol aan het stoken.
Ze kwam zelf met een privé gesprek van een jaar terug en schuift daarbij Sanders een verzonnen mening in de schoenen. Wat zou een privé gesprek helpen als Warren dat soort zaken lekt. Ik zag al een filmpje langskomen dat Sanders al in '88 zegt dat een vrouw president kan worden, hij zegt zelf ook al dat Hillary ook al meer stemmen had. Wat denkt Warren wel niet, die is wel uitgespeeld nu. Ze is politiek gewoon te onhandig.
pi_191051673
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 04:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wat een slechte act van Warren zeg. Waardeloze reporting van CNN ook ze probeert het helemaal niet de angel uit het conflict te halen. Ze is juist vol aan het stoken.
Ze kwam zelf met een privé gesprek van een jaar terug en schuift daarbij Sanders een verzonnen mening in de schoenen. Wat zou een privé gesprek helpen als Warren dat soort zaken lekt. Ik zag al een filmpje langskomen dat Sanders al in '88 zegt dat een vrouw president kan worden, hij zegt zelf ook al dat Hillary ook al meer stemmen had. Wat denkt Warren wel niet, die is wel uitgespeeld nu. Ze is politiek gewoon te onhandig.
Ik heb begrepen (hoorde ergens voorbij komen) dat dat bericht niet door haarzelf gelekt is? Dat ze ernaar gevraagd werd of dat zo was en het toen bevestigd heeft?

En wat Sanders in het openbaar zegt is mss iets anders dan privé?

Persoonlijk vind ik het allemaal wel meevallen, er zijn blijkbaar geen belangrijker onderwerpen om je druk over te maken? Ben je een Bernie-fan? Neeehhh ik denk niet dat Warren hierdoor uitgespeeld is :D
pi_191051682
quote:
10s.gif Op donderdag 16 januari 2020 04:26 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ik heb begrepen (hoorde ergens voorbij komen) dat dat bericht niet door haar zelf gelekt is? Dat ze er naar gevraagd werd of dat zo was en het toen bevestigd heeft?

En wat Sanders in het openbaar zegt is mss iets anders dan privé?

Persoonlijk vind ik het allemaal wel meevallen, er zijn blijkbaar geen belangrijker onderwerpen om je druk over te maken? Ben je een Bernie-fan? Neeehhh ik denk niet dat Warren hierdoor uitgespeeld is :D
Ja ik ben wel Bernie fan, ik zal uiteraard niet op hem stemmen want ik ben Nederlander. Maar Warren was wat mij betreft ook wel een okay keuze. Nu is duidelijk geworden dat ze gewoon niet te vertrouwen is. Het kan best dat Sanders privé andere standpunten inneemt dan in het publiek. Maar waarom gebruikt ze een privé gesprek tegen een zoals zij dat noemt 'vriend' Sanders gebruikte namelijk niet het argument dat een vrouw geen president kan worden in zijn campagne. Maar vriendin Warren gebruikt dit dus wel graag tegen hem. Waarom valt ze Biden niet aan op zijn opmerking
quote:
Joe Biden Said Hillary Clinton Faced Sexism, But ‘That’s Not Going To Happen With Me’
nee ze probeert haar 'vriend' een oor aan te naaien en vervolgens noemt ze hem dan een leugenaar? Ze zal het zelf niet gelekt hebben maar als ze integer was had ze ook geen double down hoeven doen en na dat debat geen handje schudden en klagen dat Sanders haar een leugenaar noemt. Dat deed hij niet, hij zei dat hij niet gezegd had dat een vrouw geen president kan worden.

Wat ik bedoel met dat ze uitgespeeld is dat ze gewoon dit soort idiote keuzes maakt, zelfs al had Sanders dit gezegd zou ze het gewoon moeten laten voor wat het is. Het is een privé gesprek, met een 'vriend'. Net zoals ze nooit een DNA test had moeten doen omdat Trump haar uit de tent lokte. Ik bedoel dat vond ik ook niet zo boeiend uiteindelijk maar dit soort dommigheden tellen op wat mij beteft. Vind jij dat soort dingen dan wel politiek opportuun?

Hier Sanders publieke standpunt is toch 30 jaar terug al duidelijk. Filmpje is 1 minuut.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 16-01-2020 04:52:07 ]
pi_191051691
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 04:38 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ja ik ben wel Bernie fan, ik zal uiteraard niet op hem stemmen want ik ben Nederlander. Maar Warren was wat mij betreft ook wel een okay keuze. Nu is duidelijk geworden dat ze gewoon niet te vertrouwen is. Het kan best dat Sanders privé andere standpunten inneemt dan in het publiek. Maar waarom gebruikt ze een privé gesprek tegen een zoals zij dat noemt 'vriend' Sanders gebruikte namelijk niet het argument dat een vrouw geen president kan worden in zijn campagne. Maar vriendin Warren gebruikt dit dus wel graag tegen hem. Waarom valt ze Biden niet aan op zijn opmerking
[..]

nee ze probeert haar 'vriend' een oor aan te naaien en vervolgens noemt ze hem dan een leugenaar?

Wat ik bedoel met dat ze uitgespeeld is dat ze gewoon dit soort idiote keuzes maakt, zelfs al had Sanders dit gezegd zou ze het gewoon moeten laten voor wat het is. Het is een privé gesprek, met een 'vriend'. Net zoals ze nooit een DNA test had moeten doen omdat Trump haar uit de tent lokte. Ik bedoel dat vond ik ook niet zo boeiend uiteindelijk maar dit soort dommigheden tellen op wat mij beteft.

Hier Sanders publieke standpunt is toch 30 jaar terug al duidelijk.
Waarom ga je er vanuit dat Warren hier de schuldige is? Als het wél waar is moet ze dan liegen tegen een journalist die de vraag stelt? Er kan ook gewoon geen boze intentie achter zitten he? Je hoeft geen seksist te zijn als je denkt dat vrouwen minder kans maken op het presidentschap, het is de realiteit maar dat zeg je natuurlijk niet hardop, dat kan negatief overkomen? Ongetwijfeld vindt Sanders dat vrouwen evenveel kans zouden moeten kunnen maken als mannen ware het niet dat de wereld nog best wel seksistisch is. Kan toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Kijkertje op 16-01-2020 05:05:05 ]
pi_191051699
quote:
12s.gif Op donderdag 16 januari 2020 04:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat Warren hier de schuldige is? Als het wél waar is moet ze dan liegen tegen een journalist die de vraag stelt? Er kan ook gewoon geen boze intentie achter zitten he? Je hoeft geen seksist te zijn als je denkt dat vrouwen minder kans maken op het presidentschap, het is de realiteit maar dat zeg je natuurlijk niet hardop als je vindt dat dat in principe wel zo zou moeten zijn ware het niet dat de wereld nog best wel seksistisch is.
Waarom ga ik er vanuit dat Warren de schuldige is? Nou haar campagne maakt dit een topic voor discussie. Ze had het er gewoon bij kunnen laten dat zij het met die uitspraak oneens is. Ze hoeft toch niet na het debat geen handje te schudden en zeggen dat ze uitgemaakt is voor leugenaar. Wat feitelijk niet klopt, ze waren het oneens of iets gezegd is of niet. Ze heeft de schijn tegen omdat Sanders al langer verkondigt dat een vrouw president kan worden dan dat zij uberhaupt Democraat is.
Ik ben het helemaal eens dat je geen sexist hoeft te zijn als je zegt dat een vrouw moeilijker president kan worden of dat je homofoob bent als je zegt dat Buttigieg als homo minder kans maakt. Maar ik denk ook dat als je een privé discusie over zoiets hebt dat het absoluut niet netjes is om dat te proberen te gebruiken tegen je 'vriend'. Al helemaal niet als een andere kandidaat op hetzelfde podium zo'n type uitspraak wel publiek heeft gedaan pak Biden er dan op. Als ze hier zelf niet achter stond zou haar reactie na het debat niet zijn wat we nu kunnen horen.
Waarom ik hier een punt van maak, nouja van wat ik zie was dit gebeuren toch het voornaamste nieuws van dat debat?
pi_191051702
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 05:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waarom ga ik er vanuit dat Warren de schuldige is? Nou haar campagne maakt dit een topic voor discussie. Ze had het er gewoon bij kunnen laten dat zij het met die uitspraak oneens is. Ze hoeft toch niet na het debat geen handje te schudden en zeggen dat ze uitgemaakt is voor leugenaar. Wat feitelijk niet klopt, ze waren het oneens of iets gezegd is of niet. Ze heeft de schijn tegen omdat Sanders al langer verkondigt dat een vrouw president kan worden dan dat zij uberhaupt Democraat is.
Ik ben het helemaal eens dat je geen sexist hoeft te zijn als je zegt dat een vrouw moeilijker president kan worden of dat je homofoob bent als je zegt dat Buttigieg als homo minder kans maakt. Maar ik denk ook dat als je een privé discusie over zoiets hebt dat het absoluut niet netjes is om dat te proberen te gebruiken tegen je 'vriend'. Al helemaal niet als een andere kandidaat op hetzelfde podium zo'n type uitspraak wel publiek heeft gedaan pak Biden er dan op. Als ze hier zelf niet achter stond zou haar reactie na het debat niet zijn wat we nu kunnen horen.
Waarom ik hier een punt van maak, nouja van wat ik zie was dit gebeuren toch het voornaamste nieuws van dat debat?
Maar als het verhaal nou wel waar is he, is het dan niet voor te stellen dat Warren enigszins verontwaardigd is dat Sanders het ontkent en haar in principe als leugenaar bestempelt op de nationale tv? Juist omdat ze vrienden zijn?
pi_191051725
quote:
15s.gif Op donderdag 16 januari 2020 05:20 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Maar als het verhaal nou wel waar is he, is het dan niet voor te stellen dat Warren enigszins verontwaardigd is dat Sanders het ontkent en haar in principe als leugenaar bestempelt op de nationale tv? Juist omdat ze vrienden zijn?
Kun je uitleggen hoe hij haar beschuldigt van liegen? Volgens mij ontkent hij iets gezegd te hebben. Een ontkenning is volgens mij geen beschuldiging. Ze uit zelf echter wel beschuldigingen, zoals zeggen dat ze een leugenaar wordt genoemd.
Daarbij waarom zou je ervanuit gaan dat het gezegd is, het is he said, she said. En zoals je zelf al aangeeft wat is het punt hiervan? Zelfs al zei hij dat zegt het niets. Dus waarom er dan een ding van maken. De interviewer zal ze moeten beantwoorden maar daarmee had de kous af kunnen zijn.
pi_191051743
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 05:55 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Kun je uitleggen hoe hij haar beschuldigt van liegen? Volgens mij ontkent hij iets gezegd te hebben. Een ontkenning is volgens mij geen beschuldiging. Ze uit zelf echter wel beschuldigingen, zoals zeggen dat ze een leugenaar wordt genoemd.
Daarbij waarom zou je ervanuit gaan dat het gezegd is, het is he said, she said. En zoals je zelf al aangeeft wat is het punt hiervan? Zelfs al zei hij dat zegt het niets. Dus waarom er dan een ding van maken. De interviewer zal ze moeten beantwoorden maar daarmee had de kous af kunnen zijn.
Hij heeft het wel of niet gezegd toch? Warren zegt ja, Sanders zegt nee. Eén van de twee moet liegen.

Overigens heb ik nu het oorspronkelijke artikel teruggelezen en blijkbaar ging het in dat gesprek specifiek over het verslaan van Trump dus uitspraken van jaren geleden zijn niet relevant.

Maar ik laat het hierbij, zo belangrijk vind ik het helemaal niet. ;)
pi_191051833
quote:
6s.gif Op donderdag 16 januari 2020 06:13 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Hij heeft het wel of niet gezegd toch? Warren zegt ja, Sanders zegt nee. Eén van de twee moet liegen.
Nee hoor, het is gewoon mogelijk dat een van de twee of beide zich vergist/vergissen. Het is een jaar geleden en ze zijn niet de jongste.
Ik heb ook wel eens met vrienden dat we zaken verschillend herinneren. Vervolgens ga ik niet moeilijk doen dat ze mij een leugenaar noemen.

Maar eens dat voor zoiets kleins we er wel genoeg over hebben gezegd.
pi_191051862
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 06:43 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee hoor, het is gewoon mogelijk dat een van de twee of beide zich vergist/vergissen. Het is een jaar geleden en ze zijn niet de jongste.
Ik heb ook wel eens met vrienden dat we zaken verschillend herinneren. Vervolgens ga ik niet moeilijk doen dat ze mij een leugenaar noemen.

Maar eens dat voor zoiets kleins we er wel genoeg over hebben gezegd.
Nog een laatste opmerking erover dan: als een man zegt dat een vrouw niet kan winnen van Trump lijkt mij een vergissing uitgesloten. Dat is voor vrouwen een gevoelig onderwerp nl waar ze hun hele leven mee te maken hebben. Iets heel anders dan een alledaags gesprek tussen vrienden in jouw voorbeeld.

Fijne dag verder, ik ga ff pitten :W
pi_191052359
quote:
12s.gif Op donderdag 16 januari 2020 04:51 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Waarom ga je er vanuit dat Warren hier de schuldige is? Als het wél waar is moet ze dan liegen tegen een journalist die de vraag stelt? Er kan ook gewoon geen boze intentie achter zitten he? Je hoeft geen seksist te zijn als je denkt dat vrouwen minder kans maken op het presidentschap, het is de realiteit maar dat zeg je natuurlijk niet hardop, dat kan negatief overkomen? Ongetwijfeld vindt Sanders dat vrouwen evenveel kans zouden moeten kunnen maken als mannen ware het niet dat de wereld nog best wel seksistisch is. Kan toch?
Niet in de VS. In een land waar de campagnebudgetten zo enorm zijn en alles tot in de kleinste details wordt uitgedokterd is het behoorlijk ongeloofwaardig dat niemand in het team achter Warren door had dat het naar buiten brengen hiervan nog wel eens negatieve consequenties voor Sanders kon hebben.
pi_191052442
Warren heeft al vaker gelogen, haar hele carrière is zowat 1 grote leugen, dus dit is ook niet zo vreemd.

En ze komt ontzettend onbetrouwbaar over wmb.
pi_191052449
pi_191052624
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 08:14 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Niet in de VS. In een land waar de campagnebudgetten zo enorm zijn en alles tot in de kleinste details wordt uitgedokterd is het behoorlijk ongeloofwaardig dat niemand in het team achter Warren door had dat het naar buiten brengen hiervan nog wel eens negatieve consequenties voor Sanders kon hebben.
Ik denk niet dat het voor de ene kandidaat een groot probleem is als een uitspraak negatieve consequenties voor een andere kandidaat heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191052769
Dat hele gedoe met Warren en Sanders zal wel overwaaien, maar dit komt Biden natuurlijk goed uit.

De onthullingen van Parnas zijn veel interessanter. Trump heeft feitelijk een team (inclusief ministers als Barr en Pompeo) dat actief op zoek is naar dirt over politieke tegenstanders en dat niet schroomt om hiervoor overheidsmiddelen in te zetten. Waaronder het inhouden van overheidsgeld en het opschorten van aanklachten.

Verder is het opvallend dat zowel Parnas als Hyde benauwd zijn dat ze om zeep geholpen worden.
  donderdag 16 januari 2020 @ 09:08:40 #114
384435 klappernootopreis
pi_191052852
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:00 schreef Jojoke het volgende:
Dat hele gedoe met Warren en Sanders zal wel overwaaien, maar dit komt Biden natuurlijk goed uit.

De onthullingen van Parnas zijn veel interessanter. Trump heeft feitelijk een team (inclusief ministers als Barr en Pompeo) dat actief op zoek is naar dirt over politieke tegenstanders en dat niet schroomt om hiervoor overheidsmiddelen in te zetten. Waaronder het inhouden van overheidsgeld en het opschorten van aanklachten.

Verder is het opvallend dat zowel Parnas als Hyde benauwd zijn dat ze om zeep geholpen worden.
Interressant is ook dat de namen van Mike Pence en Devin Nunes opduiken in het relaas van Parnas. Dit zaakje zal niet alleen voor Trump gevolgen hebben. Hoe lang zou het duren voor Trump zegt: ik ken die gasten amper!
pi_191052876
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 08:27 schreef Refragmental het volgende:
Warren heeft al vaker gelogen, haar hele carrière is zowat 1 grote leugen, dus dit is ook niet zo vreemd.

En ze komt ontzettend onbetrouwbaar over wmb.
Dan maakt ze dus een goede kans op het presidentschap
Robert Moog died for our synths
  donderdag 16 januari 2020 @ 09:11:31 #116
384435 klappernootopreis
pi_191052882
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:10 schreef Gehenna het volgende:

[..]

:D :P
pi_191053123
quote:

[..]

Weet niet, maar ik vind dat geen goede eigenschappen voor een president.
pi_191053284
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Goh :')
pi_191053316
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:31 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op de kop.

Snap je nu waarom Trump hier niet geliefd is?
  donderdag 16 januari 2020 @ 09:43:58 #120
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191053335
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Interressant is ook dat de namen van Mike Pence en Devin Nunes opduiken in het relaas van Parnas. Dit zaakje zal niet alleen voor Trump gevolgen hebben. Hoe lang zou het duren voor Trump zegt: ik ken die gasten amper!
Pence haalde alleen de koffie
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_191053406
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:42 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Je slaat de spijker op de kop.

Snap je nu waarom Trump hier niet geliefd is?
Dat snap ik, maar waarom een Warren, Biden, Clinton, Schiff, etc hier dan op handen worden gedragen is mij een raadsel.
pi_191053473
quote:

[..]

Misschien als ze als Republikein runt.
Цой жив
pi_191053486
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar waarom een Warren, Biden, Clinton, Schiff, etc hier dan op handen worden gedragen is mij een raadsel.
Lol, vooral over Clinton en Biden is iedereen hier altijd erg negatief. Dus lul even niet zo.
Цой жив
pi_191053531
quote:

[..]

Persoonlijk draag ik helemaal niemand op handen. Ik schiet ook niet in een stuip als bepaalde politici worden aangevallen (tenzij die aanvallen zijn gebaseerd op leugens).

Maar ik richt mijn aandacht voornamelijk op de president, omdat hij in dit toneelstuk de hoofdrol vertolkt. En als niet Trump, maar Clinton nu president was en zij liep aan de lopende leugens te verspreiden en idiote beslissingen te nemen, dan had ik haar ook aangevallen.
pi_191053544
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Persoonlijk draag ik helemaal niemand op handen. Ik schiet ook niet in een stuip als bepaalde politici worden aangevallen (tenzij die aanvallen zijn gebaseerd op leugens).

Maar ik richt mijn aandacht voornamelijk op de president, omdat hij in dit toneelstuk de hoofdrol vertolkt. En als niet Trump, maar Clinton nu president was en zij liep aan de lopende leugens te verspreiden en idiote beslissingen te nemen, dan had ik haar ook aangevallen.
Precies, het vreemde (lees: hypocriete) is vooral dat je de Trump-aanhang (lees: cult) DAN wel zou horen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gehenna op 16-01-2020 11:19:45 ]
  donderdag 16 januari 2020 @ 10:00:08 #126
384435 klappernootopreis
pi_191053555
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

:Y zoals het hoort. Anders zou het ronduit hypocriet zijn.
  donderdag 16 januari 2020 @ 10:39:29 #127
384435 klappernootopreis
pi_191054566
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 09:08 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

De 2de helft van het interview wordt vannacht uitgezonden. Lijkt erop dat ze het dan over Perry gaan hebben. Parnas lijkt trouwens niet over alles eerlijk te zijn, hij probeert zijn eigen straatje zoveel mogelijk schoon te houden. Parnas veegt de bedreigingen richting de ambassadeur van tafel omdat Hyde altijd dronken zou zijn. Hyde zat hem echter niet 1 avondje te tweeten over het volgen van de ambassadeur, maar het duurde meer dan een week.
  donderdag 16 januari 2020 @ 11:26:25 #129
384435 klappernootopreis
pi_191054959
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:02 schreef Jojoke het volgende:

[..]

De 2de helft van het interview wordt vannacht uitgezonden. Lijkt erop dat ze het dan over Perry gaan hebben. Parnas lijkt trouwens niet over alles eerlijk te zijn, hij probeert zijn eigen straatje zoveel mogelijk schoon te houden. Parnas veegt de bedreigingen richting de ambassadeur van tafel omdat Hyde altijd dronken zou zijn. Hyde zat hem echter niet 1 avondje te tweeten over het volgen van de ambassadeur, maar het duurde meer dan een week.
Zolang Parnas, Trump, Guiliani en Hyde liegen en elkaar beschuldigen, zal dit alleen maar meer duidelijkheid geven voor het congres. Die hebben namelijk alle gegevens bij de hand.
pi_191055003
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:02 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik zou het interview zelf met een korrel zout nemen. Het lijkt me dat het hiermee wel erg moeilijk wordt om Parnas, Hyde, Guiliani, etc niet op te reopen als getuigen tijdens het impeachment process en dan getuigen ze onder ede.
pi_191055119
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 16 januari 2020 @ 11:37:29 #132
384435 klappernootopreis
pi_191055171
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Die worden omgelegd.
door wie? :')
pi_191055213
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:29 schreef kipknots het volgende:
Het lijkt me dat het hiermee wel erg moeilijk wordt om Parnas, Hyde, Guiliani, etc niet op te reopen als getuigen tijdens het impeachment process
Hier zou ik niet al te hard op rekenen, we moeten immers eerst Hunter Biden gaan verhoren.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191055259
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:37 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

door wie? :')
Trump natuurlijk.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 16 januari 2020 @ 12:03:44 #135
384435 klappernootopreis
pi_191055586
quote:
14s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:39 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hier zou ik niet al te hard op rekenen, we moeten immers eerst Hunter Biden gaan verhoren.
Met welk doel? Mij lijkt het voor de impeachment procedure mbt Trump vrij overbodig. Hunter Biden was de reden voor Trump om zijn overtreding te maken, en daar gaat het om. Zelfs al heeft Hunter Biden een overtreding begaan die schadelijk is voor de campagne van Biden senior, Trump had simpelweg de Oekrainers niet moeten proberen te chanteren om met informatie over Biden junior op de proppen te komen. Trump flikte dit eerder met Hillary Clinton, maar dit keer werd zijn gedrag scherp in de gaten gehouden door de democraten. En liep hij tegen de lamp.
  donderdag 16 januari 2020 @ 12:40:23 #136
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191056067
*wooooosh*
pi_191056096
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:26 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Zolang Parnas, Trump, Guiliani en Hyde liegen en elkaar beschuldigen, zal dit alleen maar meer duidelijkheid geven voor het congres. Die hebben namelijk alle gegevens bij de hand.
Precies, en ze hebben nog lang niet alles vrijgegeven.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 11:29 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ik zou het interview zelf met een korrel zout nemen. Het lijkt me dat het hiermee wel erg moeilijk wordt om Parnas, Hyde, Guiliani, etc niet op te reopen als getuigen tijdens het impeachment process en dan getuigen ze onder ede.
Dat lijkt mij ook en ik denk dat de overige documenten van Parnas strategisch worden vrijgegeven.
pi_191056420
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 04:18 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Wrong.

De werkelijkheid is dat iemand dat heeft gelekt buiten Warren om en dat zowel Warren als Sanders een andere herinnering aan het gesprek hebben. Ze noemen elkaar leugenaar buiten de camera om. Dat verklaart al genoeg eigenlijk. Warren is visibly upset over de glasharde ontkenning van Sanders en Sanders doet hetzelfde terug.

Het zal me niets verbazen als ze samen nog eens een goed gesprek hebben over de context van een jaar geleden en met een joint statement naar buiten komen.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:18:14 #139
8369 speknek
Another day another slay
pi_191056570
quote:

[..]

Laten we wel wezen, naar nu blijkt is de gehele GOP-top gecomprimeerd en de enige reden dat ze Trump nog in de lucht houden is omdat de GOP compleet in elkaar zou storten als de rangen niet gesloten bleven. Tussen zoveel corruptie en cynische ondermijning van de constitutie, is iedereen die zegt "dit is geen goed idee" al snel een baken van verlichting.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191056754
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:07 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Wrong.

De werkelijkheid is dat iemand dat heeft gelekt buiten Warren om en dat zowel Warren als Sanders een andere herinnering aan het gesprek hebben. Ze noemen elkaar leugenaar buiten de camera om. Dat verklaart al genoeg eigenlijk. Warren is visibly upset over de glasharde ontkenning van Sanders en Sanders doet hetzelfde terug.

Het zal me niets verbazen als ze samen nog eens een goed gesprek hebben over de context van een jaar geleden en met een joint statement naar buiten komen.
Nee dit is echt onzin. Het klopt dat iemand die niet Warren was het gelekt heeft. Maar het was wel iemand van haar team. Waarschijnlijk omdat ze in dezelfde vijver kiezers vissen en Sanders steeg terwijl Warren daalde.
Bernie ontkent het gezegd te hebben en in plaats van haar vriend te steunen doet ze net alsof hij het wel zei. Hij kan het bijna niet gezegd hebben, hij heeft al 30 jaar het standpunt dat vrouwen president kunnen worden, bij de vorige verkiezingen heeft hij Warren gevraagd mee te doen. Ook rare reporting trouwens, Bernie: ik heb dat niet gezegd. Vervolgens vraagt de interviewer wat dacht je toen hij het zei? Alsof hij bevestigend antwoorde.
Na het debat wil Warren geen handje schudden en beschuldigt Bernie een leugenaar te zijn. Daarna, nadat ze heeft gelogen over wat hij heeft gezegd en gelogen dat ze beschuldigt is zegt Bernie dat ze hem een leugenaar noemt wat waar is we hebben de audio. Wel respect voor hoe Sanders het handelt, hij wordt in zijn rug gestoken door een 'vriend' maar hij laat zich niet verleiden tot een moddergevecht.

Het lijkt me onzin dat er nog een joint statement zal komen. Warren probeerde Sanders verdacht te maken en faalde opzichtig. Hoe kan er ooit een joint statement komen, een van de twee zal moeten toegeven gelogen te hebben. Dat zal Warren nooit doen.
Dom idee ook om de meest inclusieve kandidaat op zijn sterkste punt verdacht te maken met een he said, she said van een privé gesprek van een jaar geleden. Maar zoals ik al zei ze heeft vaker van dit soort domme ideeën net als het doen van die DNA test net als het niet steunen van medicare for all.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:37:39 #141
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191056839
Bill Barr was ‘on the team’ trying to advance Giuliani’s scheme in Ukraine

quote:
During his interview on Wednesday with MSNBC’s Rachel Maddow, indicted Rudy Giuliani associate Lev Parnas alleged that Attorney General William Barr was a major player in the scheme to pressure the government of Ukraine into announcing an investigation into former Vice President Joe Biden’s family.

“Attorney General Barr was basically on the team,” said Parnas. “Mr. Barr had to know about everything.”

“I did not personally speak to him, [Barr], but I was involved in lots of conversations that Joe diGenova did, Rudy Giuliani it in front of me, and setting up meetings with,” added Parnas.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:38:06 #142
8369 speknek
Another day another slay
pi_191056851
Natuurlijk kan hij het wel gezegd hebben. Juist omdat ze in dezelfde vijver vissen, splitsen ze de voter base. Dat maakt dat Biden blijft winnen totdat een van hen zich terugtrekt. Het is heel waarschijnlijk dat ze een discussie hebben gehad wie zich terug moest trekken en dat Bernie zei dat hij meer kans maakte als man zijnde. Want dat is ook zo. De vrouw die minister van buitenlandse zaken was geweest en senator, verloor de verkiezingen van een mannelijke criminele spelshowhost zonder enige kennis van zaken. Uit Bernies verleden weten we dat hij vrouwelijke kandidaten geschikt acht, dus dat het vooral een praktische inschatting van de kiezers moet zijn geweest. Iemand uit Warrens campagneteam dacht vervolgens dat het wel een goede steek onderwater was, want dat was het ook, omdat Bernie dan moest vertellen dat hij of wel inderdaad vrouwen minder geschikt vond, of wel de Amerikaanse kiezer minachte geen niet-seksistische keuze te maken. Schaakmat. Dus is de beste manier om gewoon glashard te ontkennen. Wat Warren dan weer boos maakt.
  donderdag 16 januari 2020 @ 13:38:18 #143
384435 klappernootopreis
pi_191056855
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Nee dit is echt onzin. Het klopt dat iemand die niet Warren was het gelekt heeft. Maar het was wel iemand van haar team. Waarschijnlijk omdat ze in dezelfde vijver kiezers vissen en Sanders steeg terwijl Warren daalde.
Bernie ontkent het gezegd te hebben en in plaats van haar vriend te steunen doet ze net alsof hij het wel zei. Hij kan het bijna niet gezegd hebben, hij heeft al 30 jaar het standpunt dat vrouwen president kunnen worden, bij de vorige verkiezingen heeft hij Warren gevraagd mee te doen. Ook rare reporting trouwens, Bernie: ik heb dat niet gezegd. Vervolgens vraagt de interviewer wat dacht je toen hij het zei? Alsof hij bevestigend antwoorde.
Na het debat wil Warren geen handje schudden en beschuldigt Bernie een leugenaar te zijn. Daarna, nadat ze heeft gelogen over wat hij heeft gezegd en gelogen dat ze beschuldigt is zegt Bernie dat ze hem een leugenaar noemt wat waar is we hebben de audio. Wel respect voor hoe Sanders het handelt, hij wordt in zijn rug gestoken door een 'vriend' maar hij laat zich niet verleiden tot een moddergevecht.

Het lijkt me onzin dat er nog een joint statement zal komen. Warren probeerde Sanders verdacht te maken en faalde opzichtig. Hoe kan er ooit een joint statement komen, een van de twee zal moeten toegeven gelogen te hebben. Dat zal Warren nooit doen.
Dom idee ook om de meest inclusieve kandidaat op zijn sterkste punt verdacht te maken met een he said, she said van een privé gesprek van een jaar geleden. Maar zoals ik al zei ze heeft vaker van dit soort domme ideeën net als het doen van die DNA test net als het niet steunen van medicare for all.
Waarom is dit ineens zo belangrijk? Het zijn gewoon campagne schermutselingen
pi_191057297
Oekraïne opent een onderzoek.

GMA twitterde op donderdag 16-01-2020 om 13:58:12 JUST IN: Ukraine's interior ministry announced it is opening a criminal investigation into the possible illegal surveillance of Marie Yovanovitch. https://t.co/Q5RM6Z3yLk reageer retweet
pi_191057462
quote:

[..]

Nee, daar liegt ze niet genoeg voor, Trump aanhangers hebben hoge standaarden, 15.000 leugens in 3 jaar is toch wel een vereiste.
  donderdag 16 januari 2020 @ 14:29:30 #146
384435 klappernootopreis
pi_191057530
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nee, daar liegt ze niet genoeg voor, Trump aanhangers hebben hoge standaarden, 15.000 leugens in 3 jaar is toch wel een vereiste.
:') zo kan die wel weer.
pi_191057644
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:30 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw verhaal hierboven onzin is. De toxische haat tegen Warren spat er vanaf, lijkt wel een trumpfan die ageert tegen een democraat. Duidelijk biased.

De feiten zijn gewoon dat het he-said-she-said is en zowel Warren als Sanders duidelijk een andere herinnering van het gesprek hebben en iemand die niet Warren of Sanders heet e.e.a. gelekt heeft hierover. De rest is volstrekte biased invulling.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 16 januari 2020 @ 14:46:21 #148
426493 crew  PippenScottie
pi_191057790
quote:

[..]

Ik heb niet het idee dat een van deze personen op handen wordt gedragen.

Maar als de keus is tussen melk drinken die drie dagen over datum is en je piemel in een blender stoppen, dan drink ik liever zure melk.
My friends all drive horses
  donderdag 16 januari 2020 @ 15:18:03 #149
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191058255
Ik vind het onzingelul. Sanders heeft gezegd dat hij denkt dat een vrouw niet kan winnen. So what? Dat is zijn mening, hij zegt niet ''ik vind dat een vrouw geen president mag worden''. Er zijn heel veel factoren te noemen waarom dat niet gaat gebeuren. De mensen willen wellicht niet stemmen op een vrouw, of ze willen gewoon niet weer een vrouw tegen Trump in stelling brengen. Schande. :')

Zelfs binnen de Democratische partij lijken op dit moment alleen blanke mannen serieus kans te maken op de nominatie, dus het is helemaal geen gekke uitspraak van Bernie. Dat gelieg en gedraai eromheen is dan wel weer irritant.
pi_191058324
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:46 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

Ik heb niet het idee dat een van deze personen op handen wordt gedragen.

Maar als de keus is tussen melk drinken die drie dagen over datum is en je piemel in een blender stoppen, dan drink ik liever zure melk.
Wat is het probleem met Warren?
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 16 januari 2020 @ 15:53:32 #151
384435 klappernootopreis
pi_191058756
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 15:21 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Wat is het probleem met Warren?
Dat het nieuws over Warren nu hier gebruikt wordt om de aandacht over de impeachment af te leiden.
pi_191058874
thedailybeast twitterde op donderdag 16-01-2020 om 02:09:02 Devin Nunes told Fox News on Wednesday night that he now remembers speaking on the phone with Lev Parnas, an associate of Trump attorney Rudy Giuliani actively involved in the Ukraine scheme at the heart of the president's impeachment https://t.co/RaynRBJQxU reageer retweet
Oh, DIE Lev Parnas?
pi_191059022
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 14:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Ik denk dat jouw verhaal hierboven onzin is. De toxische haat tegen Warren spat er vanaf, lijkt wel een trumpfan die ageert tegen een democraat. Duidelijk biased.

De feiten zijn gewoon dat het he-said-she-said is en zowel Warren als Sanders duidelijk een andere herinnering van het gesprek hebben en iemand die niet Warren of Sanders heet e.e.a. gelekt heeft hierover. De rest is volstrekte biased invulling.
Ja dag hoor. Ik zei al dat Warren voor mij een goede tweede keus was tot dit gebeuren. Dat zou ik niet als toxische haat omschrijven. Dat ik opeens Trumpfan zou zijn is al helemaal idioot. Gelul over bias mag je ook wel weglaten, ik heb mijn positie duidelijk uitgelegd op basis van wat ik kan zien. Ik kan net zo goed zeggen dat jij een biased Warren fan bent en daarom haar het voordeel van de twijfel geeft. Leuke manier van discussieren zeg. De feiten zijn gewoon dat Warren een aanval op Sanders probeerde. Of ze dat deed met een true story of een leugen daar kun je over twisten. Maar whatever ik hoef over dit niemandalletje ook echt niet verder te discussieren.

Hier heb je nog iemand die vast een Trumpfan is die het voor je uitlegt.

[ Bericht 18% gewijzigd door Lord-Ronddraai op 16-01-2020 16:18:50 ]
pi_191059023
politico twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:03:00 BREAKING: The White House budget office violated the law when it froze U.S. military aid to Ukraine, the Government Accountability Office concluded in a new report https://t.co/m879aLzki2 reageer retweet
pi_191059475
Ondertussen vind ik dit wel geestig.

gscucci twitterde op donderdag 16-01-2020 om 01:00:49 Wondering if we can get Zelensky to announce that @realDonaldTrump is being investigated or perhaps on trial? reageer retweet
Discussiepunten heb ik eigenlijk niet.
Ben alleen benieuwd hoe de situatie zich gaat ontvouwen en wat er allemaal bij wordt gesleept en ontkend.
Zag ook het “ interview” van Jim Sciutto met Kelly Conway.
Zij ontkennen in álle toonaarden - letterlijk - en dan een foto waar zij met Parnas opstaat.
pi_191059553
NatashaBertrand twitterde op donderdag 16-01-2020 om 14:27:02 Ukrainian police open probe of possible surveillance of ambassador and invite FBI to participate https://t.co/vy0BRBL37I reageer retweet
pi_191059814
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:13 schreef Jojoke het volgende:
politico twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:03:00 BREAKING: The White House budget office violated the law when it froze U.S. military aid to Ukraine, the Government Accountability Office concluded in a new report https://t.co/m879aLzki2 reageer retweet
molly_knight twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:26:28 A report so damning Susan Collins will act like it doesn’t exist. https://t.co/a2BemITzz5 reageer retweet
pi_191060149
Intussen probeert POTUS de aandacht af te leiden met het ondertekenen van een China Phase One Deal:

Trump Signs 'Phase 1' China Trade Deal, But Most Tariffs Remain In Place
realDonaldTrump twitterde op donderdag 16-01-2020 om 14:59:15 Cryin’ Chuck Schumer is saying privately that the new China Trade Deal is unbelievable, which it is, but publicly he knocks it whenever possible. That’s politics, but so bad for our great Country! reageer retweet
SenSchumer twitterde op donderdag 16-01-2020 om 15:21:43 I’m getting under @realDonaldTrump’s skin on China trade issues because he knows I’m right:I’ve been consistent in public and in private that his new trade deal with China is unbelievably bad for American workers and businesses. https://t.co/XZd7FJNNuK reageer retweet
pi_191060290
kylegriffin1 twitterde op donderdag 16-01-2020 om 01:00:45 New House Judiciary Committee docs, including: Victoria Toensing voicemail: "Hey Lev, VT here, uh we’ve got a request to talk to the big one." Giuliani voicemail: "Hi Lev, it’s Rudy. When you get a chance, give me a call and bring me up to date, okay?"https://t.co/XCxvSRlEgK reageer retweet

Lordy! Thee ARE tapes!
  donderdag 16 januari 2020 @ 17:30:23 #160
8369 speknek
Another day another slay
pi_191060326
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:13 schreef Jojoke het volgende:

Op de dag dat de impeachment articles naar de senaat gaan. Topshow voor het Witte Huis.

Trump zal wel balen dat hij vergeten was de GAO te defunden.
pi_191060462
Ochtendhumeurtje:

mkraju twitterde op donderdag 16-01-2020 om 15:52:50 Sen. Martha McSally, a Republican facing a difficult election race, lashed out when I asked if she would consider new evidence as part of the Senate trial. “You’re a liberal hack - I’m not talking to you. You’re a liberal hack.” She then walked into a hearing room. reageer retweet
pi_191060816
Rand Paul is verder afgegleden in een pole van waanzin.

RandPaul twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:29:06 An anonymous “whistleblower” informs us that this was found in a hotel room that @RepAdamSchiff recently check out of. Hmmm... https://t.co/hk3ni4G7ms reageer retweet
Sneu figuur.
pi_191061163
De Articles of Impeachment zijn zojuist voorgelezen in de Senaat. Volgende stap is de eed of belofte van Roberts en de senatoren.
pi_191061225
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 18:05 schreef Ulx het volgende:
Rand Paul is verder afgegleden in een pole van waanzin.

RandPaul twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:29:06 An anonymous “whistleblower” informs us that this was found in a hotel room that @:RepAdamSchiff recently check out of. Hmmm... https://t.co/hk3ni4G7ms reageer retweet
Sneu figuur.
lol
pi_191061395
kylegriffin1 twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:20:05 Schiff: "President Trump thus warrants impeachment and trial, removal from office, and disqualification to hold and enjoy any office of honor, trust or profit under the United States." reageer retweet
Hear hear!
pi_191061486
Ondertussen....

NBCPolitics twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:33:56 DEVELOPING: FBI visits home and business of Robert Hyde in Connecticut, a senior law enforcement official says; move comes after release of Hyde's texts to Giuliani associate Lev Parnas about former Amb. Yovanovitch. https://t.co/alACWI0h83 reageer retweet
pi_191061513
Ik vond het wel goed dat in de artikelen ook duidelijk wordt gemaakt dat Trump zich vaker schuldig zal maken aan machtsmisbruik en obstructie van de rechtsgang als de Senaat het niet veroordeelt. Dat is de waarheid en ik denk dat ook de gematigde Republikeinen zich daar zorgen over maken.
pi_191062017
https://www.msnbc.com/rac(...)going-on-76853829937
Lev Parnas zegt dat Trump loog.

quote:
Lev Parnas (born February 6, 1972)[1] and Igor Fruman (born 1966)[2] are associates of Rudy Giuliani who allegedly aided him with a search in Ukraine for detrimental information on U.S. President Donald Trump's political opponents.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lev_Parnas_and_Igor_Fruman
pi_191062032
JamesOKeefeIII twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:49:24 UPDATE: @BernieSanders Campaign Organizer Kyle Jurek was just released on bail earlier this week after his arrest on 01/07/2020. Jurek is still on the Sanders campaign. #Expose2020 https://t.co/mJfQ1k5zwg reageer retweet
pi_191062154
jimsciutto twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:43:03 Breaking: “My mind is open to witnesses on both sides” - GOP @SenJohnBarrasso to me just now. reageer retweet
pi_191062350
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 19:23 schreef Ulx het volgende:
jimsciutto twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:43:03 Breaking: “My mind is open to witnesses on both sides” - GOP @:SenJohnBarrasso to me just now. reageer retweet
Ik denk dat er uiteindelijk een meerderheid is om (nieuwe) getuigen op te roepen. Misschien om en om van beide kanten.
pi_191062507
Het probleem voor de GOP is dat ze geen getuigen hebben die Trump kunnen vrijpleiten. Die bestaan namelijk niet. Dus hooguit kunnen ze irrelevante figuren oproepen om zo een schreeuwshow te maken maar dat helpt Trump niet.
pi_191062523
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 19:48 schreef Ulx het volgende:
Het probleem voor de GOP is dat ze geen getuigen hebben die Trump kunnen vrijpleiten. Die bestaan namelijk niet. Dus hooguit kunnen ze irrelevante figuren oproepen om zo een schreeuwshow te maken maar dat helpt Trump niet.
Zo lang ze de rangen gesloten houden komen ze er toch gewoon met hun schreeuwshow en realiteitsontkenning?
pi_191062749
Dan hebben kwetsbare senatoren een uitdaging in November.
pi_191063267
En zijn ze net zo schuldig aan obstructie als Trump & Co
pi_191063329
Je moet ook niet denken dat de onthullingen nu ineens gaan stoppen. Die gaan gewoon door.

sam_vinograd twitterde op donderdag 16-01-2020 om 03:09:22 Rudy talking to POTUS on speakerphone / loud enough that golfing partners could hear is not the biggest bombshell tonight but it's sure a dangerous one. reageer retweet
pi_191065037
Je zult maar in team Trump zitten en moeten pissen als hij net z'n muil voor het eerst opent voor één van z'n wereldrecordbrekende alzheimerspeeches.
pi_191066141
Acosta twitterde op donderdag 16-01-2020 om 21:34:59 Trump on Parnas: "I don’t know Parnas other than I guess I had pictures taken, which I do with thousands of people, including people today that I didn’t meet.” reageer retweet
Écht...echt...echt.
Impotus zei het zojuist...ik hoorde en zag het.
pi_191066185
Nou vooruit:
Bijvoorbeeld: een filmpje in tweet.
JoshKovensky twitterde op donderdag 16-01-2020 om 22:16:36 Roman Nasirov, Ukraine's notoriously corrupt former tax chief, made it to Mar-a-Lago with Lev Parnas for some reason https://t.co/8hb1dz7igZ reageer retweet
Verdere opmerkingen in de thread zijn ook wel lezenswaardig.
pi_191066207
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 23:52 schreef AnneX het volgende:
Acosta twitterde op donderdag 16-01-2020 om 21:34:59 Trump on Parnas: "I don’t know Parnas other than I guess I had pictures taken, which I do with thousands of people, including people today that I didn’t meet.” reageer retweet
Écht...echt...echt.
Impotus zei het zojuist...ik hoorde en zag het.
Het zou me alleen verbazen als Trump voor het eerst in z'n leven kort en bondige logica uiteen zou zetten.

De rest ligt in de lijn der verwachtingen.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 00:58:25 #181
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_191066626
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 05:03 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Warren probeer hiermee de vrouwelijke kiezers uit het progressieve kamp, die twijfelen tussen Sanders en haar, haar kant op trekken.

quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 13:38 schreef speknek het volgende:
Natuurlijk kan hij het wel gezegd hebben. Juist omdat ze in dezelfde vijver vissen, splitsen ze de voter base. Dat maakt dat Biden blijft winnen totdat een van hen zich terugtrekt. Het is heel waarschijnlijk dat ze een discussie hebben gehad wie zich terug moest trekken en dat Bernie zei dat hij meer kans maakte als man zijnde. Want dat is ook zo. De vrouw die minister van buitenlandse zaken was geweest en senator, verloor de verkiezingen van een mannelijke criminele spelshowhost zonder enige kennis van zaken. Uit Bernies verleden weten we dat hij vrouwelijke kandidaten geschikt acht, dus dat het vooral een praktische inschatting van de kiezers moet zijn geweest. Iemand uit Warrens campagneteam dacht vervolgens dat het wel een goede steek onderwater was, want dat was het ook, omdat Bernie dan moest vertellen dat hij of wel inderdaad vrouwen minder geschikt vond, of wel de Amerikaanse kiezer minachte geen niet-seksistische keuze te maken. Schaakmat. Dus is de beste manier om gewoon glashard te ontkennen. Wat Warren dan weer boos maakt.
Dit kan ook.
The view from nowhere.
pi_191066903
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 18:41 schreef Ulx het volgende:
Ondertussen....

NBCPolitics twitterde op donderdag 16-01-2020 om 18:33:56 DEVELOPING: FBI visits home and business of Robert Hyde in Connecticut, a senior law enforcement official says; move comes after release of Hyde's texts to Giuliani associate Lev Parnas about former Amb. Yovanovitch. https://t.co/alACWI0h83 reageer retweet
En dat terwijl ze al maanden die berichtjes van Hyde in hun bezit hadden :')
matthewamiller twitterde op donderdag 16-01-2020 om 21:02:05 DOJ has had those messages in its possession for months. It suddenly discovered the need to investigate them now, after they were released publicly and there was an outcry? https://t.co/swM9F5pKnr reageer retweet
pi_191067066
Uit deeltje 2 van het Maddow-Parnas interview:

Parnas: "It was like being in a cult".

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:10:27 Lev Parnas: "After analyzing all the evidence and sitting back and, what’s it called, really understanding what’s going on, I don’t think Vice President Biden did anything wrong. I think he was protecting our country and getting rid of probably a crooked attorney general." @MSNBC reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:25:07 .@maddow: "Mr. Giuliani told Secretary Perry what you need to convey to the Ukrainian government is that they need to announce an investigation into Joe Biden."Lev Parnas: "Absolutely." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:27:11 .@maddow: "Did you ever have any communications with the counsel to the President, Jay Sekulow, during the time that you were involved in all this?"Lev Parnas: "Several conversations." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:30:50 .@maddow: Was the President himself ever involved in the effort to get the Visa for Mr. Shokin? ...Giuliani appears to tell you he is going to get number 1 involved in this effort to get Mr. Shokin into the US. Is that a reference to the President?Parnas: Absolutely. Absolutely. reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:40:06 .@maddow: Is the implication of this story of the lawyers, that you feel that people loyal to the President and close to the President were trying to influence your defense ... in a way that was against your interest but in the President's interest.Lev Parnas: Absolutely. reageer retweet
Blijkbaar was Jay Sekulow (net als Bolton) het ook niet eens met de gang van zaken.

[ Bericht 30% gewijzigd door Kijkertje op 17-01-2020 04:15:16 ]
  vrijdag 17 januari 2020 @ 08:35:23 #184
384435 klappernootopreis
pi_191068051
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 03:11 schreef Kijkertje het volgende:
Uit deeltje 2 van het Maddow-Parnas interview:

Parnas: "It was like being in a cult".

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:10:27 Lev Parnas: "After analyzing all the evidence and sitting back and, what’s it called, really understanding what’s going on, I don’t think Vice President Biden did anything wrong. I think he was protecting our country and getting rid of probably a crooked attorney general." @:MSNBC reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:25:07 .@:maddow: "Mr. Giuliani told Secretary Perry what you need to convey to the Ukrainian government is that they need to announce an investigation into Joe Biden."Lev Parnas: "Absolutely." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:27:11 .@:maddow: "Did you ever have any communications with the counsel to the President, Jay Sekulow, during the time that you were involved in all this?"Lev Parnas: "Several conversations." reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:30:50 .@:maddow: Was the President himself ever involved in the effort to get the Visa for Mr. Shokin? ...Giuliani appears to tell you he is going to get number 1 involved in this effort to get Mr. Shokin into the US. Is that a reference to the President?Parnas: Absolutely. Absolutely. reageer retweet
kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 03:40:06 .@:maddow: Is the implication of this story of the lawyers, that you feel that people loyal to the President and close to the President were trying to influence your defense ... in a way that was against your interest but in the President's interest.Lev Parnas: Absolutely. reageer retweet
Blijkbaar was Jay Sekulow (net als Bolton) het ook niet eens met de gang van zaken.
Allicht niet. Geen zichzelf respecterende jurist wil in zo'n troebele zaak verstrikt raken. Bolton kon direct uit de boot stappen, en deed dit ook grif, want Bolton mag dan een houwdegen zijn, maar is niet op zijn achterhoofd gevallen. Ondertussen is Seculow is nu opgetrommeld om Trump in de senaat te verdedigen. En hij WEET dat hier het juridische spelletje heel anders loopt en is het niet mogelijk om zijn gebruikelijke trucjes toe te passen.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:06:07 #185
384435 klappernootopreis
pi_191068294
https://www.nbcnews.com/v(...)-process-76886085527

Ondertussen pruttelt McConnell over de manier waarop de democraten het impeachment proces aanbieden. Aan een kant heeft hij wel een punt, maar aan de andere kant gaat het wel om kale feiten. En die kun je zelfs in een roze tutu aanbieden terwijl je een sopraantrompet speelt.
pi_191068303
MysterySolvent twitterde op donderdag 16-01-2020 om 05:11:52 Remember when William Barr couldn’t answer this question?#WilliamBarr#LevParnas https://t.co/Cbu0v3LBlG reageer retweet
Allemaal kniediep in de shit, "all in the loop".

Gisteren bij Amanpour iemand uit Oekraïne die zei dat Pence niet bij de inauguratie van Zelenski kon zijn omdat het allemaal op hele korte termijn gebeurde. Terwijl we weten dat Pence min of meer uit het vliegtuig op weg naar deze inauguratie gehaald werd, dat 24 uur vtv ineens de plannen veranderden. Dat maakte de rest van zijn verhaal er niet geloofwaardiger op.

Heeft Rachel gisteren nog gevraagd waar Lev en kompaan die kapitalen vandaan hadden die ze in Trumps verkiezingskas hebben gestort?
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:13:26 #187
384435 klappernootopreis
pi_191068371
De Government Accountability Office (de algemene rekenkamer van de VS) kwam op de valreep nog even met een rapport waarin ze verklaarden dat Trump daadwerkelijk de wet heeft geschonden mbt de Oekraïne. Hoe willen ze dit recht praten bij de republikeinen?
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:18:35 #188
8369 speknek
Another day another slay
pi_191068426
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:13 schreef klappernootopreis het volgende:
De Government Accountability Office (de algemene rekenkamer van de VS) kwam op de valreep nog even met een rapport waarin ze verklaarden dat Trump daadwerkelijk de wet heeft geschonden mbt de Oekraïne. Hoe willen ze dit recht praten bij de republikeinen?
D E E P S T A T E
E
E
P
S
T
A
T
E
pi_191068486
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:13 schreef klappernootopreis het volgende:
Niet.

Ze gaan niets recht praten, ze gaan proberen zoveel mogelijk modder en stront naar de overkant te gooien. Een bekende trumpiaanse tactiek:
RandPaul twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:29:06 An anonymous “whistleblower” informs us that this was found in a hotel room that @RepAdamSchiff recently check out of. Hmmm... https://t.co/hk3ni4G7ms reageer retweet
  vrijdag 17 januari 2020 @ 09:23:38 #190
384435 klappernootopreis
pi_191068511
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:18 schreef speknek het volgende:

[..]

D E E P S T A T E
E
E
P
S
T
A
T
E
eerder:

vrijdag 17 januari 2020 @ 09:25:39 #191
384435 klappernootopreis
pi_191068539
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:22 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Niet.

Ze gaan niets recht praten, ze gaan proberen zoveel mogelijk modder en stront naar de overkant te gooien. Een bekende trumpiaanse tactiek:
RandPaul twitterde op donderdag 16-01-2020 om 16:29:06 An anonymous “whistleblower” informs us that this was found in a hotel room that @:RepAdamSchiff recently check out of. Hmmm... https://t.co/hk3ni4G7ms reageer retweet
[ afbeelding ]
Is het niet zo dat tijdens het proces de rest van de senators zich niet publiek mogen mengen in de gang van zaken op straffe van een celstraf?
pi_191069107
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:22 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Niet.

[ afbeelding ]
Dafuq, wat een zeekomkommer ben je dan :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191069767
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 09:06 schreef klappernootopreis het volgende:
https://www.nbcnews.com/v(...)-process-76886085527

Ondertussen pruttelt McConnell over de manier waarop de democraten het impeachment proces aanbieden. Aan een kant heeft hij wel een punt, maar aan de andere kant gaat het wel om kale feiten. En die kun je zelfs in een roze tutu aanbieden terwijl je een sopraantrompet speelt.
McConnell zou nog met een vergrootglas naar vormfoutjes speuren in enorme puinhopen met corruptie.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 11:07:46 #194
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191069952
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 00:58 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Warren probeer hiermee de vrouwelijke kiezers uit het progressieve kamp, die twijfelen tussen Sanders en haar, haar kant op trekken.
En met succes. Het barst op Twitter van de vrouwen die klagen over misogynie, mansplaining, believe women, Bernie liegt, Bernie is een zak, de DNC die bewust vrouwen wil saboteren, bla bla bla.

Michael Moore heeft het ook gewaagd het voor Sanders op te nemen. De reacties eronder zijn vrij negatief.
MMFlint twitterde op woensdag 15-01-2020 om 15:00:00 Elizabeth & Bernie have appeared in my films. I love them both. Why Elizabeth chose to stick a knife in Bernie’s back is beyond me. At a time when job #1 is to remove Trump, how did this help? My new RUMBLE podcast “The Sad Downfall of Elizabeth Warren.” https://t.co/uFwOFNka9U reageer retweet
pi_191069963
RepAdamSchiff twitterde op donderdag 16-01-2020 om 22:02:31 If the Vice President believes all of the witnesses who testified before the House contradict Mr. Parnas, why won’t he let the public see the supplemental testimony of his own staffer, Jennifer Williams?There is no reason it should be classified. Release it, Mr. Vice President. https://t.co/tfQ7uIHOdG reageer retweet
Pence komt ook verder onder druk.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 11:21:18 #196
384435 klappernootopreis
pi_191070131
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:08 schreef Ulx het volgende:
RepAdamSchiff twitterde op donderdag 16-01-2020 om 22:02:31 If the Vice President believes all of the witnesses who testified before the House contradict Mr. Parnas, why won’t he let the public see the supplemental testimony of his own staffer, Jennifer Williams?There is no reason it should be classified. Release it, Mr. Vice President. https://t.co/tfQ7uIHOdG reageer retweet
Pence komt ook verder onder druk.
De Tjolk Hekking van het Witte Huis zal nu toch echt actie moeten ondernemen.
pi_191070447
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

En met succes. Het barst op Twitter van de vrouwen die klagen over misogynie, mansplaining, believe women, Bernie liegt, Bernie is een zak, de DNC die bewust vrouwen wil saboteren, bla bla bla.

Michael Moore heeft het ook gewaagd het voor Sanders op te nemen. De reacties eronder zijn vrij negatief.
MMFlint twitterde op woensdag 15-01-2020 om 15:00:00 Elizabeth & Bernie have appeared in my films. I love them both. Why Elizabeth chose to stick a knife in Bernie’s back is beyond me. At a time when job #1 is to remove Trump, how did this help? My new RUMBLE podcast “The Sad Downfall of Elizabeth Warren.” https://t.co/uFwOFNka9U reageer retweet
En al die verdeeldheid is nu net het probleem bij de uiterst linkse vleugel van de Democraten.
Ik vraag mij eigen af of het niet beter was geweest voor Warren om niet de uiterst linkse vleugel aan te spreken maar meer naar het midden te schuiven.
Daar is het nu uiteraard te laat voor.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 11:54:35 #198
384435 klappernootopreis
pi_191070619
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

En al die verdeeldheid is nu net het probleem bij de uiterst linkse vleugel van de Democraten.
Ik vraag mij eigen af of het niet beter was geweest voor Warren om niet de uiterst linkse vleugel aan te spreken maar meer naar het midden te schuiven.
Het mag het allemaal wel interessant zijn voor de Trump-cult, maar er spelen zich nu belangrijkere dingen in Washington af.
Of duiken die nu onder de tafel, sluiten de oren en ogen en zwetsen ze liever over Warren en Sanders?
pi_191070847
rebeccaballhaus twitterde op donderdag 16-01-2020 om 21:09:00 Trump to reporters in Oval Office on Lev Parnas: “I don’t believe I’ve ever spoken to him.” Says Parnas is part of a “big hoax” and that he doesn’t know him “at all” other than taking pictures together, per @MichaelCBender. reageer retweet
Gelul. Helaas legde niemand Trump het vuur aan de schenen. Gemiste kans.

ElpopGolf twitterde op donderdag 16-01-2020 om 21:13:06 @rebeccaballhaus @MichaelCBender And the follow up question to Trump should have been: "But Mr Trump you approved a lawyer for Parnas via Jay Sekulow who sought your consent....it's in black and white Mr Trump....how do you explain that?" reageer retweet
  vrijdag 17 januari 2020 @ 12:17:59 #200
384435 klappernootopreis
pi_191071031
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 12:07 schreef Ulx het volgende:
rebeccaballhaus twitterde op donderdag 16-01-2020 om 21:09:00 Trump to reporters in Oval Office on Lev Parnas: “I don’t believe I’ve ever spoken to him.” Says Parnas is part of a “big hoax” and that he doesn’t know him “at all” other than taking pictures together, per @:MichaelCBender. reageer retweet
Gelul. Helaas legde niemand Trump het vuur aan de schenen. Gemiste kans.

ElpopGolf twitterde op donderdag 16-01-2020 om 21:13:06 @:rebeccaballhaus @:MichaelCBender And the follow up question to Trump should have been: "But Mr Trump you approved a lawyer for Parnas via Jay Sekulow who sought your consent....it's in black and white Mr Trump....how do you explain that?" reageer retweet
Omdat je als journalist dan gelijk als vijand wordt gebrandmerkt door Trump en je het dan kan schudden in de Oval office?
pi_191071037
kylegriffin1 twitterde op donderdag 16-01-2020 om 23:55:04 New from Sen. Susan Collins: "While I need to hear the case argued and the questions answered, I tend to believe having additional information would be helpful. It is likely that I would support a motion to call witnesses at that point in the trial just as I did in 1999." reageer retweet
Nou is Collins natuurlijk chronisch onbetrouwbaar, maar toch.
pi_191071092
josephabondy twitterde op donderdag 16-01-2020 om 23:10:00 Here’s the “I don’t know him at all, don’t know what he’s about, don’t know where he comes from, know nothing about him” guy, w Lev Parnas & Roman Nasirov, former head of Ukrainian Fiscal Service, at Mar-a-Lago 12/16. @POTUS .@realDonaldTrump @Acosta #LevRemembers #LetLevSpeak https://t.co/5B5QY2DJEg reageer retweet
  vrijdag 17 januari 2020 @ 12:34:22 #203
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_191071298
Trump 'abused' and 'harassed' Kirstjen Nielsen over border

quote:
A Very Stable Genius describes a cabinet meeting in May 2018 where Trump assailed Nielsen in front of about two dozen administration officials over an increase in illegal border crossings. The president was “red faced” and launched an “explosive, extended tirade”, according to the book.

Sessions, who had fallen out of favor, saw a chance to get back in Trump’s good books, it continues. The attorney general said: “I just think we’re not being tough enough. I think we need to shut down the border.”

Rucker and Leonnig write: “Trump concurred and, turning to Nielsen at the far end of the table, asked, ‘Why haven’t you shut down the border?’ It was more of an admonition than a question. Nielsen knew this would be illegal, not to mention economically disastrous because it could choke off trade routes.

“‘I’m not sure what we are saying here,” Nielsen said. ‘As the attorney general knows, people have a legal right to cross the border and try to claim asylum. That’s just the law.’ Trump looked back at Sessions. ‘No,’ Sessions said, ‘we should just shut the border down.’”

The president furiously berated Nielsen, the authors go on. “Trump was so worked up that some attendees thought he looked manic. Kelly silently shook his head at Nielsen to signal to her to stop engaging with the president. [Jared] Kushner made eye contact with Nielsen and moved his finger across his neck to signal to her to cut it off.”

No one in the room stuck up for the homeland security secretary. But after the cabinet meeting had finished, Mick Mulvaney, then White House budget director, told the president: “You know, the attorney general was wrong about the law. The attorney general is saying this, but that is not the case.”

For the rest of the year, according to the book, Trump’s bullying behavior towards Nielsen continued. He “harassed” her with angry phone calls, sometimes waking her at 5am, and “pestered” her late at night. He often called her after watching the Fox Business host Lou Dobbs complain about illegal immigration and offer wildly unrealistic policy prescriptions.

“The president would routinely call Nielsen to say a version of ‘Did you see Lou Dobbs? You’re totally fucking embarrassing me. This is my issue!’… Sometimes, Trump would refer to one of Dobbs’s proposals and say, ‘Kirstjen, just do it. Just do it.’ ‘But we can’t do it,’ Nielsen would explain, usually because whatever Dobbs had uttered on TV was against the law.”

After one flashpoint, Nielsen called Dobbs and politely offered to help his reporting. Hours later, Trump phoned Nielsen. “Did you call Lou Dobbs?” he asked. She said yes. Trump replied: “That’s great. Lou says you’re very smart!”
The Donald zorgt wel voor een fijne werksfeer, gezellie.
pi_191071488
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:54 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het mag het allemaal wel interessant zijn voor de Trump-cult, maar er spelen zich nu belangrijkere dingen in Washington af.
Of duiken die nu onder de tafel, sluiten de oren en ogen en zwetsen ze liever over Warren en Sanders?
Je ziet het op alle usual places, De talking points worden weer braaf opgevolgd.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 12:55:29 #205
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191071526
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 20:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
Hij is nog steeds schrijvende, dit kan wel 26 tweets doorgaan heb ik al vaker gezien.
SethAbramson twitterde op woensdag 15-01-2020 om 20:29:02 6/ At stake in the Ukraine scandal is the 2020 election. At stake in the Ukraine scandal is the future of NATO and the EU. At stake in the Ukraine scandal is the current (literal) battleground between the Kremlin and Europe and Putin's unchecked adventurism and thirst for empire. reageer retweet
Maar het snijdt altijd hout. _O_
Ik heb een keer een thread van hem gelezen van 100+ tweets.

Zijn boeken Proof of Collusion, en het recentere en daardoor ook relevantere Proof of Conspiracy zijn dikke aanraders. Als je dat leest én nog kunt slapen, kudos.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 12:56:09 #206
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_191071535
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 21:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Het blijkt dat de matties van de fixer van Trump met medeweten van hem de ambassadeur in Kiev intimideerden en dat State niks deed.
Sterker nog, het leek op moordplannen.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 12:56:20 #207
384435 klappernootopreis
pi_191071538
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 12:52 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Je ziet het op alle usual places, De talking points worden weer braaf opgevolgd.
of omgebogen.
pi_191071556
Acosta twitterde op donderdag 16-01-2020 om 22:00:24 We also attempted to ask about former Ukrainian ambassador Marie Yovanovitch and whether there was an effort to intimidate or conduct surveillance on her. But Trump did not respond to our questions. And aides shouted at us to leave the Oval Office. reageer retweet
Je stelt een vraag en je wordt direct de kamer uit gescholden. Dan zal je wel een gevoelige snaar hebben geraakt.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 12:59:01 #209
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_191071568
Ik vind deze gast wel interessant om te volgen. Altijd Republikein geweest, maar zeer kritisch op Trump.

Heb het interview met Parnas niet gezien, maar klopt dit een beetje?

Zigmanfreud twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 02:40:49 Man, after watching both TV interviews with him, Lev Parnas is 100% different from the perception created by those initial goofy photos with Rudy.This man appears to be thoughtful, sincere, honest, smart, & remorseful. While obviously very flawed, he is clearly a decent person. reageer retweet
Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  vrijdag 17 januari 2020 @ 13:08:45 #210
384435 klappernootopreis
pi_191071662
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 12:59 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ik vind deze gast wel interessant om te volgen. Altijd Republikein geweest, maar zeer kritisch op Trump.

Heb het interview met Parnas niet gezien, maar klopt dit een beetje?

Zigmanfreud twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 02:40:49 Man, after watching both TV interviews with him, Lev Parnas is 100% different from the perception created by those initial goofy photos with Rudy.This man appears to be thoughtful, sincere, honest, smart, & remorseful. While obviously very flawed, he is clearly a decent person. reageer retweet
Goofy photo's..

Je moet oppassen met wie je op de foto komt, op gegeven moment sta je op een mugshot. ;)
pi_191071684
Nou, hij lijkt me gewoon een ploert.

Maar als hij alles wat hij weet openbaar maakt heeft het geen nut meer voor de Russische maffia en/of Trump hem af te maken. Dat is denk ik de reden dat hij uit de school klapt.
pi_191071709
quote:
De vierde in de foto (2e van links) is Igor Fruman?
  vrijdag 17 januari 2020 @ 13:14:04 #213
384435 klappernootopreis
pi_191071725
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:12 schreef cynicus het volgende:

[..]

De vierde in de foto (2e van links) is Igor Fruman?
blijkbaar wel.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 13:14:45 #214
384435 klappernootopreis
pi_191071732
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:10 schreef Ulx het volgende:
Nou, hij lijkt me gewoon een ploert.

Maar als hij alles wat hij weet openbaar maakt heeft het geen nut meer voor de Russische maffia en/of Trump hem af te maken. Dat is denk ik de reden dat hij uit de school klapt.
Ik denk dat hij in zijn val aardig wat kopstukken zal meeslepen.
pi_191071807
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:14 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat hij in zijn val aardig wat kopstukken zal meeslepen.
Hij had het mobiele nummer van Devvin Nunes in zijn mobieltje staan.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 13:26:54 #216
8369 speknek
Another day another slay
pi_191071885
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 11:41 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik denk dat de hele reden dat ze dit deed juist de kritiek was dat ze veel te veel naar het midden was opgeschoven.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 13:39:49 #217
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191072077
Wie was eigenlijk de belangrijkere van de 2, Fruman of Parnas?
pi_191072123
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Wie was eigenlijk de belangrijkere van de 2, Fruman of Parnas?
Op dit moment Parnas.
pi_191072271
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat de hele reden dat ze dit deed juist de kritiek was dat ze veel te veel naar het midden was opgeschoven.
Ik vind dat ze haar campagne juist vanuit het midden had moeten starten ipv proberen de uiterst linkse vleugel voor zich te winnen.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 13:57:32 #220
384435 klappernootopreis
pi_191072279
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:26 schreef speknek het volgende:

[..]

Ik denk dat al die kritiek grotendeels door de republikeinse spindokters wordt opgeklopt. Het is gewoon schermutselingen tijdens een campagne. Een campagne waar met vreze door de republikeinen naar wordt gekeken. November 2018 was de voorbode, in 2020 zal worden afgerekend..
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:00:36 #221
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_191072310
pewglobal twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 13:39:02 On the ideological right, confidence in Trump has increased in many nationshttps://t.co/if4s7MxCGH https://t.co/kOSiV45ZHf reageer retweet
Trump maakt vrienden :)
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:00:39 #222
384435 klappernootopreis
pi_191072312
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:44 schreef Ulx het volgende:

[..]

Op dit moment Parnas.
Ik denk dat Fruman ook wel wil praten, maar voor dit gebeurt wil hij zijn geld terug.
https://www.buzzfeednews.(...)irst-donation-return
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:01:17 #223
8369 speknek
Another day another slay
pi_191072318
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:56 schreef Chivaz het volgende:
Ik vind dat ze haar campagne juist vanuit het midden had moeten starten ipv proberen de uiterst linkse vleugel voor zich te winnen.
Okay, ik vind dat Trump beter ontslag had kunnen nemen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:57 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik denk dat al die kritiek grotendeels door de republikeinse spindokters wordt opgeklopt. Het is gewoon schermutselingen tijdens een campagne. Een campagne waar met vreze door de republikeinen naar wordt gekeken. November 2018 was de voorbode, in 2020 zal worden afgerekend..
Dat sowieso, maar dan moet ze nu een statement uitbrengen dat ze het laat rusten.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:03:27 #224
384435 klappernootopreis
pi_191072337
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 14:00 schreef Klopkoek het volgende:
pewglobal twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 13:39:02 On the ideological right, confidence in Trump has increased in many nationshttps://t.co/if4s7MxCGH https://t.co/kOSiV45ZHf reageer retweet
Trump maakt vrienden :)
in hoge kringen. en hij wordt altijd geprezen..
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:06:42 #225
384435 klappernootopreis
pi_191072383
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 14:01 schreef speknek het volgende:

Dat sowieso, maar dan moet ze nu een statement uitbrengen dat ze het laat rusten.
Om een spindokter te laten zwijgen? waarom zou ze dit willen doen?
pi_191072488
quote:

[..]

Misschien wel, ik denk het niet. Ik volg geen republikeinse kanalen. Natuurlijk als Republikein kan het een mooie afleiding zijn van Trump die nu toch wel redelijk exposed wordt. Maar als je democraat bent is het toch ook gewoon belangrijk wie er naar voren wordt geschoven om het land te gaan leiden? In die zin ben ik het zoals eigenlijk nooit met Chivaz eens het is een probleem voor de democraten dat ze niet bepaald eensgezind zijn. Kandidaten als Warren en Sanders zeggen te willen verbinden maar voorlopig lijkt dat dus totaal niet te lukken. Ik zou echt met tegenzin op een Biden stemmen wat veelzeggend is als je nu Trump aan het roer hebt :') Dat ze zo links zouden zijn vind ik wel quatsch zeker Warren zit gewoon in het midden.
pi_191072523
De nu ineens opduikende Never-Warren/Biden/Sanders berichtjes komen uit de bekende hoek.

Verdeel en heers.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:22:45 #228
384435 klappernootopreis
pi_191072543
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 14:19 schreef Ulx het volgende:
De nu ineens opduikende Never-Warren/Biden/Sanders berichtjes komen uit de bekende hoek.

Verdeel en heers.
we blijven gewoon on topic. laat je niet meeslepen. ;)
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:30:13 #229
384435 klappernootopreis
pi_191072605
Ondertussen bombardeert Trump zijn campagneteam met vragen hoeveel effect de impeachment op een eventuele herverkiezing zal hebben.
pi_191072652
McSally verdedigt haar "you liberal hack" opmerking door te zeggen dat ze een voormalig jachtvlieger is en "die zeggen waar het op staat."

Leuk weetje: Haar tegenstander is voormalig jachtvlieger en astronaut Mark Kelly.
pi_191072724
RNicholasBurns twitterde op donderdag 16-01-2020 om 15:06:36 This has to be a first in American history. A foreign government rushing to the defense of a senior U.S. career Ambassador to defend her from people deputized by the President of the United States. And the Secretary of State refuses to say one word in her defense. https://t.co/r25A1Y4QN0 reageer retweet
Dit blijf ik een vreemde zaak vinden.
Blijkbaar gewoon negeren.
pi_191072758
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 14:19 schreef Ulx het volgende:

Verdeel en heers.
Warren, Biden, Sanders is toch ook Amerikaanse politiek? Ik volg dit topic vooral en schrijf weinig, maar ik vind de strijd voor de Democratische kandidaat veel interessanter dan het proces waarvan de uitslag eigenlijk al vast staat. Ik wil Trump ook weg hebben, maar dan kun je beter je hoop vestigen op een goede Democratische kandidaat dan op de Senaat.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191072767
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 14:44 schreef Hanca het volgende:

[..]

Warren, Biden, Sanders is toch ook Amerikaanse politiek? Ik volg dit topic vooral en schrijf weinig, maar ik vind de strijd voor de Democratische kandidaat veel interessanter dan het proces waarvan de uitslag eigenlijk al vast staat. Ik wil Trump ook weg hebben, maar dan kun je beter je hoop vestigen op een goede Democratische kandidaat dan op de Senaat.
Dat is niet het punt.
pi_191072788
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 14:22 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

we blijven gewoon on topic. laat je niet meeslepen. ;)
Maar je vindt dus de democratische primary offtopic van Amerikaanse politiek? Raar standpunt. Na Trump moet er ook iemand het land gaan leiden he. Zo'n laserfocus op Trump is ook hoe hij de vorige verkiezingen kon winnen.
pi_191072842
Trump won door vals te spelen.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 14:57:28 #236
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_191072936
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 13:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Want dan had ja haar wel fantastisch gevonden of zeg je eigenlijk gewoon maar wat?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_191073019
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 14:46 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat is niet het punt.
Ik snap dat je het vervelend vindt dat sommigen niet over Trump willen praten en dat dat vooral Trumpaanhangers lijken, maar momenteel vind ik de Democratische primaries minstens zo ontopic als het proces in de senaat.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191073183
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 14:51 schreef Ulx het volgende:
Trump won door vals te spelen.
Dat is heel kort door de bocht.
Цой жив
pi_191073213
quote:

[..]

Ik snap niet goed wat de “ruzie” tussen Warren en Sanders het werk is van Republikeinse spindokters.
Het is nota bene CNN die de audio heeft vrijgegeven.
Het enige wat je kunt concluderen is dat CNN een voorkeur heeft voor bepaalde kandidaten.
En wat je misschien kunt concluderen is dat Warren een mes in de rug van Sanders heeft gestoken.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 15:33:31 #240
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191073398
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:17 schreef Chivaz het volgende:
Het enige wat je kunt concluderen is dat CNN een voorkeur heeft voor bepaalde kandidaten.
Of gewoon verslag gaven van wat er zich afspeelde.
pi_191073598
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ik snap dat je het vervelend vindt dat sommigen niet over Trump willen praten en dat dat vooral Trumpaanhangers lijken, maar momenteel vind ik de Democratische primaries minstens zo ontopic als het proces in de senaat.
Ik vind ze pas interessant vanaf over 17 dagen. Het beetje gelul tijdens de debatten is niet heel spannend.
Hooguit of er kandidaten zijn die liever een bernie doen dan dat ze hun verlies toegeven.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 15:56:15 #242
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_191073664
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:17 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik snap niet goed wat de “ruzie” tussen Warren en Sanders het werk is van Republikeinse spindokters.
Het is nota bene CNN die de audio heeft vrijgegeven.
En wat je misschien kunt concluderen is dat Warren een mes in de rug van Sanders heeft gestoken.
Het is ook de vraagstelling van CNN moderators tijdens het debat waar Kamp Bernie boos over is. "Wat vindt u ervan dat Bernie heeft gezegd..." terwijl de man net ontkend heeft.

Het is nogal manipulatief, daar kan de NOS nog een puntje aan zuigen.
pi_191073765
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:50 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik vind ze pas interessant vanaf over 17 dagen. Het beetje gelul tijdens de debatten is niet heel spannend.
Hooguit of er kandidaten zijn die liever een bernie doen dan dat ze hun verlies toegeven.
Aan de andere kant is de hele zaak van de Senaat eigenlijk ook pas interessant als ze in de buurt van een 2/3e meerderheid komen. Tot die tijd gaat het veel aandacht, maar feitelijk geen invloed hebben.

Dan vind ik iets wat zeker invloed op de toekomst heeft, de kandidaat van de Democraten, interessanter. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik behoorlijk Trumpmoe ben, dat die man totaal incapabel is weten we inmiddels wel.
pi_191073993
kyledcheney twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 15:30:15 POMPEO on @hughhewitt re: Lev Parnas:"Never met him."Q: How about surveillance of Marie Yovanovitch?"I never heard about this at all, Hugh. Until the story broke, to the best of my recollection had never heard of this at all." reageer retweet
pi_191074124
Trump kende Parnas niet? Iedereen in de Trump familie kende hem!

Kokomothegreat twitterde op dinsdag 14-01-2020 om 19:17:55 This is the 2nd video Lev Parnas' attorney released with a catchy theme song.I'm. Here. For. All. Of. It.🤣 #LetLevSpeak #DefendOurDemocracy #EndtheCoverUp https://t.co/QkmfghPcZ7 reageer retweet
(Klik de link)
pi_191074274
Presidential cheeseburger!
  vrijdag 17 januari 2020 @ 16:41:29 #247
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_191074282
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:15 schreef Ulx het volgende:
kyledcheney twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 15:30:15 POMPEO on @:hughhewitt re: Lev Parnas:"Never met him."Q: How about surveillance of Marie Yovanovitch?"I never heard about this at all, Hugh. Until the story broke, to the best of my recollection had never heard of this at all." reageer retweet
Even wachten op de foto’s van Lev met Pompeo
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_191074301
En of hij het onder ede wil verklaren....
pi_191074437
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 16:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Aan de andere kant is de hele zaak van de Senaat eigenlijk ook pas interessant als ze in de buurt van een 2/3e meerderheid komen. Tot die tijd gaat het veel aandacht, maar feitelijk geen invloed hebben.

Dan vind ik iets wat zeker invloed op de toekomst heeft, de kandidaat van de Democraten, interessanter. Maar misschien komt dat ook wel omdat ik behoorlijk Trumpmoe ben, dat die man totaal incapabel is weten we inmiddels wel.
Ja precies zo kun je alles wel af doen als oninteressant. Op dit moment is die impeachment trial toch ook gewoon een opsomming van zaken die we al weten. Het is toch al van voordat Trump president was bekend dat het een oplichter en een leugenaar is weinig nieuws onder de zon. Zo'n debat geeft de mogelijkheid kandidaten beter te leren kennen. De uitkomst van stemmingen vind ik eerlijk gezegd minder interessant dan de ideologische strijd tussen kandidaten.
pi_191074547
Dershowitz, de makker van Epstein, gaat Trump verdedigen.
pi_191074933
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:04 schreef Ulx het volgende:
Dershowitz, de makker van Epstein, gaat Trump verdedigen.
En Seth Abramson's oude Harvard Law Professor :D

Hij gaat natuurlijk bepleiten dat 'Abuse of Power' en 'Obstruction of Congress' helemaal geen impeachable offenses zijn.

Daar heb je het al:

jdawsey1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 15:59:42 Dershowitz tells me he'll be speaking on the Senate floor to argue against Trump's impeachment next week. Says POTUS asked him to do it. Says he will argue the case that abuse of power and obstruction of congress are not "high crimes and misdemeanors" that deserve impeachment. reageer retweet
pi_191075017
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Mee eens.

Mij boeit het conflict tussen Sanders en Warren ook weinig, maar het hoort wel gewoon thuis in deze reeks.
pi_191075020

Ik mag hopen dat we nog 4 jaar extra jaren met Trump krijgen.
pi_191075029
Wat betreft Ken Starr:

neal_katyal twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 17:33:09 I wrote this piece with Ken Starr. It concludes:”If President Trump cannot agree to an investigation modeled on what Richard Nixon agreed to,the question will linger:Just what is he afraid of?”Remember,Nixon allowed witnesses&documents.He didn’t gag them https://t.co/RbZ1w8IQq8 reageer retweet
neal_katyal twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 17:39:39 To be clear, I have no issue whatsoever w Starr defending Trump. President should have any lawyer he wants who is willing to represent him. My point is just that it’s a very tough defense given Trump’s anticonstitutional behavior. That’s why they are trying to gag docs&witnesses reageer retweet
pi_191075087
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:42 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

En Seth Abramson's oude Harvard Law Professor :D

Hij gaat natuurlijk bepleiten dat 'Abuse of Power' en 'Obstruction of Congress' helemaal geen impeachable offenses zijn.

Daar heb je het al:

jdawsey1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 15:59:42 Dershowitz tells me he'll be speaking on the Senate floor to argue against Trump's impeachment next week. Says POTUS asked him to do it. Says he will argue the case that abuse of power and obstruction of congress are not "high crimes and misdemeanors" that deserve impeachment. reageer retweet
Betekent dit dan dat we zover zijn dan de republikeinen toegeven dat Trump zich wel schuldig heeft gemaakt aan die feiten?
Цой жив
pi_191075256
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:57 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Betekent dit dan dat we zover zijn dan de republikeinen toegeven dat Trump zich wel schuldig heeft gemaakt aan die feiten?
Nee, betekent dat de democraten in het huis hun macht hebben misbruikt en het mogelijk hebben gemaakt dat toekomstige presidenten ook voor iedere scheet impeached kunnen worden, enige wat nodig is, is een meerderheid in het huis. Dankjewel Dems :N
pi_191075312
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:12 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Nee, betekent dat de democraten in het huis hun macht hebben misbruikt en het mogelijk hebben gemaakt dat toekomstige presidenten ook voor iedere scheet impeached kunnen worden, enige wat nodig is, is een meerderheid in het huis. Dankjewel Dems :N
Haha, grappig hoe jij juist elke scheet van een democraat breed uitsmeert en het goedpraat als Trump de hele democratie onderschijt.
Цой жив
pi_191075346
quote:

[..]

Want dat kon in de jaren '90 nog niet wou je zeggen?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_191075362
quote:

[..]

Dat hebben je republikeinse matties bij Clinton al gedaan natuurlijk.
pi_191075365
quote:

[..]

Dat was al het geval, blijkbaar weet jij niet hoe impeachment werkt. Wel verassend weer.

PS: Die meerderheid die bereid is voor impeachment te stemmen is altijd het probleem, er is door de Republikeinen meermaals gedreigd met impeachment tegen Obama maar ze hadeen nooit een meerderheid die daarvoor zou stemmen omdat zelfs bij de Republikeinen de meerderheid "Presidenting while black" geen high crime vond.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-01-2020 18:24:58 ]
pi_191075387
quote:
6s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 17:51 schreef Kijkertje het volgende:
Wat betreft Ken Starr:

neal_katyal twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 17:33:09 I wrote this piece with Ken Starr. It concludes:”If President Trump cannot agree to an investigation modeled on what Richard Nixon agreed to,the question will linger:Just what is he afraid of?”Remember,Nixon allowed witnesses&documents.He didn’t gag them https://t.co/RbZ1w8IQq8 reageer retweet
neal_katyal twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 17:39:39 To be clear, I have no issue whatsoever w Starr defending Trump. President should have any lawyer he wants who is willing to represent him. My point is just that it’s a very tough defense given Trump’s anticonstitutional behavior. That’s why they are trying to gag docs&witnesses reageer retweet
MonicaLewinsky twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 16:26:29 this is definitely an “are you fucking kidding me?” kinda day. reageer retweet
pi_191075527
quote:

[..]

Hoe krijg je dit uit je toetsenbord zonder rode oortjes te hebben van schaamte? :D
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_191075886
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 15:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Het is ook de vraagstelling van CNN moderators tijdens het debat waar Kamp Bernie boos over is. "Wat vindt u ervan dat Bernie heeft gezegd..." terwijl de man net ontkend heeft.

Het is nogal manipulatief, daar kan de NOS nog een puntje aan zuigen.
De DNC heeft denk ik hun lakeien in de media om een “gunst” gevraagd.
Ik sta helemaal niet achter de politiek van Sanders maar om hem wederom op zo’n manier proberen te naaien is echt te smerig.
Dankzij dit soort streken hoop ik gewoon dat hij de nominatie pakt.
Hij gaat het denk ik niet redden ondanks de sympathie die hij heeft van vele potentiële kiezers.
Hij is gewoon te slap in de debatten en weigert gewoon zijn tegenstander af te fakkelen.
Waarom hij niet is begonnen over het feit dat zij een charlatan is die heeft gelogen over haar afkomst om zo allerlei voordeeltjes te krijgen is mij een raadsel.
pi_191075897
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:22 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat hebben je republikeinse matties bij Clinton al gedaan natuurlijk.
Liegen onder ede is gewoon een misdaad.
pi_191075988
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:56 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Maar Trump's huidige verdediging is: "Als de president het doet is het legaal"

Dan zou meineed dat dus ook zijn.
pi_191076007
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:02 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar Trump's huidige verdediging is: "Als de president het doet is het legaal"

Dan zou meineed dat dus ook zijn.
Heeft Trump gelogen onder ede?
pi_191076045
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:02 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Als je nooit onder ede gaat getuigen gebeurt dat natuurlijk ook niet.
pi_191076055
quote:

[..]

Jep. Maar aangezien Trump volledig onschuldig is op alle fronten kan hij gewoon voor de senaat verschijnen en is alle gezeik binnen een uurtje allemaal weer achter de rug. Toch?
pi_191076072
quote:

[..]

Een Trump zou nooit liegen onder ede toch?
pi_191076092
quote:

[..]

Wat vind jij eigenlijk van de onthullingen van Parnas?
pi_191076322
quote:

[..]

Het zou niemand verbazen.
pi_191076344
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 18:32 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoe krijg je dit uit je toetsenbord zonder rode oortjes te hebben van schaamte? :D
Dit is de persoon die blij was dat Rep. Elijah Cummings overleed. Dus...
  vrijdag 17 januari 2020 @ 19:36:05 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191076532
quote:

[..]

Niet elk strafbaar feit is iets om een president over af te zetten. Liegen over een legale pijpbeurt lijkt me nogal dubieus om iemand over af te zetten, vind je niet?

Daarentegen democratische verkiezingen ondermijnen in je voordeel, door je positie te misbruiken waarbij je nota bene een buitenlandse staat onder druk zet/omkoopt/afperst op verschillende manieren (400 miljoen belastinggeld geoormerkt door Congress illegaal achterhouden, een bezoek aan het witte huis beloven, een ambassadrice ontslaan waar de VS niet bij gebaat is). Ik zie zelfs niet eens in hoe je dat anders kunt zien, tenzij je voorstander van een autocratie bent.
pi_191076839
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Wat vind jij eigenlijk van de onthullingen van Parnas?
Trump heeft tijdens een ontmoeting met de pers maar liefst een keer of 12 gezegd dat hij Parnas echt niet kent, dus zo groot is dat nieuws allemaal niet ;)
pi_191076909
quote:
2s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Trump heeft tijdens een ontmoeting met de pers maar liefst een keer of 12 gezegd dat hij Parnas echt niet kent, dus zo groot is dat nieuws allemaal niet ;)
blakesmustache twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 15:08:26 Thread: Looks like Trump set Parnas up to be arrested to silence him. Parnas was scheduled to be interviewed in the impeachment inquiry on October 10 and said he wanted to cooperate. Sure looks to me like Trump had him arrested to prevent him from cooperating. reageer retweet
pi_191076967
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Blij is een groot woord, maar hij was er wel snel bij om te vertellen dat het een vervelend figuur was.
Цой жив
  vrijdag 17 januari 2020 @ 20:18:58 #277
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_191077191
quote:

[..]

Ja, dat is inderdaad de implicatie van de verdediging van Dershowitz.
Géén kloon van tvlxd!
  vrijdag 17 januari 2020 @ 20:40:09 #278
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191077603
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 20:18 schreef Montov het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad de implicatie van de verdediging van Dershowitz.
Niet per se. Je kunt natuurlijk best betogen dat je een vergrijp niet afzettingswaardig vindt en dat bovendien iemand daar niet schuldig aan zou zijn.

Lijkt me lastig in dit geval, maar het zal vast ook niet de bedoeling zijn om mensen met enig politiek moreel besef te overtuigen. Het zal ze gaan om de cultists en de groep daaromheen die verkiezingen en politiek zien als een teamsport.

Had eigenlijk verwacht dat dit hun belangrijkste strategie van meet af aan geweest was in plaats van de bullshit die we zagen in het Huis onder leiding van Nunes en Collins.
pi_191077775
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 19:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

...rot tot op het bot...
pi_191077871
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 20:02 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

blakesmustache twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 15:08:26 Thread: Looks like Trump set Parnas up to be arrested to silence him. Parnas was scheduled to be interviewed in the impeachment inquiry on October 10 and said he wanted to cooperate. Sure looks to me like Trump had him arrested to prevent him from cooperating. reageer retweet
Wat een thread. BNW of good guessing...
“almost being Epsteined”... 8)7
pi_191077928
quote:

[..]

Wat ik begreep waren zijn schriftelijke antwoorden aan Mueller als onder ede gegeven. En daar zaten onwaarheden bij.
pi_191078264
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 20:54 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wat ik begreep waren zijn schriftelijke antwoorden aan Mueller als onder ede gegeven. En daar zaten onwaarheden bij.
Dan hadden ze hem daar op kunnen pakken.
pi_191078411
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 21:06 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Dan hadden ze hem daar op kunnen pakken.
Dat kan nog steeds.
pi_191079422
Liz_Aiello twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 20:26:16 .@AlanDersh just told @DanAbramsSXM @danabrams that he is NOT a "member of the Trump legal team". He is presenting an argument on the abuse of impeachment. Says testimony will take about an hour. reageer retweet
Heeee....Dus getuigen worden toegelaten? Nou, dan mogen de aanklagers die ook laten komen...
  vrijdag 17 januari 2020 @ 22:02:11 #285
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191079542
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 21:56 schreef Ulx het volgende:
Liz_Aiello twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 20:26:16 .@:AlanDersh just told @:DanAbramsSXM @:danabrams that he is NOT a "member of the Trump legal team". He is presenting an argument on the abuse of impeachment. Says testimony will take about an hour. reageer retweet
Heeee....Dus getuigen worden toegelaten? Nou, dan mogen de aanklagers die ook laten komen...
Ah, koel. Ik vond die Harvard prof die getuigde in het Huis wel overtuigend. Laat die nog maar een keer komen dan.
pi_191079632
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 20:52 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat een thread. BNW of good guessing...
“almost being Epsteined”... 8)7
He was gonna get suicided :')
pi_191079972
filmpje in tweet
EricColumbus twitterde op donderdag 16-01-2020 om 00:41:01 @michelleinbklyn @brianbeutler Here’s Trump on December 3 saying he would “love” for Pompeo and Mulvaney and Perry to testify in the Senate, where “it will be fair.” Democrats should talk about that! https://t.co/AGqOwPEPDM reageer retweet
Natuurlijk zitten in zijn eisenlijstje ook Schiff en Hunter Biden 8)7
pi_191081081
nytimes twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 22:10:08 The Trump administration moved to further roll back school nutrition standards, championed by Michelle Obama, that required schools to serve children fruits and vegetables every dayhttps://t.co/2UUROKZSkM reageer retweet
Dit is toch godgeklaagd.
Wie bedenkt dit dan. Jared? Miller? Ivanka?
pi_191081106
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:25 schreef AnneX het volgende:
nytimes twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 22:10:08 The Trump administration moved to further roll back school nutrition standards, championed by Michelle Obama, that required schools to serve children fruits and vegetables every dayhttps://t.co/2UUROKZSkM reageer retweet
Dit is toch godgeklaagd.
Het is van een Obama afkomstig, dus moet het kapotgemaakt worden. Simple as that.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:27:30 #290
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191081108
quote:
Dit is toch godgeklaagd.
Vermoedelijk bedrijven die er voordeel bij hebben.
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:28:50 #291
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_191081135
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:27 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het is van een Obama afkomstig, dus moet het kapotgemaakt worden. Simple as that.
Dat, en het is een regeling waar vooral zwarte kinderen baat bij hebben dus dat moet je ook niet willen. Worden bovendien ook nog allemaal democraten later.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:32:59 #292
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_191081199
quote:
Dit is toch godgeklaagd.
Mensen die geen emancipatie willen maar uitbuiting, uitzuiging en onderwerping.
Deuger, Woke & Gutmensch
  vrijdag 17 januari 2020 @ 23:34:30 #293
346939 Janneke141
pi_191081224
Het is al triest op zichzelf dat scholen kinderen fruit of een fatsoenlijk ontbijt moeten geven.
pi_191081810
quote:

[..]

Dat is voor het geval er meer boven water komt via getuigen/ documenten. Op Fox verkondigen ze dat al: zelfs al hebben de Democraten gelijk in wat Trump geflikt zou hebben dan nog is het niet impeachable :')
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:11:45 #295
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191081835
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 23:28 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat, en het is een regeling waar vooral zwarte kinderen baat bij hebben dus dat moet je ook niet willen. Worden bovendien ook nog allemaal democraten later.
Het lijkt me sterk dat dit een overweging was. Heb je hier een aanwijzing voor?
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:15:22 #296
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191081878
quote:
14s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:09 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Dat is voor het geval er meer boven water komt via getuigen/ documenten. Op Fox verkondigen ze dat al: zelfs al hebben de Democraten gelijk in wat Trump geflikt zou hebben dan nog is het niet impeachable :')
Ja, je ziet Chivaz het hier ook al verkondigen ... liegen over een legale pijpbeurt wel impeachable, de macht van de VS gebruiken om je waarschijnlijke presidentiele tegenkandidaat op een opportuun moment dwars te zitten *no biggie*.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:20:19 #297
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191081936
ryanobles twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 23:53:14 NEW: @BernieSanders responds to ⁦@realDonaldTrump⁩’s claims that the Democratic Party is “rigging” the election to hurt his campaign. Sanders turns the tables back on Trump. Full statement: reageer retweet
pi_191081938
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:15 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, je ziet Chivaz het hier ook al verkondigen ... liegen over een legale pijpbeurt wel impeachable, de macht van de VS gebruiken om je waarschijnlijke presidentiele tegenkandidaat op een opportuun moment dwars te zitten *no biggie*.
Wat dat betreft is de medewerking van Ken Starr ook wel ridicuul idd

kylegriffin1 twitterde op vrijdag 17-01-2020 om 22:40:01 Sen. Patrick Leahy: "I see Ken Starr, a man who pushed the weakest impeachment case, certainly in my lifetime, and now he's up here to defend the strongest impeachment case in my lifetime. Well, that's their choice. But it's a weird choice." @MSNBC reageer retweet
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:31:33 #299
346939 Janneke141
pi_191082071
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het lijkt me sterk dat dit een overweging was. Heb je hier een aanwijzing voor?
Nee, geen enkele. Maar dat de Trump-administration weinig op heeft met het armere deel der natie - en daar zitten toevallig nogal wat Afro-Americans tussen- dat hoeft volgens mij niet zo heel veel betoog.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:35:13 #300
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191082107
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:31 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Nee, geen enkele. Maar dat de Trump-administration weinig op heeft met het armere deel der natie - en daar zitten toevallig nogal wat Afro-Americans tussen- dat hoeft volgens mij niet zo heel veel betoog.
Ja, dat niet inderdaad, maar dat is nogal wat anders dan wat je insinueerde.
  zaterdag 18 januari 2020 @ 00:38:47 #301
346939 Janneke141
pi_191082148
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 00:35 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ja, dat niet inderdaad, maar dat is nogal wat anders dan wat je insinueerde.
Noem het dan maar mijn cynisme. Letterlijk alles wat er op dit moment in de Amerikaanse politiek gebeurt is wij vs. zij, oftewel reps vs. dems. Dat maakt het voor mij moeilijk te geloven dat het géén rol speelt, maar het is zonder meer een onderbuikgevoel.

Oh, en dit is de sluitpost denk ik. Ik heb geen inspiratie voor een nieuwe TT, dus ik laat het nieuwe topic aan een ander.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')