abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:33:46 #26
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191041361
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:20 schreef Ulx het volgende:
Tom_Winter twitterde op woensdag 15-01-2020 om 02:34:15 BREAKING / NBC News: Former National Security Advisor Ret. Lt. Gen. Michael Flynn has withdrawn his guilty plea, court filings say. His attorneys say prosecutors broke their side of the plea agreement and so they need to withdraw his plea. reageer retweet
https://www.nbcnews.com/n(...)tter_impression=true

Interesting. De rechter kan zijn guilty plea ook laten staan en dan is Flynn wel fucked.
de timing is wel curieus.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191041418
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:32 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Daar heeft ze wel vaker last van in deze campagne.. pocahontas.. ;)
*Pocahontus
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 15 januari 2020 @ 13:41:28 #28
384435 klappernootopreis
pi_191041535
quote:
2s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

*Pocahontus
En toch zie je dat de democraten zichzelf behoorlijk indekken tegenover elkaar. Alles wordt in in der minne geschikt. En dit haalt een boel peper uit de debatten. Alsof ze Trump geen munitie gunnen om hier misbruik van te kunnen maken. Wat mij betreft zouden ze best wel elkaar wat meer in de haren mogen vliegen. Trump is van latere zorg, laat nu zien waar je toe in staat bent!
pi_191042481
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 12:47 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Wie zijn dat establishment precies? Vaag inhoudsloos conspiracygeneuzel zoals in 2016.
[..]

Leuke stropop, misschien eens reageren op wat ik schrijf in plaats van je eigen verzinsels over wat er staat.
Het establishment is momenteel het witte huis incl republikeinen die het beleid dragende houden.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:44:13 #30
384435 klappernootopreis
pi_191042523
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:40 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Het establishment is momenteel het witte huis incl republikeinen die het beleid dragende houden.
welk beleid? McConnell zit met zijn luie reet al een tijdje op wetten die moeten worden getekend door de president.
  woensdag 15 januari 2020 @ 14:57:49 #31
384435 klappernootopreis
pi_191042694

_O- deze cartoon is absoluut geweldig!
pi_191044003
"BREAKING: Democrats Sending President Trump Impeachment To Senate Today"
Nu live.
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2020 @ 16:29:09 #33
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191044084
JoshNBCNews twitterde op woensdag 15-01-2020 om 04:47:59 NEWS - Robert Hyde reacts He tells me tonight via text message:“How low can liddle Adam Bull Schiff go. To take some texts my buddy’s and I wrote while we had a few drinks to some dweeb I met a few times.... Bull Schiff is a desperate turd.” reageer retweet
Pfff. Beetje Giuliani-doet-Trump na stijl. Het is dat Barr geen actie zal ondernemen, maar toch.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191044138
Schiff: "Witnesses may tell the truth, witnesses may not tell the truth, but documents don't generally lie".
  woensdag 15 januari 2020 @ 16:45:09 #35
381953 NaturalScience
The delusion that we have.....
pi_191044305
Is er ergens een timeline te vinden m.b.t. wat we de komende tijd kunnen verwachten in de senaat?
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2020 @ 16:47:33 #36
3928 Ulx
pi_191044336
YahooNews twitterde op woensdag 15-01-2020 om 13:34:31 At rally, Trump renews attack on lightbulbs and goes after dishwashers, fridges, toilets and showers https://t.co/Nt606OgEif https://t.co/68U7uS5jyR reageer retweet
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191044893
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 13:01 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Dat maakt niet dat ik het ok vind als ze leugens verspreidt al weet je natuurlijk niet wat nou echt gezegd is. Het lijkt me uiteraard onwaarschijnlijk dat Sanders gezegd of bedoeld heeft dat een vrouw niet zou mogen winnen... strookt volstrekt niet met alles wat we van hem weten.
Het verhaal is ook niet dat Sanders gezegd heeft dat een vrouw niet MAG winnen maar dat een vrouw niet KAN winnen en dat is niet direct in tegenspraak met zijn eigen visie?

Het lijkt me duidelijk dat in het huidige Amerika vrouwen nog steeds minder kans maken op het presidentschap dan mannen? Net als het een feit is dat Buttigieg minder kans maakt vanwege zijn seksuele voorkeur.

Ik vind dit een lastige omdat de waarheid op geen enkele manier verifieerbaar is en het dus een kwestie is van geloofwaardigheid. Ik persoonlijk twijfel vooralsnog niet aan de integriteit van Warren.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Overall beste user 2022 woensdag 15 januari 2020 @ 17:44:34 #38
3928 Ulx
pi_191045001
kylegriffin1 twitterde op woensdag 15-01-2020 om 00:00:11 Giuliani writes—on Giuliani letterhead—to Zelenskiy on May 10, references Trump's 'knowledge and consent.' "In my capacity as personal counsel to Pres. Trump and with his knowledge and consent, I request a meeting with you on this upcoming Monday, May 13th or Tuesday May 14th." https://t.co/XcuJDdgLGP reageer retweet
Aha, Trump was dus op de hoogte.

neal_katyal twitterde op woensdag 15-01-2020 om 00:12:02 This letter from Giuliani, just released,looks hugely significant. It says Ukraine was done for the President in his personal capacity and w Trump’s knowledge,not, as Trump has claimed,for the American people. Trump is going to have to claim Giuliani lying https://t.co/p2AS6pggAa reageer retweet
pi_191045290
Draadje met artikel:

rgoodlaw twitterde op woensdag 15-01-2020 om 15:10:27 A true *Must Read* on #Iran #Soleimani strikeFormer senior CIA official (@douglaslondon5) goes on the recordServed President Trump and CIA Directors Pompeo, Haspel"I often struggled in persuading the president to recognize the most important threats"https://t.co/a5CUavuX7c reageer retweet
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_191045518
Toevallig op het moment dat bekend werd dat Giuliani Yonakovitch onder 'surveillance' (volgens Trump/Barr heet dat spioneren toch?) plaatste:

nahaltoosi twitterde op woensdag 15-01-2020 om 17:25:32 Mini-SCOOP: The Hill wanted to know what was up with embassy security. The @StateDept promised to tell them today, then cancelled without explanation. https://t.co/TnddxzTPjZ reageer retweet
quote:
The State Department abruptly canceled a classified congressional briefing Wednesday that was supposed to focus on embassy security, a House aide said, infuriating Capitol Hill staffers seeking answers on alleged Iranian threats to U.S. missions overseas.

The cancellation also coincides with documents suggesting that associates of President Donald Trump’s personal lawyer Rudy Giuliani put the former U.S. ambassador to Ukraine under surveillance.

“Staff are furious,” the House aide said. “This briefing is required by law every month, and today's was the most important we've had scheduled in a long time. The State Department has given us no explanation whatsoever.”

The canceled briefing on embassy security was originally going to focus on the situation in the African country of Burundi. But at congressional staff’s request, the topic was broadened to cover embassy security in the wake of the U.S. drone strike that killed Iranian general Qassem Soleimani earlier this month.

The Trump administration has given varying explanations for why it decided to kill Soleimani, at times claiming the Iranian general was planning “imminent” attacks on Americans.

Trump has said he believes that Soleimani may have been plotting attacks on as many as four U.S. embassies. But Defense Secretary Mark Esper said on Sunday that he hadn't seen intelligence saying so.

Congressional staffers had planned to ask questions about the shifting explanations and wanted to receive a global threat assessment for U.S. personnel. The State Department agreed to provide the briefing, then said Tuesday that it would not do so, the House aide said.

Press aides to Secretary of State Mike Pompeo did not immediately respond to a request for comment on Wednesday.

[..]
pi_191045811
Ik Doug Collins spreken schreeuwen op CNN, wat staat die man behalve vreemd met zijn handen te wapperen te wippen op zijn benen.
pi_191046164
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 18:36 schreef la_perle_rouge het volgende:
Ik Doug Collins spreken schreeuwen op CNN, wat staat die man behalve vreemd met zijn handen te wapperen te wippen op zijn benen.
Had ie nog wat te melden over Parnas, of was het als vanouds DEMOCRATEN STOM?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_191046282
"HOUSE TO BOTE ON SENDING TRUMP IMPEACHMENT ARTICLES TO SENEATE" HIj had te melden dat het impeachment dom en vooringenomen was. Nu Nancy Pelosi aan het woord.
pi_191046328
15 minute vote on adoptions of the resolution daarna nog 5 minuten over iets anders dat ik net zo snel kon vertalen dus onthouden. Ceremonial steps.
Nu uitleg. en je ziet hoe iedereen stemt.
pi_191046342
Een flink deel van Pelosi’s verhaal gehoord en gezien.
Wat een stoere vrouw...to the point...soundbites to the max...leest nauwelijks voor ...
Baas _O_

R’s: niks inhoudelijks te melden. 8-)
pi_191046358
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:11 schreef AnneX het volgende:
Een flink deel van Pelosi’s verhaal gehoord en gezien.
Wat een stoere vrouw...to the point...soundbites to the max...leest nauwelijks voor ...
Baas _O_

R’s: niks inhoudelijks te melden. 8-)
En als je geen inhoud hebt, dan verbloem je dat met geluid en gebaren. ~O> En theater.
pi_191046408
Centraal in Pelosi's speach was: een fake trial, een quick trial without witnesses is a cover-up en de eed die iedere politicus, de president ook, heeft afgelegd en waar men zich aan moet houden.
pi_191046651
Ik heb ook gehoord of gelezen dat het officieel overhandigen na al het ceremoniėle uitnodigen en overhandigen een mooi fofo-momentje zou zijn, een dat regelrecht de geschiedenisboeken in zou gaan, maar dat Trump fotograferen verboden heeft. Maar ik weet niet meer waar ik dat gehoord of gelezen heb, dus ik weet niet of dat echt waar is, of een losse gedachte van iemand.
pi_191046679
Time's up, 228 Yea's en 193 Nays, een democraat heeft Nay gestemd, Independent heeft Yea gestemd.
tribelaw twitterde op woensdag 15-01-2020 om 19:27:50 It's telling that not one of the Republicans who spoke in the House as it approved the transfer of the impeachment articles to the Senate said a single word contesting any of the facts found by the House in the articles or a word defending Trump's conduct. Not one word. reageer retweet
funder twitterde op woensdag 15-01-2020 om 19:13:11 The only apology I'll accept for Doug Collins saying Democrats love terrorists is his resignation. reageer retweet
TheDailyShow twitterde op woensdag 15-01-2020 om 18:30:41 "[I'm] conservative more than Republican. There is no Republican Party anymore - it's dead. Donald Trump killed it. He's like a parasite that ate its host from the inside out." - @therickwilsonFull interview: https://t.co/K3oqgKgneT https://t.co/SC7zbiXTGo reageer retweet
SpeakerPelosi twitterde op woensdag 15-01-2020 om 19:25:49 The Managers of the impeachment trial of the President are public servants committed to protecting our Constitution - and have the litigation and courtroom experience necessary to execute this task. They will #DefendOurDemocracy. https://t.co/nsGtEVh59n reageer retweet

[ Bericht 48% gewijzigd door la_perle_rouge op 15-01-2020 19:42:07 ]
  Moderator woensdag 15 januari 2020 @ 19:55:06 #50
54278 crew  Tijger_m
pi_191047005
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 16:47 schreef Ulx het volgende:
YahooNews twitterde op woensdag 15-01-2020 om 13:34:31 At rally, Trump renews attack on lightbulbs and goes after dishwashers, fridges, toilets and showers https://t.co/Nt606OgEif https://t.co/68U7uS5jyR reageer retweet
Toch wel mooi dat de grootste vijand van de Amerikanen (gloei)lampen, vaatwassers, koelkasten, toiletten en douches zijn.

Daar hoorde je Obama nooit over!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')