abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 11 januari 2020 @ 19:45:41 #1
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_190982999
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2020 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
F means you're fucked
pi_190984394
Die blogs in de OP zijn niet zo heel actief meer ;)
pi_190987270
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 21:01 schreef RunnerAdd het volgende:
Die blogs in de OP zijn niet zo heel actief meer ;)
Vroeger O+.
pi_190995980
Ik ben benieuwd hoe erg de Egmondlopers gezandstraald zijn. O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_190996374
Gratis scrub!

Op het strand kon ik niet bij een groepje aanhaken en liep ik in m’n eentje ongeveer achteruit. Het snot waaide bijna letterlijk m’n neus uit. Daarna geprobeerd tempo te herpakken, ik had het niet echt zwaar en was eigenlijk ook niet echt moe, maar op de een of andere manier ging ik niet harder. Dus het voelde alsof ik een veredelde tempoduurloop aan het doen was. “Way to go hats! Waar ben je in hemelsnaam mee bezig?” Fijn hoofd erbij ook :’)

Na 8km had ik ook gewoon geen zin meer. Ik was nog steeds niet moe en m’n benen voelden nog best goed, maar gewoon geen zin. Maar weer met tegenzin m’n techniek rechttrekken en doorgaan. Voor de vorm nog maar een beetje versneld op het laatste stukje naar de finish.

Het was in ieder geval wel een goede training voor Schoorl. En ik kan dinsdag gewoon lekker doortrainen.

Ik sprak in de sporthal nog een vrouw van 72, die nog heel fanatiek sport. Een paar jaar geleden deed ze ook nog mee met de dubbel: zaterdag fietsen en zondag lopen. Ze was wel blij dat ze dat dit jaar niet was, want anders was ze waarschijnlijk van de fiets gewaaid. Onwijs enthousiast en ze loopt nog het liefst een soort van urban trails met heel veel trappen. Ze liep onder een andere naam, omdat ze vroeger een heel goede loopster was en niet herkend wilde worden. Geweldig mens! Als ik zo oud kan worden teken ik ervoor!

[ Bericht 22% gewijzigd door hatsaflats op 12-01-2020 16:32:30 ]
  Forum Admin zondag 12 januari 2020 @ 17:32:52 #6
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_190997175
Goed getraind hats. Het woeide inderdaad hard. In mijn rondje had ik hem tegen mee tegen, gelukkig geen zandstralen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_190997404
Leuke verhalen hierboven! Toch goed doorgezet Hats :)

Ik moet me ook maar weer eens ergens voor inschrijven. Wordt wel een massaloop, omdat ik dat leuk vindt (en de rest van dit topic niet :D). En langzaam oriënteren voor een hele marathon eind dit jaar/voorjaar 2021
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_190998857
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2020 23:15 schreef GotC het volgende:

[..]

Vroeger O+.
Vroeger O+
  zondag 12 januari 2020 @ 20:07:47 #9
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_190999325
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 19:38 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Vroeger O+
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  zondag 12 januari 2020 @ 20:49:00 #10
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_191000183
Hulde aan alle Egmond lopers *O* en natuurlijk de andere lopers :P
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  Redactie Sport zondag 12 januari 2020 @ 22:18:37 #11
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_191002161
Ik heb vooral genoten van al die mensen die mij op het strand keihard voorbij gingen en die ik later op het parcours weer heb ingehaald O+

Verder vond ik het een erg leuk parcours, leuke sfeer, erg mooie medaille en alles was goed geregeld en lig nu bekaf op bed :P

Voor herhaling vatbaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_191003023
Wat was dat een epische en vermoeiende Egmond editie!
Ruim 5km in de kopgroep lopen was gaaf! Al joggend realiseren dat je achter Miranda Boonstra loopt :P

https://nos.nl/video/2318(...)ander-ali-derde.html

En ook mijn studio sport debuut!
Later wellicht meer ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 13 januari 2020 @ 12:24:42 #13
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_191007841
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 20:07 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Haha, mooi dat juist jij daarmee komt. :D
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 13 januari 2020 @ 12:26:33 #14
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_191007865
In ander nieuws, ik heb gisteren kniepijnvrij 10km gelopen. Voor het eerst weer sinds 14 december. Nu langzaamaan weer verder opbouwen, en dan kunnen we weer een Fok!-hardloopmeet doen. *O*

Hulde aan de windlopers van Egmond!
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
  maandag 13 januari 2020 @ 16:35:34 #15
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191011182
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:24 schreef Frsh het volgende:

[..]

Haha, mooi dat juist jij daarmee komt. :D
Precies wat ik ook dacht :D

Wel goed nieuws dat je weer de goede kant op gaat *O*
F means you're fucked
pi_191012880
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 23:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat was dat een epische en vermoeiende Egmond editie!
Ruim 5km in de kopgroep lopen was gaaf! Al joggend realiseren dat je achter Miranda Boonstra loopt :P

https://nos.nl/video/2318(...)ander-ali-derde.html

En ook mijn studio sport debuut!
Later wellicht meer ;)
:D
Wat tof, je bent echt heel duidelijk in beeld!!
  Moderator maandag 13 januari 2020 @ 19:48:25 #17
155227 crew  Guppy
dus
pi_191013807
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 12:26 schreef Frsh het volgende:
In ander nieuws, ik heb gisteren kniepijnvrij 10km gelopen. Voor het eerst weer sinds 14 december. Nu langzaamaan weer verder opbouwen, en dan kunnen we weer een Fok!-hardloopmeet doen. *O*

Hulde aan de windlopers van Egmond!
Wat goed *O*

Ik heb vandaag min of meer pijnvrij gewandeld met m'n collega jeuh
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_191014825
Gisteren de halve van Egmond voltooid.
..............................................................
….. dank je wel!....

Waarom staat de uitslag (nog?) niet op uitslagen.nl?
Ik ben altijd benieuwd hoe mijn prestatie zich verhoudt met mijn leeftijdsgenoten?
En bij "uitslagen.nl" zie je vaak van die "blokken" per leeftijdscategorie.
Van alle recreanten (8738) ben ik een redelijke topper van de "één na beste helft".

Maar meer dan de helft is ook wel jonger dan mij.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 13 januari 2020 @ 20:49:51 #19
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191014874
Het zou bij uitslagen.nl ook wel leuk zijn als er gewoon één volledige uitslag per afstand was ipv ook nog allemaal per leeftijdscategorie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191014905
quote:
1s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:49 schreef heywoodu het volgende:
Het zou bij uitslagen.nl ook wel leuk zijn als er gewoon één volledige uitslag per afstand was ipv ook nog allemaal per leeftijdscategorie.
Of alle gegevens in Excel (net als bij de top 2000). Dan kan iedereen naar hartenlust zijn eigen schema's maken.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_191016266
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2020 20:47 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Gisteren de halve van Egmond voltooid.
..............................................................
….. dank je wel!....

Waarom staat de uitslag (nog?) niet op uitslagen.nl?
Ik ben altijd benieuwd hoe mijn prestatie zich verhoudt met mijn leeftijdsgenoten?
En bij "uitslagen.nl" zie je vaak van die "blokken" per leeftijdscategorie.
Van alle recreanten (8738) ben ik een redelijke topper van de "één na beste helft".

Maar meer dan de helft is ook wel jonger dan mij.
Omdat Mylaps hier geld aan verdient, en niet Iwan Oprins van uitslagen.nl
Omdat je je hebt opgegeven voor de recreantenloop, niet voor de wedstrijdloop (daar zijn wel leeftijdscategorieen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191021465
quote:
0s.gif Op zondag 12 januari 2020 23:00 schreef La_Tramposa het volgende:
Wat was dat een epische en vermoeiende Egmond editie!
Ruim 5km in de kopgroep lopen was gaaf! Al joggend realiseren dat je achter Miranda Boonstra loopt :P

https://nos.nl/video/2318(...)ander-ali-derde.html

En ook mijn studio sport debuut!
Later wellicht meer ;)
Je liep op het strand zelfs nog even voor haar. O+
Ik ga altijd een heel klein beetje dood als ik haar naam noem en mijn mede TV-ers vragen "Wie?".

Echt gaaf zo'n kopgroep en op tv!
Wel erg dat ze eggen dat het tempo op het strand heel erg traag was, en dat dat nog steeds sneller dan mijn 400 meter tempo is. ;(
pi_191022562
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 10:22 schreef wyccie het volgende:

[..]

Je liep op het strand zelfs nog even voor haar. O+
Ik ga altijd een heel klein beetje dood als ik haar naam noem en mijn mede TV-ers vragen "Wie?".

Echt gaaf zo'n kopgroep en op tv!
Wel erg dat ze eggen dat het tempo op het strand heel erg traag was, en dat dat nog steeds sneller dan mijn 400 meter tempo is. ;(
Nee het was echt traag, we liepen rond de 5.00/km haha. Na 2km ben ik even een paar honderd meter helemaal op kop gaan lopen omdat niemand tempo wilde maken, het was echt pokeren! Dus ik zei tegen Andrea Deelstra, ik offer me wel een stukje op, ik ga toch niet winnen. Zij antwoordde: ‘dan moet je de camerabeelden bewaren!’. Helaas heb ik die nergens terug gezien. Maar als je eraf waaide merkte je wel dat dat tempo in je eentje heel lastig te halen was. De kopgroep slingerde ook een beetje om goede stukjes strand te vinden dus op een gegeven moment brak het en kon ik er niet meer bijkomen.. dus de laatste 2km strand ging ineens 30-60sec langzamer!
Vlak voor de strandafgang werd ik ingehaald door de eerste mannengroep, die liepen ook niet super hard maar wel iets minder joggend.
Wat wel lastig was was om daarna weer te schakelen naar hm wedstrijdtempo. De vrouw voor mij liep al 100m voor me, achter me alleen mannen die veel harder liepen.. en dan ineens schakelen na 7km in 5.15 of zo naar ineens een minuut harder per km lukte niet. Mijn hartslag kwam ook niet genoeg omhoog en ik kon niet heel diep gaan, maar was wel heel moe de hele tijd. Af en toe vreesde K dat ik door mijn benen ging zakken en een dutje ging doen in de berm. Dat gebeurde niet, door de wind mee kon ik de meeste KMS gelukkig in rond de 4.30 afwerken en kwam de finish langzaam dichterbij. Bij het Buff segment op dr bloedweg met weer tegenwind had ik echt geen zin meer, en uiteindelijk kwam ik na 1.42 binnen. Mijn eennaslechtste tijd in Egmond ooit, maar wel mijn beste klassering (33e vsen) en meest memorabele wel. Ik denk dat het deze keer echt geen voordeel was (qua te lopen tijd) om in het wedstrijdveld te starten. Je krijgt het nooit cadeau in Egmond, maar dat maakt het juist zo mooi. Vanavond de stijve beentjes een beetje loslopen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  dinsdag 14 januari 2020 @ 11:53:43 #24
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_191022735
Wat een gave ervaring LT! Ondanks dat het natuurlijk erg zwaar was. Jammer dat je geen beelden hebt gevonden. Hopelijk zijn die er wel! *O*
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  dinsdag 14 januari 2020 @ 12:02:11 #25
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191022862
Het was vanmorgen heerlijk om tegen de wind in op het strand te ploeteren O+
Scheelt wel dat ik dan niet zo hard hoef natuurlijk :P
F means you're fucked
pi_191023090
Ik vond Egmond weer heel erg gaaf!
Vaste prik, we zitten dan met z'n allen verdeeld in 4 appartementjes, vlakbij het centrum/strand/de start. Spelletjes spelen, eten en sporten.
Sommigen doen ook het combiklassement en gaan zaterdagochtend 38km op het strand fietsen. Tevens het leedvermaakuurtje. We staan dan altijd aan het begin van het strand in de bocht om te zien hoe ze daar op hun bek gaan. :D Uiteraard moedigen we ook aan. Echt respect, ik moet er niet aan denken.

Normaal gesproken doe ik op vrijdag of zaterdag in Egmond nog een trainingsloopje van 10k, dit jaar niet. Ik had vrijdag al hier geplogd en zaterdag zat ik aan de spelletjes, en dat was heel erg verslavend. Op zich is een extra rustdag ook niet erg.

En dat bleek zondag. Ik begon rond half elf aan de kwart marathon. Eerst een rondje door het dorp om op gang te komen. Dan het strand op, het waaide toen voor mijn gevoel harder dan later in de middag. Ik kon ook niet de hele tijd echt in een groepje lopen, het liep te veel uit elkaar. Maar op zich ging het prima en ik heb zelfs nog lopend een stukje op het strand gefilmd. De zee was zo wild. Al dat schuim op het strand. Ik heb er echt van genoten.
Toen we het strand weer af mochten wilde ik nog joggend naar boven, maar er was een opstopping, dus maar gewandeld. Daarna het stuk door de duinen. Ik liep op gevoel, harder dan ik van plan was. De Bloedweg omhoog, die langer was dan op het parcours stond, maar het is ook maar een stukje omhoog, de rest was vlak. En even later was ik al bij de finish.

Even gedag gezegd tegen de Kika-lopers en weer terug naar het huisje om snel wat te eten, douchen en om te kleden. Klaar voor etappe 2. Eerst nog naar de sporthal gerend om me bij de Arctic Marathonners aan te sluiten. Leuk ze weer te zien. Daarna gingen we naar ons startvak, beetje laat, dus met het laatste startvak gestart.

De halve gaat gelijk het strand op en hier kon ik wel achter een sliert lopers schuilen, soms een gaatje dichten en dat voel je wel. Maar ook hier ging het prima en kon ik lopers inhalen. Na het strand vond ik de duinen voor het eerst echt zwaar en moest even rustiger aan doen om op adem te komen. Daarna redelijk op automatische piloot doorstomen en ook toen haalde ik nog steeds mensen in. De benen voelde ik wel, vooral mijn linkerhamstring, die hier 2 jaar geleden een beetje kapot ging. Ik was bang dat het nu ook zou gebeuren, maar ik heb het gelukkig zonder kleerscheuren kunnen voltooien.
Tot mijn verbazing, met 3 drinkpauzes, nog onder twee uur gelopen. De kwart net boven het uur, met een filmpauze.

Al met al was dit de gaafste en zwaarste editie. O+
  dinsdag 14 januari 2020 @ 12:31:02 #27
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191023232
Toffe verhalen van Egmond hoor _O_ _O_
F means you're fucked
pi_191024382
Wat vet LT! Onvergetelijke ervaring, denk ik zo.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  dinsdag 14 januari 2020 @ 20:01:03 #30
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191029901
Mooie verhalen weer over Egmond! Mijn eerste HM ooit, en bijna 25 jaar na dato nog steeds mooie herinneringen.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_191030563
Knetters wat een wind.. Maar hey, wind is een afspraak en die verzetten we niet :7
pi_191031824
Tof verhaal Wyccie. Pas op met hamstrings. Ik ben nu precies een jaar bezig en vraag me af of het niet gewoon chronisch is. Er zit littekenweefsel. Dat is nu eenmaal stug en ik blijf het eigenlijk wel voelen. Of het duurt gewoon extreem lang. Want ik kan wel weer lang op een stoel zitten en autorijden zonder pijn. En het straalt ook niet meer uit richting de zijkuit en de bilspieren.

Ik twijfelde heel even om mee te doen aan de 10 in Schoorl, maar ik heb geen zin in gedoe met pendelbussen. Wat dat betreft is dat hele Noord-Holland ook wel gifgrond hoor.
pi_191031903
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Tof verhaal Wyccie. Pas op met hamstrings. Ik ben nu precies een jaar bezig en vraag me af of het niet gewoon chronisch is. Er zit littekenweefsel. Dat is nu eenmaal stug en ik blijf het eigenlijk wel voelen. Of het duurt gewoon extreem lang. Want ik kan wel weer lang op een stoel zitten en autorijden zonder pijn. En het straalt ook niet meer uit richting de zijkuit en de bilspieren.

Ik twijfelde heel even om mee te doen aan de 10 in Schoorl, maar ik heb geen zin in gedoe met pendelbussen. Wat dat betreft is dat hele Noord-Holland ook wel gifgrond hoor.
Gezellig met mij in de bus O+
  dinsdag 14 januari 2020 @ 21:39:43 #34
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191031934
Ja Zwabbie, zeg nu nog maar eens nee...
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 14 januari 2020 @ 21:43:20 #35
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191031994
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 12:21 schreef wyccie het volgende:
Ik vond Egmond weer heel erg gaaf!
Vaste prik, we zitten dan met z'n allen verdeeld in 4 appartementjes, vlakbij het centrum/strand/de start. Spelletjes spelen, eten en sporten.
Sommigen doen ook het combiklassement en gaan zaterdagochtend 38km op het strand fietsen. Tevens het leedvermaakuurtje. We staan dan altijd aan het begin van het strand in de bocht om te zien hoe ze daar op hun bek gaan. :D Uiteraard moedigen we ook aan. Echt respect, ik moet er niet aan denken.

Normaal gesproken doe ik op vrijdag of zaterdag in Egmond nog een trainingsloopje van 10k, dit jaar niet. Ik had vrijdag al hier geplogd en zaterdag zat ik aan de spelletjes, en dat was heel erg verslavend. Op zich is een extra rustdag ook niet erg.

En dat bleek zondag. Ik begon rond half elf aan de kwart marathon. Eerst een rondje door het dorp om op gang te komen. Dan het strand op, het waaide toen voor mijn gevoel harder dan later in de middag. Ik kon ook niet de hele tijd echt in een groepje lopen, het liep te veel uit elkaar. Maar op zich ging het prima en ik heb zelfs nog lopend een stukje op het strand gefilmd. De zee was zo wild. Al dat schuim op het strand. Ik heb er echt van genoten.
Toen we het strand weer af mochten wilde ik nog joggend naar boven, maar er was een opstopping, dus maar gewandeld. Daarna het stuk door de duinen. Ik liep op gevoel, harder dan ik van plan was. De Bloedweg omhoog, die langer was dan op het parcours stond, maar het is ook maar een stukje omhoog, de rest was vlak. En even later was ik al bij de finish.

Even gedag gezegd tegen de Kika-lopers en weer terug naar het huisje om snel wat te eten, douchen en om te kleden. Klaar voor etappe 2. Eerst nog naar de sporthal gerend om me bij de Arctic Marathonners aan te sluiten. Leuk ze weer te zien. Daarna gingen we naar ons startvak, beetje laat, dus met het laatste startvak gestart.

De halve gaat gelijk het strand op en hier kon ik wel achter een sliert lopers schuilen, soms een gaatje dichten en dat voel je wel. Maar ook hier ging het prima en kon ik lopers inhalen. Na het strand vond ik de duinen voor het eerst echt zwaar en moest even rustiger aan doen om op adem te komen. Daarna redelijk op automatische piloot doorstomen en ook toen haalde ik nog steeds mensen in. De benen voelde ik wel, vooral mijn linkerhamstring, die hier 2 jaar geleden een beetje kapot ging. Ik was bang dat het nu ook zou gebeuren, maar ik heb het gelukkig zonder kleerscheuren kunnen voltooien.
Tot mijn verbazing, met 3 drinkpauzes, nog onder twee uur gelopen. De kwart net boven het uur, met een filmpauze.

Al met al was dit de gaafste en zwaarste editie. O+
Dit zat ik ongeveer zo te lezen: "Leuk verhaal! Schijnbaar loopt dit ietwat mythische figuur ook wel eens 'gewoon' een kwart marathon :) "

En toen kwam er nog een heel stuk over een halve marathon achteraan _O-

Rare mensen hier, respect.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191032053
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:39 schreef YUR het volgende:
Ja Zwabbie, zeg nu nog maar eens nee...
Slacker raakte vorig jaar wel vlak voor de start geblesseerd nadat hij met mij in de bus had gezeten, dat is wel iets om in overweging te nemen...
pi_191032171
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:38 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Gezellig met mij in de bus O+
Met jou is het overal gezellig O+

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:39 schreef YUR het volgende:
Ja Zwabbie, zeg nu nog maar eens nee...
Ik ben een enorme pleaser die geen nee kan zeggen, maar ik ga het toch proberen...

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Slacker raakte vorig jaar wel vlak voor de start geblesseerd nadat hij met mij in de bus had gezeten, dat is wel iets om in overweging te nemen...
Ik ben al een jaar geblesseerd, dus dat kan alvast niet meer.
pi_191032247
quote:
10s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:43 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dit zat ik ongeveer zo te lezen: "Leuk verhaal! Schijnbaar loopt dit ietwat mythische figuur ook wel eens 'gewoon' een kwart marathon :) "

En toen kwam er nog een heel stuk over een halve marathon achteraan _O-

Rare mensen hier, respect.
Het wordt pas echt raar als je erachter komt dat renbeesten als Wyccie en Guard echt blijken te bestaan. Ik geloof dat nog steeds niet echt.
pi_191033988
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het wordt pas echt raar als je erachter komt dat renbeesten als Wyccie en Guard echt blijken te bestaan. Ik geloof dat nog steeds niet echt.
Ze bestaan, ik kom ze nog wel eens tegen bij een evenement.
pi_191035411
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 23:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Ze bestaan, ik kom ze nog wel eens tegen bij een evenement.
Kijk eens in de spiegel, jij bent er ook zo één. :P

Met mijn hamstring gaat het goed, merk er niets meer van. Maar ik heb nog geen heuveltraining gedaan.
pi_191036499
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 23:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Ze bestaan, ik kom ze nog wel eens tegen bij een evenement.
Zaterdagochtend weer :s)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  woensdag 15 januari 2020 @ 08:00:08 #42
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191036556
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 07:51 schreef Guard het volgende:

[..]

Zaterdagochtend weer :s)
Pierewoei zeker?
Ik kom dit jaar ook weer aansluiten bij dat soort dingen :Y

Ik ga me vandaag toch maar weer melden bij mn loopcluppie. Zaterdag meteen een cross lopen. Zuurstof mee :')
F means you're fucked
pi_191036621
Tijdens "Egmond" kreeg ik na 15 km pijn in mijn heupen.
Tot de 15 ging het eigenlijk prima (5'30 per km), daarna 6'20.
Het kan zijn dat ik intensiever heb moeten trainen. Ik train eigenlijk hooguit tot 12 a 13 km.
De Zeven heuvelenloop ging prima (15 km).
Of is het slijtage (ik ben over de 50). Moet ik meer trainen? Of wellicht afzien van afstanden boven de 16 km? Voordat ik een blessure krijg. Hoe kun je dit het best aanpakken. Qua conditie was er na 15 km geen probleem.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_191036653
Vraag over blind running.
Is er iemand buddy, of ken je iemand die buddy is?
Is het moeilijk om buddy te zijn?
Tijdens "Egmond" zag ik zo'n duo. Volgens de tekst op de rug zou diegene doof en blind zijn.
Als iemand ook nog doof is, hoe kun je die sturen?
Zo iemand ervaart dus slechts de wind en de regen.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 januari 2020 @ 08:40:19 #45
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191036823
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 08:14 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Vraag over blind running.
Is er iemand buddy, of ken je iemand die buddy is?
Is het moeilijk om buddy te zijn?
Tijdens "Egmond" zag ik zo'n duo. Volgens de tekst op de rug zou diegene doof en blind zijn.
Als iemand ook nog doof is, hoe kun je die sturen?
Zo iemand ervaart dus slechts de wind en de regen.
Ga er maar van uit dat het ongelooflijk moeilijk is om buddy te zijn voor iemand die doof én blind is. Sturen zou wellicht via aanrakingen kunnen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 15 januari 2020 @ 08:50:14 #46
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191036931
Of wyccie echt bestaat betwijfel ik ook. In FMT was ze ook al zo mysterieus :)

OT: Ik ga ook maar weer trainen om in juni de 5k tijdens de Amersfoort marathon te lopen. Ik hoop dat ik blessurevrij blijf, want ik merk dat als ik wat langer achter elkaar loop, ik last van mijn schenen krijg ;(
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191037425
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 08:40 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ga er maar van uit dat het ongelooflijk moeilijk is om buddy te zijn voor iemand die doof én blind is. Sturen zou wellicht via aanrakingen kunnen?
Ik ken iemand die zowel de buddy's als de blinde (en evt dove) lopers traint. Ze sturen met een lint ertussen. Mooi dat het kan, het vraagt veel vertrouwen.
pi_191037552
Voor wat betreft de beloofde Meijendelmeet.
Op korte termijn zijn er 4 mogelijkheden:
za 1/2
zo 2/2
za 15/2
zo 16/2
Verzamelen op de parkeerplaats bij de boerderij, na afloop daar consumeren. Als je enthousiast bent, welke datum komt het beste uit?
pi_191038428
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Het wordt pas echt raar als je erachter komt dat renbeesten als Wyccie en Guard echt blijken te bestaan. Ik geloof dat nog steeds niet echt.
Je hebt ze allebei in levende lijve mogen aanschouwen tijdens de laatste Ekiden. :)
pi_191038460
Mooie Egmondverhalen. O+

Vanmiddag ineens een bak meer tijd dan verwacht, dus ik ga maar een rondje hardlopen ofzo. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191039047
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 10:36 schreef McTwente het volgende:

[..]

Je hebt ze allebei in levende lijve mogen aanschouwen tijdens de laatste Ekiden. :)
Ik denk dat dat acteurs waren. Kan niet anders.
  woensdag 15 januari 2020 @ 11:25:08 #52
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191039207
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor wat betreft de beloofde Meijendelmeet.
Op korte termijn zijn er 4 mogelijkheden:
za 1/2
zo 2/2
za 15/2
zo 16/2
Verzamelen op de parkeerplaats bij de boerderij, na afloop daar consumeren. Als je enthousiast bent, welke datum komt het beste uit?
Ik ben enthousiast! Zaterdagen zijn vooralsnog prima, voor de zondagen moet ik wat regelen ^O^
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 januari 2020 @ 13:41:09 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191041528
Ik begin wel een beetje gek te worden van m'n hartslagmeter, keer op keer na dik een half uur begint 'ie problemen te geven en krijg je zoiets (vaak als ik iets harder ga lopen, gek genoeg) als deze van vandaag :(



Nou is het 'resultaat' uiteindelijk het belangrijkst en dat was prima: ik ging voor 9km in 54 minuten, om de tijd dat ik gemiddeld 10 km/h vol kan houden steeds wat op te bouwen. Dikke minuut verloren op dat schema in de eerste vijf kilometer, zoals mijn bedoeling was, en het daarna beetje bij beetje teruggepakt en zelfs 10km gelopen in grofweg 59:30. Ik lig op schema voor halve marathon nummer twee :)

Eerste keer ook weer tien kilometer sinds een paar dagen voor ik naar Brazilië ging bedenk ik me nu en dat was al rond 20 september :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191042236
Wat voor HSM heb je? Band of pols? Zo te zien heb je Polar?

Ik heb vanmiddag voor het eerst weer eens met een HS-band gelopen. Wel mijn Polarband, ondanks dat ik een Garmin Horloge heb, want de Garmin HRM-RUN-band kan je niet in de wasautomaat stoppen en meurt nu wel heel erg.

Verder heb ik voor het eerst gelopen met Stryd (footpod), een vermogensmeter voor hardlopen. De nieuwste versie meet ook of je wind mee of tegen hebt, wat de temperatuur en vochtigheid zijn. Ook worden dingen als Leg Stiffness gemeten.

Ik heb geen flauw idee wat ik er mee moet, maar ik had zin in een nieuwe gadget.
pi_191042248
BTW, de reclame in mijn post hierboven wordt automatisch gegenereerd. Ik heb niet zelf die links gehangen aan die horlogemerken.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 januari 2020 @ 14:27:47 #56
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191042335
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:19 schreef Zwabberhark het volgende:
Wat voor HSM heb je? Band of pols? Zo te zien heb je Polar?

Ik heb vanmiddag voor het eerst weer eens met een HS-band gelopen. Wel mijn Polarband, ondanks dat ik een Garmin Horloge heb, want de Garmin HRM-RUN-band kan je niet in de wasautomaat stoppen en meurt nu wel heel erg.

Verder heb ik voor het eerst gelopen met Stryd (footpod), een vermogensmeter voor hardlopen. De nieuwste versie meet ook of je wind mee of tegen hebt, wat de temperatuur en vochtigheid zijn. Ook worden dingen als Leg Stiffness gemeten.

Ik heb geen flauw idee wat ik er mee moet, maar ik had zin in een nieuwe gadget.
Polar. Over het algemeen ben ik er erg tevreden mee, lange tijd gelopen zonder dit soort problemen, maar de laatste tijd heb ik het ineens. Ik heb een tijd terug al een nieuwe sensor + band gekocht en loop met de nieuwe sensor, die ook sinds een tijdje deze problemen geeft. Binnenkort ga ik het dus maar met de nieuwe band proberen, het probleem is dat ik die eerst even moet zien te vinden tussen alle teringzooi O~) Les: niet opruimen, dan kun je je spul niet meer vinden
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 januari 2020 @ 14:28:53 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191042347
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:20 schreef Zwabberhark het volgende:
BTW, de reclame in mijn post hierboven wordt automatisch gegenereerd. Ik heb niet zelf die links gehangen aan die horlogemerken.
Ik ben bekend met hoe FOK! werkt ja :P

Overigens gebruikt m'n vriendin sinds een paar maanden Garmin ipv Polar en die heeft ook regelmatig rare hartslaggrafieken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191042447
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben bekend met hoe FOK! werkt ja :P

Overigens gebruikt m'n vriendin sinds een paar maanden Garmin ipv Polar en die heeft ook regelmatig rare hartslaggrafieken.
Dan denk ik: misschien een leuk iemand tegengekomen, toen. :s)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 januari 2020 @ 14:39:34 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191042465
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:37 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Dan denk ik: misschien een leuk iemand tegengekomen, toen. :s)
Nou ja, ze mag dan wel een metalen plaatje in d'r hart hebben, ik neem aan dat een leuk iemand tegenkomen niet voor een minuut zonder hartslag zorgt, bijvoorbeeld.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191042767
Waarop is je HRM connected? Ik krijg weleens rare pieken als de band connected is met mijn telefoon die ik op mijn rug in een achtervak heb zitten. Op arm of op de fiets op het stuur nooit last. Gebruik zelf een HSM van wahoo. Zijn en blijven je connectors vochtig genoeg? Was je regelmatig je borstband? Een vieze band kan ook fouten veroorzaken.

[ Bericht 21% gewijzigd door Najieto op 15-01-2020 15:09:56 ]
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 januari 2020 @ 15:11:16 #61
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191042881
Vochtig genoeg zijn ze na een half uur zéker wel :T

Misschien eens wassen, ook al zien de connectors er op het oog prima uit.

Overigens is het verbonden met mijn Polar-horloge.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191043198
quote:
10s.gif Op woensdag 15 januari 2020 14:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, ze mag dan wel een metalen plaatje in d'r hart hebben, ik neem aan dat een leuk iemand tegenkomen niet voor een minuut zonder hartslag zorgt, bijvoorbeeld.
Dat mag ik ook hopen ;)
  woensdag 15 januari 2020 @ 17:36:47 #63
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_191044931
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor wat betreft de beloofde Meijendelmeet.
Op korte termijn zijn er 4 mogelijkheden:
za 1/2
zo 2/2
za 15/2
zo 16/2
Verzamelen op de parkeerplaats bij de boerderij, na afloop daar consumeren. Als je enthousiast bent, welke datum komt het beste uit?
1 of 2 feb kan ik niet, 15 of 16 misschien wel. Voor mij is de zondag makkelijker.
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_191045725
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 08:00 schreef YUR het volgende:

[..]

Pierewoei zeker?
Ik kom dit jaar ook weer aansluiten bij dat soort dingen :Y

Ik ga me vandaag toch maar weer melden bij mn loopcluppie. Zaterdag meteen een cross lopen. Zuurstof mee :')
Yes, de ultra pierewoei :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_191046048
Loop nu naar tevredenheid op de asics gel pursue 4, die zie ik nu voor 70 euro te koop. Maar inmiddels is de 6 al uit, dus de schoenen zullen al een poosje geleden geproduceerd zijn. Wat zouden jullie doen?
pi_191046753
Die dagen dat het regenachtig is, je met zware tegenzin je hardloop outfit aantrekt, met weemoed naar buiten stapt om een half uurtje te lopen. En dan ben je ineens een uur later pas thuis omdat het zo lekker ging :D
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_191046874
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 18:52 schreef RunnerAdd het volgende:
Loop nu naar tevredenheid op de asics gel pursue 4, die zie ik nu voor 70 euro te koop. Maar inmiddels is de 6 al uit, dus de schoenen zullen al een poosje geleden geproduceerd zijn. Wat zouden jullie doen?
Ik zou ze niet kopen, ookal liggen die schoenen alleen maar in het magazijn, van 2 jaar liggen gaat de kwaliteit ook achteruit. Bij een hardloopzaak de 6 eens proberen als je aan vervanging toe bent.
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_191046941
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die dagen dat het regenachtig is, je met zware tegenzin je hardloop outfit aantrekt, met weemoed naar buiten stapt om een half uurtje te lopen. En dan ben je ineens een uur later pas thuis omdat het zo lekker ging :D
Ik ging me vanmiddag omkleden en toen hoorde ik de regen nog. Tegen de tijd dat ik buiten was, was het droog en ik heb zelfs nog het zonnetje gezien. *O* En een regenboog. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 15 januari 2020 @ 19:57:33 #69
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191047043
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:36 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die dagen dat het regenachtig is, je met zware tegenzin je hardloop outfit aantrekt, met weemoed naar buiten stapt om een half uurtje te lopen. En dan ben je ineens een uur later pas thuis omdat het zo lekker ging :D
Ik vond de wind vervelender, vooral in de laatste kilometer - die ik rustig wilde doen - had ik alleen maar de wind vol in m'n muil en de weilanden houden dat niet echt tegen :') Het gooit m'n hele ademritme overhoop :{w
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191048236
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:44 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Ik zou ze niet kopen, ookal liggen die schoenen alleen maar in het magazijn, van 2 jaar liggen gaat de kwaliteit ook achteruit. Bij een hardloopzaak de 6 eens proberen als je aan vervanging toe bent.
Oké, toch apart. Want in bijvoorbeeld de outlet van asics zelf verkopen ze zelfs nog model 3.
https://outlet.asics.com/nl/nl-nl/ao111000000/
pi_191053106
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik denk dat dat acteurs waren. Kan niet anders.
Dat zou natuurlijk kunnen. Al heb ik die acteurs dan wel de Stevensloop triple zien lopen. Dus die sporen dan ook niet helemaal.
Al moet ik wel zeggen, dat degene die Guard speelt zo snel is, dat ik hem niet heb zien lopen... dat geeft toch te denken.
pi_191054032
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 19:44 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Ik zou ze niet kopen, ookal liggen die schoenen alleen maar in het magazijn, van 2 jaar liggen gaat de kwaliteit ook achteruit. Bij een hardloopzaak de 6 eens proberen als je aan vervanging toe bent.
Tja aan de andere kant, 70 euro is de helft van wat je in de winkel betaalt dus al gaan ze wat minder lang mee, kan het nog de moeite waard zijn. Ik loop soms ook nog heel lekker op schoenen die al lang versleten zouden moeten zijn.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191054051
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 15:11 schreef heywoodu het volgende:
Vochtig genoeg zijn ze na een half uur zéker wel :T

Misschien eens wassen, ook al zien de connectors er op het oog prima uit.

Overigens is het verbonden met mijn Polar-horloge.
Batterijtje vervangen kan ook nog?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191054064
Verder; Road to Rotterdam is dan zeg maar begonnen hier denk ik. Al sta ik officieel op de wachtlijst omdat hij begin januari al uitverkocht was. Bizar. Zeker teveel mensen met goede voornemens. Maar ik hoop dat dat zichzelf nog wel oplost.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 16 januari 2020 @ 10:43:01 #75
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191054281
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Verder; Road to Rotterdam is dan zeg maar begonnen hier denk ik. Al sta ik officieel op de wachtlijst omdat hij begin januari al uitverkocht was. Bizar. Zeker teveel mensen met goede voornemens. Maar ik hoop dat dat zichzelf nog wel oplost.
Dat gaat normaal gesproken vast nog wel goedkomen toch?

Ik heb me gisteravond maar weer aangemeld bij Haag. Meteen een pittige baantraining voor mn kiezen gekregen, en nu is het me helemaal duidelijk dat ik wat te doen heb :D

Zaterdag nog maar eens kapot gaan bij de cross :s)
F means you're fucked
pi_191054382
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:43 schreef YUR het volgende:

[..]

Dat gaat normaal gesproken vast nog wel goedkomen toch?

Ik heb me gisteravond maar weer aangemeld bij Haag. Meteen een pittige baantraining voor mn kiezen gekregen, en nu is het me helemaal duidelijk dat ik wat te doen heb :D

Zaterdag nog maar eens kapot gaan bij de cross :s)
Ik ben er ook bij, denk ik. Twijfel nog een beetje omdat ik eigenlijk een marathontraining van 2x8km blokken in het schema heb staan. Ik zou ook de cross op 80% kunnen doen en dan nog een blok. Ik dacht dat ik nog kans maakte op een beker in het klassement maar er doen zo weinig vrouwen mee dat er geen beker is in onze categorie en zeker geen 2e plaats.. :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 16 januari 2020 @ 10:56:47 #77
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191054480
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:48 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Ik ben er ook bij, denk ik. Twijfel nog een beetje omdat ik eigenlijk een marathontraining van 2x8km blokken in het schema heb staan. Ik zou ook de cross op 80% kunnen doen en dan nog een blok. Ik dacht dat ik nog kans maakte op een beker in het klassement maar er doen zo weinig vrouwen mee dat er geen beker is in onze categorie en zeker geen 2e plaats.. :P
Ja, dat hele 1vd4 gebeuren sterft een langzame dood....vroeger leefde dat veel meer binnen de club.

Ik heb dat ook eens gedaan trouwens. Bij de kerstcross de korte en lange cross lopen, om daarna een een kilometer of 20 uit te lopen door het Westduinpark
F means you're fucked
pi_191056029
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Verder; Road to Rotterdam is dan zeg maar begonnen hier denk ik. Al sta ik officieel op de wachtlijst omdat hij begin januari al uitverkocht was. Bizar. Zeker teveel mensen met goede voornemens. Maar ik hoop dat dat zichzelf nog wel oplost.
Ik kijk nog even vlak voor de marathon, of er nog goedkope startbewijzen te halen zijn. Wil het wel een keer meemaken, al dat Rotterdamse volk langs de kant.
"Atje voor de sfeer" zeg maar :D
Voor een snelle tijd hoef ik het niet te doen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_191056227
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 12:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik kijk nog even vlak voor de marathon, of er nog goedkope startbewijzen te halen zijn. Wil het wel een keer meemaken, al dat Rotterdamse volk langs de kant.
"Atje voor de sfeer" zeg maar :D
Voor een snelle tijd hoef ik het niet te doen
Zwabber heeft toch gelijk dat het een acteur is. De Guarddie ik dan tegenkom zegt hele andere dingen.
pi_191057404
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 12:54 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Zwabber heeft toch gelijk dat het een acteur is. De Guarddie ik dan tegenkom zegt hele andere dingen.
Oh shit, uit mijn rol gevallen... |:(
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 16 januari 2020 @ 16:28:33 #81
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191059304
quote:
1s.gif Op donderdag 16 januari 2020 12:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Ik kijk nog even vlak voor de marathon, of er nog goedkope startbewijzen te halen zijn. Wil het wel een keer meemaken, al dat Rotterdamse volk langs de kant.
"Atje voor de sfeer" zeg maar :D
Voor een snelle tijd hoef ik het niet te doen
Atje voor de sfeer...dat kan natuurlijk ook bij een beermile :Y
F means you're fucked
pi_191060475
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 16:28 schreef YUR het volgende:

[..]

Atje voor de sfeer...dat kan natuurlijk ook bij een beermile :Y
Gaat ook gebeuren bij de Beer Lovers Marathon in Luik :D
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 16 januari 2020 @ 18:35:59 #83
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191061400
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 17:39 schreef Guard het volgende:

[..]

Gaat ook gebeuren bij de Beer Lovers Marathon in Luik :D
Precies :D
F means you're fucked
pi_191061874
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2020 21:46 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Slacker raakte vorig jaar wel vlak voor de start geblesseerd nadat hij met mij in de bus had gezeten, dat is wel iets om in overweging te nemen...
Dat werd uiteindelijk het hoogtepunt van die loop voor me.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 januari 2020 @ 19:27:05 #85
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191062209
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 10:31 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Batterijtje vervangen kan ook nog?
Die ga ik nog proberen ja. Aan de andere kant, tijdens het hometraineren geeft 'ie eigenlijk vrijwel nooit problemen, dat zou toch ook moeten als het aan de batterij ligt? Vandaag bijvoorbeeld een hele normale grafiek zonder totaal overduidelijke uitschieters. Beduidend langer dan een half uur ook, het moment waarop het bij het hardlopen vaak fout gaat.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat verschil tussen hometrainer en hardlopen doet me denken dat het iets met de positie te maken heeft, tijdens het lopen ga je natuurlijk flink op en neer. In het laatste deel op de hometrainer vandaag ook wel (zwaarste stand bij de pieken, dus regelmatig even opgestaan), maar natuurlijk veel minder dan tijdens het hardlopen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 16 januari 2020 @ 19:43:49 #86
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191062436
Normaal gesproken zou ik deze tijd van het jaar volop bezig zijn met oogsten, maar door het koude voorjaar, en zomer tot nu toe, zijn we 10 dagen vertraagd.
Dus in 9 jaar hardlopen, heb ik morgen voor het eerst de gelegenheid om aan een plaatselijk loopje mee te doen, de Glenham Trainwreck Trail.... wish me luck :D

'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator donderdag 16 januari 2020 @ 20:07:11 #87
155227 crew  Guppy
dus
pi_191062772
Wel onhandig, die fietsers op je parcours...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 16 januari 2020 @ 20:24:33 #88
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191062986
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 20:07 schreef Guppy het volgende:
Wel onhandig, die fietsers op je parcours...
tell me about it!!
Niets vervelender dan fieters die je op de trails in de weg rijden.... maar ja, Glenham Primary School fundraiser and all that
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator donderdag 16 januari 2020 @ 20:27:34 #89
155227 crew  Guppy
dus
pi_191063016
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tell me about it!!
Niets vervelender dan fieters die je op de trails in de weg rijden.... maar ja, Glenham Primary School fundraiser and all that
Gewoon d'r af duwen :D

Maar vertel eens, trainwreck? Is er ooit een trein gecrashed daar?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 16 januari 2020 @ 20:32:57 #90
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191063068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 20:27 schreef Guppy het volgende:

[..]

Gewoon d'r af duwen :D

Maar vertel eens, trainwreck? Is er ooit een trein gecrashed daar?
Dat durf ik niet te zeggen.
Wel ga je door de oude spoortunnel en volg je een deel van de infamous "Wyndham Branch", ooit een vitale verbinding tussen the Catlins en de rest van de wereld
https://en.wikipedia.org/wiki/Wyndham_Branch
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 16 januari 2020 @ 20:34:59 #91
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191063093
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 20:27 schreef Guppy het volgende:

[..]

Gewoon d'r af duwen :D

Maar vertel eens, trainwreck? Is er ooit een trein gecrashed daar?
Nee, fietsers en lopers, het gaat allemaal door elkaar. Eén grote teringbende, ook wel een trainwreck genoemd.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191067781
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 09:33 schreef Zwabberhark het volgende:
Voor wat betreft de beloofde Meijendelmeet.
Op korte termijn zijn er 4 mogelijkheden:
za 1/2
zo 2/2
za 15/2
zo 16/2
Verzamelen op de parkeerplaats bij de boerderij, na afloop daar consumeren. Als je enthousiast bent, welke datum komt het beste uit?
Leuk!

Op korte termijn kan ik eigenlijk alleen 1 februari.
pi_191069740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 januari 2020 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

tell me about it!!
Niets vervelender dan fieters die je op de trails in de weg rijden.... maar ja, Glenham Primary School fundraiser and all that
Zolang je maar zelf niet hoeft te gaan fietsen.
pi_191087375
Straks m'n eerste echte duurloop van het jaar doen. Eens zien hoe 't gaat om weer eens +-20km te lopen.
Tis er heerlijk weer voor.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 18 januari 2020 @ 15:06:54 #95
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_191087526
Vandaag voor het eerst in een half jaar weer serieus gelopen.

Maar halverwege de start2run 0-5 km schema's ingestapt. Ging verrassend goed.

En op tijd binnen. Nog geen 5 minuten later kwam een hoosbui over :)
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_191090093
Lekker rondje!

Begon met een zonnetje dat langzaam aan 't zakken was. Toen ie net onder was, kreeg ik een korte maar pittige hagelbui over me heen :') was flink afgekoeld en pas op 5km. Toch doorgezet, lekker in gedachten verzonken. 't werd donkerder en donkerder op eenzame weggetjes en na 16km een flinke hongerklop ;( uiteindelijk toch de 20km aangetikt. Heerlijke duurloop was 't uiteindelijk O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Neo-Mullen op 18-01-2020 18:42:42 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 18 januari 2020 @ 18:39:34 #97
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191090125
In gedachten verzonken de kilometers weg lopen, dat wil ik ook eens ervaren maar dat lukt me nooit :'(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zaterdag 18 januari 2020 @ 20:25:19 #98
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191091640
quote:
9s.gif Op donderdag 16 januari 2020 20:34 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nee, fietsers en lopers, het gaat allemaal door elkaar. Eén grote teringbende, ook wel een trainwreck genoemd.
ik heb het er heelhuids van afgebracht..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zaterdag 18 januari 2020 @ 20:28:10 #99
155227 crew  Guppy
dus
pi_191091685
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 januari 2020 20:25 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ik heb het er heelhuids van afgebracht..
*O*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 19 januari 2020 @ 08:29:46 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191097073
Ik heb gisteren mijn slechtste cross ooit gelopen. Lichaam wilde totaal niet. Had naast mijn algemene fitheid (aan de matige kant) misschien ook wel wat te maken met de Crossfit training de avond ervoor :D

Maar goed, ik heb m gelopen en ben gewoon gefinisht. Op naar de volgende, want het was wel weer leuk met een startnummer op mn buik ^O^
F means you're fucked
pi_191098582
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 11:25 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik ben enthousiast! Zaterdagen zijn vooralsnog prima, voor de zondagen moet ik wat regelen ^O^
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2020 17:36 schreef Frsh het volgende:

[..]

1 of 2 feb kan ik niet, 15 of 16 misschien wel. Voor mij is de zondag makkelijker.
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2020 07:53 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Leuk!

Op korte termijn kan ik eigenlijk alleen 1 februari.
Ok, en nu?
  zondag 19 januari 2020 @ 11:19:27 #102
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191098595
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 11:18 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ok, en nu?
Ik kan de zaterdagen inmiddels ook al niet meer :D
F means you're fucked
  Forum Admin zondag 19 januari 2020 @ 15:32:10 #103
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191102191
Ik heb nog geen plan of doel, maar ik liep 27 km lekker in het zonnetje in kortkort. Het is gewoon lente.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191102253
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 15:32 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb nog geen plan of doel, maar ik liep 27 km lekker in het zonnetje in kortkort. Het is gewoon lente.
Dat de zon schijnt wil nog niet zeggen dat het lente is :P
Maar het was wel lekker weer om te lopen
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Forum Admin zondag 19 januari 2020 @ 15:40:00 #105
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191102285
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 15:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat de zon schijnt wil nog niet zeggen dat het lente is :P
Maar het was wel lekker weer om te lopen
Ik zag her en der al bloesem en bloemen doorkomen.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191102507
Lente? Ik zag ijs op de slootjes en had witte paden!
Ik ben vandaag een stuk gaan doen van de Verlengde Utrechtseheuvelrug trail, Driebergen-Zeist naar Soesterberg. En daar was het echt geen lente. :X
Maar de winter is ook fijn ook als je nog schaapjes tegenkomt. O+
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 19 januari 2020 @ 16:01:21 #107
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191102610
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 15:37 schreef Guard het volgende:

[..]

Dat de zon schijnt wil nog niet zeggen dat het lente is :P
Maar het was wel lekker weer om te lopen
Inderdaad, de winter moet nog beginnen dus in principe is het gewoon nog herfst.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191103235
Lente? Het was spiegelglad vanochtend. Maar niet koud en later op de dag helemaal lekker, met het zonnetje. Maar goed, in Barcelona kan het ook sneeuwen ;)
pi_191103593
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 11:19 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik kan de zaterdagen inmiddels ook al niet meer :D
Ah ok.
Ik ben niet goed in het enthousiasmeren van een groepje mensen, dus ik moet dat ook niet meer willen. Ad hoc met iemand afspreken lukt me beter.
pi_191103686
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 17:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ah ok.
Ik ben niet goed in het enthousiasmeren van een groepje mensen, dus ik moet dat ook niet meer willen. Ad hoc met iemand afspreken lukt me beter.
Het is dan ook steeds lastiger met allemaal drukke agenda’s. Overigens ben ik guard of zijn acteur gisteren nog tegengekomen.
pi_191103746
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 17:08 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ah ok.
Ik ben niet goed in het enthousiasmeren van een groepje mensen, dus ik moet dat ook niet meer willen. Ad hoc met iemand afspreken lukt me beter.
Gewoon datum prikken en wie kan/wil, gaat mee. Toch? :*

Net 13.5 km gelopen :D *O*

En ingeschreven voor een 15km trail half februari. Yur+mini komen kijken O+ #omgedraaidewereld
pi_191104069
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 17:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Gewoon datum prikken en wie kan/wil, gaat mee. Toch? :*

Net 13.5 km gelopen :D *O*

En ingeschreven voor een 15km trail half februari. Yur+mini komen kijken O+ #omgedraaidewereld
Mooi op schema ^O^
  zondag 19 januari 2020 @ 19:09:05 #113
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191105364
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 15:32 schreef Pharkus het volgende:
Ik heb nog geen plan of doel, maar ik liep 27 km lekker in het zonnetje in kortkort. Het is gewoon lente.
het hoeft geen lente te zijn om in shorts te lopen...
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_191106116
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 19:09 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

het hoeft geen lente te zijn om in shorts te lopen...
zomer kan ook O-)
pi_191106481
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 17:39 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Mooi op schema ^O^
Ja denk het wel idd :Y

Twijfel tot hoe ver ik moet/wil trainen. Ik heb nu 1.5 uur gelopen, misschien moet mijn maximale duurloop 2u15min zijn? Iemand ideeën erover?
pi_191112022
quote:
1s.gif Op zondag 19 januari 2020 17:17 schreef GotC het volgende:

[..]

Gewoon datum prikken en wie kan/wil, gaat mee. Toch? :*
Haha, ik ben geen mensenmagneet hč ;)
Ik trek mijn eigen plan wel.
pi_191113782
quote:
0s.gif Op zondag 19 januari 2020 20:24 schreef GotC het volgende:

[..]

Ja denk het wel idd :Y

Twijfel tot hoe ver ik moet/wil trainen. Ik heb nu 1.5 uur gelopen, misschien moet mijn maximale duurloop 2u15min zijn? Iemand ideeën erover?
Als je nu 13 km hebt gelopen hoef je echt niet 2.15 uur te trainen voor zo'n trail. Je loopt misschien wat langzamer en dus langer dan, maar niet meer kilometers en omdat het geen asfalt is zal het ook minder belastend zijn voor je gewrichten. Ik zou eerder wanneer je kunt wat onverharde trainingen en heuvels toevoegen zodat je enkels en beenspieren sterker worden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191114683
Ik had zaterdag ook de cross gedaan waar Yur liep, maar ik moest eigenlijk 2x8km marathontempo doen. Dus ik had bijna 5km ingelopen, de cross op ~90%, daarna 1 km dribbelen en nog 8km op 4.36/km. Niet helemaal marathontempo, maar na bijna drie kwartier door een zandbak lopen viel het me toch niet tegen. Uiteindelijk 24km op de teller, een mooie eerste kerntraining voor Rotterdam!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191115830
Ik vind de deelnemerslijst van de 2020 challange tegenvallen :(
Vorig jaar stond het tjokvol met challanges!
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 20 januari 2020 @ 14:56:58 #120
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191115950
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2020 14:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind de deelnemerslijst van de 2020 challange tegenvallen :(
Vorig jaar stond het tjokvol met challanges!
Lutsers, allemaal :{w
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 20 januari 2020 @ 16:21:16 #121
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191116997
Doelen :{w
F means you're fucked
pi_191117758
Mij teveel gedoe dat elke keer in dat schema te zetten ter wijl Garmin connect automatisch zoiets bij kan houden.

[ Bericht 1% gewijzigd door TheWhiteCowboy op 20-01-2020 20:00:54 ]
pi_191119153
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Als je nu 13 km hebt gelopen hoef je echt niet 2.15 uur te trainen voor zo'n trail. Je loopt misschien wat langzamer en dus langer dan, maar niet meer kilometers en omdat het geen asfalt is zal het ook minder belastend zijn voor je gewrichten. Ik zou eerder wanneer je kunt wat onverharde trainingen en heuvels toevoegen zodat je enkels en beenspieren sterker worden.
Goeie tip, thanks! Voor de 15km trail sowieso niet idd, maar voor de 25km moet ik denk ik nog wel wat verder, toch? :)
  maandag 20 januari 2020 @ 21:06:00 #124
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_191121658
Ha! Ik heb vanavond een proefles 'start to run' gedaan :D :')

Na al het gedoe met blessures, knieën, braces en valpartijen maar weer eens heeeeel voorzichtig opbouwen. En ik kon me er maar niet toe zetten om voor die ene minuut om te kleden en naar buiten te gaan.. "komt wel'
Terwijl de kinders bij PAC rondrennen kan ik ook mooi aan de gang. Meteen beetje krachttraining en core-stability enzo. Over een week of zes kan ik weer 3 hele kilometers rennen als het goed is *O*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 20 januari 2020 @ 21:26:07 #125
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191122155
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2020 21:06 schreef E.T. het volgende:
Ha! Ik heb vanavond een proefles 'start to run' gedaan :D :')

Na al het gedoe met blessures, knieën, braces en valpartijen maar weer eens heeeeel voorzichtig opbouwen. En ik kon me er maar niet toe zetten om voor die ene minuut om te kleden en naar buiten te gaan.. "komt wel'
Terwijl de kinders bij PAC rondrennen kan ik ook mooi aan de gang. Meteen beetje krachttraining en core-stability enzo. Over een week of zes kan ik weer 3 hele kilometers rennen als het goed is *O*
Wat goed! Wat goed! *O* *O*
F means you're fucked
  Moderator maandag 20 januari 2020 @ 21:59:51 #126
155227 crew  Guppy
dus
pi_191123036
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2020 14:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind de deelnemerslijst van de 2020 challange tegenvallen :(
Vorig jaar stond het tjokvol met challanges!
Ik ben al blij als ik überhaupt m’n hardloopschoenen weer eens buiten de sportschool aan kan ;(
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_191123292
quote:
6s.gif Op maandag 20 januari 2020 21:06 schreef E.T. het volgende:
Ha! Ik heb vanavond een proefles 'start to run' gedaan :D :')

Na al het gedoe met blessures, knieën, braces en valpartijen maar weer eens heeeeel voorzichtig opbouwen. En ik kon me er maar niet toe zetten om voor die ene minuut om te kleden en naar buiten te gaan.. "komt wel'
Terwijl de kinders bij PAC rondrennen kan ik ook mooi aan de gang. Meteen beetje krachttraining en core-stability enzo. Over een week of zes kan ik weer 3 hele kilometers rennen als het goed is *O*
*O*!! Topper!


quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 21:59 schreef Guppy het volgende:

[..]

Ik ben al blij als ik überhaupt m’n hardloopschoenen weer eens buiten de sportschool aan kan ;(
Meh. :*
  dinsdag 21 januari 2020 @ 08:52:08 #128
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191126829
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 21:59 schreef Guppy het volgende:

[..]

Ik ben al blij als ik überhaupt m’n hardloopschoenen weer eens buiten de sportschool aan kan ;(
Zit daar wel een beetje voortgang in?
En had GotC al verteld dat die trail in februari vlak bij jou is?
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 januari 2020 @ 12:09:57 #129
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191128921
Over die mountainbikers eerder, dit gaat me wel wat ver om ze van je hardlooprondje te weren hoor.
NWS / Boobytraps op mountainbike parcour Schoorlse Duinen
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 21 januari 2020 @ 12:20:00 #130
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191129008
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 12:09 schreef heywoodu het volgende:
Over die mountainbikers eerder, dit gaat me wel wat ver om ze van je hardlooprondje te weren hoor.
NWS / Boobytraps op mountainbike parcour Schoorlse Duinen
@Frsh weer bezig geweest? :D
F means you're fucked
pi_191129710
Ik kon vandaag, 2 dagen na een wedstrijd, lopen zonder dat ik mijn hamstring onderweg voelde.
Ik ga even achter de bank zitten huilen.
pi_191129752
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:23 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik kon vandaag, 2 dagen na een wedstrijd, lopen zonder dat ik mijn hamstring onderweg voelde.
Ik ga even achter de bank zitten huilen.
Je smoezen zijn op, hup presteren!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Redactie Sport dinsdag 21 januari 2020 @ 13:57:10 #133
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_191130016
quote:
7s.gif Op maandag 20 januari 2020 14:46 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik vind de deelnemerslijst van de 2020 challange tegenvallen :(
Vorig jaar stond het tjokvol met challanges!
Ik haal mijn jaardoelen toch niet :D en dat invullen en bijhouden steeds :') in Strava gaat het allemaal vanzelf.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_191133143
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik haal mijn jaardoelen toch niet :D en dat invullen en bijhouden steeds :') in Strava gaat het allemaal vanzelf.
Beetje pochen :7 niks mis mee :D
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 januari 2020 @ 18:25:50 #135
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191133231
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 13:57 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik haal mijn jaardoelen toch niet :D en dat invullen en bijhouden steeds :') in Strava gaat het allemaal vanzelf.
Ik vind het altijd wel leuk om na het lopen te doen, geeft zo'n gevoel van "Zo, dat heb ik weer gedaan :7 "
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191133673
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:17 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Beetje pochen :7 niks mis mee :D
Wat heb je aan pochen? Ben van het weekend nog gedeeld laatste geworden op een trail. *O*
  dinsdag 21 januari 2020 @ 19:02:20 #137
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191133741
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 18:58 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Wat heb je aan pochen? Ben van het weekend nog gedeeld laatste geworden op een trail. *O*
Ook leuk om mee te pochen
F means you're fucked
pi_191133902
Gisteren weer een 3 km gedaan. Nu in 17:56 minuten. Ben van plan zo'n 2 weken nog rond de 3 km te blijven lopen en dan in een week of 4-6 opbouwen naar 5 km.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 21 januari 2020 @ 19:15:10 #139
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191133970
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:11 schreef Pinuts het volgende:
Gisteren weer een 3 km gedaan. Nu in 17:56 minuten. Ben van plan zo'n 2 weken nog rond de 3 km te blijven lopen en dan in een week of 4-6 opbouwen naar 5 km.
Lekker bezig *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 21 januari 2020 @ 19:41:53 #140
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_191134411
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 21:59 schreef Guppy het volgende:

[..]

Ik ben al blij als ik überhaupt m’n hardloopschoenen weer eens buiten de sportschool aan kan ;(
Das nie fijn!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 19:42:43 #141
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_191134429
En ik heb maar een challenge en die is niet in cijfers uit te drukken.. Blessure-vrij blijven is tegenwoordig al een hele opgave voor mijn lijf..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 21 januari 2020 @ 19:45:30 #142
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191134481
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:42 schreef E.T. het volgende:
En ik heb maar een challenge en die is niet in cijfers uit te drukken.. Blessure-vrij blijven is tegenwoordig al een hele opgave voor mijn lijf..
We zijn ook geen 18 meer nee...
F means you're fucked
  dinsdag 21 januari 2020 @ 20:00:05 #143
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_191134678
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:45 schreef YUR het volgende:

[..]

We zijn ook geen 18 meer nee...
Gelukkig niet ;-)

Ik blijf 38 :P
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 januari 2020 @ 20:53:18 #144
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_191135620
-4kg. Nog 18kg er af en ik ga weer hardloopschoenen kopen (M'n zoon heeft gisteren m'n schoenen geconfisqueerd. Hij loopt namelijk wel)
  dinsdag 21 januari 2020 @ 21:06:00 #145
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191135931
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
-4kg. Nog 18kg er af en ik ga weer hardloopschoenen kopen (M'n zoon heeft gisteren m'n schoenen geconfisqueerd. Hij loopt namelijk wel)
Jullie zijn allemaal goed bezig in huize Swets _O_
F means you're fucked
pi_191136844
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 19:45 schreef YUR het volgende:

[..]

We zijn ook geen 18 meer nee...
Nee... toen was ik lang niet zo fit!
pi_191137019
quote:
0s.gif Op maandag 20 januari 2020 19:06 schreef GotC het volgende:

[..]

Goeie tip, thanks! Voor de 15km trail sowieso niet idd, maar voor de 25km moet ik denk ik nog wel wat verder, toch? :)
Ah ja! Al denk ik dat de 15km ook al een hele goede voorbereiding is. Misschien nog een keertje 18-20 of zo..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191137142
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 21:49 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Nee... toen was ik lang niet zo fit!
Herkenbaar
pi_191139093
Op wintersport geweest, in verse sneeuw hardgelopen. O+ O+ O+

quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2020 08:50 schreef Starflyer het volgende:
Of wyccie echt bestaat betwijfel ik ook. In FMT was ze ook al zo mysterieus :)
Wie was jij daar? :o
pi_191139904
Was weer gezellig op de fietspaden gisteren. Loop je links om de zichtbaarheid te vergroten, met reflecterende kleding etc, zijn er toch fietsers die het nodig vinden om op je in te sturen en je de huid vol te schelden.
pi_191139946
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2020 06:51 schreef Reintji het volgende:
Was weer gezellig op de fietspaden gisteren. Loop je links om de zichtbaarheid te vergroten, met reflecterende kleding etc, zijn er toch fietsers die het nodig vinden om op je in te sturen en je de huid vol te schelden.
Als er een stoep naast loopt kan ik mij er nog wel wat van begrijpen, het blijft hoe dan asociaal gedrag.
pi_191140076
Wanneer je een straat over wil steken lijken auto's altijd langzamer te rijden, waardoor je een minuut moet wachten omdat elke auto precies te weinig ruimte weggeeft om tussendoor te gaan.

Kan daar zo slecht tegen, zeker als ik in een lekkere flow zit :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 januari 2020 @ 10:17:25 #153
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191141489
quote:
7s.gif Op woensdag 22 januari 2020 07:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wanneer je een straat over wil steken lijken auto's altijd langzamer te rijden, waardoor je een minuut moet wachten omdat elke auto precies te weinig ruimte weggeeft om tussendoor te gaan.

Kan daar zo slecht tegen, zeker als ik in een lekkere flow zit :')
In zo'n situatie draai ik meestal even om en loop ik een stukje terug om beter uit te komen of ik loop even door en steek ergens anders over (en loop daarna desnoods weer terug), alles beter dan tijdens het hardlopen stoppen en dan weer opnieuw gaan lopen :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191141744
Oh, ik stop gewoon voor stoplichten, tijdens rustige duurlopen zeker. Als ik tempoblokken doe probeer ik ze op wegen te plannen waar je niet hoeft over te steken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 22 januari 2020 @ 10:58:24 #155
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191141880
Tijdens duurlopen wacht ik inderdaad ook rustig even, tijd zat om weer in m'n ritme te komen dan. :P

Het scheelt wel dat ik op de meeste routes vanaf huis wel via een zebrapad (zonder stoplichten) kan oversteken. En überhaupt weinig hķef over te steken, scheelt ook enorm. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 22 januari 2020 @ 12:34:01 #156
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191142980
Ik zou dat graag kunnen hoor, maar als ik eenmaal even ben gestopt kom ik echt niet meer lekker in mijn ritme :P

Nou kom ik sowieso geen stoplichten tegen en oversteken is meestal ook geen issue. Ik kan vanuit huis prima 20km lopen zonder over te moeten steken, bij rotondes wordt doorgaans gewoon gestopt (in elk geval als ik in de goede richting loop).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 22 januari 2020 @ 12:43:55 #157
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191143124
Zou me niet verbazen als dat ook gewoon oefening is, het gaat me in ieder geval makkelijker af sinds ik met m'n groepje train. Da's over het algemeen zo opgebouwd dat het lopen afgewisseld wordt met wat oefeningen/loopscholing, dan moet je toch wat vaker opnieuw opstarten dan wanneer je alleen begint en eindigt met lopen. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191143598
Tijdens duurlopen kom ik eigenlijk altijd wel snel weer in m’n ritme, al vind ik het wel altijd even jammer als ik moet stoppen. Interval-achtige dingen loop ik of op de baan, of in de duinen, dus dan hoef je niet over te steken. Zondag wel een groep mountainbikers die op een illegaal pad aan het fietsen waren tegengekomen, die tijdens onze interval ging miepen dat ze “van rechts kwamen”. Dat kostte me wel m’n mojo.

Aangezien de trainer die normaal altijd m’n intervaltijden klokt het regelmatig wat rustiger aan doet (en volgens mij sowieso de gelopen tijden soms vanwege trainingsdoeleinden wat anders vertelt) en m’n Apple Watch niet echt lekker werkt om intervaltijden bij te houden is er zojuist toch maar weer een Garmin bezorgd. De 45S, lekker klein en simpel, dus dat past goed bij me :+
  woensdag 22 januari 2020 @ 13:28:09 #159
342418 VKV
Plausibel
pi_191143635
Hoi, ik breek hier even in.
Weet iemand waar je grote maten hardloopkleding voor dames kan kopen die ook echt qua maat klopt?
Ik had bij Decathlon een bestelling gedaan, maar hun maatje 50 valt uit als een maatje XS ofzo :') (met normale kleding zou ik in maatje 50 kunnen zwemmen dus ik had al extra groot besteld) Zit véél te strak en is vooral (qua shirts) veel te kort. Hulp! :P
pi_191143751
quote:
4s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
-4kg. Nog 18kg er af en ik ga weer hardloopschoenen kopen (M'n zoon heeft gisteren m'n schoenen geconfisqueerd. Hij loopt namelijk wel)
^O^
Dit mag ik graag lezen. Zet 'm op Swets.
pi_191143956
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
Hoi, ik breek hier even in.
Weet iemand waar je grote maten hardloopkleding voor dames kan kopen die ook echt qua maat klopt?
Ik had bij Decathlon een bestelling gedaan, maar hun maatje 50 valt uit als een maatje XS ofzo :') (met normale kleding zou ik in maatje 50 kunnen zwemmen dus ik had al extra groot besteld) Zit véél te strak en is vooral (qua shirts) veel te kort. Hulp! :P
En als je de mannenvariant pakt? Verder geen verstand van die maten maar ik vind bij Decathlon de vrouwenshirts vaak ook kort, die van mannen minder.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  woensdag 22 januari 2020 @ 14:07:14 #162
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191144003
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
Hoi, ik breek hier even in.
Weet iemand waar je grote maten hardloopkleding voor dames kan kopen die ook echt qua maat klopt?
Ik had bij Decathlon een bestelling gedaan, maar hun maatje 50 valt uit als een maatje XS ofzo :') (met normale kleding zou ik in maatje 50 kunnen zwemmen dus ik had al extra groot besteld) Zit véél te strak en is vooral (qua shirts) veel te kort. Hulp! :P
heb je geen H&M in de buurt? Die hebben ook best schappelijke hardloopkleding. Of een intersport, Perry, etc.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 22 januari 2020 @ 14:09:23 #163
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191144031
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 13:28 schreef VKV het volgende:
Hoi, ik breek hier even in.
Weet iemand waar je grote maten hardloopkleding voor dames kan kopen die ook echt qua maat klopt?
Ik had bij Decathlon een bestelling gedaan, maar hun maatje 50 valt uit als een maatje XS ofzo :') (met normale kleding zou ik in maatje 50 kunnen zwemmen dus ik had al extra groot besteld) Zit véél te strak en is vooral (qua shirts) veel te kort. Hulp! :P
Bristol/Scapino/C&A/Wehkamp?
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191145162
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2020 07:10 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Als er een stoep naast loopt kan ik mij er nog wel wat van begrijpen, het blijft hoe dan asociaal gedrag.
Nee, ook nog onder de lantaarnpalen doorgelopen. Last van zichzelf denk ik dan maar.
  woensdag 22 januari 2020 @ 22:58:02 #165
342418 VKV
Plausibel
pi_191152160
Bedankt voor alle tips, ik heb nog niet echt wat kunnen vinden op de genoemde websites maar ik blijf gewoon doorzoeken ;)
Vond gelukkig in m'n kledingkast nog wat oude hardloopkleding. 8 jaar geleden liep ik nog 5 kilometer onder de 30 minuten, vandaag heb ik m'n mattie Evy weer opgezocht om weer te beginnen!
Doel voor mij is een goede conditie, wat me ook helpt bij de sport die ik beoefen (waterpolo), tweede doel is weer 5 kilometer aan één stuk kunnen hardlopen.

Les 1 ging beter dan verwacht maar m'n voorhoofd liep wel leeg.
pi_191157053
Het was gisteravond heerlijk lopen in de mist. Overal lampjes op m’n jas en fluo hesje aan voor de zichtbaarheid en gaan. Ik heb alleen nog steeds moeite met bepalen welke kleding wanneer aan te trekken. Gister alleen een ondershirt en dun gevoerd Jack wat wel winddicht is op de armen en borst. Kwam gekookt thuis. :{. Hoofd en nek band had ik ook al vrij snel af gedaan.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 januari 2020 @ 12:00:46 #167
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191157121
Als het bij het naar buiten stappen wat koud aanvoelt vind ik het prima. Liever in het begin te koud dan aan het eind te warm :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 23 januari 2020 @ 12:14:17 #168
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191157280
Het was gisteravond inderdaad heerlijk hardloopweer! Graad of 7, windstil...dus perfect voor een korte broek en 2 dunne bovenlagen met lange mouwen. Al was de training redelijk intensief (7x1000meter), dus de mouwen werden al vrij vlot opgestroopt ^O^

En ondanks het feit dat ik mijn bovenbenen gisterochtend al tot pap had gemalen tijdens Crossfit, ging het lopen echt heel lekker! Nog lang niet op mijn niveau van een maand of 8 geleden, maar dat is wel weer een mooi doel O+
F means you're fucked
pi_191157373
Mijn ervaring is dat ik spijt krijg van lange mouwen bij temperaturen boven de 5 graden, dus (tenzij langzame training) eigenlijk altijd in t-shirt hier. Wel vaak met handschoentjes, want ik haat koude vingers. :+ Verder wil ik bij harde wind nog wel eens een hoofdband dragen, want koude oren haat ik ook. :P Tijdens het inlopen is het dan wel echt even koud, maar dat duurt nooit zo lang.

Hoe ging dat ezelsbruggetje ook alweer, je kleden alsof het tien graden warmer is ofzo?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 12:14 schreef YUR het volgende:
Het was gisteravond inderdaad heerlijk hardloopweer! Graad of 7, windstil...dus perfect voor een korte broek en 2 dunne bovenlagen met lange mouwen. Al was de training redelijk intensief (7x1000meter), dus de mouwen werden al vrij vlot opgestroopt ^O^

En ondanks het feit dat ik mijn bovenbenen gisterochtend al tot pap had gemalen tijdens Crossfit, ging het lopen echt heel lekker! Nog lang niet op mijn niveau van een maand of 8 geleden, maar dat is wel weer een mooi doel O+
Klinkt goed! *O*
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191157377
Ik kleed me meestal op de buitentemperatuur +10°. Dus is het 5°, trek ik kleding aan die ik normaal gesproken aan zou doen als het 15° zou zijn.

Standaard bij de start het gevoel te koud gekleed te zijn, om na 1,5km de eerste laagjes uit te trekken :P
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 23 januari 2020 @ 12:32:31 #171
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191157431
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:

Hoe ging dat ezelsbruggetje ook alweer, je kleden alsof het tien graden warmer is ofzo?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 12:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik kleed me meestal op de buitentemperatuur +10°.
:D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191157741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 12:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]

[..]

:D
8-)

Twijfel, ga ik vanmiddag een rondje of ga ik morgen een rondje op m'n nieuwe schoenen die als het goed is vanavond komen? :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191158021
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

8-)

Twijfel, ga ik vanmiddag een rondje of ga ik morgen een rondje op m'n nieuwe schoenen die als het goed is vanavond komen? :9
Gewoon allebei.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191162022
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 13:04 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

8-)

Twijfel, ga ik vanmiddag een rondje of ga ik morgen een rondje op m'n nieuwe schoenen die als het goed is vanavond komen? :9
Voor nieuwe schoenen worden - mits voorzichtig uitgeprobeerd - uitzonderingen gemaakt in het rustdagenbeleid. (Maar oeps te laat voor het rondje van vanmiddag.) Veel plezier en mooie kilometers met je aanwinst!
pi_191162523
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 11:55 schreef Najieto het volgende:
Het was gisteravond heerlijk lopen in de mist. Overal lampjes op m’n jas en fluo hesje aan voor de zichtbaarheid en gaan. Ik heb alleen nog steeds moeite met bepalen welke kleding wanneer aan te trekken. Gister alleen een ondershirt en dun gevoerd Jack wat wel winddicht is op de armen en borst. Kwam gekookt thuis. :{. Hoofd en nek band had ik ook al vrij snel af gedaan.
Loop de laatste tijd vaker overdag. Deze winter slechts een paar keer lange broek en altijd maar 1 laag. Met het zonnetje erbij zoals vanmiddag lijkt het soms wel weer lente.
pi_191162765
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 18:54 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Voor nieuwe schoenen worden - mits voorzichtig uitgeprobeerd - uitzonderingen gemaakt in het rustdagenbeleid. (Maar oeps te laat voor het rondje van vanmiddag.) Veel plezier en mooie kilometers met je aanwinst!
Vandaag is het er niet meer van gekomen, dus het wordt morgen! :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191164687
Nou ik vind het 's avonds nog wel koud hoor.. mijn voet ontdooide pas na een km of 5! En ik heb gewoon lang lang en een hoofdband om.. maar geen jasjes, daar zweet je alleen maar in. Maar wel lekker om te lopen, als je eenmaal warm bent.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191165003
Ik heb vanavond voor het eerst weer op spikes gelopen, dus het is lente :D
  Forum Admin donderdag 23 januari 2020 @ 21:39:09 #179
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191165105
Ik mijd de avonduren ook nog. Misschien als ik me toch nog op een voorjaarsmarathon ga richten dat ik er niet aan ontkom.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191166360
Donker en mist, niet echt uitnodigend om er uit te gaan. Maar als je eenmaal loopt te dampen als een oud paard... heerlijk!
pi_191166953
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 22:27 schreef diesnelle het volgende:
Donker en mist, niet echt uitnodigend om er uit te gaan. Maar als je eenmaal loopt te dampen als een oud paard... heerlijk!
Heerlijk, dat alleen zijn en de rust die je dan ervaart is echt heerlijk. Verslavend.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_191167187
Ik vind het wel altijd jammer dat als ik het gevoel heb dat de wereld van mij is, alle andere mensen die op dat moment buiten zijn dat gevoel ķķk lijken te hebben.

‘s Avonds in het donker buiten de baan lopen is niet zo mijn ding, maar ‘s ochtends levert het elke keer wel weer genietmomentjes op.
pi_191167390
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:02 schreef hatsaflats het volgende:
Ik vind het wel altijd jammer dat als ik het gevoel heb dat de wereld van mij is, alle andere mensen die op dat moment buiten zijn dat gevoel ķķk lijken te hebben.
Wat egoīstisch :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_191172410
quote:
14s.gif Op woensdag 22 januari 2020 22:58 schreef VKV het volgende:
Bedankt voor alle tips, ik heb nog niet echt wat kunnen vinden op de genoemde websites maar ik blijf gewoon doorzoeken ;)
Vond gelukkig in m'n kledingkast nog wat oude hardloopkleding. 8 jaar geleden liep ik nog 5 kilometer onder de 30 minuten, vandaag heb ik m'n mattie Evy weer opgezocht om weer te beginnen!
Doel voor mij is een goede conditie, wat me ook helpt bij de sport die ik beoefen (waterpolo), tweede doel is weer 5 kilometer aan één stuk kunnen hardlopen.

Les 1 ging beter dan verwacht maar m'n voorhoofd liep wel leeg.
Ik ben zelf ooit begonnen met de mannenkleding. Die is groter. Dan kan voor weinig ook bij de Lidl slagen. :@
pi_191174892
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2020 23:12 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Wat egoīstisch :P
Van die andere mensen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 januari 2020 @ 15:10:20 #186
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191175399
Voor het eerst m'n nieuwe hartslagband gebruikt, het lijkt veelbelovend. Geen gekke dingen of iets dergelijks, dan zou het dus toch gewoon aan de oude band liggen (op zich niet heel gek, dat ding is meer dan 2,5 jaar oud en veel gebruikt).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191175488
Goed bezig!

Als je zones kloppen zou ik wel even een heel stuk rustiger gaan lopen though :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 januari 2020 @ 15:28:08 #188
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191175682
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:15 schreef La_Tramposa het volgende:
Goed bezig!

Als je zones kloppen zou ik wel even een heel stuk rustiger gaan lopen though :P
Dat lukt me nog altijd niet zo goed :D

Iets rustiger lukt me nog wel, maar ik wilde er nu ook even wat ongerelateerde stress uit lopen. Nou is dit wel een hartslag (gemiddeld zo 155-160) wat ik vrij lang vol kan houden, woensdag waren mijn benen na 12,5 kilometer de limiterende factor (gewoon moe/leeg).

Overigens 'oefen' ik wel een beetje met wat rustiger lopen. Tijdens de langere lopen probeer ik mijzelf in de eerste helft bewust wat af te remmen en zo rustig mogelijk te blijven, daarna ga ik langzaam wat versnellen en probeer ik weer terug op gemiddeld 6:00/km te komen. Tot nu toe werkt dat voor me, want het geeft me in het tweede, toch wat meer lastige deel een tastbaar doel en dat helpt me tijdens het lopen behoorlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191175795
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:28 schreef heywoodu het volgende:
Dat lukt me nog altijd niet zo goed
Dat is geen kwestie van niet lukken. Dat moet je gewoon doen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191176329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 12:25 schreef IJsdraakje het volgende:

Hoe ging dat ezelsbruggetje ook alweer, je kleden alsof het tien graden warmer is ofzo?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2020 12:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik kleed me meestal op de buitentemperatuur +10°. Dus is het 5°, trek ik kleding aan die ik normaal gesproken aan zou doen als het 15° zou zijn.

Vandaag gedaan en het ging al een heel stuk beter. Lekker fris met de start en daarna comfortabel warm.
pi_191177503
Dacht vandaag dat een korte broek wel kon, daar dachten mn benen achteraf wel anders over. icm een duurloop was dat geen goed plan.
pi_191177537
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 15:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat lukt me nog altijd niet zo goed :D

Iets rustiger lukt me nog wel, maar ik wilde er nu ook even wat ongerelateerde stress uit lopen. Nou is dit wel een hartslag (gemiddeld zo 155-160) wat ik vrij lang vol kan houden, woensdag waren mijn benen na 12,5 kilometer de limiterende factor (gewoon moe/leeg).

Overigens 'oefen' ik wel een beetje met wat rustiger lopen. Tijdens de langere lopen probeer ik mijzelf in de eerste helft bewust wat af te remmen en zo rustig mogelijk te blijven, daarna ga ik langzaam wat versnellen en probeer ik weer terug op gemiddeld 6:00/km te komen. Tot nu toe werkt dat voor me, want het geeft me in het tweede, toch wat meer lastige deel een tastbaar doel en dat helpt me tijdens het lopen behoorlijk.
Zou het ook lukken zonder die versnelling? Zelf laat ik vaak mm horloge piepen bij te hoge tempo's en/of hartslag tijdens een duurloop.

[ Bericht 0% gewijzigd door RunnerAdd op 24-01-2020 17:47:02 ]
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 januari 2020 @ 17:39:27 #193
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191177603
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 17:32 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Zou het ook lukken die versnelling? Zelf laat ik vaak mm horloge piepen bij te hoge tempo's en/of hartslag tijdens een duurloop.
Een enorme versnelling niet, maar dat is ook niet nodig natuurlijk. Tot nu toe lukt het me op de langere lopen over het algemeen wel om de in het eerste deel bewust 'verloren' tijd in het tweede deel goed te maken door gewoon langzaam wat harder te gaan lopen zonder mijzelf daarbij over de kop te lopen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 24 januari 2020 @ 17:42:05 #194
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191177632
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 16:05 schreef Najieto het volgende:

[..]


[..]

Vandaag gedaan en het ging al een heel stuk beter. Lekker fris met de start en daarna comfortabel warm.
Fijn!

Hier de nieuwe schoenen uitgelaten, op standje relaxed een krap uurtje gehobbeld. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191177672
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 17:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Een enorme versnelling niet, maar dat is ook niet nodig natuurlijk. Tot nu toe lukt het me op de langere lopen over het algemeen wel om de in het eerste deel bewust 'verloren' tijd in het tweede deel goed te maken door gewoon langzaam wat harder te gaan lopen zonder mijzelf daarbij over de kop te lopen.
Oké dan begreep ik je post verkeerd. Dan is het dus eigenlijk het devies om niet meer te proberen die tijd in te gaan lopen. Het is namelijk geen verloren tijd ;)
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 januari 2020 @ 17:48:12 #196
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191177691
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 17:46 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Oké dan begreep ik je post verkeerd. Dan is het dus eigenlijk het devies om niet meer te proberen die tijd in te gaan lopen. Het is namelijk geen verloren tijd ;)
En dat is het mentale stukje wat ik nog onder de knie moet krijgen. Ik ga me dan namelijk enorm vervelen als ik in dat rustige tempo door blijf lopen :@ (iets als muziek heb ik al geprobeerd, nog niks gevonden wat voor mij werkt)

Als ik samen met m'n vriendin loop gaat dat al beter.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191177976
Waarom zou je niet in zone 4 mogen lopen?
Ik loop 1/2 van de tijd in zone 4 (zelden zone 5 overigens)

[ Bericht 8% gewijzigd door Neo-Mullen op 24-01-2020 18:16:11 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_191178477
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom zou je niet in zone 4 mogen lopen?
Ik loop 1/2 van de tijd in zone 4 (zelden zone 5 overigens)
Je loopt waarschijnlijk niet in zone 4, de meesten van ons weten helemaal niet wat onze zones zijn.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 januari 2020 @ 18:54:25 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191178608
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:45 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je loopt waarschijnlijk niet in zone 4, de meesten van ons weten helemaal niet wat onze zones zijn.
Ik heb inderdaad gewoon de defaults laten staan toen ik die Polar ergens in mei 2017 kocht, niks meer aan gedaan ook :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin vrijdag 24 januari 2020 @ 18:55:34 #200
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191178625
Hoe bepaal je goed je zones? En dan bedoel ik niet 220-leeftijd.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191178695
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad gewoon de defaults laten staan toen ik die Polar ergens in mei 2017 kocht, niks meer aan gedaan ook :+
Klopt de max. wel, met wat je ooit gemeten hebt iig?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 januari 2020 @ 19:02:54 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191178748
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:59 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Klopt de max. wel, met wat je ooit gemeten hebt iig?
'Ooit', ja :P Lang geleden dat ik de 190 gezien heb, laat staan 193.

Ik zie nu ook pas dat de zones bij hardlopen en op de hometrainer anders zijn in mijn account. Die voor de hometrainer heb ik namelijk ooit aan het begin wat aangepast om af te ronden op 5 ( :') ) en die voor hardlopen worden schijnbaar automatisch aangepast via 220-leeftijd. Om maar aan te geven hoe boeiend ik de zones an sich vind :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191181259
quote:
5s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Waarom zou je niet in zone 4 mogen lopen?
Ik loop 1/2 van de tijd in zone 4 (zelden zone 5 overigens)
Dat is boven je verzuringsdrempel, daar breek je meer mee af dan dat je opbouwt als je daar te vaak in loopt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191181697
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 21:37 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat is boven je verzuringsdrempel, daar breek je meer mee af dan dat je opbouwt als je daar te vaak in loopt.
Zone 5 is boven je drempel. Zone 4 is het gebied vlak onder tot je omslagpunt. Dat zou je makkelijk een uur vol moeten kunnen houden zonder snel te verzuren. Voor opbouw wordt het inderdaad aangeraden om intervallen in deze zone te doen en niet elke keer een uur lang. Het herstel is daar te lang voor om een goede opbouw te hebben.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 24 januari 2020 @ 22:05:05 #205
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191181763
Overigens zit ik een groot deel van de ongeveer 4-5 uur die ik per week sport wel in de lagere 'zone' (voor zover die zone klopt natuurlijk): op de hometrainer zit mijn gemiddelde hartslag aan het einde van de training grofweg om en nabij de 145-150 :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191181937
Mijn fietsritten zijn nu veelal in D1/Z2. Mtb wedstrijden altijd Z5 met gemiddeld 180 HS wel maar 45 min. Omslagpunt is 170. Hardlooptrainingen zijn nu nog opbouwblokken van 4min lopen 4 min wandelen waar ik Z4 in de loopblokken bereik, meestal rond de 160 HS en Z2 in de wandel.
pi_191185517
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 22:01 schreef Najieto het volgende:

[..]

Zone 5 is boven je drempel. Zone 4 is het gebied vlak onder tot je omslagpunt. Dat zou je makkelijk een uur vol moeten kunnen houden zonder snel te verzuren. Voor opbouw wordt het inderdaad aangeraden om intervallen in deze zone te doen en niet elke keer een uur lang. Het herstel is daar te lang voor om een goede opbouw te hebben.
Oja je hebt gelijk ja.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  zaterdag 25 januari 2020 @ 11:35:09 #208
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_191186915
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2020 18:55 schreef Pharkus het volgende:
Hoe bepaal je goed je zones? En dan bedoel ik niet 220-leeftijd.
Sport medisch advies laten doen. Zou in je aanvullende ziektekostenverzekering kunnen zitten

Leuk idee trouwens een Fok! Meijendelrun!

[ Bericht 3% gewijzigd door RobertoCarlos op 25-01-2020 20:32:13 ]
!!! Go 49-ers !!!
pi_191188150
Ik heb vanochtend met mijn club door Meijendel gelopen. Soms doen we dat, ergens anders lopen. Stukje strand. Weinig wind, dus het geraas van de golven is dan goed te horen. Stukje Ganzenhoek (een van de mooiste delen van Meijendel). Veel schelpenkronkelpaadjesklimmetjes. Was prachtig, zoals altijd. Ik kwam zelfs d'n YUR even tegen, die daar ook liep.

Zo langzaam aan kom ik weer wekelijks aan 30+ km. Maar mijn been was vandaag helaas weer minder goed.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:22:09 #210
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191188827
Ik ging vanmorgen van huis richting de club in de veronderstelling dat we een duurloopje van 100 minuten gingen doen. Het werden er wat meer, want de trainert had ineens het idee om ff heen en weer naar de boerderij in Meijendel te gaan :D

Uiteindelijk iets meer dan 24k met een tof intermezzo bij de boederij, want Zwabberhark *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door YUR op 25-01-2020 14:31:07 ]
F means you're fucked
  zaterdag 25 januari 2020 @ 14:47:02 #211
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191189098
Kan ik iemand hier blij maken met een gratis startnummer voor de Midwinter marathon - Asselronde (25km)? Mits je hem zelf komt ophalen. Ingeschreven toen ik nog elk weekend 20+ liep... maar ik kan nu niet eens 2km lopen...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191192518
Hebben er hier mensen ervaring met de halve van Hoogvliet?
  zaterdag 25 januari 2020 @ 20:31:53 #213
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_191193460
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 19:40 schreef RunnerAdd het volgende:
Hebben er hier mensen ervaring met de halve van Hoogvliet?
Vorig jaar gelopen. Wat wil je weten?
!!! Go 49-ers !!!
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 25 januari 2020 @ 20:33:38 #214
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191193496
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 20:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Vorig jaar gelopen. Wat wil je weten?
Hoe ver is het ongeveer?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191193879
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 20:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hoe ver is het ongeveer?
En waar?
  zaterdag 25 januari 2020 @ 21:05:02 #216
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_191194193
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 20:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Hoe ver is het ongeveer?
Als je dichtbij woont, niet zo ver.
!!! Go 49-ers !!!
pi_191194298
:D

Is het een beetje goed geregeld daar? Zag dat het vorig jaar een nieuw (gecertificeerd) parcours was.
Op het filmpje zag ik niet heel veel deelnemers.. het zou mijn eerste HM zijn, zou het liefst wel langere tijd in een groepje lopen.
pi_191194589
Ik heb 'm zelf niet gelopen, maar krankzinnig genoeg mijn laatste 2 exen wel. Ik ken de omgeving daar een beetje en het is leuk lopen vind ik.
  zaterdag 25 januari 2020 @ 22:32:27 #219
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_191195759
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 21:09 schreef RunnerAdd het volgende:
:D

Is het een beetje goed geregeld daar? Zag dat het vorig jaar een nieuw (gecertificeerd) parcours was.
Op het filmpje zag ik niet heel veel deelnemers.. het zou mijn eerste HM zijn, zou het liefst wel langere tijd in een groepje lopen.
Dat laatste zou moeten lukken, want er waren vorig jaar pacers.
Het was redelijk goed geregeld, al herinner me wel nog dat lopers vielen over de matten die ze over een veerooster hadden gelegd. En dat een toeschouwer vervolgens tussen de lopers door aan die matten begon te sjorren.... :P
De route was niet echt bijzonder vond ik, weinig natuur en zo, maar ja...dat kun je ook niet verwachten in dit gebied.
!!! Go 49-ers !!!
pi_191203667
Ik ben gisteren onder de beruchte Balijbrug doorgelopen.. mijn vriendje woont daar in de omgeving.
Die stelde nog voor (hij was op de fiets) om een andere route terug te nemen, de snelweg overstekend. Ik: NEEEE dezelfde weg terug is prima!!

Maar wellicht als ik een heel rustige loop of heuveltraining moet doen dat ik me er toch eens aan moet wagen ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191203879
Ik heb vandaag de rest van de Verlengde Heuvelrug trail gelopen. Start Soesterberg en finish bij Hilversum Sportpark. Echt een mooie route. Het eerste deel (tot en met Lage Vuursche) was een soort van bekend terrein. Daarna werd het echt onbekend. Leuk!
Ga de tijd maar niet gebruiken om in te zenden want ergens een week overdoen is waarschijnlijk niet de bedoeling (vorige week Driebergen - Soesterberg) gedaan. :D
pi_191204675
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 januari 2020 22:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat laatste zou moeten lukken, want er waren vorig jaar pacers.
Het was redelijk goed geregeld, al herinner me wel nog dat lopers vielen over de matten die ze over een veerooster hadden gelegd. En dat een toeschouwer vervolgens tussen de lopers door aan die matten begon te sjorren.... :P
De route was niet echt bijzonder vond ik, weinig natuur en zo, maar ja...dat kun je ook niet verwachten in dit gebied.
Ja zag dat inderdaad staan van die pacers. Ziet er tot nu toe positief uit.
Het enige nadeel is dat er grotere kans is op mooi weer, was eerst Maasland van plan, maar die komt toch niet zo goed uit.

[ Bericht 0% gewijzigd door RunnerAdd op 26-01-2020 16:50:41 ]
pi_191204912
Ha dit topic leeft ook nog. Alles goed hier?

Ik lig inmiddels al bijna een jaar in de lappenmand :( maar het einde begint in zicht te komen. Wordt tijd ook, al die weekenden met heerlijk loopweer doen me nog steeds elke keer weer pijn om te zien..
pi_191204975
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 15:46 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ben gisteren onder de beruchte Balijbrug doorgelopen.. mijn vriendje woont daar in de omgeving.
Die stelde nog voor (hij was op de fiets) om een andere route terug te nemen, de snelweg overstekend. Ik: NEEEE dezelfde weg terug is prima!!

Maar wellicht als ik een heel rustige loop of heuveltraining moet doen dat ik me er toch eens aan moet wagen ;)
Wat een black out van jouw vriendje, iets anders kan het niet geweest zijn.

quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 17:00 schreef Stefanovic83 het volgende:
Ik lig inmiddels al bijna een jaar in de lappenmand :( maar het einde begint in zicht te komen.
Dat laatste klinkt niet best?
pi_191205096
Ja.. Knieschijf schoot weer eens uit de kom tijdens stoeien met mijn zoon. Tijdje aangekeken, rust blabla. Soms betere momentjes, soms minder, maar geen echt herstel.

Uiteindelijk toch orthopeed en MRI, flinke kraakbeen schade. Eind juli geopereerd, eea verwijderd en door kleine breukjes te veroorzaken is herstel gestimuleerd (micro fracturing).

In nov nog een ontsteking / irritatie erbij gekregen, spuit erin. Controle MRI was goed en irritatie is nu weg.

Heb nu voor het eerst na een fysio sessie spierpijn én geen stijve knie. Dus de knie is niet meer de beperkende factor. :D

Dus ja. Vorig jaar liep ik glorieus de Asselronde, en daarna heb ik totaal nog 10 km gelopen :(
pi_191205558
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 17:05 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]

Dat laatste klinkt niet best?
_O-!

Wel heel zuur Stefanovic83. Spoedig herstel gewenst!
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_191207167
Vandaag nu al 5km volledig gelopen. Mijn zus vroeg me last minute mee naar de winterrun voor KiKa in utrecht. Ik dacht waarom niet. 5km onder de 31 minuten. Ben trots en tevreden *O*
pi_191208437
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 15:57 schreef Oceanonix het volgende:
Ik heb vandaag de rest van de Verlengde Heuvelrug trail gelopen. Start Soesterberg en finish bij Hilversum Sportpark. Echt een mooie route. Het eerste deel (tot en met Lage Vuursche) was een soort van bekend terrein. Daarna werd het echt onbekend. Leuk!
Ga de tijd maar niet gebruiken om in te zenden want ergens een week overdoen is waarschijnlijk niet de bedoeling (vorige week Driebergen - Soesterberg) gedaan. :D
Eindpunt hadden ze naar mijn mening beter hollandsche rading kunnen nemen, dat laatste stuk in hilversum is echt een stuk minder.
pi_191209331
Valt zo'n route nou een beetje te navigeren zonder geavanceerd horloge? Gpx inladen op Google maps? En roept ie dan ook wanneer je links/rechts moet?
pi_191209356
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 20:31 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Eindpunt hadden ze naar mijn mening beter hollandsche rading kunnen nemen, dat laatste stuk in hilversum is echt een stuk minder.
Ja daar heb je een punt. Bij Hollandsche Rading loop je het bos uit en heb je direct het station. Het aantal treinen maakt volgens mij ook niet uit.
pi_191209389
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:10 schreef Stefanovic83 het volgende:
Valt zo'n route nou een beetje te navigeren zonder geavanceerd horloge? Gpx inladen op Google maps? En roept ie dan ook wanneer je links/rechts moet?
Ik gebruik dwmaps op mijn vivoactive 3. Vandaag zat ik maar 1 keer fout en dat mijn fout omdat ik het fietspad pakte en niet het wandelpad. Dan had de aanwijzing geklopt. :D
Met telefoon lopen is ruk, dat heb ik ook een keer geprobeerd.
pi_191210668
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2020 21:13 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

Ik gebruik dwmaps op mijn vivoactive 3. Vandaag zat ik maar 1 keer fout en dat mijn fout omdat ik het fietspad pakte en niet het wandelpad. Dan had de aanwijzing geklopt. :D
Met telefoon lopen is ruk, dat heb ik ook een keer geprobeerd.
Fout lopen hoort erbij. Zaterdag zelf voor de zoveelste keer de UHT gelopen en toch een paar keer net dat verkeerde paadje gepakt.
pi_191213690
Stefanovic, wat een narigheid. Sterkte!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191219117
Vandaag niet echt lekker gelopen. Wat last van kuiten/enkels/schenen. Niet echt pijnlijk ofzo, maar gewoon niet soepel. Dus toch nog maar even op de 3km blijven hangen voordat ik ga uitbouwen tot 5 km.
pi_191223644
We hadden vanavond Coopertest op de club. Dat was voor mij al 20 jaar geleden ofzo, want ik was steeds niet in staat mee te doen.

Ik liep 12 minuten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 27 januari 2020 @ 21:06:42 #236
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191223816
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:59 schreef mosselmossel het volgende:
We hadden vanavond Coopertest op de club. Dat was voor mij al 20 jaar geleden ofzo, want ik was steeds niet in staat mee te doen.

Ik liep 12 minuten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*O*

Lekker kapot gaan is dat he?
F means you're fucked
  Moderator maandag 27 januari 2020 @ 21:22:42 #237
155227 crew  Guppy
dus
pi_191224227
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2020 08:52 schreef YUR het volgende:

[..]

Zit daar wel een beetje voortgang in?
En had GotC al verteld dat die trail in februari vlak bij jou is?
Ik zei toevallig van het weekend voor het eerst tegen Mr. Guppy dat ik voor het eerst iets van vooruitgang merk :o het is nog niet wég, maar het lijkt wel minder te worden. Dus ik ben heel voorzichtig iets positief...

En, trail vlak bij mij?? :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_191224435
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:06 schreef YUR het volgende:

[..]

*O*

Lekker kapot gaan is dat he?
Lekker kapot. Naar de klote. Hopelijk over een half jaartje weer ofzo. En kijken of het dan veel beter is als ik niet een maand griepjes en verkoudheden heb gehad. Ben nu net weer een week een beetje fit.

quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:22 schreef Guppy het volgende:

[..]

Ik zei toevallig van het weekend voor het eerst tegen Mr. Guppy dat ik voor het eerst iets van vooruitgang merk
*G*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  maandag 27 januari 2020 @ 22:03:36 #239
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191225074
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2020 21:22 schreef Guppy het volgende:

[..]

Ik zei toevallig van het weekend voor het eerst tegen Mr. Guppy dat ik voor het eerst iets van vooruitgang merk :o het is nog niet wég, maar het lijkt wel minder te worden. Dus ik ben heel voorzichtig iets positief...

En, trail vlak bij mij?? :)
Dat is dan toch best mooi nieuws!

https://avgelre.nl/index.php/evenementen/bekojutbergtrail
F means you're fucked
pi_191225357
quote:
99s.gif Op maandag 27 januari 2020 20:59 schreef mosselmossel het volgende:
We hadden vanavond Coopertest op de club. Dat was voor mij al 20 jaar geleden ofzo, want ik was steeds niet in staat mee te doen.

Ik liep 12 minuten!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laatst ook tijdens een bootcamp. Jeugdtraumaatje, kan me niet herinneren dat ik die 12 minuten ooit eerder volgehouden heb ;) Veertig jaar later toch even goedgemaakt :)

Vanavond lekker stukgegaan op de loopband: in 8 minuten zo groot mogelijke afstand zien af te leggen. Daarna andere oefeningen (cardio, kracht, boksen), daarna nog eens 8 minuten om nog verder zien te komen. Nou... net 20 meter verder (dan 1800 meter). Pfff het luie zweet er weer uit.
pi_191231262
Nu twijfel ik wel aan het nut van een coopertest? Wat zegt het nu eigenlijk over je conditie? Nu kan het makkelijk zijn dat mossel een hogere afstand op een coopertest neerzet dan een rechtsedirecte. Om nu dan te beweren dat mossel een betere conditie heeft dan rechtsedirecte gaat mij wat ver.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 januari 2020 @ 12:08:43 #242
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191231280
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 12:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nu twijfel ik wel aan het nut van een coopertest? Wat zegt het nu eigenlijk over je conditie? Nu kan het makkelijk zijn dat mossel een hogere afstand op een coopertest neerzet dan een rechtsedirecte. Om nu dan te beweren dat mossel een betere conditie heeft dan rechtsedirecte gaat mij wat ver.
Het zegt denk ik vrij veel voor mensen die op hoog niveau wedstrijden lopen over drie tot vijf kilometer :T
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191231785
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 12:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nu twijfel ik wel aan het nut van een coopertest? Wat zegt het nu eigenlijk over je conditie? Nu kan het makkelijk zijn dat mossel een hogere afstand op een coopertest neerzet dan een rechtsedirecte. Om nu dan te beweren dat mossel een betere conditie heeft dan rechtsedirecte gaat mij wat ver.
Ligt er aan wat je onder conditie verstaat. Het zegt wel iets over de (loop)belasting die je 12 minuten vol kunt houden, maar daar is meer voor nodig dan (cardiovasculaire) conditie.
pi_191231894
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 12:56 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Ligt er aan wat je onder conditie verstaat. Het zegt wel iets over de (loop)belasting die je 12 minuten vol kunt houden, maar daar is meer voor nodig dan (cardiovasculaire) conditie.
Iemand met talent kan relatief op zijn gemakje 3 km lopen in 12 kilometer, maar een minuutje of 30 lopen red hij niet.
pi_191232530
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Iemand met talent kan relatief op zijn gemakje 3 km lopen in 12 kilometer, maar een minuutje of 30 lopen red hij niet.
Als hij de eerste 12 minuten niet haalt wordt de rest ook niks ;) ...

[ Bericht 10% gewijzigd door diesnelle op 28-01-2020 14:07:40 ]
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 28 januari 2020 @ 14:07:22 #246
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191232609
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Iemand met talent kan relatief op zijn gemakje 3 km lopen in 12 kilometer, maar een minuutje of 30 lopen red hij niet.
3km lopen in 12 kilometer lukt mij meestal wel op het gemakje.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 28 januari 2020 @ 14:20:44 #247
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191232767
Als ik Coopertests loop, gebruik ik ze vooral om mezelf met mezelf te vergelijken. Zo weet ik nu al dat ik bij een Coopertest op dit moment lang niet de afstand haal die ik in juni haalde. Geen idee hoe ik dat toen heb gedaan :D

Het leverde me in ieder geval wel Zwabber-approved "Ik ben echt dood"-foto's op
F means you're fucked
pi_191233014
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 13:06 schreef TheWhiteCowboy het volgende:

[..]

Iemand met talent kan relatief op zijn gemakje 3 km lopen in 12 kilometer, maar een minuutje of 30 lopen red hij niet.
Mwah, ik zou durven stellen dat iedereen die 12 minuten in 15km/u kan lopen ook wel 30 minuten kan lopen in een wat rustiger tempo.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191236388
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 12:07 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Nu twijfel ik wel aan het nut van een coopertest? Wat zegt het nu eigenlijk over je conditie? Nu kan het makkelijk zijn dat mossel een hogere afstand op een coopertest neerzet dan een rechtsedirecte. Om nu dan te beweren dat mossel een betere conditie heeft dan rechtsedirecte gaat mij wat ver.


Ik denk dat het wel iets zegt over je conditie, maar inderdaad extreme afstandlopers die makkelijk 100 km volhouden achter elkaar hebben misschien niet de basissnelheid om 12 minuten sneller dan 15 km/uur te lopen.
pi_191236791
Als ik fit ben en niet ook nog eens een paar keer ziek ben geweest in de afgelopen maand, dan red ik die 75 meter extra die nodig zijn voor een 'uitstekend' ook wel. Al gebruikten wij een schema dat alleen maar tot 'zeer goed' ging (van de website van HAAG) en daar zat ik al wel aan :)
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191236877
Jee, ik hoef als ouwe dame amper van de plaats te komen voor een 'uitstekend'. :) (Maar lijkt ook een foutje, nog oudere dames moeten weer meer).
pi_191240163
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 18:47 schreef diesnelle het volgende:
Jee, ik hoef als ouwe dame amper van de plaats te komen voor een 'uitstekend'. :) (Maar lijkt ook een foutje, nog oudere dames moeten weer meer).
Misschien is het de overgangperiode waarin je even gespaard wordt :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191240871
Coopertest, saai!
Ik was altijd de koning van de shuttle run test. (steeds sneller heen en weer tussen 2 punten).

Zou nu na 2x heen en weer mijn knieschijven kwijt zijn haha
pi_191245655
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 14:07 schreef heywoodu het volgende:

[..]

3km lopen in 12 kilometer lukt mij meestal wel op het gemakje.
:D
pi_191245676
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2020 22:28 schreef Stefanovic83 het volgende:
Coopertest, saai!
Ik was altijd de koning van de shuttle run test. (steeds sneller heen en weer tussen 2 punten).

Zou nu na 2x heen en weer mijn knieschijven kwijt zijn haha
Die deden wij ook op school, was toen totaal niet sportief bezig en scoorde nog best redelijk. Was ik toen maar begonnen met hardlopen. :'(
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:40:58 #256
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_191245919
Shuttle run-flashbacks. ;(

Ergens ben ik wel benieuwd naar m'n huidige score. Ergens heel ver weg.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_191246482
Ik hield het gewoon minstens zo lang vol als mijn aartsrivalen.. dat betekende dan ook meestal best een hoog cijfer :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191246929
Tja, de coopertest. Er zijn te veel verschillende tabellen in omloop. Ik kwam eind 2018 tot 2700 m, niet op de baan, maar op een licht glooiend parkoers. Dus dat had toen nog wel iets verder gekund. Ik was niet dood gegaan, want dat kan ik niet.

De piepjesrun op school was voor mij een ding dat ik probeerde te vermijden. Ontkwam ik er toch niet aan, dan hield ik het vol totdat ik niet meer de eerste was die afhaakte.
pi_191247087
Ik was altijd de eerste en enige die afhaakte; ademnood, steken in de zij, stiekem achter een boom wachten tot de rest weer voorbij kwam.... nog tientallen jaren een bloedhekel aan sport.
Heeft een jaar of 40 geduurd voor het hardloopkwartje ging vallen.
pi_191247187
Ik heb best wel vaak een 3000 meter gerend, maar altijd onder de 12 minuten. Cooper lijkt me mentaal wel zwaarder.. maar ik gok dat het rond de 3100m zou zijn.

Verdere update; nog steeds op de wachtlijst voor Rotterdam maar de training begint wel op marathontraining te lijken. Altijd weer een puzzel om de kilometers wat op te schroeven zonder jezelf te slopen.. maar wel een leuke puzzel.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 januari 2020 @ 12:59:33 #261
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191248015
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 11:54 schreef Zwabberhark het volgende:
Tja, de coopertest. Er zijn te veel verschillende tabellen in omloop. Ik kwam eind 2018 tot 2700 m, niet op de baan, maar op een licht glooiend parkoers. Dus dat had toen nog wel iets verder gekund. Ik was niet dood gegaan, want dat kan ik niet.

De piepjesrun op school was voor mij een ding dat ik probeerde te vermijden. Ontkwam ik er toch niet aan, dan hield ik het vol totdat ik niet meer de eerste was die afhaakte.
Ik denk dat een ieder die 2700 meter loopt in de coopertest echt wel gewoon een prima conditie heeft, ongeacht de tabel die je gebruikt :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 29 januari 2020 @ 13:07:43 #262
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191248132
Eerder in de maand voor het eerst sinds ongeveer 20 september weer eens tien kilometer gelopen, uiteraard daarna ook voor het eerst meer dan tien en vandaag voor het eerst sinds die dag de 15km gehaald *O*

Echt, echt, echt geprobeerd om zo lang mogelijk relatief rustig te lopen en schijt te hebben aan de tijd of iets dergelijks. Het is me in elk geval gelukt de verleiding om de 'verloren tijd' in te halen te weerstaan, dat is vooruitgang :+

Het was even pittig om door te gaan tot 15km, met name de laatste 2km waren zwaar. Onderweg om de 100m zo'n beetje mijzelf toegesproken, de raarste dingen bedacht ("ik mag pas op m'n horloge kijken als die tegemoetkomende fietser voorbij is!"), mijzelf verteld dat ik natuurlijk niet op mag geven als het een beetje zwaar wordt terwijl m'n vriendin de komende dagen weer helemaal stuk gaat bij langlaufwedstrijden, iets sneller langs het bejaardenhuis gelopen want de gehaktballenlucht van de lunch deed me op dat moment niet echt goed en uiteindelijk stond de teller op 15km :)

31:02, 30:54, 29:38 als 5km-tijden, dus zeker niet ingestort en niet overdreven te hard gaan lopen. Ik ben tevreden. Ik weet dat de hartslag in absolute zin misschien wat hoog is, maar ik ben er tevreden mee dat het eigenlijk een hele mooie, constante lijn is (buiten het feit dat de hartslagmeter het dus gewoon goed doet nu, lang leve de nieuwe band!).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tl;dr: na ruim vier maanden weer 15km gelopen, dik tevreden
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191252903
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 13:07 schreef heywoodu het volgende:
Eerder in de maand voor het eerst sinds ongeveer 20 september weer eens tien kilometer gelopen, uiteraard daarna ook voor het eerst meer dan tien en vandaag voor het eerst sinds die dag de 15km gehaald *O*

Echt, echt, echt geprobeerd om zo lang mogelijk relatief rustig te lopen en schijt te hebben aan de tijd of iets dergelijks. Het is me in elk geval gelukt de verleiding om de 'verloren tijd' in te halen te weerstaan, dat is vooruitgang :+

Het was even pittig om door te gaan tot 15km, met name de laatste 2km waren zwaar. Onderweg om de 100m zo'n beetje mijzelf toegesproken, de raarste dingen bedacht ("ik mag pas op m'n horloge kijken als die tegemoetkomende fietser voorbij is!"), mijzelf verteld dat ik natuurlijk niet op mag geven als het een beetje zwaar wordt terwijl m'n vriendin de komende dagen weer helemaal stuk gaat bij langlaufwedstrijden, iets sneller langs het bejaardenhuis gelopen want de gehaktballenlucht van de lunch deed me op dat moment niet echt goed en uiteindelijk stond de teller op 15km :)

31:02, 30:54, 29:38 als 5km-tijden, dus zeker niet ingestort en niet overdreven te hard gaan lopen. Ik ben tevreden. Ik weet dat de hartslag in absolute zin misschien wat hoog is, maar ik ben er tevreden mee dat het eigenlijk een hele mooie, constante lijn is (buiten het feit dat de hartslagmeter het dus gewoon goed doet nu, lang leve de nieuwe band!).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tl;dr: na ruim vier maanden weer 15km gelopen, dik tevreden
Nice! Mooie presentatie, zowel fysiek als mentaal.
pi_191256259
Zo, die coopertest.. ik zal dat echt niet halen...
Maar afijn, ik kwam dus even vertellen dat ik maarliefst 1,25 km aan een stuk heb hardgelopen... *O* En weinig reactie van mijn knie :) Dus superblij, en nu gaan we weer rustig verder opbouwen.

Alleen, mijn hartslag is gewoon wel echt heel hoog. Gemiddeld 170 en het hoogste was 190.. En dan is het echt een langzame snelheid .. Maargoed de conditie moet dan ook wel weer worden opgebouwd dus dat zal er wel mee te maken hebben... :) Komt wel weer goed.
pi_191262361
Vandaag een redelijk rustig tempo een rondje gelopen, eens gekeken hoever ik met dat tempo in 12 minuten kom. In mijn leeftijdsklasse kom ik dan nog op voldoende uit. Om naar uitstekend te gaan moet ik toch wel serieus aan de bak.
  donderdag 30 januari 2020 @ 12:30:00 #266
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191262475
Over een paar maanden mag ik wat rustiger aan doen bij de Coopertest zie ik *O*

Gisteren een fijne baantraining gelopen. 2 series van 7x400 meter. Op voorhand zag ik er een beetje tegenop, maar het liep eigenlijk best lekker :Y
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 januari 2020 @ 12:33:28 #267
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191262545
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 22:33 schreef xMissi het volgende:
Zo, die coopertest.. ik zal dat echt niet halen...
Maar afijn, ik kwam dus even vertellen dat ik maarliefst 1,25 km aan een stuk heb hardgelopen... *O* En weinig reactie van mijn knie :) Dus superblij, en nu gaan we weer rustig verder opbouwen.

Alleen, mijn hartslag is gewoon wel echt heel hoog. Gemiddeld 170 en het hoogste was 190.. En dan is het echt een langzame snelheid .. Maargoed de conditie moet dan ook wel weer worden opgebouwd dus dat zal er wel mee te maken hebben... :) Komt wel weer goed.
Elke afstand (langer dan 1,25 kilometer) begint met de eerste 1,25 kilometer *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191262839
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 12:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Elke afstand (langer dan 1,25 kilometer) begint met de eerste 1,25 kilometer *O*
De eerste kilometers blijf ik altijd lastig vinden.
pi_191264418
Het stuk daarvoor vind ik nog het lastigst.

Ik neem mijn hartslag(meter) niet meer serieus.
Vorige week bij de intervaltraining was mijn hartslag het grootste deel rond de 190 terwijl het me redelijk goed af ging. En gisteren ging ik kapot bij de training, met misselijkheid en zo, en toen gaf dat ding steeds 130 aan.
pi_191264640
Pols of band?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191264851
Hier ook veel problemen met de hartslagmeting. Ja, ik weet dat aan-de-pols niet zo betrouwbaar is, maar om nou tijdens een langzame duurloop steeds boven de max uit te komen... ? Blijkbaar verwarring met de cadans. Ik ben niet zo met hartslag bezig, anders kocht ik wel een band, maar nu krijg ik voortdurend melding het rustiger aan te doen, omdat-ie denkt dat ik 24 km gesprint heb :R
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:17:50 #272
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191265592
Ik heb ook problemen met mijn hartslagmeting via pols. Er klopt gewoon veel te vaak het een en ander niet aan de meting. Maar goed, ook ik train niet op hartslag en vind het geen reden om me er heel erg druk om te maken
F means you're fucked
  Forum Admin donderdag 30 januari 2020 @ 16:23:07 #273
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191265683
Tijdens mijn 15k lunchrun keek ik net voor de 12min toevallig op mijn horloge. Voor ouwe taaie man ben ik nog wel uitstekend.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:23:59 #274
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191265696
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:23 schreef Pharkus het volgende:
Tijdens mijn 15k lunchrun keek ik net voor de 12min toevallig op mijn horloge. Voor ouwe taaie man ben ik nog wel uitstekend.
Had je haast? :D
F means you're fucked
  Forum Admin donderdag 30 januari 2020 @ 16:28:28 #275
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191265747
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:23 schreef YUR het volgende:

[..]

Had je haast? :D
Had al wat dagen 'rust' en nu scheen het zonnetje en ik had er zoveel zin in.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:29:50 #276
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191265768
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:28 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Had al wat dagen 'rust' en nu scheen het zonnetje en ik had er zoveel zin in.
Fijn is dat ja :Y

En zo te lezen woon je in ieder geval niet bij mij in de buurt....
F means you're fucked
pi_191265769
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:17 schreef YUR het volgende:
Ik heb ook problemen met mijn hartslagmeting via pols. Er klopt gewoon veel te vaak het een en ander niet aan de meting. Maar goed, ook ik train niet op hartslag en vind het geen reden om me er heel erg druk om te maken
Niet waar, jij ergert je helemaal kapot aan die foute hartslagmetingen.
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:34:10 #278
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191265826
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:29 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Niet waar, jij ergert je helemaal kapot aan die foute hartslagmetingen.
Zo lang ik mezelf maar wijs maak dat ik er niet veel om geef, komt het misschien nog wel goed met me :Y

Vandaag wel eindelijk mijn 2 cheap-ass horlogebandjes voor m'n Garmin ontvangen van ome Ali *O*
F means you're fucked
pi_191265879
Als ik 15km in mijn lunchpauze probeerde te proppen zou ik ook wel haast hebben ja :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  donderdag 30 januari 2020 @ 16:40:18 #280
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191265920
Net geplaatst op ad.nl ... een column over de wonderschoenen, met daarin ook een mening van de held van d'n Zwabber:
quote:
Ze zijn niet te stoppen: De Schoenen
De hardloopwereld is in de ban van een discussie over schoenen. Van de absolute top tot de fanatieke amateur: iedereen heeft het over de door Nike ontketende revolutie. Ook AD-verslaggever Pim Bijl ging na lang twijfelen overstag. ,,Valsspeelschoenen? Zo zie ik ze zeker niet meer.’'

Pim Bijl 30-01-20, 16:33
Door Pim Bijl

We zijn zo’n zes kilometer onderweg, draaien een dijkje op waar de wind schuin tegen staat, en spreken met z’n drieën af het kopwerk te verdelen. Voor mij lopen mijn clubgenootje Lars en een onbekende metgezel. Lars en ik dragen hier tijdens de halve marathon in Maassluis de Vaporfly, het nieuwste model ook nog eens, onze metgezel doet het op ‘normale wedstrijdschoenen’. ,,Geen zorgen’', grapt Lars tegen hem. ,,Er wordt straks een apart klassement gemaakt voor deze schoenen.’'

Het is mijn eerste wedstrijd op de schoenen die de hardloopwereld al maanden in een greep houden. Lang heb ik de koop uitgesteld. In het begin - in 2017, na de eerste poging van Eliud Kipchoge om de marathon onder de 2 uur te lopen - omdat ik dacht dat de innovatieve schoenen er alleen waren voor een select groepje topatleten. Daarna uit een mix van conservatisme en purisme, denk ik. Hardlopen, dat hoefde van mij niet op laboratoriumschoenen te gebeuren. Hardlopen moet pijn doen. Dat is de essentie. Als het eenvoudig was een (snelle) marathon te lopen, had iedereen het wel gedaan.

Maar ook ik ging voor de bijl. Ik zag de beelden van regionale loopjes tot internationale stadsmarathons waarin de eerste tientallen tot honderden lopers op De Schoenen liepen. De schoenen waarop 41 tempomakers in oktober Kipchoge naar een historische tijd van onder de 2 uur op de marathon hadden geloodst. Ik las de onderzoeken en verhalen over de door Nike ontketende revolutie. The New York Times deed onderzoek en stelde dat 41 procent van de lopers die de marathon in de laatste maanden van 2019 binnen drie uur aflegden, dat deed op de Vaporfly’s waarmee Nike een nieuw tijdperk inluidt.

Die schoenen onderscheiden zich door een dikkere tussenzool, in een vorm die de lopers stimuleert meer op de voorvoet te landen. Met een breder draagvlak, zodat de impact op het lijf iets afneemt. Én de verende schuimlaag van het schokabsorberende materiaal ‘pebax’, met daartussen een carbonplaat. Alles zorgt voor een hoger reactief vermogen.

Springveren
Het mag duidelijk zijn: de hardloopwereld is in de ban van de schoenendiscussie. Een dag na de 1.59.40 van Kipchoge, gelopen op de nog niet op de markt verschenen AlphaFly met een nķg dikkere tussenzool en liefst drie carbonplaten, verbeterde Brigid Kosgei het zestien jaar oude wereldrecord op de marathon van Paula Radcliffe. De meningen lopen uiteen. Meervoudig nationaal kampioene en bewegingswetenschapper Miranda Boonstra ziet de innovatieve schoenen als dé reden voor de forse tijdsprongen en vroeg zich af: ,,Zijn we nog aan het lopen, of lopen we op springveren?” Critici noemen de ontwikkelingen mechanische doping. Abdi Nageeye vindt de discussie juist onzin. ,,Ik snap niet dat mensen tegen innovatie zijn.’'

Ik denk wel dat er regels komen

Voormalig toploper Marti ten Kate
Ondertussen buigt de internationale atletiekfederatie World Athletics zich over de vraag wat te doen met de schoenen. Zij heeft al enige tijd de modellen van de fabrikanten ter beschikking gekregen voor onderzoek. Een uitspraak wordt eerdaags verwacht. Tegenstanders hopen op een verbod. Waarschijnlijker is het dat er enige regelgeving volgt en er grenzen worden gesteld aan bijvoorbeeld de dikte van de tussenzool en de maximale hoeveelheid energie die de schoen mag teruggeven.

,,Een heel spannende periode’', zegt voormalig toploper Marti ten Kate. ,,Ik denk wel dat er regels komen en verwacht dat de schoenen die nu zijn uitgebracht zo’n beetje de grens zullen zijn. Nee, geen verbod. Ik weet niet of het nu nog te stoppen is.’'

Goedbeschouwd is World Athletics inderdaad al te laat. Op het internet circuleren innovatieve spikes voor de baan voor de korte(re) afstanden. Op de weg zijn al wereld- en persoonlijke records gesneuveld. De schoenen van Nike hebben de hardloopwereld allang veroverd. En ondertussen hebben alle andere bedrijven van belang in grote nervositeit de achtervolging ingezet. Adidas, Asics, Hoka, New Balance en Saucony presenteren de komende tijd allemaal schoenen in de lijn van de innovaties van Nike.

Zij liepen en lopen achter de feiten aan. Sprekend voorbeeld is de Belg Koen Naert. Hij liet voor de EK in 2018 de bovenkant van zijn New Balance-schoen op de Nike-zool plaatsen. Naert won goud, maar het kostte hem ook zijn sponsorcontract. Nu, met Asics als zijn sponsor, wacht hij nog altijd vol ongeduld op schoenen die hem tevreden stellen.

Het zijn dit soort verhalen die doorsijpelen naar de fanatieke recreant. Naar de kantines van verenigingen, naar het eerste startvak bij wedstrijden. Daar gaat de blik even naar beneden, naar het schoeisel. Zo is in het hardlopen plots het materiaal belangrijk geworden. De eerste ‘amateurs’ die op de Vaporfly’s gingen lopen, kregen geregeld naar het hoofd geslingerd ‘vals te spelen’.

Enigszins overtrokken, vindt Ten Kate. Hij wijst op recente snelle tijden die op ‘niet-Vaporfly’s’ werden gelopen. En hij wil best geloven dat de ‘reactievere loopstijl’ voor enige progressie zorgt, maar wijst ook op de mentale barričres die zijn verdwenen door nieuwe records. ,,Komend voorjaar wordt een heel raar voorjaar. Het zal vaak over de schoenen gaan. Ook bij de marathon in Londen, waar met Eliud Kipchoge en Kenenisa Bekele de twee snelste lopers tegen elkaar strijden. Terwijl die schoenen helemaal niet bepalend zullen zijn. Het gaat nog steeds om wie het meeste pijn kan lijden, hoe de strijd en de voorbereiding verlopen.’'

Valentijn Trouw, de Nederlandse manager van Kipchoge, kwam deze week terug uit Kenia. Hij laat zijn topatleten trainen op verschillende schoenen. Dat was al gebruikelijk, maar op die manier kunnen ze niet in de problemen komen door eventuele regelgeving vanuit World Athletics. Trouw noemt de schoenen ‘absolute bijzaak’. ,,In de top zijn ook bijzaken héél erg belangrijk, maar de hoofdzaak is nog altijd: hoe trainen we, hoe beleven we de sport en met welke motivatie worden we elke ochtend wakker?”

Het is de atleet die het doet, zegt hij, en niet de schoen. ,,Er wordt nu soms net gedaan alsof er meer energie uit komt dan er in wordt gestopt. Klinkklare onzin. Van de 100 procent bij de landing, kwam in het verleden bijvoorbeeld zo’n 60 procent terug en nu is dat misschien naar 70 procent getrokken.’' De focus zou wat Trouw betreft meer mogen liggen op de verminderde impact op het lijf. ,,Dat zorgt ervoor dat meer mensen vaker kunnen hardlopen, omdat ze beter en sneller herstellen.’'

Breedtesport
Dat mag zo zijn, door het prijskaartje dat er nu aan hangt en het geringe aantal kilometers dat er op kan worden gelopen voordat de kwaliteit afneemt, is de schoen nog niet op het niveau dat de breedtesport ervan profiteert. Al lijken ook die modellen op komst. Dat De Schoenen het hardlopen net even iets aangenamer maken op een hoog tempo, is inmiddels wel evident. Negatieve geluiden over de loopervaring zijn schaars.

Terug naar Maassluis. Ik draai nog maar een dijkje op en loop met een grimas naar een dik persoonlijk record. Dankzij de schoenen? Nou, de laatste kilometers deden voor m’n gevoel iets minder pijn, maar de snelheid kwam nog altijd niet gratis. Een maand eerder liep ik op een andere afstand op mijn oude wedstrijdschoenen. De volgende dag heb ik gewoon spierpijn, zoals het hoort. Maar iets minder dan in het verleden.

Het grootste verschil: ik had in het slot van de race het gevoel iets frissere (lees: minder vermoeide) benen te hebben. Valsspeelschoenen? Zo zie ik ze zeker niet meer. Wat mij betreft is de grens wel in zicht. Niet nog veel dikkere tussenzolen, geen tien lagen carbon extra, geen nķg betere ‘springveerfunctie’. Ze ogen al futuristisch genoeg. En hardlopen mag best een beetje pijn blijven doen.
https://www.ad.nl/andere-(...)e-schoenen~a145a500/
F means you're fucked
pi_191266409
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:37 schreef La_Tramposa het volgende:
Als ik 15km in mijn lunchpauze probeerde te proppen zou ik ook wel haast hebben ja :P
Als ik een 15 km in mijn lunchpauze zou proppen zou ik een WR lopen.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_191266478
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:34 schreef YUR het volgende:

[..]

Zo lang ik mezelf maar wijs maak dat ik er niet veel om geef, komt het misschien nog wel goed met me :Y

Vandaag wel eindelijk mijn 2 cheap-ass horlogebandjes voor m'n Garmin ontvangen van ome Ali *O*
Ha, dacht ik al.... Garmin :) Maar zolang het nog klopt (je hart), klopt het
  donderdag 30 januari 2020 @ 17:27:06 #283
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191266482
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 17:26 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Ha, dacht ik al.... Garmin :) Maar zolang het nog klopt (je hart), klopt het
Dat klopt :Y
F means you're fucked
pi_191267721
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 15:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Pols of band?
Pols. Ook ik maak me er verder niet druk om, want ik train nog steeds op gevoel. Al is dat ook best verraderlijk.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 januari 2020 @ 19:24:45 #285
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191267781
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 16:40 schreef YUR het volgende:
Net geplaatst op ad.nl ... een column over de wonderschoenen, met daarin ook een mening van de held van d'n Zwabber:
[..]

https://www.ad.nl/andere-(...)e-schoenen~a145a500/
Kijkend naar het equivalent in het zwemmen, de superpakken, gaat deze discussie nog wel even duren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 30 januari 2020 @ 19:27:07 #286
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191267820
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Kijkend naar het equivalent in het zwemmen, de superpakken, gaat deze discussie nog wel even duren.
Die vergelijking had ik ook al gemaakt. Een andere vergelijking kan de klapschaats zijn
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 30 januari 2020 @ 19:41:33 #287
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191268025
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 19:27 schreef YUR het volgende:

[..]

Die vergelijking had ik ook al gemaakt. Een andere vergelijking kan de klapschaats zijn
Precies. De één is wel geaccepteerd, de ander niet. Het blijft een beetje lastig wel.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191268086
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2020 14:48 schreef wyccie het volgende:
Het stuk daarvoor vind ik nog het lastigst.

Ik neem mijn hartslag(meter) niet meer serieus.
Vorige week bij de intervaltraining was mijn hartslag het grootste deel rond de 190 terwijl het me redelijk goed af ging. En gisteren ging ik kapot bij de training, met misselijkheid en zo, en toen gaf dat ding steeds 130 aan.
Om deze reden loop ik al 2 jaar niet meer met hartslagmeter aan. Vaak als ik dacht dat ik lekker liep was de hartslag veel hoger dan ik dacht en andersom. Ook waren duurloopjes waar ik halverwege zag dat ik boven de 150 zat per definitie slecht. Slaat natuurlijk nergens op.
Of dit nu te maken had met de nauwkeurigheid van de meting of niet ik liep er niet beter van.
pi_191270300
Ik vind het prima als ze op Vaporflys lopen. Ik ga er geen 275 euro aan uitgeven, want ik vind dat schoenen best wat mogen kosten, maar kom op....

En hartslag is leuk om ongeveer te weten. Maar meer ook niet.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 31 januari 2020 @ 11:57:50 #290
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_191277146
Vandaag weer eens wat nieuws geprobeerd: steeds langere 'intervals'. Aan het einde van de eerste kilometer 100m versnellen, aan het einde van de tweede kilometer 150m en zo door naar 200m, 250m en tot slot na 4.7km het laatste stuk van 300m (daarna nog 1,1 kilometer uitgelopen zodat ik deze week eindigde met 21.1km O-) ).

Dat viel nog niet mee, maar wel volgehouden - vooral na die laatste 300m ipv wandelen nog een ruime kilometer door kunnen hardlopen/joggen stemt me tevreden.

Ter illustratie, zo dus (die laatste is beduidend sneller dan de rest, maar dat komt deels ook omdat daar de wind wat in de rug stond :P)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191278273
Over een paar maanden bij ons op de club de cursus Assistent Looptrainer 2. Lijkt me best leuk om mee te doen, dus dat ga ik denk ik doen. Meer mensen hier die cursus gedaan?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 31 januari 2020 @ 13:29:19 #292
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191278424
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:21 schreef mosselmossel het volgende:
Over een paar maanden bij ons op de club de cursus Assistent Looptrainer 2. Lijkt me best leuk om mee te doen, dus dat ga ik denk ik doen. Meer mensen hier die cursus gedaan?
:W
F means you're fucked
  Forum Admin vrijdag 31 januari 2020 @ 19:52:47 #293
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191283633
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191285575
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 13:29 schreef YUR het volgende:

[..]

:W
Twas leuk?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 31 januari 2020 @ 21:53:01 #295
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191285802
quote:
99s.gif Op vrijdag 31 januari 2020 21:37 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Twas leuk?
Ik heb me prima vermaakt :Y
F means you're fucked
pi_191290594
quote:
Als bijna alle toppers op die schoenen lopen is het toch niet zo gek dat er veel podiumplaatsen met die schoenen worden gelopen..

Alleen WRs en PRs die nu met sneuvelen en objectieve metingen aan die schoenen lijken me relevant.

Anyways.. ik heb en nieuw maandrecord (75km). Die zal dit jaar nog wel een paar keer sneuvelen met mijn HM plannen.
  zaterdag 1 februari 2020 @ 10:41:11 #297
387431 Frsh
Het is niet koud, het is frsh
pi_191291851
Samenvatting januari:
60km hardlopen, 65km wandelen.

1 wedstrijd: 10k cross in 49 minuten

1x vrijwilliger geweest (icm minimeet met Guard en TWC)

Gaan we nog een 'grote' Fok!meet doen? Ik had ergens 16 februari gelezen, maar ik ben die dag aan het vrijwilligen bij de Wijckloop. Ander moment?
Guard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)
pi_191291883
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 10:41 schreef Frsh het volgende:
Samenvatting januari:
60km hardlopen, 65km wandelen.

1 wedstrijd: 10k cross in 49 minuten

1x vrijwilliger geweest (icm minimeet met Guard en TWC)

Gaan we nog een 'grote' Fok!meet doen? Ik had ergens 16 februari gelezen, maar ik ben die dag aan het vrijwilligen bij de Wijckloop. Ander moment?
leuk dat je er op dat vroege tijdstip bij was, jammer dat je zelfinterpretatie kon lopen. Gaat het al de goede kant op?
pi_191291919
quote:
Wel grappig is dat er al zeker sinds 2004 een merk bestaat die daadwerkelijk springveren in zijn schoenen monteerde. https://spira.com/
pi_191294281
Zou ik dan ook de springveren uit mijn tenen moeten halen?
  zaterdag 1 februari 2020 @ 14:30:29 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191294956
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2020 10:41 schreef Frsh het volgende:
Samenvatting januari:
Mijn samenvatting januari: 4,63km hardgelopen :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')