SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:![]()
Die heb ik echt wel gezien hoor.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef Tris het volgende:
[..]
Als je de film kijkt en kent, begrijp je dit.
LL vind ik eigenlijk altijd leuk, ongeacht de line-up. Nu al een jaar of 6 op rij geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, de line up valt soms wat tegen, maar voelt toch als thuiskomen. Al voel ik me er tegenwoordig wel “oud” daar
Waarheen?quote:
ja snap ik. DTRH vind ik het leukste eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef alopio het volgende:
[..]
Tja, de line up valt soms wat tegen, maar voelt toch als thuiskomen. Al voel ik me er tegenwoordig wel “oud” daar
Eindhoven heeft weer Dynamo Metalfest. Is weer aan het groeien heb ik het ideequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef Kyran het volgende:
Pinkpop is nog de enige echte pop- en rockfestival in Nederland. Lowlands is te vaag, anderen zijn nog te klein, geen echte grote metalfestival meer, dus Pinkpop mengt van alles doorelkaar en doet dat prima.
Zeker, gewoon een erg gaaf optreden weer!quote:
New Yorkquote:
Ja, maar voor Concert At Sea ga je geen 230 betalen en ze hebben ook gemerkt dat je het met echte pop ook niet redt. En als je The Cure en Armin op 1 dag gooit dan wordt het ook niks.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Pinkpop heeft een niche gevonden door een soort familiefestival te worden, prima maar daardoor zul je mij er niet meer zien. Tenzij ze Springsteen nog een keer hebben. Vind t sowieso een onprettig terrein, zeker sinds BKS en DTRH de standaard qua festivalindeling en ook eten en drinken best wel hebben verhoogd.
Als ze sensueel voorbij marcheert, ongegeneerdquote:
Dat mogen wij zo zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ook wel n guilty pleasuretje dit hoor
Zag ook Hopkinsgod in je lijstjequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een erg gaaf optreden weer!Death Cab is de eerste indieband waar ik écht fan van werd, nu zo'n 13 jaar geleden. De show in Utrecht vond ik niet zo magisch als de zomer van 2018 in het Amsterdamse bos, maar die locatie was ook gewoon uniek
Met mijn vriendin jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ken je dat gevoel dat iemand een verhaal vertelt en dat je denkt: komt de Clou zo?
Van alle zinnetjes uit deze tekst waar je dat achter kon plakkenquote:
Passie!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vroeger zo ontzettend fan van Clouseau
Daar gaat ze en vooral Domino
quote:
Amsterdamse Bos is niet te bereiken met OV, daarom moet ik Jimmy eat World ook missenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een erg gaaf optreden weer!Death Cab is de eerste indieband waar ik écht fan van werd, nu zo'n 13 jaar geleden. De show in Utrecht vond ik niet zo magisch als de zomer van 2018 in het Amsterdamse bos, maar die locatie was ook gewoon uniek
Kan eigenlijk niet anders dan dat BKS Lana heeft gestrikt (zelfde boekingskantoor immers). Ik schat de kans op groter dan 90%quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als Lana Del Rey naar BKS gaat, wil ik helemaal graag.
Anne, als ik jou zie...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Pinkpop heeft ook de makke dat er te weinig nieuwe goede grote headliners zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar voor Concert At Sea ga je geen 230 betalen en ze hebben ook gemerkt dat je het met echte pop ook niet redt. En als je The Cure en Armin op 1 dag gooit dan wordt het ook niks.
Pinkpop zal echt naar midden juli moeten.
Nobelprijs vind ik wel een aardig nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ja vooral snachts merk je dat, het “wij” gevoel wat je vroeger had ik steeds meer een “ik” gevoel geworden. Praatte je vroeger random tegen mensen had je altijd een leuk gesprek. Nu wordt je soms aangekeken of je debiel bentquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
LL vind ik eigenlijk altijd leuk, ongeacht de line-up. Nu al een jaar of 6 op rij geweest.
Publiek gaat helaas wel achteruit.
België komt ook nog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Strani het volgende:
Ik vroeg me even af of er nog Belgische liedjes hoger in de lijst staan maar een check op Stromae bevestigt van wel.
Vond vroeger Afscheid van een Vriend wel mooi, maar nu een beetje pathetisch.quote:
Maar bij Werchter is dat geen probleem? Dat loopt nog steeds helemaal prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pinkpop heeft ook de makke dat er te weinig nieuwe goede grote headliners zijn.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Amsterdamse Bos is niet te bereiken met OV, daarom moet ik Jimmy eat World ook missen![]()
Maar heel tof dat je ze hebt gezien
Komt doordat er meer hiphop geboekt wordt, daar komen doorgaans minder leuke mensen op af.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
LL vind ik eigenlijk altijd leuk, ongeacht de line-up. Nu al een jaar of 6 op rij geweest.
Publiek gaat helaas wel achteruit.
Interestingquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet anders dan dat BKS Lana heeft gestrikt (zelfde boekingskantoor immers). Ik schat de kans op groter dan 90%
Nah, ik vind niet dat je kunt stellen dat DTRH en BKS te klein zouden zijn. Je kunt beter kijken naar de namen die ze boeken. Wat maakt het uit of er 70k of 30k bezoekers op 1 dag kunnen komen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef Kyran het volgende:
Pinkpop is nog de enige echte pop- en rockfestival in Nederland. Lowlands is te vaag, anderen zijn nog te klein, geen echte grote metalfestival meer, dus Pinkpop mengt van alles doorelkaar en doet dat prima.
Annequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vond vroeger Afscheid van een Vriend wel mooi, maar nu een beetje pathetisch.
Of Louise: "Kijk dan aaan, ik sta te janken, Clouseau ligt languit op de planken."
Klopt. Twee meisjes stond er ooit wel in, maar Nederland herkent kwaliteit niet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Zorro het volgende:
Wat Belgen betreft: Veel te weinig van het Groenewoud in de lijst.
Jazeker wel! (En Papaoutai)quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef essnhills het volgende:
Als het maar niet Formidable van Stromae is
101%quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Komt doordat er meer hiphop geboekt wordt, daar komen doorgaans minder leuke mensen op af.
ja maar die zitten 2-4 weken later, dat scheelt echt heel veel. maar zeg nou zelf... ook daar komt alles op herhaling.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar bij Werchter is dat geen probleem? Dat loopt nog steeds helemaal prima.
Je hebt de Radio 2 Top 1000 daar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Strani het volgende:
Als er een Top 2000 is in België zal het wel vol staan met Nederlandse liedjes, gok ik.
En waar is Urbanus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Zorro het volgende:
Wat Belgen betreft: Veel te weinig van het Groenewoud in de lijst.
Die andere gaat nog wel, maar formidablequote:
Hoe het Danst op 1quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt de Radio 2 Top 1000 daar.
En het terrein, randprogrammering en voedsel en gebrek aan nachtprogrammering breekt ze ook op. Mensen willen meer voor hun geld dan een sintelbaan en tot 23:00 uur optreden en verder nietsquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pinkpop heeft ook de makke dat er te weinig nieuwe goede grote headliners zijn.
Als je herhaling wil moet je naar Graspop gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die zitten 2-4 weken later, dat scheelt echt heel veel. maar zeg nou zelf... ook daar komt alles op herhaling.
Straks maar eens bestuderen dan!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt de Radio 2 Top 1000 daar.
Zonde, was aardig op weg richting mijn post-PR.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef FlyingEagle het volgende:
Dagen gaan wel snel, over een uur zitten wel alweer op zondag
Eerste half uur doorbijten, daarna hoop genot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Isorden het volgende:
867 Waiting On A Sunny Day Bruce Springsteen![]()
866 Ordinary Love U2![]()
865 Foto Van Vroeger Rob De Nijs![]()
864 This Is The Life Amy Macdonald![]()
863 De Bom Doe Maar![]()
![]()
![]()
862 Mr. Bojangles Robbie Williams(Wel mooi staat alleen veel te hoog boven het origineel
)
861 I Have A Dream ABBA![]()
860 The Lady In Red Chris de Burgh![]()
![]()
![]()
![]()
859 Voodoo Child (Slight Return) The Jimi Hendrix Experience![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
858 If You Leave Me Now Chicago![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
857 The Fool On The Hill The Beatles![]()
856 Stand By Me Ben E. King![]()
![]()
855 You Give Love A Bad Name Bon Jovi![]()
![]()
![]()
![]()
854 So Lonely The Police![]()
![]()
![]()
Mag daar zeker in jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Zou gewoon in de lijst moeten staan. Top 500 minimaal
Amstelveense weg bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Metrootje en de bus, sta je zo aan de ingang. Kleine wandeling en klaar.
Het is helaas geen grapquote:
Ja, dat is wel een behoorlijk nadeel van de locatie, ligt iets te ver van het centrum van Amsterdam. Jimmy Eat World heb ik in 2010 eens gezien. Ook een van de eerste niet-radiobandjes waar ik veel naar luisterdequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Amsterdamse Bos is niet te bereiken met OV, daarom moet ik Jimmy eat World ook missen![]()
Maar heel tof dat je ze hebt gezien
ja we zijn wel verwend geraakt inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
En het terrein, randprogrammering en voedsel en gebrek aan nachtprogrammering breekt ze ook op. Mensen willen meer voor hun geld dan een sintelbaan en tot 23:00 uur optreden en verder niets
Ik luister normaal Studio Brussel, maar die week voor kerst was er de Warmste Week (soort Serious Request) en dat gaat over meerdere zenders. Dan krijg je dus de hele dag door mensen die Nederlandse plaatjes aanvragen van Jantje Smit, Hazes junior, Ronnie Flex en zulk soort gejankquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Strani het volgende:
Als er een Top 2000 is in België zal het wel vol staan met Nederlandse liedjes, gok ik.
Ik vind nog steeds dat Mojo met DTRH Pinkpop de nek heeft omgedraaid. Die hebben sinds 2015 geen enkele lineup met een echt randje kunnen brengen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nah, ik vind niet dat je kunt stellen dat DTRH en BKS te klein zouden zijn. Je kunt beter kijken naar de namen die ze boeken. Wat maakt het uit of er 70k of 30k bezoekers op 1 dag kunnen komen?
Tegenwoordig sta je in 6 min vanaf CS op Zuid. Dan busje en prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is wel een behoorlijk nadeel van de locatie, ligt iets te ver van het centrum van Amsterdam. Jimmy Eat World heb ik in 2010 eens gezien. Ook een van de eerste niet-radiobandjes waar ik veel naar luisterde
Jaquote:
Ik zag daar zelfs Rene Karst voorbij komen met Adje voor de Sfeerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik luister normaal Studio Brussel, maar die week voor kerst was er de Warmste Week (soort Serious Request) en dat gaat over meerdere zenders. Dan krijg je dus de hele dag door mensen die Nederlandse plaatjes aanvragen van Jantje Smit, Hazes junior, Ronnie Flex en zulk soort gejank.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik luister normaal Studio Brussel, maar die week voor kerst was er de Warmste Week (soort Serious Request) en dat gaat over meerdere zenders. Dan krijg je dus de hele dag door mensen die Nederlandse plaatjes aanvragen van Jantje Smit, Hazes junior, Ronnie Flex en zulk soort gejank.
JAAAA GENOTquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef Fred_B het volgende:
Poes van mijn grootje in het komende uur
Laat het maar aan Mojo over om een festival kapot te maken. Snap die lui echt niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Mojo met DTRH Pinkpop de nek heeft omgedraaid. Die hebben sinds 2015 geen enkele lineup met een echt randje kunnen brengen.
Tweede half uur is echt GENOT met hoofdletters ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
867 Waiting On A Sunny Day Bruce Springsteen
866 Ordinary Love U2
865 Foto Van Vroeger Rob De Nijs![]()
864 This Is The Life Amy Macdonald![]()
![]()
863 De Bom Doe Maar
862 Mr. Bojangles Robbie Williams
861 I Have A Dream ABBA
860 The Lady In Red Chris de Burgh![]()
859 Voodoo Child (Slight Return) The Jimi Hendrix Experience![]()
![]()
![]()
![]()
858 If You Leave Me Now Chicago![]()
![]()
![]()
![]()
857 The Fool On The Hill The Beatles![]()
![]()
856 Stand By Me Ben E. King![]()
855 You Give Love A Bad Name Bon Jovi
854 So Lonely The Police![]()
![]()
![]()
Überquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is wel een behoorlijk nadeel van de locatie, ligt iets te ver van het centrum van Amsterdam. Jimmy Eat World heb ik in 2010 eens gezien. Ook een van de eerste niet-radiobandjes waar ik veel naar luisterde
Is het een kwestie van kunnen of juist een bewuste keuze?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Mojo met DTRH Pinkpop de nek heeft omgedraaid. Die hebben sinds 2015 geen enkele lineup met een echt randje kunnen brengen.
40 minuten wandelen met MS is niet te doenquote:
er zijn algemeen gesproken ook gewoon veel te veel festivals in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
katgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef Fred_B het volgende:
Poes van mijn grootje in het komende uur
Ik luister meestal ook StuBru, of het nieuwe KInk. Maar aan t einde van t jaar word ik een beetje een radiohoer. Kink voor de Kink1500, Pinguin Radio voor Snob 2000, Radio 1 in vlaanderen voor de 100 op 1, orinoco voor de V500, en op 31 december wee StuBru voor de beste aller tijden lijst top 100: de tijdlozequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 GH5 nummers achter elkaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh Bon Jovi straks wordt echt genieten
Mocht je hem straks toch herkennen raad ik je zeker aan het origineel ook een keer te luisteren, die is veel mooier maar staat om een of andere manier veeeeeel lager in de lijst.quote:
Ik 2016 geloof ik, een van de leukste concertjes ooitquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, die's mooi juist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Zorro het volgende:
Dit uur: zoveel mooie nummers en dan staat Chris deBurgh er met dit niemandalletje in
Eens, en daaenaast blijf ik van mening dat DTRH alleen maar is neergezet om Friendly Fire/BKS te counteren...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ubertje boeken dus. Evt. vanaf de bushaltequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
40 minuten wandelen met MS is niet te doen
Oh shit. Dan Uber iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
40 minuten wandelen met MS is niet te doen
Ik denk dat Mojo het publiek wil wegjagen naar DTRH en van Pinkpop iets anders wil maken ofzo, maar wat ze er nu mee doen werkt niet echt. Iets met een servet en een tafellaken. Al ben ik er toch wel weer bij komend jaar. Toch wel lekkere namen met bijvoorbeeld Crowded House, Supergrass..quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het een kwestie van kunnen of juist een bewuste keuze?
Zit wat in idd. Pinkpop is vanaf toen in snelle mate meer richting radiopop gegaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is goed, we kijken mee!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ga even verstandige grote mensen dingen doen zoals de was ophangen
Ik snap dat je m live meegemaakt moet hebben van veel mensen hier, maar voor mij blijft het gewoon doorkibbelende arena rockquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag daar zelfs Rene Karst voorbij komen met Adje voor de Sfeer
Klopt. Vind ik ook een hele laffe zet, want nu pikken die twee alleen maar namen van elkaar in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, en daaenaast blijf ik van mening dat DTRH alleen maar is neergezet om Friendly Fire/BKS te counteren...
Dan nog, leuk dat die live geniaal is, maar dat maakt dit nummer op de radio niet mooier/leuker/interessanter/spannender/minder kwakkelend etc.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik snap dat je m live meegemaakt moet hebben van veel mensen hier, maar voor mij blijft het gewoon doorkibbelende arena rock
Oh, hey had ff gemist dat jij er ook weer was.quote:
Lijkt wel wat op Hungry Heart inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
Is dit nummer van Broes al niet een paar keer langsgekomen?
als je maar niet meer gaat klussen. Boren enzo....quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ga even verstandige grote mensen dingen doen zoals de was ophangen
Geen shitquote:
dan moet je wachten tot de avond van oudejaarsdag ben ik bang met The River.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Waiting on a decent Springsteen song.
Ik vind dat jammer, want ik wil ook wel een keer een festival waarbij je wat alternatieve namen kunt checken en dan afsluit met wat prostaatrock. Dat is er nu niet meer in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zit wat in idd. Pinkpop is vanaf toen in snelle mate meer richting radiopop gegaan
Ja echt te pijnlijk om te zien (en horen) die weekquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Gunda Niemandalletjequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het is niemendal of niksendal, maar geen niemandal
Dit is gewoon na 10 seconden al klaar. Gebeurt niks meer de volgende 3+ minuten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
De clip versie is ook leuker dan deze, zit net meer swung in
Nou vergeet niet dat de muziek ook enorm veranderd is. Pearl Jam, Green Day enz scoorden ook gewoon in de hitlijsten destijds. Er zijn weinig nieuwe rockbands die dat doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zit wat in idd. Pinkpop is vanaf toen in snelle mate meer richting radiopop gegaan
Ik heb elk jaar het idee dat ze niet weten welke kant ze nou eigenlijk op willen met Pinkpop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Mojo het publiek wil wegjagen naar DTRH en van Pinkpop iets anders wil maken ofzo, maar wat ze er nu mee doen werkt niet echt. Iets met een servet en een tafellaken. Al ben ik er toch wel weer bij komend jaar. Toch wel lekkere namen met bijvoorbeeld Crowded House, Supergrass..
Wat een bazen ding is dat zegquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh, hey had ff gemist dat jij er ook weer was.
Hoe was het sneeuwscooteren?
Het is dat MoJo diepe zakken heeft, want ik kan me niet voorstellen dat het allemaal winstgevend is... aan de andere kant schuiven ze ook nog eens een shitload aan artiesten met eigen stadionshows in juni naar voren, en daar betalen mensen ook gewoon met gemak 80-100 EUR per show voor....quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Vind ik ook een hele laffe zet, want nu pikken die twee alleen maar namen van elkaar in.
Op StuBru? Die kwam dat genot ook gezellig langssturen op 3fm.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben bang dat veel mensen hier niet weten wie Gunda NIemann isquote:
Behalve tijdens De Molquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat de Vlaamse TV en radio veel meer op Nederland gericht zijn dan andersom.
In december gaat het alle kanten op inderdaad, ik gooi zelfs de Arrow Rock 500 aanquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik luister meestal ook StuBru, of het nieuwe KInk. Maar aan t einde van t jaar word ik een beetje een radiohoer. Kink voor de Kink1500, Pinguin Radio voor Snob 2000, Radio 1 in vlaanderen voor de 100 op 1, orinoco voor de V500, en op 31 december wee StuBru voor de beste aller tijden lijst top 100: de tijdloze
Er zijn ook geen relevante hitlijsten meerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou vergeet niet dat de muziek ook enorm veranderd is. Pearl Jam, Green Day enz scoorden ook gewoon in de hitlijsten destijds. Er zijn weinig nieuwe rockbands die dat doen.
Kleemann dan misschien?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat veel mensen hier niet weten wie Gunda NIemann is
Zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef jrwl het volgende:
This Is The Life Amy Macdonald
exit
inruilen voor France Gall - Ella elle l'a
Mr. Bojangles Robbie Williams
exit
inruilen voor Megadeth - Holy wars
Ik heb het idee dat ze niet verwacht hadden dat de lijst aan bandjes die naar Nederland wil komen eindig is, waardoor ze door hun eigen DTRH weinig alternatiefs meer op Pinkpop neer kunnen gooien, en sindsdien zijn ze zoekende.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar het idee dat ze niet weten welke kant ze nou eigenlijk op willen met Pinkpop.
Ja, dat is op zich wel een goed puntquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schaatsgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grootste probleem van Mojo is in mijn ogen dat ze teveel zaalconcerten willen vullen ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar het idee dat ze niet weten welke kant ze nou eigenlijk op willen met Pinkpop.
Ken alleen Gunda Klemannquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij maken er tegenwoordig gewoon een vriendenweekend van, het gaat me eigenlijk bij Pinkpop al niet meer om de acts, daarvoor ga ik liever naar BKSquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:09 schreef peaceman het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wel een dagje naar pinkpop ga. Die vrijdag is prima
Ik ken wel Gunda Stirnemann.quote:
Forta is eeuwig zonde inderdaad was zo leuk..quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grootste probleem van Mojo is in mijn ogen dat ze teveel zaalconcerten willen vullen ook.
Ik volg DTRH etc. niet echt, maar puur naar metalbands gekeken hebben ze de ene na andere metalfestival kapot gemaakt door zich ermee te bemoeien. Dit jaar weer. Werkelijk tientallen headliners voor Fortarock beschikbaar, maar ze stoppen alles in zalen en dan moet Fortarock opdoeken, omdat ze geen headliner kunnen vinden. Ja, zo gek is dat niet.
Als ze nu met DTRH en Pinkpop opeens de grote/leuke/interessante namen gaan verdelen of richting DTRH gaan sturen (want Pinkpop verkoopt toch wel attitude) dan kan het straks snel afgelopen zijn voor PP.
Geen niemendalletje in elk geval.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
dat laatste geloof ik niet in. Pinkpop heeft echt veel vaste bezoekers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grootste probleem van Mojo is in mijn ogen dat ze teveel zaalconcerten willen vullen ook.
Ik volg DTRH etc. niet echt, maar puur naar metalbands gekeken hebben ze de ene na andere metalfestival kapot gemaakt door zich ermee te bemoeien. Dit jaar weer. Werkelijk tientallen headliners voor Fortarock beschikbaar, maar ze stoppen alles in zalen en dan moet Fortarock opdoeken, omdat ze geen headliner kunnen vinden. Ja, zo gek is dat niet.
Als ze nu met DTRH en Pinkpop opeens de grote/leuke/interessante namen gaan verdelen of richting DTRH gaan sturen (want Pinkpop verkoopt toch wel attitude) dan kan het straks snel afgelopen zijn voor PP.
Stirnemann?quote:
Ik ken ook alleen Andrea Schone en Karin Enkequote:
Dat is ook een probleem ja, al lijkt dat voorlopig nog wel redelijk te gaan. Maar vorig jaar was The Cure wel een snel ingevlogen b-keus door die attitude (en voor de kaartverkoop een waardeloze, maar voor de kwaliteit een fantastische, wát een showquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Deze versie isquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is gewoon na 10 seconden al klaar. Gebeurt niks meer de volgende 3+ minuten.
Die zou dit liedje nog trager afspelen.quote:
Gezondheidquote:
Karin Enke, zo dan. Met die kaak vol met stoppels was dat toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen Andrea Schone en Karin Enke
Yupquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Karin Enke, zo dan. Met die kaak vol met stoppels was dat toch?
1987 hadden ze moeten stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef jrwl het volgende:
U2 had in 1993 moeten stoppen. T/M Achtung Baby is top
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaa de poes van z'n grootje
dat is echt flauwekul. die hoedjes waren er al in de jaren 90 toen het festival uitstekend liep.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef alopio het volgende:
Pinkpop is gewoon kut, geen nachtprogramma, kut sintelbaan, kut terrein, relatief weinig artiesten, kut roze hoedjes, kut roze hoedjes en kut roze hoedjes. En daar is het fout gegaan, bij de introductie van de kut roze hoedjes
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een kansarm uur is dit eigenlijk.
En Gaby Schonbrun niet te vergeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen Andrea Schone en Karin Enke
Ook de reden dat we van Tonny de Jong hebben gehoordquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is dat er opeens een klapschaats kwam, anders had ze nog wat wereldrecords staan.
De tweede helft wordt puur genot, even geduld, ouwe reus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een kansarm uur is dit eigenlijk.
Ik vind het, buiten die bizarre zinsnede, best een mooie tekst ja. Ook wel lekker melancholisch. Stuk beter dan dat kneiterfoute Bang her hard, dat cafemuzakje Malle Babbe of dat pedonummer van m.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef Fred_B het volgende:
Even los van de absurde tekst vind ik dit bijzonder fraai.
had die ook een naamsverandering?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Gaby Schonbrun niet te vergeten.
Tonnyquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook de reden dat we van Tonny de Jong hebben gehoord
MoJo is veel te machtigquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Zitten nog wel wat goede platen tussen ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De tweede helft wordt puur genot, even geduld, ouwe reus.
Misschien is dat hetquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit uur moet in ieder geval ff opwarmen
Ja en daarvoor Sonishpere, en Fields of Rock en Dynamo ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Forta is eeuwig zonde inderdaad was zo leuk..
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Drop (van het podium) de Nijs
ja maar artiesten hebben daar ook een aandeel in he?! Eddie vedder kan ook gewoon zeggen: max ... euro voor een kaartje anders kom ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
MoJo is veel te machtig![]()
Ik vertik het ook gewoon om voor 90% van die artiesten 80-100 per kaartje neer te tikken... wat dat betreft kun je als publiek op een gegeven moment ook 'nee' zeggen en misschien normaliseert het dan...
Concert- en festivalkaarten zijn gemiddeld 50% duurder dan een paar jaar geleden, da's gewoon absurd
Sonisphere was maar een jaar toch? Daar ben ik toen nog geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja en daarvoor Sonishpere, en Fields of Rock en Dynamo ....
Ik weiger te geloven dat Nederland geen winstgevende metalfestival kan hebben. Graspop in Belgie en Wacken in Duitsland (beste festival ooit trouwens) doen het ieder jaar weer goed.
Als je naar die line-ups kijkt en niet >>>1<<< fucking headliner kan vinden voor een metalfestival in Nederland faal je gewoon in je "vak".
mooi moment om te stoppen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb geen peuken meer, dat is wel ZWAAR KUT, maar ok.
Het is lichtelijk overtrokken natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is echt flauwekul. die hoedjes waren er al in de jaren 90 toen het festival uitstekend liep.
Vangen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Bugno3 het volgende:
Rokenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, Gaby Zange.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
had die ook een naamsverandering?
Ik ga al 6 jaar naar Into The Grave. Groter hoeft het van mij ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja en daarvoor Sonishpere, en Fields of Rock en Dynamo ....
Ik weiger te geloven dat Nederland geen winstgevende metalfestival kan hebben. Graspop in Belgie en Wacken in Duitsland (beste festival ooit trouwens) doen het ieder jaar weer goed.
Als je naar die line-ups kijkt en niet >>>1<<< fucking headliner kan vinden voor een metalfestival in Nederland faal je gewoon in je "vak".
Post mee dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
Ja pff, nog niet eens een nieuw topic
Jup, dat pedonummer moet nog komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat krijgen we nog van De Nijs? Het Werd Zomer?
Of regen op zijn raam gewauwelquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met een beetje mazzel: niets.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zegt me niets meerquote:
Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar kleine zaaltjes, en het liefst in de buurt. Geniet ik meer van dan die mega concerten en festivals.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
MoJo is veel te machtig![]()
Ik vertik het ook gewoon om voor 90% van die artiesten 80-100 per kaartje neer te tikken... wat dat betreft kun je als publiek op een gegeven moment ook 'nee' zeggen en misschien normaliseert het dan...
Concert- en festivalkaarten zijn gemiddeld 50% duurder dan een paar jaar geleden, da's gewoon absurd
Leek ze daar ook minstens 17?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dat pedonummer moet nog komen.
ik ben in 1994 voor het eerst geweest en het was fan-tas-tisch!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is lichtelijk overtrokken natuurlijk
Het is gewoon niet mijn festival, 2x geweest. Vindt het helemaal niks. Ondanks dat er toen toch goede bands stonden. Al leek me het oude pinkpop van begin 90 wel tof, helaas toen te jong
Deze vind ik nog wel mooi, en er is er nog wel 1 die ik aardig vind die er al een tijd uit is (Open Einde ofzo?), de rest is pover ja.quote:
Ja ik was ff andere dingen doen, hoeven jullie niet meteen te stoppen..quote:
Stond vorig jaar in de 1100.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Heeft deze nog een ziektebonus gehad trouwens of moeten we een jaartje wachten voor een bonus?
oh zeg dat dan!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik was ff andere dingen doen, hoeven jullie niet meteen te stoppen..
Ik ben er drie keer geweest, heb me er best vermaakt, maar daarna voor Werchter en een keer Graspop gekozen en dat vond ik toch een stuk leuker. Maarja, vind het erg duur worden die grote festivals.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is lichtelijk overtrokken natuurlijk
Het is gewoon niet mijn festival, 2x geweest. Vindt het helemaal niks. Ondanks dat er toen toch goede bands stonden. Al leek me het oude pinkpop van begin 90 wel tof, helaas toen te jong
Ik was 14 en zij was 84...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dat pedonummer moet nog komen.
Nee, daar was hij zestien en zij achtenzestig.quote:
Die over zijn hond is weg inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel mooi, en er is er nog wel 1 die ik aardig vind die er al een tijd uit is (Open Einde ofzo?), de rest is pover ja.
Over zn hond jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel mooi, en er is er nog wel 1 die ik aardig vind die er al een tijd uit is (Open Einde ofzo?), de rest is pover ja.
Ik zal het in het vervolg expliciet vermeldenquote:
Werkt graag aan z'n relatie op Rob de Nijsquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef houdjemond het volgende:
@:PippenScottie blijkbaar
Waarom taggen we pip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |