Nobelprijs vind ik wel een aardig nummer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vroeger zo ontzettend fan van Clouseau
Daar gaat ze en vooral Domino
Ja vooral snachts merk je dat, het “wij” gevoel wat je vroeger had ik steeds meer een “ik” gevoel geworden. Praatte je vroeger random tegen mensen had je altijd een leuk gesprek. Nu wordt je soms aangekeken of je debiel bentquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
LL vind ik eigenlijk altijd leuk, ongeacht de line-up. Nu al een jaar of 6 op rij geweest.
Publiek gaat helaas wel achteruit.
België komt ook nog.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Strani het volgende:
Ik vroeg me even af of er nog Belgische liedjes hoger in de lijst staan maar een check op Stromae bevestigt van wel.
Vond vroeger Afscheid van een Vriend wel mooi, maar nu een beetje pathetisch.quote:
Maar bij Werchter is dat geen probleem? Dat loopt nog steeds helemaal prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pinkpop heeft ook de makke dat er te weinig nieuwe goede grote headliners zijn.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Amsterdamse Bos is niet te bereiken met OV, daarom moet ik Jimmy eat World ook missen![]()
Maar heel tof dat je ze hebt gezien
Komt doordat er meer hiphop geboekt wordt, daar komen doorgaans minder leuke mensen op af.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
LL vind ik eigenlijk altijd leuk, ongeacht de line-up. Nu al een jaar of 6 op rij geweest.
Publiek gaat helaas wel achteruit.
Interestingquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Kan eigenlijk niet anders dan dat BKS Lana heeft gestrikt (zelfde boekingskantoor immers). Ik schat de kans op groter dan 90%
Nah, ik vind niet dat je kunt stellen dat DTRH en BKS te klein zouden zijn. Je kunt beter kijken naar de namen die ze boeken. Wat maakt het uit of er 70k of 30k bezoekers op 1 dag kunnen komen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:57 schreef Kyran het volgende:
Pinkpop is nog de enige echte pop- en rockfestival in Nederland. Lowlands is te vaag, anderen zijn nog te klein, geen echte grote metalfestival meer, dus Pinkpop mengt van alles doorelkaar en doet dat prima.
Annequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vond vroeger Afscheid van een Vriend wel mooi, maar nu een beetje pathetisch.
Of Louise: "Kijk dan aaan, ik sta te janken, Clouseau ligt languit op de planken."
Klopt. Twee meisjes stond er ooit wel in, maar Nederland herkent kwaliteit niet meer.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Zorro het volgende:
Wat Belgen betreft: Veel te weinig van het Groenewoud in de lijst.
Jazeker wel! (En Papaoutai)quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef essnhills het volgende:
Als het maar niet Formidable van Stromae is
101%quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Komt doordat er meer hiphop geboekt wordt, daar komen doorgaans minder leuke mensen op af.
ja maar die zitten 2-4 weken later, dat scheelt echt heel veel. maar zeg nou zelf... ook daar komt alles op herhaling.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar bij Werchter is dat geen probleem? Dat loopt nog steeds helemaal prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |