SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen:
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Florence + the Machinequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef essnhills het volgende:
Zijn jullie nog naar concerten geweest dit jaar?
Ik ben naar Keane geweest op het strand in Scheveningen
quote:In 2001 ging Pulp voor onbepaalde tijd uit elkaar. [b]Cocker stortte zich op andere projecten, hij speelde in 2005 met een paar collega-muzikanten uit de band Radiohead mee in de vierde Harry Potter-film, Harry Potter and the Goblet of Fire. Hij speelde daarin de zanger van de in de tovenaarswereld wereldberoemde band De Witte Wieven. [/bi
ja, een aantal keer. Kissin' Dynamite (ken je niet), Anneke van Giersbergen (2x zelfs) een gratis festival hier in EHV en naar een oktober Metalfestival, ook hier in EHV en misschien vergeet ik er nog 1.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef essnhills het volgende:
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Nizno het volgende:
Ik ga op de wekkerradio verder luisteren... Goede nacht allen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Gadver nee. New York Pizza is nog 100x beter dan Domino's.
Het enige positieve aan Domino's is dat het goedkoop is. Maar sinds ik een echte baan heb en ik me dus fatsoenlijke pizza's kan veroorloven heb ik er nooit meer iets van gegeten.
Ja, een paar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef essnhills het volgende:
Die zijn verrassend eetbaar voor supermarktpizza's, maar halen het niet bij een echte pizzeria natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik heb liever een verse pizza van de Plus.
Jaaa, bijzonder avondje met die windquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef essnhills het volgende:
Was ook vet in Antwerpenquote:
quote:
Melissa Etheridge en Pinkpop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef essnhills het volgende:
AH Margharita pizza voor 2 euroquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik neem altijd die van Restorante
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef Isorden het volgende:
Iets met origineel van de hermes houseband
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Origineel van de Hermes House Band is beter enzo.
Ik kende jarenlang alleen de versie van de HHBquote:
Ik ook Kost niks en is het lekkerst, niet dat onzinnige dikke bodemgedoequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik vond ze echt supergoed livequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaaa, bijzonder avondje met die wind
[..]
Was ook vet in Antwerpen
Ik was in Rotterdamquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Jaaa, bijzonder avondje met die wind
[..]
Was ook vet in Antwerpen
Smaakt altijd zoals bij de Italiaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:40 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Het ge lalalalalala van de Hermes Houseband is al eeuwen hun goaltunequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dit een Feyenoordlied? Dan vind ik em meteen een stuk minder
Feyenoord, Eibar. Beetje zelfde echelon inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goaltune van Feyenoord én het fantastische Eibar.
Ik zal even tellen.quote:
Ja, ik had voor afgelopen september Keane alleen een keer in een akoestisch showcase optreden gezien, maar dat was maar een half uurtje. Een echt concert is toch wat andersquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond ze echt supergoed live![]()
Wilde ook al jaren heen, maar net toen ik dat bedacht had stopten ze met touren
HEY HEY!quote:
Stone Rosesquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel een van de betere platen over breakups. De beste is natuurlijk I am the Resurrection van Stone Roses![]()
![]()
![]()
Qua begroting wel ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Feyenoord, Eibar. Beetje zelfde echelon inderdaad.
Die vindt Marco Borsato ook erg smakelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AH Margharita pizza voor 2 euro
Ja dat eerste album, daarna ging het snel downhill.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef jrwl het volgende:
[..]
Stone Roses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sometimes iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fanta-siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizeeeeeeeeee, when the streets are cold and lonely
bazen
Ze moeten vaker komen optreden in de buurtquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik had voor afgelopen september Keane alleen een keer in een akoestisch showcase optreden gezien, maar dat was maar een half uurtje. Een echt concert is toch wat anders![]()
Nu hoop ik ze nog eens in een zaal te kunnen zien, het liefst in Brussel (maar dat is allang en breed uitverkocht)
festivals:quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef essnhills het volgende:
Nooit wat aan gevonden. Wall of sound etc. doet me niet zoveel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat eerste album, daarna ging het snel downhill.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef houdjemond het volgende:
@:Kyran had een heel verhaal maar weg topicwe kletsen later wel na over Bowie en consorten.
Ons huis, sjalalala
Youssou n'Dour en Peter Garret (van Midnight Oil) hebben ook al goed geboerd in de muziek en in de politiek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef KBFX2002 het volgende:
Hermes House band van Jan Anthonie Bruijn
Tegenwoordig voorzitter van de Eerste Kamer, je moet er maar opkomen
Don't waste your words I don't need anything from youquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef jrwl het volgende:
[..]
Stone Roses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sometimes iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fanta-siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizeeeeeeeeee, when the streets are cold and lonely
bazen
Pfoe, wij worden geen vrienden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nooit wat aan gevonden. Wall of sound etc. doet me niet zoveel.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom je een huis midden op straat zet.
Ik dacht dat we dat al warenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, wij worden geen vrienden.
In Oost-Europa zie ik dat nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
Wellicht is het een Chinese straat en stond het huis er al en is de weg er omheen gelegd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
Dan is dat nu gruwelijk verstoord.quote:
Lekker ouwe reusquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een kip caesar wrap en een gulden carolus 3.7% gepakt.
Ik herinner me nog dat je een keer bijna een orgasme kreeg van de wall of sound bij.. ik meen Mogwai, kan dat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, wij worden geen vrienden.
Dat.quote:
Echte vrienden maken het altijd weer goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is dat nu gruwelijk verstoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Tilburg (ja okee dat is Oost-Europa) staat er een huis midden op een rotondequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Oost-Europa zie ik dat nog wel gebeuren.
niks mis mee toch? Goed dit, man.quote:
Mogwai is echt de grootste bak herrie die ik ooit live heb gehoord.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je een keer bijna een orgasme kreeg van de wall of sound bij.. ik meen Mogwai, kan dat?
Da's overdreven, maar die was wel genieten ja. Denk ik de beste die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je een keer bijna een orgasme kreeg van de wall of sound bij.. ik meen Mogwai, kan dat?
Je moet de gouden carolus whiskey infused proberen, genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een kip caesar wrap en een gulden carolus 3.7% gepakt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Echte vrienden maken het altijd weer goed.Ja hoor. Ik kan Radiohead ook goed waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hier gwoon muntdropjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Venco grachtenpandjes, nieuwe ontdekking
Ik wilde deze ook noemenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
In Tilburg (ja okee dat is Oost-Europa) staat er een huis midden op een rotonde
klinkt goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Je moet de gouden carolus whiskey infused proberen, genot
Stoffig springveld.quote:
Ik probeer er zo veel mogelijk van af te blijven.quote:
quote:
Mogwai fear Satan live was GENOTquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mogwai is echt de grootste bak herrie die ik ooit live heb gehoord.
Geen FortaRock meer sucked echt hard. Hebben we ALWEER geen groot metal festival. Dit jaar touren er zo gigantisch veel headliners ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef Isorden het volgende:
Dit jaar eigenlijk weinig concerten geweest, alleen 1 dag Fortarock voor zo ver ik me kan herinneren
Muntdropjes van gwoonquote:
Koekoek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben dit jaar naar ongeveer 64 concerten en 11 festivals geweest.
wtf.... jij hebt vast geen kinderen?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben juist afgevallen de afgelopen weken, kan er weer een paar snoepen welquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik probeer er zo veel mogelijk van af te blijven.
Afvallen, je weetz![]()
Heb je een goudmijn in je tuin?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik woon nog thuisquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
wtf.... jij hebt vast geen kinderen?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ook BKS 2 jaar terug zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogwai fear Satan live was GENOT
als ze allemaal zo duur zijn als Pearl Jam dan heb je geld te veelquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ja t was achteraf ook niet heul super, zaten gewoon te vroeg in het seizoen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen FortaRock meer sucked echt hard. Hebben we ALWEER geen groot metal festival. Dit jaar touren er zo gigantisch veel headliners ....
Ik kom tot 23 concerten en 11 festivals en heb twee kinderen. Kan dat nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
wtf.... jij hebt vast geen kinderen?
Ik was er in 2014. Mogwai en daarna Slowdive, wat was dat goed zeg.quote:
Dat haalt @Gretzl alleen al voor The Nationalquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Zitten ook wat gratis concerten bij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als ze allemaal zo duur zijn als Pearl Jam dan heb je geld te veel
I Close my Eyes and Count to Ten hoort er ook in te staanquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik pleit nog steeds voor een terugkeer van het fabelachtige Summer Is Over.
vind ik ook heel veel. de kinderen kennen je wel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kom tot 23 concerten en 11 festivals en heb twee kinderen. Kan dat nog?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben juist afgevallen de afgelopen weken, kan er weer een paar snoepen wel
Qua kinderen kan het zeker. Hier ook 1 kind, maar qua kosten zou ik 23 concerten en 11 festivals niet halen als ik ook nog andere leuke dingen wil doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kom tot 23 concerten en 11 festivals en heb twee kinderen. Kan dat nog?
Uiteraard, anders zou het niets betekenen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij je ouders bedoel je ? ik woon ook thuis
Ik werk vanuit huis en haal ze elke dag van schoolquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind ik ook heel veel. de kinderen kennen je wel?
Sowww! Baasquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik las inderdaad dat dit de top 40 niet heeft gehaald... bizarquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Ferdo het volgende:
De klapper...niet in Nederland trouwens, was geen hit hier.
Goeie dag was datquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er in 2014. Mogwai en daarna Slowdive, wat was dat goed zeg.
LEMMYquote:
knap hoor. waar haal je de tijd, zin en het geld vandaan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik werk vanuit huis en haal ze elke dag van school
Britten en beeldspraakquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef jrwl het volgende:
zoals koning Noel zei
Robbie Williams is just a fat tapdancer from Stoke-on-trent.
Ik ga nooit naar concerten of festivals, echt letterlijk nooit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben niet zo'n concert- en festivalganger. Bezoek max 2 concerts per jaar en sowieso geen festivals. Heb ik ook het geld niet voor
Hi, we are MOTORHEAD, and we play rock 'n rollquote:
Ja goeiedag zeg, dat was fenomenaal. Franz Ferdinand als leuke afsluiter, The War on Drugs was weer lekker mellow, Miles Kane was leuk en gezellig, Wild Beasts waren ook top en alleen Chvrches was niet zo sterk maar dat had ik wel een beetje verwacht.quote:
Ik heb geen idee van het aantal kilo's. Ik merk het aan mijn kleding en aan opmerkingen van anderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik heb al even niet meer op de weegschaal gestaan. De laatste keer bij de dietiste was er al 5 kilo af, Maar dat was eind november.....
Lekker productief zijn in de uren die je thuis werktquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
knap hoor. waar haal je de tijd, zin en het geld vandaan?
Ik vind Party Like a Russian wel goed!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Robbie heeft me nooit zo kunnen bekoren, op een enkel nummer na. Deze doet me weinig.
dit is een leuke meezanger. Verder is het allemaal een beetje cola zonder prik met hem. Hoewel Angels een heerlijk nummer is om dronken mee te bleren op een cantus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef DecoAoreste het volgende:
Robbie heeft me nooit zo kunnen bekoren, op een enkel nummer na. Deze doet me weinig.
Festivalweekendenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben niet zo'n concert- en festivalganger. Bezoek max 2 concerts per jaar en sowieso geen festivals. Heb ik ook het geld niet voor
Ik vond die clip om andere redenen wel om over te dromenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Tris het volgende:
Ik vind Robbie geweldig. Op tweede kerstdag biechtte mijn jongste dochter op dat zij nachtmerries heeft gehad van rock dj. Voelde me schuldig.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb geen idee van het aantal kilo's. Ik merk het aan mijn kleding en aan opmerkingen van anderen
ah je hebt geen vast salaris dusquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Lekker productief zijn in de uren die je thuis werktEn dan die uren goed verkopen.
Let meeeheeeee entertain youquote:
meestal top 100 geloof ik.quote:
DTRH had dit jaar wel een erg matige lineup (komend), BKS was laatste jaren ook niet meer zo bijzonder als in het begin.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Festivalweekenden
Doe al 6 jaar BKS of DTRH, ticket voor komende zomer is ook weer geboekt
Herkenbaar. Ik vond dat vroeger ook bepaald geen pretje om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Tris het volgende:
Ik vind Robbie geweldig. Op tweede kerstdag biechtte mijn jongste dochter op dat zij nachtmerries heeft gehad van rock dj. Voelde me schuldig.
Voor weekenders opteer ik toch voor housequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Festivalweekenden
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ik vond die clip om andere redenen wel om over te dromen
elk jaar DTRH sowieso, rest zie ik wel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Festivalweekenden
OMG ik ookquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Tris het volgende:
Die met Kylie (Kids) vond ik stiekem ook wel heel tofquote:
Dat klopt. Maar als ik nu een half jaar geen werk heb is het ook goed en hoef ik geen concert te skippenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
ah je hebt geen vast salaris dus
Ik vond die clip vooral fucking bizar.quote:
ik snap je niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DTRH had dit jaar wel een erg matige lineup (komend), BKS was laatste jaren ook niet meer zo bijzonder als in het begin.
Robbie Williams vind ik baggerquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Tris het volgende:
Lana wil ik graag nog wel een keer zienquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor volgend jaar wel lastig om festival uit te zoeken. Ga er vanuit dat BKS met Lana komt en DTRH met Tame Impala. Dat zijn er al 2 die ik graag zou willen zien
Ja ik bedoel komend jaar.quote:
dan verdien je primaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik nu een half jaar geen werk heb is het ook goed en hoef ik geen concert te skippen
Tame Impala had dit jaar wel echt een gelikte festivalshow. Beetje té bijna.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor volgend jaar wel lastig om festival uit te zoeken. Ga er vanuit dat BKS met Lana komt en DTRH met Tame Impala. Dat zijn er al 2 die ik graag zou willen zien
High Violet integraal laat me richting BKS leunen, maar verder ga ik graag terug naar DTRH.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wij willen dit jaar voor het eerst DTRH meepakken, na ongeveer 20 jaar lowlands (waar we uiteraard ook gewoon weer heengaan)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
elk jaar DTRH sowieso, rest zie ik wel.
ow ik heb al voldoende moois zien staan, maar idd afgelopen jaar was het beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik bedoel komend jaar.
Doodzonde dat die debiele rapper het kwam verpesten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Tame Impala had dit jaar wel echt een gelikte festivalshow. Beetje té bijna.
prachtig dat Ennio er nog steeds in staat. Al had The Good The bad and The Ugly ook wel gemogen.quote:
Kan even niet op de titel komen....quote:
Heb ik alleen als ik in deze kant van het land ben.quote:
Het speelde bij mij heel erg in op terugkerende nachtmerries die ik al jaren had over dat haren knippen te ver doorging naar hersenen knippen enzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond die clip vooral fucking bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het zien van die clip werd het er niet beter op"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik hoop stiekem dat Pinkpop Lana heeft, maar die zal wel naar 1 van die 2 gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lana wil ik graag nog wel een keer zien
Een lijstje met 30 favorieten die ik dit jaar live zagquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef essnhills het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zag ze op Melt! vlak na uitbrengen van Currents. Let It Happen staat ergens hoog in mijn liveuitvoeringen ooitquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Tame Impala had dit jaar wel echt een gelikte festivalshow. Beetje té bijna.
LL ben ik nu 18 keer geweest. Misschien volgend jaar ook wel weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Wij willen dit jaar voor het eerst DTRH meepakken, na ongeveer 20 jaar lowlands (waar we uiteraard ook gewoon weer heengaan)
En Man With The Harmonica. En Chi Maiquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
prachtig dat Ennio er nog steeds in staat. Al had The Good The bad and The Ugly ook wel gemogen.
Dat was wel erg jammer inderdaad, maar was te verwachten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doodzonde dat die debiele rapper het kwam verpesten.
Is dit bevestigd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
High Violet integraal laat me richting BKS leunen, maar verder ga ik graag terug naar DTRH.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een lijstje met 30 favorieten die ik dit jaar live zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar speelde DCFC?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Daar teken ik voor. Wil Tame Impala al jaren heel graag zien, maar komt er steeds niet van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pinkpop is gewoon kut, met je roze vissershoedje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat Pinkpop Lana heeft, maar die zal wel naar 1 van die 2 gaan.
Pinkpop is gewoon kapot gemaakt door de concurrentie van die 2 festivals in het hebben van enige semi-alternatieve acts zoals ze die vroeger wel hadden. Flop, want ik wil ook gewoon een lekkere ragnaam hebben. Daarvoor moet je nu dus naar België.
[..]
Een lijstje met 30 favorieten die ik dit jaar live zagWauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pinkpop is gewoon kapot gemaakt door de concurrentie van die 2 festivals in het hebben van enige semi-alternatieve acts zoals ze die vroeger wel hadden..
[..]
Een lijstje met 30 favorieten die ik dit jaar live zag+ favoriete festivals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best Kept Secret
Pukkelpop
Down the Rabbit Hole
Motel Mozaique
London CallingBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
In TivoliVredenburg Utrecht, in februariquote:
[..]
Een lijstje met 30 favorieten die ik dit jaar live zagGaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je even terugkijkt naar de lineup van 2007, en daarna weer terugkomt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pinkpop is gewoon kut, met je roze vissershoedje.
Ja. Omdat tien jaar oud enzo.quote:
Tja, de line up valt soms wat tegen, maar voelt toch als thuiskomen. Al voel ik me er tegenwoordig wel “oud” daarquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
LL ben ik nu 18 keer geweest. Misschien volgend jaar ook wel weer
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik ook nog even voordat om half 5 de wekker gaat om op vakantie te gaan
Waren ze goed?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
In TivoliVredenburg Utrecht, in februari
Ja, beetje intens druk jaar geweest qua concerten/festivalsquote:
Als Lana Del Rey naar BKS gaat, wil ik helemaal graag.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Pinkpop heeft een niche gevonden door een soort familiefestival te worden, prima maar daardoor zul je mij er niet meer zien. Tenzij ze Springsteen nog een keer hebben. Vind t sowieso een onprettig terrein, zeker sinds BKS en DTRH de standaard qua festivalindeling en ook eten en drinken best wel hebben verhoogd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pinkpop is gewoon kapot gemaakt door de concurrentie van die 2 festivals in het hebben van enige semi-alternatieve acts zoals ze die vroeger wel hadden. Flop, want ik wil ook gewoon een lekkere ragnaam hebben. Daarvoor moet je nu dus naar België.
Dan denk ik dat ik daar bij ga zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja. Omdat tien jaar oud enzo.
Ragnaam is een anagram van anagram.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2007, dat is nu toch niet meer rullevant?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je even terugkijkt naar de lineup van 2007, en daarna weer terugkomt.
Dat zou mij idd wel doen neigen om naar BKS te gaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als Lana Del Rey naar BKS gaat, wil ik helemaal graag.
Waar gaat de reis heen??quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef TheVulture het volgende:
Ben ik ook nog even voordat om half 5 de wekker gaat om op vakantie te gaan
Dan heeft MoJo met DTRH hun eigen aandeel bij Pinkpop om zeep geholpen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nog steeds Iris Penning niet live gezien?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:55 schreef Gretzl het volgende:
[..]
+ favoriete festivals:
Best Kept Secret
Pukkelpop
Down the Rabbit Hole
Motel Mozaique
London Calling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |