Kun je alsnog met een gerust hard lekker borderlinen zonder fan te worden van Borsatoquote:
@Bugno3 weet nog wel een adresje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Is er toevallig iemand die wat kroketten wil bezorgen...
Ik heb op Let's Dance gestemd. WAARVAN ZE NATUURLIJK WEER NIET DE VOLLEDIGE VERSIE DRAAIEN.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dance Magic Dance is de beste Bowieplaat, fight me
Sorted Out For E's & Whizzquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van 2015 t/m 2017 stond ie in de onderste regionen. Helaas te weinig trouwe fans om dat vol te houden.
M'n persoonlijke favorieten zijn F E E L I N G C A L L E D L O V E en Disco 2000
hahahahaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kun je alsnog met een gerust hard lekker borderlinen zonder fan te worden van Borsato
Mijn persoonlijke favorieten zijn Common Peoplequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Van 2015 t/m 2017 stond ie in de onderste regionen. Helaas te weinig trouwe fans om dat vol te houden.
M'n persoonlijke favorieten zijn F E E L I N G C A L L E D L O V E en Disco 2000
Labyrinthquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Dance Magic Dance is de beste Bowieplaat, fight me
gaat best lekker ofnie?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ [url=https://media0.giphy.com/media/JUG4JJBtOCJ0Y/giphy.gif?cid=790b761
[..]
19075bf9cd2156f7949c4acbf1a6c4aba3c95ec5f&rid=giphy.gif]afbeelding[/url] ]
Eens!
Ik werd een half uur na bezorging nog gebeld of de pizza ok wasquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
@:bugno3 weet nog wel een adresje.
kaaskroketten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
Holtkampkroketten zijn echt tyfuslekker.
feeling is ook 1 van mijn favorieten, dus misschien heeft die dan wel de beste kansquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mijn persoonlijke favorieten zijn Common People![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en FEELINGCALLEDLOVE
en toen zei je... ach bij NYpizza weet ik dat ik bagger kan verwachten dus het kan er mee door?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik werd een half uur na bezorging nog gebeld of de pizza ok was
Wat een service. Geweldig.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik werd een half uur na bezorging nog gebeld of de pizza ok was
Bedankt voor deze steun.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
New Yorks Pizza is echt teringsmerig.
Daarom ook DOminos als je toch voor zulke 'pizzas' gaatquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
New Yorks Pizza is echt teringsmerig.
Komt eigenlijk ook doordat The Cure vorig jaar redelijk sterk daalde; meeste platen zijn nu weer op niveau 2017 of beter genoteerd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En terecht, wat was dat fenomenaal goed
Ik kan me dat haast niet voorstellen trouwens, want Elton heeft geen nummer waar weinig rek in zit en de Cure wel, A Forest kan maximaal 40-45 plaatsen stijgen als je het mij vraagt.
Ik zei: ja hoor prima, klik.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toen zei je... ach bij NYpizza weet ik dat ik bagger kan verwachten dus het kan er mee door?
HOEEEEEEOEEEEE MOOI, kan toch Bowie zijn....quote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
en toen zei je... ach bij NYpizza weet ik dat ik bagger kan verwachten dus het kan er mee door?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Garnalenkroketten voor de fijnproevers. Met citroenmayo
Ik kan heel weinig met Bowie. Ik snap waarom mensen het mooi vinden, maar mij trekt het gewoon niet. Ik vind zijn stem niet fijn, dus dan houdt het al snel op. Alles kabbelt maar een beetje. Niet spannend genoeg voor mij om mijn aandacht erbij te houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Jij vind Bowie niks?
De eerste scheuren beginnen te ontstaan nu hoor
Ik heb Kordaat. Moest het toch eens proberen, zo voor bijna gratis.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb nog HJ pils in de schuur staan, bijna 0 graden dus.
Nee, dan gewoon Dr. Utker steenovenpizza.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom ook DOminos als je toch voor zulke 'pizzas' gaat
Ik moet nog steeds een keer een garnalenkrokettendiner doen. Gewoon alleen maar van die kroketjesquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
HOEEEEEEOEEEEE MOOI, kan toch Bowie zijn....
Gadver nee. New York Pizza is nog 100x beter dan Domino's.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom ook DOminos als je toch voor zulke 'pizzas' gaat
Zeker, een kleine bonus was zelfs zonder concert niet onhaalbaar, maar die hebben ze gepromoveerd naar een moddervette bonus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Komt eigenlijk ook doordat The Cure vorig jaar redelijk sterk daalde; meeste platen zijn nu weer op niveau 2017 of beter genoteerd.
Trustequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Nizno het volgende:
Ik ga op de wekkerradio verder luisteren... Goede nacht allen
Dr. OEtker pizza'squote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dan gewoon Dr. Utker steenovenpizza.
Is dat nou het derde nummer achter elkaar met HOEHOEE?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
HOEEEEEEOEEEEE MOOI, kan toch Bowie zijn....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |