Nouja, het rare is dat we nu al 4 of 5 andere Marco platen hebben gehad die vorig jaar hoger stonden. In die zin vind ik hem wel vreemd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja als ie nu komt is ie een plek of 300 gestegen (De Bestemming) dat kan gewoon gebeuren in een jaar dat mensen veel op marco stemmen.
Both Side Now is prachtig maar ook geen DAB ofzo voor dit jaar.
ja dat is zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Voor jullie is de wagen nieuw toch, dat is wat telt
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deed JC dat ook?
Tis meer dat ik zijn naam zag voor het eerst.
jij bent sowieso mijn GMTA-maatje, onvoorwaardelijk !
Zou dubbel moeten tellen. Live muziekquote:
En terecht, wat was dat fenomenaal goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Elton stijgt behoorlijk inderdaad, maar gemiddeld genomen doet The Cure het dit jaar het beste.
Oh dus daar diende deze voorquote:
Weet wel dat Dreetje Hazes met zijn miljoenmiljard optredens dan gelijk de Top-10 instormt. Samen met Lil' Kleinequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou dubbel moeten tellen. Live muziek
Interessante theoriequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ken trouwens iemand die werkt in de psychiatrie en die vertelde me dat borderliners bijna zonder uitzondering fan zijn van Marco Borsato. En ze dragen altijd dierenpantoffels.
Doe ermee wat je wil.
Had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ken trouwens iemand die werkt in de psychiatrie en die vertelde me dat borderliners bijna zonder uitzondering fan zijn van Marco Borsato. En ze dragen altijd dierenpantoffels.
Doe ermee wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |