Nouja, het rare is dat we nu al 4 of 5 andere Marco platen hebben gehad die vorig jaar hoger stonden. In die zin vind ik hem wel vreemd.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Mja als ie nu komt is ie een plek of 300 gestegen (De Bestemming) dat kan gewoon gebeuren in een jaar dat mensen veel op marco stemmen.
Both Side Now is prachtig maar ook geen DAB ofzo voor dit jaar.
ja dat is zoquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef alopio het volgende:
[..]
Voor jullie is de wagen nieuw toch, dat is wat telt
Ohquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deed JC dat ook?
Tis meer dat ik zijn naam zag voor het eerst.
jij bent sowieso mijn GMTA-maatje, onvoorwaardelijk !
Zou dubbel moeten tellen. Live muziekquote:
En terecht, wat was dat fenomenaal goedquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:30 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Elton stijgt behoorlijk inderdaad, maar gemiddeld genomen doet The Cure het dit jaar het beste.
Oh dus daar diende deze voorquote:
Weet wel dat Dreetje Hazes met zijn miljoenmiljard optredens dan gelijk de Top-10 instormt. Samen met Lil' Kleinequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zou dubbel moeten tellen. Live muziek
Interessante theoriequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ken trouwens iemand die werkt in de psychiatrie en die vertelde me dat borderliners bijna zonder uitzondering fan zijn van Marco Borsato. En ze dragen altijd dierenpantoffels.
Doe ermee wat je wil.
Had niet anders verwachtquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik ken trouwens iemand die werkt in de psychiatrie en die vertelde me dat borderliners bijna zonder uitzondering fan zijn van Marco Borsato. En ze dragen altijd dierenpantoffels.
Doe ermee wat je wil.
De top tien luister ik toch vrij zelden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Weet wel dat Dreetje Hazes met zijn miljoenmiljard optredens dan gelijk de Top-10 instormt. Samen met Lil' Kleine
yupquote:
Blackstar genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef Isorden het volgende:
Heb tot nu toe deze lijst nog geen minder nummer van Bowie gehoord eigenlijk
owquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef DecoAoreste het volgende:
Doe ermee wat je wil.
Nee, helaas en tegen de tijd dat ik bij jou zou zijn, zijn ze nog kouder dan koudquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Is er toevallig iemand die wat kroketten wil bezorgen...
Ik las al die woohoo posts ook pas tijdens Borsato, en vond het al raar dat men opeens zo enthousiast over hem was.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb ik toch echt liever die vorige WHOOOHOOOOOOO
Ai, ja, dat is een nadeel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, helaas en tegen de tijd dat ik bij jou zou zijn, zijn ze nog kouder dan koud
Het omgekeerde is trouwens niet noodzakelijkerwijs waar hè, dus voel je niet persoonlijk aangevallenquote:
Tja duurt een beetje lang van waar ik zit, is na oud en nieuw ook goed, zeg 4 januari, zijn ze denk ik wel koudquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Is er toevallig iemand die wat kroketten wil bezorgen...
na die kweelplaat van net is alles heel fijn voor de orenquote:
Van 2015 t/m 2017 stond ie in de onderste regionen. Helaas te weinig trouwe fans om dat vol te houden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Common People staat pas sinds een paar jaar in de keuzelijst.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las al die woohoo posts ook pas tijdens Borsato, en vond het al raar dat men opeens zo enthousiast over hem was.
Jij vind Bowie niks?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef Kyran het volgende:
Enige positieve van dat gejank was dat zelfs IK Bowie kan waarderen nu.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb ook af en toe een wind die wild is.
pfieuw.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Het omgekeerde is trouwens niet noodzakelijkerwijs waar hè, dus voel je niet persoonlijk aangevallen
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik las al die woohoo posts ook pas tijdens Borsato, en vond het al raar dat men opeens zo enthousiast over hem was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |