Lekker ouwe reusquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een kip caesar wrap en een gulden carolus 3.7% gepakt.
Ik herinner me nog dat je een keer bijna een orgasme kreeg van de wall of sound bij.. ik meen Mogwai, kan dat?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, wij worden geen vrienden.
Dat.quote:
Echte vrienden maken het altijd weer goed.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan is dat nu gruwelijk verstoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Tilburg (ja okee dat is Oost-Europa) staat er een huis midden op een rotondequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
In Oost-Europa zie ik dat nog wel gebeuren.
niks mis mee toch? Goed dit, man.quote:
Mogwai is echt de grootste bak herrie die ik ooit live heb gehoord.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je een keer bijna een orgasme kreeg van de wall of sound bij.. ik meen Mogwai, kan dat?
Da's overdreven, maar die was wel genieten ja. Denk ik de beste die ik heb gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik herinner me nog dat je een keer bijna een orgasme kreeg van de wall of sound bij.. ik meen Mogwai, kan dat?
Je moet de gouden carolus whiskey infused proberen, genotquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een kip caesar wrap en een gulden carolus 3.7% gepakt.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Echte vrienden maken het altijd weer goed.Ja hoor. Ik kan Radiohead ook goed waarderen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hier gwoon muntdropjesquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:46 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Venco grachtenpandjes, nieuwe ontdekking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |