Het ge lalalalalala van de Hermes Houseband is al eeuwen hun goaltunequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Is dit een Feyenoordlied? Dan vind ik em meteen een stuk minder
Feyenoord, Eibar. Beetje zelfde echelon inderdaad.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Goaltune van Feyenoord én het fantastische Eibar.
Ik zal even tellen.quote:
Ja, ik had voor afgelopen september Keane alleen een keer in een akoestisch showcase optreden gezien, maar dat was maar een half uurtje. Een echt concert is toch wat andersquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vond ze echt supergoed live![]()
Wilde ook al jaren heen, maar net toen ik dat bedacht had stopten ze met touren
HEY HEY!quote:
Stone Rosesquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wel een van de betere platen over breakups. De beste is natuurlijk I am the Resurrection van Stone Roses![]()
![]()
![]()
Qua begroting wel ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Feyenoord, Eibar. Beetje zelfde echelon inderdaad.
Die vindt Marco Borsato ook erg smakelijk.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:41 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
AH Margharita pizza voor 2 euro
Ja dat eerste album, daarna ging het snel downhill.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef jrwl het volgende:
[..]
Stone Roses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sometimes iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fanta-siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizeeeeeeeeee, when the streets are cold and lonely
bazen
Ze moeten vaker komen optreden in de buurtquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ja, ik had voor afgelopen september Keane alleen een keer in een akoestisch showcase optreden gezien, maar dat was maar een half uurtje. Een echt concert is toch wat anders![]()
Nu hoop ik ze nog eens in een zaal te kunnen zien, het liefst in Brussel (maar dat is allang en breed uitverkocht)
festivals:quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef essnhills het volgende:
Zijn jullie nog naar concerten geweest dit jaar?
Ik ben naar Keane geweest op het strand in Scheveningen
Nooit wat aan gevonden. Wall of sound etc. doet me niet zoveel.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja dat eerste album, daarna ging het snel downhill.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef houdjemond het volgende:
@:Kyran had een heel verhaal maar weg topicwe kletsen later wel na over Bowie en consorten.
Ons huis, sjalalala
Youssou n'Dour en Peter Garret (van Midnight Oil) hebben ook al goed geboerd in de muziek en in de politiek.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:42 schreef KBFX2002 het volgende:
Hermes House band van Jan Anthonie Bruijn
Tegenwoordig voorzitter van de Eerste Kamer, je moet er maar opkomen
Don't waste your words I don't need anything from youquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:43 schreef jrwl het volgende:
[..]
Stone Roses![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sometimes iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii fanta-siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizeeeeeeeeee, when the streets are cold and lonely
bazen
Pfoe, wij worden geen vrienden.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:44 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nooit wat aan gevonden. Wall of sound etc. doet me niet zoveel.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
Ik snap alleen nog steeds niet waarom je een huis midden op straat zet.
Ik dacht dat we dat al warenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pfoe, wij worden geen vrienden.
In Oost-Europa zie ik dat nog wel gebeuren.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
Wellicht is het een Chinese straat en stond het huis er al en is de weg er omheen gelegd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:45 schreef Zorro het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |