ik snap je niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
DTRH had dit jaar wel een erg matige lineup (komend), BKS was laatste jaren ook niet meer zo bijzonder als in het begin.
Robbie Williams vind ik baggerquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:51 schreef Tris het volgende:
Ik vind Robbie geweldig. Op tweede kerstdag biechtte mijn jongste dochter op dat zij nachtmerries heeft gehad van rock dj. Voelde me schuldig.
Lana wil ik graag nog wel een keer zienquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor volgend jaar wel lastig om festival uit te zoeken. Ga er vanuit dat BKS met Lana komt en DTRH met Tame Impala. Dat zijn er al 2 die ik graag zou willen zien
Ja ik bedoel komend jaar.quote:
dan verdien je primaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar als ik nu een half jaar geen werk heb is het ook goed en hoef ik geen concert te skippen
Tame Impala had dit jaar wel echt een gelikte festivalshow. Beetje té bijna.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor volgend jaar wel lastig om festival uit te zoeken. Ga er vanuit dat BKS met Lana komt en DTRH met Tame Impala. Dat zijn er al 2 die ik graag zou willen zien
High Violet integraal laat me richting BKS leunen, maar verder ga ik graag terug naar DTRH.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Wij willen dit jaar voor het eerst DTRH meepakken, na ongeveer 20 jaar lowlands (waar we uiteraard ook gewoon weer heengaan)quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
elk jaar DTRH sowieso, rest zie ik wel.
ow ik heb al voldoende moois zien staan, maar idd afgelopen jaar was het beter.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik bedoel komend jaar.
Doodzonde dat die debiele rapper het kwam verpesten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Tame Impala had dit jaar wel echt een gelikte festivalshow. Beetje té bijna.
prachtig dat Ennio er nog steeds in staat. Al had The Good The bad and The Ugly ook wel gemogen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |