Heb ik alleen als ik in deze kant van het land ben.quote:
Het speelde bij mij heel erg in op terugkerende nachtmerries die ik al jaren had over dat haren knippen te ver doorging naar hersenen knippen enzoquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond die clip vooral fucking bizar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het zien van die clip werd het er niet beter op"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik hoop stiekem dat Pinkpop Lana heeft, maar die zal wel naar 1 van die 2 gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Lana wil ik graag nog wel een keer zien
Een lijstje met 30 favorieten die ik dit jaar live zagquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:38 schreef essnhills het volgende:
Zijn jullie nog naar concerten geweest dit jaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zag ze op Melt! vlak na uitbrengen van Currents. Let It Happen staat ergens hoog in mijn liveuitvoeringen ooitquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Tame Impala had dit jaar wel echt een gelikte festivalshow. Beetje té bijna.
LL ben ik nu 18 keer geweest. Misschien volgend jaar ook wel weerquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef alopio het volgende:
[..]
Wij willen dit jaar voor het eerst DTRH meepakken, na ongeveer 20 jaar lowlands (waar we uiteraard ook gewoon weer heengaan)
En Man With The Harmonica. En Chi Maiquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Sabata het volgende:
[..]
prachtig dat Ennio er nog steeds in staat. Al had The Good The bad and The Ugly ook wel gemogen.
Dat was wel erg jammer inderdaad, maar was te verwachten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Doodzonde dat die debiele rapper het kwam verpesten.
Is dit bevestigd?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
High Violet integraal laat me richting BKS leunen, maar verder ga ik graag terug naar DTRH.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Een lijstje met 30 favorieten die ik dit jaar live zagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waar speelde DCFC?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Daar teken ik voor. Wil Tame Impala al jaren heel graag zien, maar komt er steeds niet van.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:52 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voor volgend jaar wel lastig om festival uit te zoeken. Ga er vanuit dat BKS met Lana komt en DTRH met Tame Impala. Dat zijn er al 2 die ik graag zou willen zien
Pinkpop is gewoon kut, met je roze vissershoedje.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem dat Pinkpop Lana heeft, maar die zal wel naar 1 van die 2 gaan.
Pinkpop is gewoon kapot gemaakt door de concurrentie van die 2 festivals in het hebben van enige semi-alternatieve acts zoals ze die vroeger wel hadden. Flop, want ik wil ook gewoon een lekkere ragnaam hebben. Daarvoor moet je nu dus naar België.
[..]
Een lijstje met 30 favorieten die ik dit jaar live zagWauw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Mee eens.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Pinkpop is gewoon kapot gemaakt door de concurrentie van die 2 festivals in het hebben van enige semi-alternatieve acts zoals ze die vroeger wel hadden..
[..]
Een lijstje met 30 favorieten die ik dit jaar live zag+ favoriete festivals:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best Kept Secret
Pukkelpop
Down the Rabbit Hole
Motel Mozaique
London CallingBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |