Ook BKS 2 jaar terug zeker?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mogwai fear Satan live was GENOT
als ze allemaal zo duur zijn als Pearl Jam dan heb je geld te veelquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben dit jaar naar ongeveer 64 concerten en 11 festivals geweest.
Ja t was achteraf ook niet heul super, zaten gewoon te vroeg in het seizoen...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen FortaRock meer sucked echt hard. Hebben we ALWEER geen groot metal festival. Dit jaar touren er zo gigantisch veel headliners ....
Ik kom tot 23 concerten en 11 festivals en heb twee kinderen. Kan dat nog?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
wtf.... jij hebt vast geen kinderen?
Ik was er in 2014. Mogwai en daarna Slowdive, wat was dat goed zeg.quote:
Dat haalt @Gretzl alleen al voor The Nationalquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben dit jaar naar ongeveer 64 concerten en 11 festivals geweest.
Zitten ook wat gratis concerten bij.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
als ze allemaal zo duur zijn als Pearl Jam dan heb je geld te veel
I Close my Eyes and Count to Ten hoort er ook in te staanquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik pleit nog steeds voor een terugkeer van het fabelachtige Summer Is Over.
vind ik ook heel veel. de kinderen kennen je wel?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kom tot 23 concerten en 11 festivals en heb twee kinderen. Kan dat nog?
quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben juist afgevallen de afgelopen weken, kan er weer een paar snoepen wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |