Qua kinderen kan het zeker. Hier ook 1 kind, maar qua kosten zou ik 23 concerten en 11 festivals niet halen als ik ook nog andere leuke dingen wil doenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:48 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kom tot 23 concerten en 11 festivals en heb twee kinderen. Kan dat nog?
Uiteraard, anders zou het niets betekenen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
bij je ouders bedoel je ? ik woon ook thuis
Ik werk vanuit huis en haal ze elke dag van schoolquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
vind ik ook heel veel. de kinderen kennen je wel?
Sowww! Baasquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:47 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben dit jaar naar ongeveer 64 concerten en 11 festivals geweest.
Ik las inderdaad dat dit de top 40 niet heeft gehaald... bizarquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Ferdo het volgende:
De klapper...niet in Nederland trouwens, was geen hit hier.
Goeie dag was datquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was er in 2014. Mogwai en daarna Slowdive, wat was dat goed zeg.
LEMMYquote:
knap hoor. waar haal je de tijd, zin en het geld vandaan?quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik werk vanuit huis en haal ze elke dag van school
Britten en beeldspraakquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef jrwl het volgende:
zoals koning Noel zei
Robbie Williams is just a fat tapdancer from Stoke-on-trent.
Ik ga nooit naar concerten of festivals, echt letterlijk nooit.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben niet zo'n concert- en festivalganger. Bezoek max 2 concerts per jaar en sowieso geen festivals. Heb ik ook het geld niet voor
Hi, we are MOTORHEAD, and we play rock 'n rollquote:
Ja goeiedag zeg, dat was fenomenaal. Franz Ferdinand als leuke afsluiter, The War on Drugs was weer lekker mellow, Miles Kane was leuk en gezellig, Wild Beasts waren ook top en alleen Chvrches was niet zo sterk maar dat had ik wel een beetje verwacht.quote:
Ik heb geen idee van het aantal kilo's. Ik merk het aan mijn kleding en aan opmerkingen van anderenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]![]()
Ik heb al even niet meer op de weegschaal gestaan. De laatste keer bij de dietiste was er al 5 kilo af, Maar dat was eind november.....
Lekker productief zijn in de uren die je thuis werktquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
knap hoor. waar haal je de tijd, zin en het geld vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |