Als ze sensueel voorbij marcheert, ongegeneerdquote:
Dat mogen wij zo zeggenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ook wel n guilty pleasuretje dit hoor
Zag ook Hopkinsgod in je lijstjequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een erg gaaf optreden weer!Death Cab is de eerste indieband waar ik écht fan van werd, nu zo'n 13 jaar geleden. De show in Utrecht vond ik niet zo magisch als de zomer van 2018 in het Amsterdamse bos, maar die locatie was ook gewoon uniek
Met mijn vriendin jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ken je dat gevoel dat iemand een verhaal vertelt en dat je denkt: komt de Clou zo?
Van alle zinnetjes uit deze tekst waar je dat achter kon plakkenquote:
Passie!quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vroeger zo ontzettend fan van Clouseau
Daar gaat ze en vooral Domino
quote:
Amsterdamse Bos is niet te bereiken met OV, daarom moet ik Jimmy eat World ook missenquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zeker, gewoon een erg gaaf optreden weer!Death Cab is de eerste indieband waar ik écht fan van werd, nu zo'n 13 jaar geleden. De show in Utrecht vond ik niet zo magisch als de zomer van 2018 in het Amsterdamse bos, maar die locatie was ook gewoon uniek
Kan eigenlijk niet anders dan dat BKS Lana heeft gestrikt (zelfde boekingskantoor immers). Ik schat de kans op groter dan 90%quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:56 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als Lana Del Rey naar BKS gaat, wil ik helemaal graag.
Anne, als ik jou zie...quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik was vroeger zo ontzettend fan van Clouseau
Daar gaat ze en vooral Domino
Pinkpop heeft ook de makke dat er te weinig nieuwe goede grote headliners zijn.quote:Op zaterdag 28 december 2019 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar voor Concert At Sea ga je geen 230 betalen en ze hebben ook gemerkt dat je het met echte pop ook niet redt. En als je The Cure en Armin op 1 dag gooit dan wordt het ook niks.
Pinkpop zal echt naar midden juli moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |