Op StuBru? Die kwam dat genot ook gezellig langssturen op 3fm.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag daar zelfs Rene Karst voorbij komen met Adje voor de Sfeer
Ik ben bang dat veel mensen hier niet weten wie Gunda NIemann isquote:
Behalve tijdens De Molquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het valt me altijd op dat de Vlaamse TV en radio veel meer op Nederland gericht zijn dan andersom.
In december gaat het alle kanten op inderdaad, ik gooi zelfs de Arrow Rock 500 aanquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik luister meestal ook StuBru, of het nieuwe KInk. Maar aan t einde van t jaar word ik een beetje een radiohoer. Kink voor de Kink1500, Pinguin Radio voor Snob 2000, Radio 1 in vlaanderen voor de 100 op 1, orinoco voor de V500, en op 31 december wee StuBru voor de beste aller tijden lijst top 100: de tijdloze
Er zijn ook geen relevante hitlijsten meerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou vergeet niet dat de muziek ook enorm veranderd is. Pearl Jam, Green Day enz scoorden ook gewoon in de hitlijsten destijds. Er zijn weinig nieuwe rockbands die dat doen.
Kleemann dan misschien?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat veel mensen hier niet weten wie Gunda NIemann is
Zo kunnen we nog wel even doorgaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef jrwl het volgende:
This Is The Life Amy Macdonald
exit
inruilen voor France Gall - Ella elle l'a
Mr. Bojangles Robbie Williams
exit
inruilen voor Megadeth - Holy wars
Ik heb het idee dat ze niet verwacht hadden dat de lijst aan bandjes die naar Nederland wil komen eindig is, waardoor ze door hun eigen DTRH weinig alternatiefs meer op Pinkpop neer kunnen gooien, en sindsdien zijn ze zoekende.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar het idee dat ze niet weten welke kant ze nou eigenlijk op willen met Pinkpop.
Ja, dat is op zich wel een goed puntquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Schaatsgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Grootste probleem van Mojo is in mijn ogen dat ze teveel zaalconcerten willen vullen ook.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb elk jaar het idee dat ze niet weten welke kant ze nou eigenlijk op willen met Pinkpop.
Ken alleen Gunda Klemannquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wij maken er tegenwoordig gewoon een vriendenweekend van, het gaat me eigenlijk bij Pinkpop al niet meer om de acts, daarvoor ga ik liever naar BKSquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:09 schreef peaceman het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wel een dagje naar pinkpop ga. Die vrijdag is prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |