Ik snap dat je m live meegemaakt moet hebben van veel mensen hier, maar voor mij blijft het gewoon doorkibbelende arena rockquote:
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag daar zelfs Rene Karst voorbij komen met Adje voor de Sfeer
Klopt. Vind ik ook een hele laffe zet, want nu pikken die twee alleen maar namen van elkaar in.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, en daaenaast blijf ik van mening dat DTRH alleen maar is neergezet om Friendly Fire/BKS te counteren...
Dan nog, leuk dat die live geniaal is, maar dat maakt dit nummer op de radio niet mooier/leuker/interessanter/spannender/minder kwakkelend etc.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik snap dat je m live meegemaakt moet hebben van veel mensen hier, maar voor mij blijft het gewoon doorkibbelende arena rock
Oh, hey had ff gemist dat jij er ook weer was.quote:
Lijkt wel wat op Hungry Heart inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
Is dit nummer van Broes al niet een paar keer langsgekomen?
als je maar niet meer gaat klussen. Boren enzo....quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ga even verstandige grote mensen dingen doen zoals de was ophangen
Geen shitquote:
dan moet je wachten tot de avond van oudejaarsdag ben ik bang met The River.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef DecoAoreste het volgende:
Waiting on a decent Springsteen song.
Ik vind dat jammer, want ik wil ook wel een keer een festival waarbij je wat alternatieve namen kunt checken en dan afsluit met wat prostaatrock. Dat is er nu niet meer in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zit wat in idd. Pinkpop is vanaf toen in snelle mate meer richting radiopop gegaan
Ja echt te pijnlijk om te zien (en horen) die weekquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag daar zelfs Rene Karst voorbij komen met Adje voor de Sfeer
Gunda Niemandalletjequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
het is niemendal of niksendal, maar geen niemandal
Dit is gewoon na 10 seconden al klaar. Gebeurt niks meer de volgende 3+ minuten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Yashaaaaa het volgende:
De clip versie is ook leuker dan deze, zit net meer swung in
Nou vergeet niet dat de muziek ook enorm veranderd is. Pearl Jam, Green Day enz scoorden ook gewoon in de hitlijsten destijds. Er zijn weinig nieuwe rockbands die dat doen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Zit wat in idd. Pinkpop is vanaf toen in snelle mate meer richting radiopop gegaan
Ik heb elk jaar het idee dat ze niet weten welke kant ze nou eigenlijk op willen met Pinkpop.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat Mojo het publiek wil wegjagen naar DTRH en van Pinkpop iets anders wil maken ofzo, maar wat ze er nu mee doen werkt niet echt. Iets met een servet en een tafellaken. Al ben ik er toch wel weer bij komend jaar. Toch wel lekkere namen met bijvoorbeeld Crowded House, Supergrass..
Wat een bazen ding is dat zegquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Oh, hey had ff gemist dat jij er ook weer was.
Hoe was het sneeuwscooteren?
Het is dat MoJo diepe zakken heeft, want ik kan me niet voorstellen dat het allemaal winstgevend is... aan de andere kant schuiven ze ook nog eens een shitload aan artiesten met eigen stadionshows in juni naar voren, en daar betalen mensen ook gewoon met gemak 80-100 EUR per show voor....quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klopt. Vind ik ook een hele laffe zet, want nu pikken die twee alleen maar namen van elkaar in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |