Ik luister normaal Studio Brussel, maar die week voor kerst was er de Warmste Week (soort Serious Request) en dat gaat over meerdere zenders. Dan krijg je dus de hele dag door mensen die Nederlandse plaatjes aanvragen van Jantje Smit, Hazes junior, Ronnie Flex en zulk soort gejankquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Strani het volgende:
Als er een Top 2000 is in België zal het wel vol staan met Nederlandse liedjes, gok ik.
Ik vind nog steeds dat Mojo met DTRH Pinkpop de nek heeft omgedraaid. Die hebben sinds 2015 geen enkele lineup met een echt randje kunnen brengen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nah, ik vind niet dat je kunt stellen dat DTRH en BKS te klein zouden zijn. Je kunt beter kijken naar de namen die ze boeken. Wat maakt het uit of er 70k of 30k bezoekers op 1 dag kunnen komen?
Tegenwoordig sta je in 6 min vanaf CS op Zuid. Dan busje en prima.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is wel een behoorlijk nadeel van de locatie, ligt iets te ver van het centrum van Amsterdam. Jimmy Eat World heb ik in 2010 eens gezien. Ook een van de eerste niet-radiobandjes waar ik veel naar luisterde
Jaquote:
Ik zag daar zelfs Rene Karst voorbij komen met Adje voor de Sfeerquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik luister normaal Studio Brussel, maar die week voor kerst was er de Warmste Week (soort Serious Request) en dat gaat over meerdere zenders. Dan krijg je dus de hele dag door mensen die Nederlandse plaatjes aanvragen van Jantje Smit, Hazes junior, Ronnie Flex en zulk soort gejank.
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik luister normaal Studio Brussel, maar die week voor kerst was er de Warmste Week (soort Serious Request) en dat gaat over meerdere zenders. Dan krijg je dus de hele dag door mensen die Nederlandse plaatjes aanvragen van Jantje Smit, Hazes junior, Ronnie Flex en zulk soort gejank.
JAAAA GENOTquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef Fred_B het volgende:
Poes van mijn grootje in het komende uur
Laat het maar aan Mojo over om een festival kapot te maken. Snap die lui echt niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Mojo met DTRH Pinkpop de nek heeft omgedraaid. Die hebben sinds 2015 geen enkele lineup met een echt randje kunnen brengen.
Tweede half uur is echt GENOT met hoofdletters ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Zorro het volgende:
867 Waiting On A Sunny Day Bruce Springsteen
866 Ordinary Love U2
865 Foto Van Vroeger Rob De Nijs![]()
864 This Is The Life Amy Macdonald![]()
![]()
863 De Bom Doe Maar
862 Mr. Bojangles Robbie Williams
861 I Have A Dream ABBA
860 The Lady In Red Chris de Burgh![]()
859 Voodoo Child (Slight Return) The Jimi Hendrix Experience![]()
![]()
![]()
![]()
858 If You Leave Me Now Chicago![]()
![]()
![]()
![]()
857 The Fool On The Hill The Beatles![]()
![]()
856 Stand By Me Ben E. King![]()
855 You Give Love A Bad Name Bon Jovi
854 So Lonely The Police![]()
![]()
![]()
Überquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Ja, dat is wel een behoorlijk nadeel van de locatie, ligt iets te ver van het centrum van Amsterdam. Jimmy Eat World heb ik in 2010 eens gezien. Ook een van de eerste niet-radiobandjes waar ik veel naar luisterde
Is het een kwestie van kunnen of juist een bewuste keuze?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind nog steeds dat Mojo met DTRH Pinkpop de nek heeft omgedraaid. Die hebben sinds 2015 geen enkele lineup met een echt randje kunnen brengen.
40 minuten wandelen met MS is niet te doenquote:
er zijn algemeen gesproken ook gewoon veel te veel festivals in Nederland.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
katgenotquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef Fred_B het volgende:
Poes van mijn grootje in het komende uur
Ik luister meestal ook StuBru, of het nieuwe KInk. Maar aan t einde van t jaar word ik een beetje een radiohoer. Kink voor de Kink1500, Pinguin Radio voor Snob 2000, Radio 1 in vlaanderen voor de 100 op 1, orinoco voor de V500, en op 31 december wee StuBru voor de beste aller tijden lijst top 100: de tijdlozequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
2 GH5 nummers achter elkaarquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh Bon Jovi straks wordt echt genieten
Mocht je hem straks toch herkennen raad ik je zeker aan het origineel ook een keer te luisteren, die is veel mooier maar staat om een of andere manier veeeeeel lager in de lijst.quote:
Ik 2016 geloof ik, een van de leukste concertjes ooitquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:03 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Nee joh, die's mooi juist.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef Zorro het volgende:
Dit uur: zoveel mooie nummers en dan staat Chris deBurgh er met dit niemandalletje in
Eens, en daaenaast blijf ik van mening dat DTRH alleen maar is neergezet om Friendly Fire/BKS te counteren...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ubertje boeken dus. Evt. vanaf de bushaltequote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
40 minuten wandelen met MS is niet te doen
Oh shit. Dan Uber iddquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef houdjemond het volgende:
[..]
40 minuten wandelen met MS is niet te doen
Ik denk dat Mojo het publiek wil wegjagen naar DTRH en van Pinkpop iets anders wil maken ofzo, maar wat ze er nu mee doen werkt niet echt. Iets met een servet en een tafellaken. Al ben ik er toch wel weer bij komend jaar. Toch wel lekkere namen met bijvoorbeeld Crowded House, Supergrass..quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het een kwestie van kunnen of juist een bewuste keuze?
Zit wat in idd. Pinkpop is vanaf toen in snelle mate meer richting radiopop gegaanquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is goed, we kijken mee!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:05 schreef essnhills het volgende:
Ik ga even verstandige grote mensen dingen doen zoals de was ophangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |