Je hebt de Radio 2 Top 1000 daar.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Strani het volgende:
Als er een Top 2000 is in België zal het wel vol staan met Nederlandse liedjes, gok ik.
En waar is Urbanus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Zorro het volgende:
Wat Belgen betreft: Veel te weinig van het Groenewoud in de lijst.
Die andere gaat nog wel, maar formidablequote:
Hoe het Danst op 1quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt de Radio 2 Top 1000 daar.
En het terrein, randprogrammering en voedsel en gebrek aan nachtprogrammering breekt ze ook op. Mensen willen meer voor hun geld dan een sintelbaan en tot 23:00 uur optreden en verder nietsquote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Pinkpop heeft ook de makke dat er te weinig nieuwe goede grote headliners zijn.
Als je herhaling wil moet je naar Graspop gaan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja maar die zitten 2-4 weken later, dat scheelt echt heel veel. maar zeg nou zelf... ook daar komt alles op herhaling.
Straks maar eens bestuderen dan!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je hebt de Radio 2 Top 1000 daar.
Zonde, was aardig op weg richting mijn post-PR.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef FlyingEagle het volgende:
Dagen gaan wel snel, over een uur zitten wel alweer op zondag
Eerste half uur doorbijten, daarna hoop genot.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:01 schreef Isorden het volgende:
867 Waiting On A Sunny Day Bruce Springsteen![]()
866 Ordinary Love U2![]()
865 Foto Van Vroeger Rob De Nijs![]()
864 This Is The Life Amy Macdonald![]()
863 De Bom Doe Maar![]()
![]()
![]()
862 Mr. Bojangles Robbie Williams(Wel mooi staat alleen veel te hoog boven het origineel
)
861 I Have A Dream ABBA![]()
860 The Lady In Red Chris de Burgh![]()
![]()
![]()
![]()
859 Voodoo Child (Slight Return) The Jimi Hendrix Experience![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
858 If You Leave Me Now Chicago![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
857 The Fool On The Hill The Beatles![]()
856 Stand By Me Ben E. King![]()
![]()
855 You Give Love A Bad Name Bon Jovi![]()
![]()
![]()
![]()
854 So Lonely The Police![]()
![]()
![]()
Mag daar zeker in jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Zou gewoon in de lijst moeten staan. Top 500 minimaal
Amstelveense weg bedoel je?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]Metrootje en de bus, sta je zo aan de ingang. Kleine wandeling en klaar.
Het is helaas geen grapquote:
Ja, dat is wel een behoorlijk nadeel van de locatie, ligt iets te ver van het centrum van Amsterdam. Jimmy Eat World heb ik in 2010 eens gezien. Ook een van de eerste niet-radiobandjes waar ik veel naar luisterdequote:Op zaterdag 28 december 2019 22:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Amsterdamse Bos is niet te bereiken met OV, daarom moet ik Jimmy eat World ook missen![]()
Maar heel tof dat je ze hebt gezien
ja we zijn wel verwend geraakt inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:02 schreef alopio het volgende:
[..]
En het terrein, randprogrammering en voedsel en gebrek aan nachtprogrammering breekt ze ook op. Mensen willen meer voor hun geld dan een sintelbaan en tot 23:00 uur optreden en verder niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |