quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaa de poes van z'n grootje
dat is echt flauwekul. die hoedjes waren er al in de jaren 90 toen het festival uitstekend liep.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef alopio het volgende:
Pinkpop is gewoon kut, geen nachtprogramma, kut sintelbaan, kut terrein, relatief weinig artiesten, kut roze hoedjes, kut roze hoedjes en kut roze hoedjes. En daar is het fout gegaan, bij de introductie van de kut roze hoedjes
quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een kansarm uur is dit eigenlijk.
En Gaby Schonbrun niet te vergeten.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen Andrea Schone en Karin Enke
Ook de reden dat we van Tonny de Jong hebben gehoordquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Het is dat er opeens een klapschaats kwam, anders had ze nog wat wereldrecords staan.
De tweede helft wordt puur genot, even geduld, ouwe reus.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef DecoAoreste het volgende:
Wat een kansarm uur is dit eigenlijk.
Ik vind het, buiten die bizarre zinsnede, best een mooie tekst ja. Ook wel lekker melancholisch. Stuk beter dan dat kneiterfoute Bang her hard, dat cafemuzakje Malle Babbe of dat pedonummer van m.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef Fred_B het volgende:
Even los van de absurde tekst vind ik dit bijzonder fraai.
had die ook een naamsverandering?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En Gaby Schonbrun niet te vergeten.
Tonnyquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ook de reden dat we van Tonny de Jong hebben gehoord
MoJo is veel te machtigquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grootste probleem van Mojo is in mijn ogen dat ze teveel zaalconcerten willen vullen ook.
Ik volg DTRH etc. niet echt, maar puur naar metalbands gekeken hebben ze de ene na andere metalfestival kapot gemaakt door zich ermee te bemoeien. Dit jaar weer. Werkelijk tientallen headliners voor Fortarock beschikbaar, maar ze stoppen alles in zalen en dan moet Fortarock opdoeken, omdat ze geen headliner kunnen vinden. Ja, zo gek is dat niet.
Als ze nu met DTRH en Pinkpop opeens de grote/leuke/interessante namen gaan verdelen of richting DTRH gaan sturen (want Pinkpop verkoopt toch wel attitude) dan kan het straks snel afgelopen zijn voor PP.
Zitten nog wel wat goede platen tussen ja.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
De tweede helft wordt puur genot, even geduld, ouwe reus.
Misschien is dat hetquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dit uur moet in ieder geval ff opwarmen
Ja en daarvoor Sonishpere, en Fields of Rock en Dynamo ....quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:11 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Forta is eeuwig zonde inderdaad was zo leuk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |