Forta is eeuwig zonde inderdaad was zo leuk..quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grootste probleem van Mojo is in mijn ogen dat ze teveel zaalconcerten willen vullen ook.
Ik volg DTRH etc. niet echt, maar puur naar metalbands gekeken hebben ze de ene na andere metalfestival kapot gemaakt door zich ermee te bemoeien. Dit jaar weer. Werkelijk tientallen headliners voor Fortarock beschikbaar, maar ze stoppen alles in zalen en dan moet Fortarock opdoeken, omdat ze geen headliner kunnen vinden. Ja, zo gek is dat niet.
Als ze nu met DTRH en Pinkpop opeens de grote/leuke/interessante namen gaan verdelen of richting DTRH gaan sturen (want Pinkpop verkoopt toch wel attitude) dan kan het straks snel afgelopen zijn voor PP.
Geen niemendalletje in elk geval.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat veel mensen hier niet weten wie Gunda NIemann is
dat laatste geloof ik niet in. Pinkpop heeft echt veel vaste bezoekers.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Grootste probleem van Mojo is in mijn ogen dat ze teveel zaalconcerten willen vullen ook.
Ik volg DTRH etc. niet echt, maar puur naar metalbands gekeken hebben ze de ene na andere metalfestival kapot gemaakt door zich ermee te bemoeien. Dit jaar weer. Werkelijk tientallen headliners voor Fortarock beschikbaar, maar ze stoppen alles in zalen en dan moet Fortarock opdoeken, omdat ze geen headliner kunnen vinden. Ja, zo gek is dat niet.
Als ze nu met DTRH en Pinkpop opeens de grote/leuke/interessante namen gaan verdelen of richting DTRH gaan sturen (want Pinkpop verkoopt toch wel attitude) dan kan het straks snel afgelopen zijn voor PP.
Stirnemann?quote:
Ik ken ook alleen Andrea Schone en Karin Enkequote:
Dat is ook een probleem ja, al lijkt dat voorlopig nog wel redelijk te gaan. Maar vorig jaar was The Cure wel een snel ingevlogen b-keus door die attitude (en voor de kaartverkoop een waardeloze, maar voor de kwaliteit een fantastische, wát een showquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Deze versie isquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:08 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit is gewoon na 10 seconden al klaar. Gebeurt niks meer de volgende 3+ minuten.
Die zou dit liedje nog trager afspelen.quote:
Gezondheidquote:
Karin Enke, zo dan. Met die kaak vol met stoppels was dat toch?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik ken ook alleen Andrea Schone en Karin Enke
Yupquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Karin Enke, zo dan. Met die kaak vol met stoppels was dat toch?
1987 hadden ze moeten stoppen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:12 schreef jrwl het volgende:
U2 had in 1993 moeten stoppen. T/M Achtung Baby is top
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |