quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Drop (van het podium) de Nijs
ja maar artiesten hebben daar ook een aandeel in he?! Eddie vedder kan ook gewoon zeggen: max ... euro voor een kaartje anders kom ik niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
MoJo is veel te machtig![]()
Ik vertik het ook gewoon om voor 90% van die artiesten 80-100 per kaartje neer te tikken... wat dat betreft kun je als publiek op een gegeven moment ook 'nee' zeggen en misschien normaliseert het dan...
Concert- en festivalkaarten zijn gemiddeld 50% duurder dan een paar jaar geleden, da's gewoon absurd
Sonisphere was maar een jaar toch? Daar ben ik toen nog geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja en daarvoor Sonishpere, en Fields of Rock en Dynamo ....
Ik weiger te geloven dat Nederland geen winstgevende metalfestival kan hebben. Graspop in Belgie en Wacken in Duitsland (beste festival ooit trouwens) doen het ieder jaar weer goed.
Als je naar die line-ups kijkt en niet >>>1<<< fucking headliner kan vinden voor een metalfestival in Nederland faal je gewoon in je "vak".
mooi moment om te stoppen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Bugno3 het volgende:
Ik heb geen peuken meer, dat is wel ZWAAR KUT, maar ok.
Het is lichtelijk overtrokken natuurlijkquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat is echt flauwekul. die hoedjes waren er al in de jaren 90 toen het festival uitstekend liep.
Vangen!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Bugno3 het volgende:
Rokenquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Bugno3 het volgende:
Ja, Gaby Zange.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
had die ook een naamsverandering?
Ik ga al 6 jaar naar Into The Grave. Groter hoeft het van mij ook niet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ja en daarvoor Sonishpere, en Fields of Rock en Dynamo ....
Ik weiger te geloven dat Nederland geen winstgevende metalfestival kan hebben. Graspop in Belgie en Wacken in Duitsland (beste festival ooit trouwens) doen het ieder jaar weer goed.
Als je naar die line-ups kijkt en niet >>>1<<< fucking headliner kan vinden voor een metalfestival in Nederland faal je gewoon in je "vak".
Post mee dan.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef essnhills het volgende:
Ja pff, nog niet eens een nieuw topic
Jup, dat pedonummer moet nog komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat krijgen we nog van De Nijs? Het Werd Zomer?
Of regen op zijn raam gewauwelquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Met een beetje mazzel: niets.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |