Ik ga eigenlijk alleen nog maar naar kleine zaaltjes, en het liefst in de buurt. Geniet ik meer van dan die mega concerten en festivals.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
MoJo is veel te machtig![]()
Ik vertik het ook gewoon om voor 90% van die artiesten 80-100 per kaartje neer te tikken... wat dat betreft kun je als publiek op een gegeven moment ook 'nee' zeggen en misschien normaliseert het dan...
Concert- en festivalkaarten zijn gemiddeld 50% duurder dan een paar jaar geleden, da's gewoon absurd
Leek ze daar ook minstens 17?quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dat pedonummer moet nog komen.
ik ben in 1994 voor het eerst geweest en het was fan-tas-tisch!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is lichtelijk overtrokken natuurlijk
Het is gewoon niet mijn festival, 2x geweest. Vindt het helemaal niks. Ondanks dat er toen toch goede bands stonden. Al leek me het oude pinkpop van begin 90 wel tof, helaas toen te jong
Deze vind ik nog wel mooi, en er is er nog wel 1 die ik aardig vind die er al een tijd uit is (Open Einde ofzo?), de rest is pover ja.quote:
Ja ik was ff andere dingen doen, hoeven jullie niet meteen te stoppen..quote:
Stond vorig jaar in de 1100.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef DecoAoreste het volgende:
Heeft deze nog een ziektebonus gehad trouwens of moeten we een jaartje wachten voor een bonus?
oh zeg dat dan!quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ik was ff andere dingen doen, hoeven jullie niet meteen te stoppen..
Ik ben er drie keer geweest, heb me er best vermaakt, maar daarna voor Werchter en een keer Graspop gekozen en dat vond ik toch een stuk leuker. Maarja, vind het erg duur worden die grote festivals.quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Het is lichtelijk overtrokken natuurlijk
Het is gewoon niet mijn festival, 2x geweest. Vindt het helemaal niks. Ondanks dat er toen toch goede bands stonden. Al leek me het oude pinkpop van begin 90 wel tof, helaas toen te jong
Ik was 14 en zij was 84...quote:Op zaterdag 28 december 2019 23:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup, dat pedonummer moet nog komen.
Nee, daar was hij zestien en zij achtenzestig.quote:
Die over zijn hond is weg inderdaadquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel mooi, en er is er nog wel 1 die ik aardig vind die er al een tijd uit is (Open Einde ofzo?), de rest is pover ja.
Over zn hond jaquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze vind ik nog wel mooi, en er is er nog wel 1 die ik aardig vind die er al een tijd uit is (Open Einde ofzo?), de rest is pover ja.
Ik zal het in het vervolg expliciet vermeldenquote:
Werkt graag aan z'n relatie op Rob de Nijsquote:Op zaterdag 28 december 2019 23:15 schreef houdjemond het volgende:
@:PippenScottie blijkbaar
Waarom taggen we pip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |