Niet gekliktquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:03 schreef JanCees het volgende:
lekker plaatje @:onlogisch
vooral vanaf 2:50 de tandjes
weero danquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Schoten worden gevuurd, zelfs met kerst.
Misschien moet je eens in een fatsoenlijke buurt gaan wonen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:12 schreef onlogisch het volgende:
Wow. Schoten worden gevuurd, zelfs met kerst.
Ik ben bij je moeder.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Misschien moet je eens in een fatsoenlijke buurt gaan wonen.
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @yvonne @Zipportal @Tarado en @Tjackaquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
De mentions doen het, maar ze staan er wel bij.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @yvonne @Zipportal en @Tjacka
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
En bijzonder pijnlijk voor @KingRoland dit.
Jij ook een fijne kerst, GGMM.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA
Iedereen is de KingRoland-act gewoon beu aan het worden. En terecht.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
En bijzonder pijnlijk voor @KingRoland dit.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mentions doen het, maar ze staan er wel bij.
Debiel
[..]![]()
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Fijne kerst amice. Doe de groeten aan je zusquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Iedereen is de KingRoland-act gewoon beu aan het worden. En terecht.
Ik zie haar morgen pas weer, maar dat komt goed.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijne kerst amice. Doe de groeten aan je zus
Je hebt een zus?quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zie haar morgen pas weer, maar dat komt goed.
Nee.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:23 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een zus?
Pics. (voor een vriend)
jij ook maatquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Ik wens je wel een fijne kerst toe.
@:Caland @:Maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. evenzo.
Jij ook vriend.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
@:Caland @:Maxi-mus @:Doublepain @:JanCees @:GGMM @:Tarado @:Lange_Lans @:Coco. evenzo.
Insgelijks.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Insgelijks.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Bedankt makker, zoals gezegd van hetzelfdequote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Jij ook hele fijne Kerstdagen, amigo!quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Bedankt maat jij ookquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
jij ook vriendquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:44 schreef Caland het volgende:
Iedereen behalve @:scrummie2.0 een fijne kerst toegewenst
Fijne kerst Stijn en ook @GGMMquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee.
Jij ook makker !quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Jammer dit weer indd.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @:yvonne @:zipportal @:Tarado en @:tjacka
En bijzonder pijnlijk voor @:Kingroland dit.
Van hetzelfdequote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Naast mij stond/staat @johannes_vermeer er ook niet op.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pijnlijk voor het uitblijven van de mention van @:yvonne @:zipportal @:Tarado en @:tjacka
En bijzonder pijnlijk voor @:Kingroland dit.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Naast mij stond/staat @:johannes_vermeer er ook niet op.
@GGMM verloochent zijn vrienden.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Tragischer dan het bioscoopechec wordt het voor hem niet.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:24 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM verloochent zijn vrienden.
Lekker plaatje maatquote:
prima, niets mis mee.quote:
Doorgestuurd naar @Zipportalquote:Op dinsdag 24 december 2019 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
prima, niets mis mee.
Doorgestuurd naar @:doublepain
Die post hier ook nooit!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ja, laat dat maar aan Robert over!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
thx bro
ook mooi gecoverd door robert pater
Ja, ik wilde reageren op n van zijn video's, maar dat kan dus niet!quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je Ed geen gelukkige kerst toewenst
Logisch wel. Anders is Ed hele dagen bezig om die comments te lezen. Ed's tijd is kostbaar.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wilde reageren op n van zijn video's, maar dat kan dus niet!
Helaas uitgeschakeld doordat mensen reageerden die zijn genialiteit in twijfel trokken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik wilde reageren op n van zijn video's, maar dat kan dus niet!
Wie zijn deze mensen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Helaas uitgeschakeld doordat mensen reageerden die zijn genialiteit in twijfel trokken.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 20:33 schreef Caland het volgende:
Ik drink overigens een Singha biertje
Echt mokersmerig
@:saind @:kingroland
Ik denk dat 'ie aan z'n zak zit te krabben.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou user @:maxi-mus op dit moment aan het doen zijn?
Dat deed ik zojuist. Luchtte echt opquote:Op dinsdag 24 december 2019 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie aan z'n zak zit te krabben.
Bij maxi-mus?quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat deed ik zojuist. Luchtte echt op
Ik zit kerstfilms te kijken en ik zie allemaal mentions!quote:
Jezus mens, doe rustig. Je onderdaan wenst je een prettige kerst. Alleen hij faalt hopeloos in de mention. Dat fix ik even voor hem.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit kerstfilms te kijken en ik zie allemaal mentions!
Wie
Welke film? Ik kijk nu Abominable.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:33 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik zit kerstfilms te kijken en ik zie allemaal mentions!
Wie
Whahahahahahaquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jezus mens, doe rustig. Je onderdaan wenst je een prettige kerst. Alleen hij faalt hopeloos in de mention. Dat fix ik even voor hem.
Die Noorse serie, Jut en Jul, maar dan in het Noors. ff de juiste titel zoeken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Welke film? Ik kijk nu Abominable.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:39 schreef yvonne het volgende:
https://www.netflix.com/nl/title/81083590?preventIntent=true
Wel en nu wil je vrouw/vriendin/maatje het kijken en ben je de klosquote:
Zou ze allemaal raken.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:40 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
@:monkyyy misschien voor jou?
ga je naar erasmusbrug tijdens nieuwjaarquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wel en nu wil je vrouw/vriendin/maatje het kijken en ben je de klos
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je naar erasmusbrug tijdens nieuwjaar gewoon weg
Nee, uren in de regen of mistquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ga je naar erasmusbrug tijdens nieuwjaar
Oh, dat kan ook.quote:
Dankjewel en van het zelfde aan iedereen hierboven.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Jij en iedereen hierboven ook prettige kerst.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Ik vind ondertiteling verschrikkelijk. Daardoor kijk ik onterecht weinig films/series waarvan ik ze niet kan volgen zonder ondertiteling.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die Noorse serie, Jut en Jul, maar dan in het Noors. ff de juiste titel zoeken.
Ze zullen in ieder geval niet zeggen dat je overal teveel bovenop zit.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geintje. Ik bedenk me net dat de beoordelingsgesprekken er nog aankomen
Uh, ok.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind ondertiteling verschrikkelijk. Daardoor kijk ik onterecht weinig films/series waarvan ik ze niet kan volgen zonder ondertiteling.
Hoi makker. Een zalig kerstfeest toegewenstquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval niet zeggen dat je overal teveel bovenop zit.
lekker kerstdinertje achter de rug Nielsie?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval niet zeggen dat je overal teveel bovenop zit.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi makker. Een zalig kerstfeest toegewenst
Gewoon gewerkt vandaag. Een perfecte dag om te werken, bijna niemand doet wat. Morgen wel. Ben je al naar een kerstmis geweest?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker kerstdinertje achter de rug Nielsie?
nog plannen voor nieuwjaar?
lekker man.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon gewerkt vandaag. Een perfecte dag om te werken, bijna niemand doet wat. Morgen wel, Ben je al naar een kerstmis geweest?
Oh! Dan mis je best veelquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind ondertiteling verschrikkelijk. Daardoor kijk ik onterecht weinig films/series waarvan ik ze niet kan volgen zonder ondertiteling.
Hoe kijk jij "Dark" dan?quote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
met ondertiteling mist hij waarschijnlijk ook teveel
De tering, deze is wel heel ergquote:Op woensdag 25 december 2019 00:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@:tjacka
@:caland
Jij ook lieverdquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Niet dus. Nooit gezien. Zelfde met the bridge bijvoorbeeld. Nooit gezien om die reden.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 00:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:lenny_leonard
@:tjacka
@:caland
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mentions doen het, maar ze staan er wel bij.
Debiel
[..]![]()
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet dus. Nooit gezien. Zelfde met the bridge bijvoorbeeld. Nooit gezien om die reden.
Gelukkig is er meer dan genoeg in het Engels.
Nou!quote:Op woensdag 25 december 2019 09:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet dus. Nooit gezien. Zelfde met the bridge bijvoorbeeld. Nooit gezien om die reden.
Gelukkig is er meer dan genoeg in het Engels.
zalig kerstmis yvonnequote:Op woensdag 25 december 2019 12:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou!
Nee, hup ga "Dark"kijken, in het duits ja
Gofredomme.
Jij ook maatjequote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
Wat een onzin die kersttoespraken.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Koning Willem-Alexander: Het is ok als het even tegenzit
https://www.ad.nl/binnenl(...)n-tegenzit~a5e764b1/
We keep in touch. @:caland
Vooral van dat schijnheilige Koningshuis. BOM EROP.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een onzin die kersttoespraken.
Toen dronk ik bier.quote:Op dinsdag 24 december 2019 21:35 schreef onlogisch het volgende:
Wat zou user @:maxi-mus op dit moment aan het doen zijn?
quote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Afschaffen die handel ja.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:43 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vooral van dat schijnheilige Koningshuis. BOM EROP.
Daar zou Wimlex best ervaring mee hebbenquote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Man die betaald wordt van belastinggeld en nooit werk heeft hoeven zoeken zegt tegen het klootjesvolk dat het niet erg is als het even kut gaat. Ok Willem, dank je.quote:Op woensdag 25 december 2019 14:37 schreef Zipportal het volgende:
Laatste keer was een jaar geleden, toen las ik dat het menneke erg vrolijk was en dikke maatjes was geworden met de hond, en zelfs met de kat.quote:Op woensdag 25 december 2019 09:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoe zou het met hem zijn? Hoor je nog ooit iets van hem?
@:zipportal
quote:Op woensdag 25 december 2019 19:09 schreef KingRoland het volgende:
@:rensajacied makker ik vind het nog steeds zielig wat Drizzt met die vogel doet. beetje nare nasmaak hoor tijdens kerstavond.
Bedankt vriend! @GGMMquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
twitter:ZS_Voetbal twitterde op donderdag 26-12-2019 om 11:27:14HET IS BOXING DAY! 🥳🎁 @SpursOfficial en @OfficialBHAFC trappen de voetbalmiddag vanaf 13:05 af⚽️ & vanaf 15:35 mis je met de Premier League Switch geen hoogtepunt van alle 6 PL-duels 😍Aansluitend hebben we ook nog @ManUtd 🆚 @NUFC en @LCFC 🆚 @LFC in de aanbieding! 👏🏻 https://t.co/lCEXrXoKEE reageer retweet
Leicester VS Liverpoolquote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
gelukkig hebben we de PLtwitter:ZS_Voetbal twitterde op donderdag 26-12-2019 om 11:27:14HET IS BOXING DAY! 🥳🎁@:SpursOfficial en @:OfficialBHAFC trappen de voetbalmiddag vanaf 13:05 af⚽️ & vanaf 15:35 mis je met de Premier League Switch geen hoogtepunt van alle 6 PL-duels 😍Aansluitend hebben we ook nog @:ManUtd 🆚 @:NUFC en @:LCFC 🆚 @:LFC in de aanbieding! 👏🏻 https://t.co/lCEXrXoKEE reageer retweet
nicequote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
gelukkig hebben we de PLtwitter:ZS_Voetbal twitterde op donderdag 26-12-2019 om 11:27:14HET IS BOXING DAY! 🥳🎁@:SpursOfficial en @:OfficialBHAFC trappen de voetbalmiddag vanaf 13:05 af⚽️ & vanaf 15:35 mis je met de Premier League Switch geen hoogtepunt van alle 6 PL-duels 😍Aansluitend hebben we ook nog @:ManUtd 🆚 @:NUFC en @:LCFC 🆚 @:LFC in de aanbieding! 👏🏻 https://t.co/lCEXrXoKEE reageer retweet
ik trek die jezus shit maar slechtquote:
bedoel je JIB of JIK?quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik trek die jezus shit maar slecht
moet nieuwe album van kanye nog een tweede keer luisteren, maar ben bang dat ik het houd bij zijn oudere albums
jesus is bornquote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jesus is king
wat is de andere?
TLOP of Yeezusquote:Op donderdag 26 december 2019 16:05 schreef aTypisch het volgende:
My Beautiful Dark Twisted Fantasy is het beste album van Kanye
Nou enquote:Op donderdag 26 december 2019 16:05 schreef aTypisch het volgende:
My Beautiful Dark Twisted Fantasy is het beste album van Kanye
Nu toch maar een aflevering opgezet, begin the Witcher meer te pruimenquote:
check de game dan jongeequote:Op donderdag 26 december 2019 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu toch maar een aflevering opgezet, begin the Witcher meer te pruimen
Die heks heeft wel prima tetten @:drizzt
YenneferGodinquote:Op donderdag 26 december 2019 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
🤪quote:Op donderdag 26 december 2019 15:38 schreef onlogisch het volgende:
@:Losbuenosmuchachos is een nobuddie.
*zwakkeren, dom varkenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland zoekt de zwakkere in deze SC op.
🤔quote:
Zwakkerequote:Op donderdag 26 december 2019 16:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland zoekt de zwakkere in deze SC op.
eensquote:Op donderdag 26 december 2019 16:55 schreef Caland het volgende:
Ik kan mensen die naar series zoals bewitched kijken nooit echt serieus nemen
in wat?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:28 schreef Doublepain het volgende:
We dwalen af van het feit dat Drake gewoon de beste aller tijden is
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:30 schreef onlogisch het volgende:
Even wat geneuzel weggehaald. Laten we OT blijven en darts gifjes te bewaren voor het DRT forum.
Terwijl het echt totaal niet nodig was.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM Je hebt je hulpje toch wel een kerstbonus gegeven, hij heeft wat gedaan!
[..]
Dat wel, maar je moet ergens beginnen. Het lijkt er toch echt op dat hij dit helemaal zelfstandig gedaan heeft. Ik ben trots op je @onlogisch!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl het echt totaal niet nodig was.
Darts gifjes nog. Was gewoon een stilstaand .jpg plaatje.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM Je hebt je hulpje toch wel een kerstbonus gegeven, hij heeft wat gedaan!
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben as we speak aan het schijten
@:drizzt
Aightquote:Op donderdag 26 december 2019 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
531 zelfs.quote:
Ja echte moderators hebben iets over voor hun users. @onlogisch @skysherrif hebben dat minderquote:Op donderdag 26 december 2019 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je topa staat bovenaan zie ik
Dat zijn ook 2 waterdragers, pakezels en kogelvangersquote:Op donderdag 26 december 2019 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja echte moderators hebben iets over voor hun users. @:onlogisch @:skysherrif hebben dat minder
Nee grapje het was meer het idee van @SuperHartjequote:Op donderdag 26 december 2019 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zijn ook 2 waterdragers, pakezels en kogelvangers
eensquote:Op donderdag 26 december 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat eredivisie op tweede kerstdag toen maar een paar jaar duurde
Dat was echt fantastisch
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
waarom is dat weg?
heb het idee dat het altijd net na de winterstop nog kutter weer is, dus dat een beetje opschuiven moet kunnen
Amerikanisering.quote:
Door het EK/WK altijd tochquote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
waarom is dat weg?
heb het idee dat het altijd net na de winterstop nog kutter weer is, dus dat een beetje opschuiven moet kunnen
Spelers wilden niet geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
waarom is dat weg?
Drizzt en don wel?quote:Op donderdag 26 december 2019 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja echte moderators hebben iets over voor hun users. @:onlogisch @:skysherrif hebben dat minder
Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Regilio_ het volgende:
Hopelijk binnenkort weer Jan van Halst.
Walgelijk zeg!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben uit de discord gezet @:ggmm @:jancees
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
@JanCees @charmed_angel @DonRaja (vaker daar dan hier) @Drizzt_DoUrden (zie donraja) @onlogisch @Jomanda3quote:
Oh, lol. Dat alle VBL mods daar wel aanwezig zijn. Ik vind daar wat van.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:jancees @:charmed_angel @:donraja (vaker daar dan hier) @:drizzt_dourden (zie donraja) @:onlogisch @:jomanda3
Wat precies?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, lol. Dat alle VBL mods daar wel aanwezig zijn. Ik vind daar wat van.
geniet er lekker man makker.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Laatste keer sauna voor vandaag @:kingroland @:ggmm @:lenny_leonard @:murp
Lekker maat. Veel plezier. Sauna genotquote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Sauna? Lekker!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt ik was die twee vrienden helemaal vergeten.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker man makker.
@:jancees @:doublepain laatste keer sauna voor Tjacka
Ik heb een sauna in mijn gebouwquote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker man makker.
@:jancees @:doublepain laatste keer sauna voor Tjacka
Hoe vaak ga je?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een sauna in mijn gebouw
Genot
Denk sowieso wel 2x per week ofzo, denk ook 2x per week zonnebankje pakkenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je?
Dit is verstuurd uit de sauna
Zonnebank is erg slechtquote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk sowieso wel 2x per week ofzo, denk ook 2x per week zonnebankje pakken
Ja toch
Dit neem je terug!!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met melkflessen als hij heeft snap ik het wel
Wtf, waardeloos.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
Als jij je principes in de strijd gooit reken ik erop dat alles goedkomt!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net vragen gesteld in de discord. No Tjacka no party.
Waarom las ik dit als een dissquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij je principes in de strijd gooit reken ik erop dat alles goedkomt!
Nog nieuwe tetten op Discord?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net vragen gesteld in de discord. No Tjacka no party.
Is @JanCees ook verwijderdquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog nieuwe tetten op Discord?
Ik heb al een tijd geen PM van je gehad.
Ik heb net voor het eerst bnw doorgelezenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weten ze bij jou ook toevallig niet wie het heeft gedaan?
BNW / [CENTRAAL] FvD #01 Zonder belemmering verderquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst bnw doorgelezen
Ik werd er een beetje verdrietig van
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
BNW / [CENTRAAL] FvD #01 Zonder belemmering verder
GENOT
Je moet de goede topic uit kiezenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst bnw doorgelezen
Ik werd er een beetje verdrietig van
Henry ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weten ze bij jou ook toevallig niet wie het heeft gedaan?
Voedzaamquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe was jullie kerst, jongens?
Lekker hoor Harrie. Dit jaar wel mezelf moeten inhouden met drank.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker rustig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag allebei, walgelijk dom varken dat je er rondloopt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De goede topic uit kiezen.
@:elan
@:zipportal
@:picommp
Uit kiezen en uitkiezen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag allebei, walgelijk dom varken dat je er rondloopt.
Ja, weet niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ben jij hier ook nog. Hoe is het op Discord?
Ik zal volgende keer duidelijker zijn zodat jij het ook meteen snapt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:29 schreef Caland het volgende:
Al is uitkiezen wel gewoon n woord natuurlijk.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, daar worden sommige mensen helemaal leip van. Debiel wel.
URL?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
@:caland maakt zichzelf volslagen belachelijk in het Feyenoord-topic. Blijkbaar dacht hij dat het beschuldeging was.
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind het nogal een zware beschuldeging, terwijl je het niet met zekerheid kunt stellen.
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die spelfout moet je maar even verbeteren voordat je verbeterd wordt door onlogisch en co.
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Pijnlijk, @:gurneyisbestoke valt hier een beetje door de mand @:onlogisch @:ggmm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |