Op dinsdag 24 december 2019 13:57 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Interraciale relaties worden al enige tijd als de nieuwe norm gepropagandeerd. Omvolking gaat nou eenmaal net een stukje sneller wanneer je de overwegend mannelijke massamigrant loslaat op de inheemse baarmoeder.
NWS / Duitse staats-tv propaganda: onderdrukking is leuk
Dit topic kan wel weer naar BNW verplaatst worden zo.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
dinsdag 24 december 2019 @ 14:16:46 #225
LelijKnap
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
Beste jongen, niemand laat zich leiden door een plaatje in een boekje. Je vindt iemand simpelweg leuk/geil/aantrekkelijk, of niet. Welke kleur diegene heeft is bijzaak.
Buiten dat wat (->wie) aantrekkelijk(er) gevonden wordt wel degelijk beïnvloed kan worden door gewenning en aangeleerde associaties, is er in ieder geval spraken van normalisering om de laatste barrières weg te nemen.
Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free. - Aleksandr Solzhenitsyn.
dinsdag 24 december 2019 @ 14:17:31 #226
KoosVogels
Poeh Hé!
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:16 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Buiten dat wat aantrekkelijk gevonden wordt wel degelijk beïnvloed kan worden door gewenning en aangeleerde associaties, is er in ieder geval spraken van normalisering om de laatste barrières weg te nemen.
En wat is precies het probleem?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels

, een grotere mongool is er niet
dinsdag 24 december 2019 @ 14:18:24 #227
LelijKnap
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
En wat is precies het probleem?
Er is geen probleem als je geen probleem hebt met omvolking.
Human beings are born with different capacities. If they are free, they are not equal. And if they are equal, they are not free. - Aleksandr Solzhenitsyn.
dinsdag 24 december 2019 @ 14:20:42 #228
KoosVogels
Poeh Hé!
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Er is geen probleem als je geen probleem hebt met omvolking.
Dus wanneer een blank meisje kinderen krijgt met een donkere kerel (of andersom), dan beschouw jij dat als omvolking?
Dat is best een aparte manier van denken. Maar goed, gelukkig zal ik jou nooit van m'n leven ontmoeten, dus je doet je vooral je best maar.

dinsdag 24 december 2019 @ 14:26:30 #229
LelijKnap
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Dus wanneer een blank meisje kinderen krijgt met een donkere kerel (of andersom), dan beschouw jij dat als omvolking?
Dat is best een aparte manier van denken. Maar goed, gelukkig zal ik jou nooit van m'n leven ontmoeten, dus je doet je vooral je best maar.
Dat verdunning bijdraagt aan de omvolking lijkt me evident. Misschien is het handig om je hierbij te realiseren dat het verhoudingsgewijs eenzijdige verdunning betreft. De migrant verlaat immers een doorgaans homogeen gebied met een meestal hoog geboortecijfer. De Europeaan daarentegen verdunt haar al rap krimpende bron.
dinsdag 24 december 2019 @ 14:28:00 #230
LelijKnap
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:20 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, gelukkig zal ik jou nooit van m'n leven ontmoeten, dus je doet je vooral je best maar.
Hoe komt het dat jij het niet zonde vindt?
dinsdag 24 december 2019 @ 14:30:25 #231
KoosVogels
Poeh Hé!
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:28 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoe komt het dat jij het niet zonde vindt?
Omdat ik van mening ben dat mensen helemaal zelf moeten weten met wie ze hokken en kinderen krijgen.

dinsdag 24 december 2019 @ 14:32:00 #232
xpompompomx
^(;,;)^
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:26 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat verdunning bijdraagt aan de omvolking lijkt me evident. Misschien is het handig om je hierbij te realiseren dat het verhoudingsgewijs eenzijdige verdunning betreft. De migrant verlaat immers een doorgaans homogeen gebied met een meestal hoog geboortecijfer. De Europeaan daarentegen verdunt haar al rap krimpende bron.
Hoeveel heb je er zelf al op de wereld gezet eigenlijk?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
dinsdag 24 december 2019 @ 14:33:03 #233
LelijKnap
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omdat ik van mening ben dat mensen helemaal zelf moeten weten met wie ze hokken en kinderen krijgen.
Je schetst een valse tegenstelling. Principieel ben ik daar ook een voorstander van, maar dat neemt niet weg dat er omstandigheden gecreëerd (kunnen) worden waarbinnen de keuzevrijheid resulteert in waar ik tegen ageer.
dinsdag 24 december 2019 @ 14:33:19 #234
Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
quote:
Op dinsdag 24 december 2019 14:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er zelf al op de wereld gezet eigenlijk?
En hoe raszuiver is je eigen partner? Afstamming nagegaan tot 1700? Dna test gedaan of er geen bruine genen tussen zitten?
The trouble with having an open mind, of course, is that people will insist on coming along and trying to put things in it.
Sir Terry Pratchett (1948 - 2015)
Ceterum censeo Trump delendam esse
top 500