Jij en iedereen hierboven ook prettige kerst.quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
Ik vind ondertiteling verschrikkelijk. Daardoor kijk ik onterecht weinig films/series waarvan ik ze niet kan volgen zonder ondertiteling.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:38 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die Noorse serie, Jut en Jul, maar dan in het Noors. ff de juiste titel zoeken.
Ze zullen in ieder geval niet zeggen dat je overal teveel bovenop zit.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geintje. Ik bedenk me net dat de beoordelingsgesprekken er nog aankomen
Uh, ok.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind ondertiteling verschrikkelijk. Daardoor kijk ik onterecht weinig films/series waarvan ik ze niet kan volgen zonder ondertiteling.
Hoi makker. Een zalig kerstfeest toegewenstquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval niet zeggen dat je overal teveel bovenop zit.
lekker kerstdinertje achter de rug Nielsie?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ze zullen in ieder geval niet zeggen dat je overal teveel bovenop zit.
quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoi makker. Een zalig kerstfeest toegewenst
Gewoon gewerkt vandaag. Een perfecte dag om te werken, bijna niemand doet wat. Morgen wel. Ben je al naar een kerstmis geweest?quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekker kerstdinertje achter de rug Nielsie?
nog plannen voor nieuwjaar?
lekker man.quote:Op dinsdag 24 december 2019 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Gewoon gewerkt vandaag. Een perfecte dag om te werken, bijna niemand doet wat. Morgen wel, Ben je al naar een kerstmis geweest?
Oh! Dan mis je best veelquote:Op dinsdag 24 december 2019 22:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind ondertiteling verschrikkelijk. Daardoor kijk ik onterecht weinig films/series waarvan ik ze niet kan volgen zonder ondertiteling.
Hoe kijk jij "Dark" dan?quote:
KOEKOEKquote:Op dinsdag 24 december 2019 23:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
met ondertiteling mist hij waarschijnlijk ook teveel
De tering, deze is wel heel ergquote:Op woensdag 25 december 2019 00:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@:tjacka
@:caland
Jij ook lieverdquote:Op dinsdag 24 december 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
@:onlogisch @:maxi-mus @:jancees @:lenny_leonard @:dj_day-v @:lavenderr @:yvonne @:i @:Muskusboktor57 @:tjacka @:drizzt_dourden @:caland @:el-stinho @:atypisch @:doublepain @:elan @:AFCNiels @:ifrane @:Tarado @:scrupuleus @:Jojoortje @:zipportal @:JR-Style-93 @:lange_lans @:PicoMMP @:coco. @:Karina @:adames @:Gutanoth @:RensAjacied @:kapiteintje @:Bos81 @:DONRAJA @:kingroland
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen!
STA JE HIER NIET BIJ? DAN WENS IK JOU GEEN FIJNE KERST
Niet dus. Nooit gezien. Zelfde met the bridge bijvoorbeeld. Nooit gezien om die reden.quote:
quote:Op woensdag 25 december 2019 00:39 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
@:ggmm
@:onlogisch
@:lenny_leonard
@:tjacka
@:caland
quote:Op dinsdag 24 december 2019 19:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
De mentions doen het, maar ze staan er wel bij.
Debiel
[..]![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |