Ook leuk om jou te zien vriendquote:
Bedanktquote:Op zondag 22 december 2019 07:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ook leuk om jou te zien vriend
Wie? (lol)quote:
Bedankt maat. Dit is erg goed voor m’n zelfvertrouwen.quote:Op zondag 22 december 2019 08:26 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Haha
Je kan wel zien dat jij er echt helemaal bij hoort.
wattequote:Op zondag 22 december 2019 11:24 schreef aTypisch het volgende:
wat een vertrouwen tijdens de awards
bedankt vrienden
Koop je bij de drogist, zei mijn vader vroeger altijd als ik dergelijk onverzorgd taalgebruik bezigde.quote:
Befje is er weer, genotquote:Op zondag 22 december 2019 15:03 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Koop je bij de drogist, zei mijn vader vroeger altijd als ik dergelijk onverzorgd taalgebruik bezigde.
Ja.quote:
Bedanktquote:Op zondag 22 december 2019 17:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wat fijne kerstmuziek voor jullie.
Dat klopt idd! En ik heb me aangemeld voor 2 EK tickets hopelijk word ik ingeloot.quote:Op zondag 22 december 2019 18:04 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaan zeker naar sail
Is dat zoquote:Op zondag 22 december 2019 20:30 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Mijn = Noord-Hollands voor mij.
Breek mij de bek niet open over het spraakgebrek van de gemiddelde viskop.quote:
Mijn*quote:Op zondag 22 december 2019 20:31 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Breek mij de bek niet open over het spraakgebrek van de gemiddelde viskop.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2019 20:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Even een broodje eten.Broodje > boterhamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 22 december 2019 20:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Even een broodje eten.HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb jij een twitteraccount met iets van n1ek erin?Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik heb een twitteraccount, maar daar staat niets van mijn naam in.quote:Op zondag 22 december 2019 20:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi
Heb jij een twitteraccount met iets van n1ek erin?
Oh, dus dit ben je niet:quote:Op zondag 22 december 2019 20:47 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Ik heb een twitteraccount, maar daar staat niets van mijn naam in.
twitter:_n1ek_ twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 10:56:12@JelleK180 Dat je als pedofiel nog mag meedoen,..en die baby op je profielfoto, is die nog veilig als die ouder wordt ? reageer retweet
Nee, want ik ben pro-pedofiel.quote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dus dit ben je niet:twitter:_n1ek_ twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 10:56:12@:JelleK180 Dat je als pedofiel nog mag meedoen,..en die baby op je profielfoto, is die nog veilig als die ouder wordt ? reageer retweet
Woooooow.quote:Op zondag 22 december 2019 20:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Oh, dus dit ben je niet:twitter:_n1ek_ twitterde op zaterdag 14-12-2019 om 10:56:12@:JelleK180 Dat je als pedofiel nog mag meedoen,..en die baby op je profielfoto, is die nog veilig als die ouder wordt ? reageer retweet
binnenkrtquote:Op zondag 22 december 2019 21:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De letter o op mijn toetsenbord doet het niet zo lekker meer.
Dus als ik fouten ga maken binnenkort aangaande letter o, wil ik niets horen van jullie in de trant van HAHAHAHAHAHAHA, letter O.
Dank je.
sail wel jaquote:Op zondag 22 december 2019 18:04 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado gaan zeker naar sail
quote:
quote:Op zondag 22 december 2019 21:17 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Screenshot editlog, NU NU NU.
Niet gelezen.quote:Op maandag 23 december 2019 10:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet van een chief klikspaan
Doorquote:Op maandag 23 december 2019 10:32 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het niet kunnen lezen door geloof ik wel
Je vogels hebben toch al een kooiquote:Op maandag 23 december 2019 11:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, kooi voor de vogel wordt vanmiddag geleverd
Voor de valkparkiet die ik vanavond op ga halenquote:
wtf dat heb ik helemaal gemist. Waarom krijg ik geen mention bij parkietennieuws?quote:Op maandag 23 december 2019 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor de valkparkiet die ik vanavond op ga halen
mijn broer(tje) woont op de Javakade dus gewoon bij hem bbqen en een beetje bootjes kijken, actief mee doen of varen doen we nietquote:Op maandag 23 december 2019 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je dat een keer gezien heb in je leven is het ook wel mooi geweest.
Nice. Mooi beestje is het. Hopelijk gaat hij goed met TarrelGod om.quote:Op maandag 23 december 2019 11:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, kooi voor de vogel wordt vanmiddag geleverd
Wat een klootzak. Waarom niet?quote:Op maandag 23 december 2019 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey Lenny.
@:JANCEES vindt Brabanders niet zo lief.
is toch ook gewoon onbetrouwbaar kutvolk, #teamJCquote:Op maandag 23 december 2019 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Waarom niet?
Varen ze daar langs dan?quote:Op maandag 23 december 2019 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn broer(tje) woont op de Javakade dus gewoon bij hem bbqen en een beetje bootjes kijken, actief mee doen of varen doen we niet
Als je top-uitzicht wil moet je aan de andere kant zijn (Sumatrakade) maar zo boeiend is het ook weer niet.quote:Op maandag 23 december 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
er liggen er een paar aan de kade, komt ook wel veel voorbij maar dat zijn ook kijkers
Omdat voornamelijk Lenny en Zip in Tali (en de andere twee) geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 23 december 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf dat heb ik helemaal gemist. Waarom krijg ik geen mention bij parkietennieuws?
Graag pics van de kooi en van de valkparkiet vanavond.
het is ook meer voor de gezelligheid al zitten er mooie schepen bij, maar erop of erin interesseert mij ook niet zoveelquote:Op maandag 23 december 2019 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je top-uitzicht wil moet je aan de andere kant zijn (Sumatrakade) maar zo boeiend is het ook weer niet.
Al vind ik dat enorme marineschip altijd wel kicken.
Je zou eigenlijk in de discord moeten zitten, JC typte eerder deze ochtend "ik wordt"quote:Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef GGMM het volgende:
Ik heb even een keihard statement afgegeven over de radio, in een KLB-topic.
Befjequote:
Wat een mooi beest.quote:Op maandag 23 december 2019 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat voornamelijk Lenny en Zip in Tali (en de andere twee) geïnteresseerd zijnHier wel nogmaals de foto:
[ afbeelding ]
Kooi kan hier zometeen al zijn, maar ook "pas" om 15:30, moet nog maar zien of 'ie kant en klaar geleverd wordt, of dat ik 'em zelf nog in elkaar moet zetten. Vind allebei wel best. Daarna nog ff snert maken en rond 18:30 met pa naar de kweker om het meisje op te halen
Heb het wellicht al eerder gemeld, maar ik twijfel tussen 3 namen: Freyja, Runa en Tika. Zie wel wat er van komt.
Ik heb het gevoel dat ik daar niet welkom ben.quote:Op maandag 23 december 2019 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk in de discord moeten zitten, JC typte eerder deze ochtend "ik wordt"_!
Aletha > Fresia.quote:Op maandag 23 december 2019 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een mooi beest.
Ik zou voor de naam Freyja gaan, omdat deze een beetje op Fresia lijkt.
Fresia
[..]
Ik heb het gevoel dat ik daar niet welkom ben.
@:jancees![]()
Die Aletha kijkt altijd uit haar doppen of ze elk moment met spoed naar het water closet moet.quote:
Wel voor een presentatrice ja.quote:Op maandag 23 december 2019 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sociaal ongemakkelijke Aletha![]()
@:jr-style-93 en ik vinden dat behoorlijk genant.
Jij bent een man met smaak!quote:Op maandag 23 december 2019 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel voor een presentatrice ja.
En Fresia is sowieso veel leuker natuurlijk
wel eens maar zelfs zij is een 7- max en dan geef ik er echt een kerst bonuspunt erbijquote:Op maandag 23 december 2019 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel voor een presentatrice ja.
En Fresia is sowieso veel leuker natuurlijk
Ik zou haar een 8 schatten, en dat is prima.quote:Op maandag 23 december 2019 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens maar zelfs zij is een 7- max en dan geef ik er echt een kerst bonuspunt erbij
quote:Op maandag 23 december 2019 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou haar een 8 schatten, en dat is prima.
Ik geloof niet zo in standaarden bij vrouwen, je vindt iemand aantrekkelijk of niet.quote:Op maandag 23 december 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]je standaard bij voetballers ligt hoger
dat is toch ook een standaard?quote:Op maandag 23 december 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in standaarden bij vrouwen, je vindt iemand aantrekkelijk of niet.
Jij vindt dus iedereen die je aantrekkelijk vindt even aantrekkelijk?quote:Op maandag 23 december 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in standaarden bij vrouwen, je vindt iemand aantrekkelijk of niet.
Neequote:Op maandag 23 december 2019 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt dus iedereen die je aantrekkelijk vindt even aantrekkelijk?
Nee, dat geloof ik niet!
Wie vind jij aantrekkelijker scrup, Althena of Fresia?quote:
Die namen zeggen mij echt helemaal niks.quote:Op maandag 23 december 2019 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie vind jij aantrekkelijker scrup, Althena of Fresia?
En waarom? (graag minimaal 3 argumenten)
Aletha:quote:Op maandag 23 december 2019 11:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die namen zeggen mij echt helemaal niks.
Insinueer je nou dat ik dat bewust doe?quote:Op maandag 23 december 2019 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan kies je ook meteen de ergste foto van Aletha uit he
wtfquote:Op maandag 23 december 2019 12:03 schreef scrupuleus het volgende:
Bedankt voor het beeldmateriaal.
Ik vind ze allebei niet knap.
Ik zal toch altijd voor Aletha gaan.
1. Mooi neusje
2. Prachtige haren
3. Een betere smaak
Jaquote:Op maandag 23 december 2019 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik dat bewust doe?
quote:Op maandag 23 december 2019 12:03 schreef scrupuleus het volgende:
Bedankt voor het beeldmateriaal.
Ik vind ze allebei niet knap.
Ik zal toch altijd voor Aletha gaan.
1. Mooi neusje
2. Prachtige haren
3. Een betere smaak
Geen algemene standaard.quote:
De intensiteit kan wel verschillen.quote:Op maandag 23 december 2019 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt dus iedereen die je aantrekkelijk vindt even aantrekkelijk?
Nee, dat geloof ik niet!
mijn ervaring is wel dat iemand die op het eerste gezicht echt mooi is eigenlijk minder aantrekkelijk wordt naar verloop van tijd en dat iemand die dat niet is wel aantrekkelijker kan worden.quote:Op maandag 23 december 2019 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen algemene standaard.
[..]
De intensiteit kan wel verschillen.
Oh dat klopt zeker hoor, er zijn ook genoeg vrouwen die wel mooi zijn maar waar je dan niet veel voor voelt. Dat kan je dan meer waarderen als een soort kunstwerkquote:Op maandag 23 december 2019 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn ervaring is wel dat iemand die op het eerste gezicht echt mooi is eigenlijk minder aantrekkelijk wordt naar verloop van tijd en dat iemand die dat niet is wel aantrekkelijker kan worden.
Dat laatste is ook het voordeel van die tv meisjes, daar ga je aan wennen en ze wel leuk vinden maar op straat zou je niet eens omkijken als ze voorbij liepen.
wtfquote:Op maandag 23 december 2019 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik drink nu pas mijn eerste koffie.
Hier ook zoiets. iig 3 op het werk en nu dus thuis weer aan de koffiequote:
Nice Drizzt!! Prima vertoeven voor Don en Ad!quote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb de kooi in mekaar gezet:
[ afbeelding ]
Dat ziet er uitstekend uit.quote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
een mooiere gevangenisquote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die Zirkzee zelf niet zien spelen. Dus weet zelf niet of hij wel of niet in Oranje thuishoort. Maar volgens mij zijn er voldoende aanvallers beschikbaar die genoeg kwaliteit hebben voor Oranje met meer ervaring. Dus die mensen die hem in Oranje schreeuwen moeten iets verder kijken dan hun neus lang is. 2 invalbeurten.. man waar praten we over..quote:Op maandag 23 december 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
Als Bos in de SC komt is het altijd gezellig.
Wat vind jij van mensen die die Zirkzee-gast na 2 invalbeurten al Oranje in schreeuwen? @:bos81
ervaring ja, maar genoeg kwaliteit?quote:Op maandag 23 december 2019 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die Zirkzee zelf niet zien spelen. Dus weet zelf niet of hij wel of niet in Oranje thuishoort. Maar volgens mij zijn er voldoende aanvallers beschikbaar die genoeg kwaliteit hebben voor Oranje met meer ervaring. Dus die mensen die hem in Oranje schreeuwen moeten iets verder kijken dan hun neus lang is. 2 invalbeurten.. man waar praten we over..
Krijg een ziekte mongooltjequote:Op maandag 23 december 2019 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk in de discord moeten zitten, JC typte eerder deze ochtend "ik wordt"_!
Zit TarrelGod in de linkse kooi?quote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik geen mention? Je weet toch dat ik een dierenvriend ben?quote:Op maandag 23 december 2019 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er uitstekend uit.
Lekker gewerkt Drizzt
@:caland @:zipportal @:kingroland
Je reinste dierenminshandelingquote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Het spijt me Lenny, dat was niet correct van mij!quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen mention? Je weet toch dat ik een dierenvriend ben?
quote:Op maandag 23 december 2019 17:53 schreef Elan het volgende:
https://m.facebook.com/ricardo.struyk/posts/2439702999490424
Waardeloze acteur die gozert.quote:Op maandag 23 december 2019 18:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]lul niet dat heb je wel gedaan
Mad.quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Zit TarrelGod in de linkse kooi?
@:zipportal
,zieligquote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
walgelijkquote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Liefquote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Geralt gaat dood.quote:Op maandag 23 december 2019 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk nu as we speak the witcher
@:atypisch
quote:
goeiequote:Op maandag 23 december 2019 18:39 schreef Doublepain het volgende:
Ik kijk nu as we speak the witcher
@:atypisch
Boeken lezenquote:Op maandag 23 december 2019 18:41 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goeie
kun je daarna de boeken lezen
en daarna the witcher 3 spelen
Ik was gisteren bij iemand die gecko's in een heel grote glazen bak heeft. Ze laten zich amper zien. Ik weet eigenlijk niet of die beestjes het naar hun zin hebben. Ze vertelden dat ze ze 's avonds er vaak uithalen en dan zitten ze op schoot.quote:Op maandag 23 december 2019 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
walgelijk
@:lavenderr heb het te doen met die beestjes.
Tantje hard hequote:Op maandag 23 december 2019 18:43 schreef Caland het volgende:
Nieuwe album van Hef is hard
@:doublepain
wtfquote:Op maandag 23 december 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
Ze vertelden dat ze ze 's avonds er vaak uithalen en dan zitten ze op schoot.
@Karina geen gecko's nemen corriequote:Op maandag 23 december 2019 18:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik was gisteren bij iemand die gecko's in een heel grote glazen bak heeft. Ze laten zich amper zien. Ik weet eigenlijk niet of die beestjes het naar hun zin hebben. Ze vertelden dat ze ze 's avonds er vaak uithalen en dan zitten ze op schoot.
Dat vond ik ook gekko.quote:Op maandag 23 december 2019 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf
Wie gaat er nou met een gecko op schoot zitten.
Dan snap je NIKS van die beesten.
kersvtakantie?quote:Op maandag 23 december 2019 18:43 schreef KingRoland het volgende:
ik heb het helemaal gehad met het lezen van boeken kanjer tentamens
lekker kersvtakantie uitslapen prima!
@:jancees
quote:
Gekoloniseerdquote:Op maandag 23 december 2019 19:09 schreef Doublepain het volgende:
Eerste neger gespot
En die is nog viesdik ook
Sorryquote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef Caland het volgende:
Waarom de fuk krijg ik reclame voor het vmbo
WAT IS DIT @:danny
Probeer het gewoon, we weten dat je het kan Caland.quote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef Caland het volgende:
Gelachenquote:Op maandag 23 december 2019 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
GGMM en ik moesten hier hard om lachen, jullie ook?
@:onlogisch
@:coco.
@:tjacka
@:wereldgozer
@:maxi-mus
@:max23
@:picommp
@:jr-style-93
Dannygodquote:Op maandag 23 december 2019 19:11 schreef Caland het volgende:
Leukquote:Op maandag 23 december 2019 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
Juistquote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
zometeen met man en macht naar het VI topic
Ik lach al genoeg kinderen uit als ze een taalfoutje maken. Ik heb vakantie, laat me.quote:Op maandag 23 december 2019 19:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]![]()
Tijdens het WK darts, wat denk je zelfquote:Op maandag 23 december 2019 19:18 schreef KingRoland het volgende:
zometeen met man en macht naar het VI topic
JULLIE SPELEN MET MIJN PRIVEquote:Op maandag 23 december 2019 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Probeer het gewoon, we weten dat je het kan Caland.
Zo boeiend zijn die wedstrijden niet.quote:Op maandag 23 december 2019 19:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Tijdens het WK darts, wat denk je zelf
Wie zit er bij Pauw vanavond?quote:Op maandag 23 december 2019 19:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zo boeiend zijn die wedstrijden niet.
De duo's zijn bekend.quote:
Walgelijkquote:Op maandag 23 december 2019 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De duo's zijn bekend.
Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
Dit kan niet.
Heb je Lewis kunnen zien vanmiddag?quote:
Nee, ik werk gewoon op maandagquote:Op maandag 23 december 2019 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je Lewis kunnen zien vanmiddag?
Deze set was genot.
quote:
Zo gewoon is dat niet, idioot.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:02 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens weekend
Tot volgende week dinsdag
KOEKOEK
Jammer van geen negentjequote:Op maandag 23 december 2019 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze set was genot.
Ik werk ook gewoon op maandag.quote:Op maandag 23 december 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zo gewoon is dat niet, idioot.
Klopt, ik ben in de oneven weken op maandag vrijquote:Op maandag 23 december 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zo gewoon is dat niet, idioot.
genotquote:Op maandag 23 december 2019 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze set was genot.
Er was iemand op een onbenullig midlifecrisis spelletje nodig om het mij te laten inzien.quote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je dit na al die jaren ook erkent.
Extreemlinkse gek Schimmelpiemelquote:Op maandag 23 december 2019 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De duo's zijn bekend.
Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
Dit kan niet.
quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
walgelijk
@:lavenderr heb het te doen met die beestjes.
Ook hier nog even op reagerenquote:Op maandag 23 december 2019 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Een dier hoort niet in een kooitje
Ideetje voor de kerstquote:Op maandag 23 december 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook hier nog even op reagerenHet is de bedoeling dat ze zo min mogelijk tijd in de kooi doorbrengt, alleen om te eten, drinken en slapen, de rest van de tijd kunnen m'n beestjes gewoon rondvliegen en zitten waar ze willen
quote:Op maandag 23 december 2019 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ideetje voor de kerst
https://www.taste.com.au/(...)c1-980d-1ff665fe9ace
En als je nou een baan krijgt?quote:Op maandag 23 december 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook hier nog even op reagerenHet is de bedoeling dat ze zo min mogelijk tijd in de kooi doorbrengt, alleen om te eten, drinken en slapen, de rest van de tijd kunnen m'n beestjes gewoon rondvliegen en zitten waar ze willen
Dijenkletserquote:
Gewoon naar buiten vliegen of in je huis??quote:Op maandag 23 december 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
In huis, ja. Als ze ontsnappen sterven ze, want ze weten niet hoe ze naar voedsel moeten zoeken.quote:Op maandag 23 december 2019 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten vliegen of in je huis??
In je huis blijft het een gevangenis
Maatje van me had twee tamme ratten, wel geinige beestjes, maar doe mij maar vogelsquote:Op maandag 23 december 2019 23:05 schreef aTypisch het volgende:
je moet eens kijken naar tamme ratten @:Drizzt_DoUrden
zijn ook wel wat voor jou en nog wat slimmer dan de vogeltjes
ik vind die poep overal en nergens met losse parkieten toch net wat te ver gaanquote:Op maandag 23 december 2019 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In huis, ja. Als ze ontsnappen sterven ze, want ze weten niet hoe ze naar voedsel moeten zoeken.
[..]
Maatje van me had twee tamme ratten, wel geinige beestjes, maar doe mij maar vogels
Ach, dat veeg je zo op.quote:Op maandag 23 december 2019 23:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind die poep overal en nergens met losse parkieten toch net wat te ver gaan
dit kan toch niettwitter:televoetbal twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 00:00:28Recordinternational krijgt 3 juni ’testimonial’ in Stadion Galgenwaard: ’Ik moet topfit aan de aftrap staan, anders zet José me gewoon op de bank’ #sneijder #mourinho #utrecht https://t.co/FSlRYeexOE reageer retweet
Nice, hopelijk kan ik tickets regelenquote:Op dinsdag 24 december 2019 00:20 schreef Tarado het volgende:
dit kan toch niettwitter:televoetbal twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 00:00:28Recordinternational krijgt 3 juni ’testimonial’ in Stadion Galgenwaard: ’Ik moet topfit aan de aftrap staan, anders zet José me gewoon op de bank’ #sneijder #mourinho #utrecht https://t.co/FSlRYeexOE reageer retweet
Geef die jongen even je meningquote:Op dinsdag 24 december 2019 03:56 schreef KingRoland het volgende:
GC / Heb ik een vrouwelijke uitstraling?
Nice. Geef ons volgende keer even een mention.quote:Op maandag 23 december 2019 20:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Niet zo heel goed te zien in dit licht, maar hier is Freyja!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lennygodquote:Op dinsdag 24 december 2019 05:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nice. Geef ons volgende keer even een mention.
Is ze al met TarrelGod in de kooi geweest?
ONZ / Tjacka is jarig!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Link naar verjaardagtopic? Dan reageer ik daar.
Prima topic.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ONZ / Tjacka is jarig!!!!!!!!!
Geklikt en gereageerd.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aangepast.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt om te kijken naar je reactie. Teleurgesteld dat ik geen glittergif zag.
Jammer dat je altijd zo moet doen als je even niet in het middelpunt van de belangstelling staat.quote:
Nog een keer gaan kijken. Prima gifje. Dit bevestigt wel dat Tjacka een hele goede vriend van je is.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangepast.
Hopelijk ga je nog een keer kijken.
[..]
Jammer dat je altijd zo moet doen als je even niet in het middelpunt van de belangstelling staat.
Staat je vrouwtje al op ontploffen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog een keer gaan kijken. Prima gifje. Dit bevestigt wel dat Tjacka een hele goede vriend van je is.
Jazeker. Kan nu elk moment gebeuren. Maar kan ook goed pas over 2 weken. We zien het wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat je vrouwtje al op ontploffen?
Spannend hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Kan nu elk moment gebeuren. Maar kan ook goed pas over 2 weken. We zien het wel.
Nee, maar Tali heeft al wel even op Freyja d'r kooi gezeten, waardoor laatstgenoemde begon te blazen/sissen. Heb even opgezocht wat dat betekent, en schijnbaar was Freyja nogal madquote:Op dinsdag 24 december 2019 05:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nice. Geef ons volgende keer even een mention.
Is ze al met TarrelGod in de kooi geweest?
Laat ze vechten en film hetquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar Tali heeft al wel even op Freyja d'r kooi gezeten, waardoor laatstgenoemde begon te blazen/sissen. Heb even opgezocht wat dat betekent, en schijnbaar was Freyja nogal mad
Ik zou dit kijken.quote:
Zij begint meteen op d'r baasje te lijken, ja toch?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar Tali heeft al wel even op Freyja d'r kooi gezeten, waardoor laatstgenoemde begon te blazen/sissen. Heb even opgezocht wat dat betekent, en schijnbaar was Freyja nogal mad
quote:
Rick is niet dood hoor, die heeft een goed leven bij een oud vrouwtjequote:Op dinsdag 24 december 2019 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou dit kijken.
De vorige keer dat @:drizzt_dourden trouwens een vogel liet vechten heeft hij de winnaar buiten gezet.
RIP Rick
Walgelijkquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou dit kijken.
De vorige keer dat @:drizzt_dourden trouwens een vogel liet vechten heeft hij de winnaar buiten gezet.
RIP Rick
Hijquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij begint meteen op d'r baasje te lijken, ja toch?
Dat oud vrouwtje kan tenminste wel omgaan met vogels met een winnaarsmentaliteit.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Rick is niet dood hoor, die heeft een goed leven bij een oud vrouwtje
Uh, oké.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat oud vrouwtje kan tenminste wel omgaan met vogels met een winnaarsmentaliteit.
RickGOD.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net genottelijk zitten schijten.
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou enquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
je nieuwe kooi is ingewijd dusquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat lief, ik jou ook!quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wens jullie, en in het bijzonder @:ggmm hele fijne feestdagen!
Dank je.quote:
Dit maakt alles goed!quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dank je.
Ik voelde me toch nog wat schuldig over de negatieve awardnominaties. Dat is nu gelukkig over
Wat zijn we toch lekker positief vandaagquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit maakt alles goed!
En om de positiviteit verder te delen heb ik zojuist ook Pieter Blacked en Toeterjan een fijne kerst toegewenst (op twitter)
Toch relaxed. Om er nou een dag voor op te nemen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast verveel ik me ook gewoon de tering.
Wat me in hemelsnaam bezielde om op een dag als deze op het werk te komen zal ik nooit begrijpen.
'hapjes'quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch relaxed. Om er nou een dag voor op te nemen.
Ben net naar de appie geweest voor iedereen hapjes te halen, borrel begint al om 4. Helemaal niks mis mee
productieve dinsdag weer zekerquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Let niet op m'n houding, ik probeerde zoveel mogelijk naar voren te buigen zodat ze goed in beeld was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard @:Zipportal @:GGMM
Ze mag gewoon op je hoofd zitten?quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Let niet op m'n houding, ik probeerde zoveel mogelijk naar voren te buigen zodat ze goed in beeld was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik probeerde haar wat trosgierst te voeren, ze klom wat rond en even later vloog ze de kooi uit. Ze heeft twee keer op mijn vinger gezeten en landde daarna op mijn hoofd, dus MOEST ik wel even naar de badkamer om de eerste foto te makenquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze mag gewoon op je hoofd zitten?
Tarrel zal wel jaloers zijn.
Harriequote:
Je doet me altijd zo enorm veel aan je moeder denkenquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik probeerde zoveel mogelijk naar voren te buigen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je doet me altijd zo enorm veel aan je moeder denken
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook staanquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter poets je voortaan elektrisch trouwens.
leuk Elan!quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
Vanavond Lion King kijken met een vrouw. Als dat geen neuken gaat worden weet ik het ook niet meer.
Wat lief van je, en het is nog niet eens moederdag!quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
Vanavond Lion King kijken met een vrouw. Als dat geen neuken gaat worden weet ik het ook niet meer.
Hoe is het verder met je moeder?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |