Ik zou haar een 8 schatten, en dat is prima.quote:Op maandag 23 december 2019 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens maar zelfs zij is een 7- max en dan geef ik er echt een kerst bonuspunt erbij
quote:Op maandag 23 december 2019 11:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou haar een 8 schatten, en dat is prima.
Ik geloof niet zo in standaarden bij vrouwen, je vindt iemand aantrekkelijk of niet.quote:Op maandag 23 december 2019 11:48 schreef Tarado het volgende:
[..]je standaard bij voetballers ligt hoger
dat is toch ook een standaard?quote:Op maandag 23 december 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in standaarden bij vrouwen, je vindt iemand aantrekkelijk of niet.
Jij vindt dus iedereen die je aantrekkelijk vindt even aantrekkelijk?quote:Op maandag 23 december 2019 11:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik geloof niet zo in standaarden bij vrouwen, je vindt iemand aantrekkelijk of niet.
Neequote:Op maandag 23 december 2019 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt dus iedereen die je aantrekkelijk vindt even aantrekkelijk?
Nee, dat geloof ik niet!
Wie vind jij aantrekkelijker scrup, Althena of Fresia?quote:
Die namen zeggen mij echt helemaal niks.quote:Op maandag 23 december 2019 11:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie vind jij aantrekkelijker scrup, Althena of Fresia?
En waarom? (graag minimaal 3 argumenten)
Aletha:quote:Op maandag 23 december 2019 11:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die namen zeggen mij echt helemaal niks.
Insinueer je nou dat ik dat bewust doe?quote:Op maandag 23 december 2019 12:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan kies je ook meteen de ergste foto van Aletha uit he
wtfquote:Op maandag 23 december 2019 12:03 schreef scrupuleus het volgende:
Bedankt voor het beeldmateriaal.
Ik vind ze allebei niet knap.
Ik zal toch altijd voor Aletha gaan.
1. Mooi neusje
2. Prachtige haren
3. Een betere smaak
Jaquote:Op maandag 23 december 2019 12:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Insinueer je nou dat ik dat bewust doe?
quote:Op maandag 23 december 2019 12:03 schreef scrupuleus het volgende:
Bedankt voor het beeldmateriaal.
Ik vind ze allebei niet knap.
Ik zal toch altijd voor Aletha gaan.
1. Mooi neusje
2. Prachtige haren
3. Een betere smaak
Geen algemene standaard.quote:
De intensiteit kan wel verschillen.quote:Op maandag 23 december 2019 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt dus iedereen die je aantrekkelijk vindt even aantrekkelijk?
Nee, dat geloof ik niet!
mijn ervaring is wel dat iemand die op het eerste gezicht echt mooi is eigenlijk minder aantrekkelijk wordt naar verloop van tijd en dat iemand die dat niet is wel aantrekkelijker kan worden.quote:Op maandag 23 december 2019 12:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen algemene standaard.
[..]
De intensiteit kan wel verschillen.
Oh dat klopt zeker hoor, er zijn ook genoeg vrouwen die wel mooi zijn maar waar je dan niet veel voor voelt. Dat kan je dan meer waarderen als een soort kunstwerkquote:Op maandag 23 december 2019 12:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn ervaring is wel dat iemand die op het eerste gezicht echt mooi is eigenlijk minder aantrekkelijk wordt naar verloop van tijd en dat iemand die dat niet is wel aantrekkelijker kan worden.
Dat laatste is ook het voordeel van die tv meisjes, daar ga je aan wennen en ze wel leuk vinden maar op straat zou je niet eens omkijken als ze voorbij liepen.
wtfquote:Op maandag 23 december 2019 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik drink nu pas mijn eerste koffie.
Hier ook zoiets. iig 3 op het werk en nu dus thuis weer aan de koffiequote:
Nice Drizzt!! Prima vertoeven voor Don en Ad!quote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb de kooi in mekaar gezet:
[ afbeelding ]
Dat ziet er uitstekend uit.quote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
een mooiere gevangenisquote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die Zirkzee zelf niet zien spelen. Dus weet zelf niet of hij wel of niet in Oranje thuishoort. Maar volgens mij zijn er voldoende aanvallers beschikbaar die genoeg kwaliteit hebben voor Oranje met meer ervaring. Dus die mensen die hem in Oranje schreeuwen moeten iets verder kijken dan hun neus lang is. 2 invalbeurten.. man waar praten we over..quote:Op maandag 23 december 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
Als Bos in de SC komt is het altijd gezellig.
Wat vind jij van mensen die die Zirkzee-gast na 2 invalbeurten al Oranje in schreeuwen? @:bos81
ervaring ja, maar genoeg kwaliteit?quote:Op maandag 23 december 2019 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die Zirkzee zelf niet zien spelen. Dus weet zelf niet of hij wel of niet in Oranje thuishoort. Maar volgens mij zijn er voldoende aanvallers beschikbaar die genoeg kwaliteit hebben voor Oranje met meer ervaring. Dus die mensen die hem in Oranje schreeuwen moeten iets verder kijken dan hun neus lang is. 2 invalbeurten.. man waar praten we over..
Krijg een ziekte mongooltjequote:Op maandag 23 december 2019 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk in de discord moeten zitten, JC typte eerder deze ochtend "ik wordt"_!
Zit TarrelGod in de linkse kooi?quote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik geen mention? Je weet toch dat ik een dierenvriend ben?quote:Op maandag 23 december 2019 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er uitstekend uit.
Lekker gewerkt Drizzt
@:caland @:zipportal @:kingroland
Je reinste dierenminshandelingquote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Het spijt me Lenny, dat was niet correct van mij!quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen mention? Je weet toch dat ik een dierenvriend ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |