Voor de valkparkiet die ik vanavond op ga halenquote:
wtf dat heb ik helemaal gemist. Waarom krijg ik geen mention bij parkietennieuws?quote:Op maandag 23 december 2019 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Voor de valkparkiet die ik vanavond op ga halen
mijn broer(tje) woont op de Javakade dus gewoon bij hem bbqen en een beetje bootjes kijken, actief mee doen of varen doen we nietquote:Op maandag 23 december 2019 11:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je dat een keer gezien heb in je leven is het ook wel mooi geweest.
Nice. Mooi beestje is het. Hopelijk gaat hij goed met TarrelGod om.quote:Op maandag 23 december 2019 11:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, kooi voor de vogel wordt vanmiddag geleverd
Wat een klootzak. Waarom niet?quote:Op maandag 23 december 2019 08:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hey Lenny.
@:JANCEES vindt Brabanders niet zo lief.
is toch ook gewoon onbetrouwbaar kutvolk, #teamJCquote:Op maandag 23 december 2019 11:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een klootzak. Waarom niet?
Varen ze daar langs dan?quote:Op maandag 23 december 2019 11:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
mijn broer(tje) woont op de Javakade dus gewoon bij hem bbqen en een beetje bootjes kijken, actief mee doen of varen doen we niet
Als je top-uitzicht wil moet je aan de andere kant zijn (Sumatrakade) maar zo boeiend is het ook weer niet.quote:Op maandag 23 december 2019 11:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
er liggen er een paar aan de kade, komt ook wel veel voorbij maar dat zijn ook kijkers
Omdat voornamelijk Lenny en Zip in Tali (en de andere twee) geïnteresseerd zijnquote:Op maandag 23 december 2019 11:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
wtf dat heb ik helemaal gemist. Waarom krijg ik geen mention bij parkietennieuws?
Graag pics van de kooi en van de valkparkiet vanavond.
het is ook meer voor de gezelligheid al zitten er mooie schepen bij, maar erop of erin interesseert mij ook niet zoveelquote:Op maandag 23 december 2019 11:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je top-uitzicht wil moet je aan de andere kant zijn (Sumatrakade) maar zo boeiend is het ook weer niet.
Al vind ik dat enorme marineschip altijd wel kicken.
Je zou eigenlijk in de discord moeten zitten, JC typte eerder deze ochtend "ik wordt"quote:Op maandag 23 december 2019 11:21 schreef GGMM het volgende:
Ik heb even een keihard statement afgegeven over de radio, in een KLB-topic.
Befjequote:
Wat een mooi beest.quote:Op maandag 23 december 2019 11:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Omdat voornamelijk Lenny en Zip in Tali (en de andere twee) geïnteresseerd zijnHier wel nogmaals de foto:
[ afbeelding ]
Kooi kan hier zometeen al zijn, maar ook "pas" om 15:30, moet nog maar zien of 'ie kant en klaar geleverd wordt, of dat ik 'em zelf nog in elkaar moet zetten. Vind allebei wel best. Daarna nog ff snert maken en rond 18:30 met pa naar de kweker om het meisje op te halen
Heb het wellicht al eerder gemeld, maar ik twijfel tussen 3 namen: Freyja, Runa en Tika. Zie wel wat er van komt.
Ik heb het gevoel dat ik daar niet welkom ben.quote:Op maandag 23 december 2019 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk in de discord moeten zitten, JC typte eerder deze ochtend "ik wordt"_!
Aletha > Fresia.quote:Op maandag 23 december 2019 11:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een mooi beest.
Ik zou voor de naam Freyja gaan, omdat deze een beetje op Fresia lijkt.
Fresia
[..]
Ik heb het gevoel dat ik daar niet welkom ben.
@:jancees![]()
Die Aletha kijkt altijd uit haar doppen of ze elk moment met spoed naar het water closet moet.quote:
Wel voor een presentatrice ja.quote:Op maandag 23 december 2019 11:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sociaal ongemakkelijke Aletha![]()
@:jr-style-93 en ik vinden dat behoorlijk genant.
Jij bent een man met smaak!quote:Op maandag 23 december 2019 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel voor een presentatrice ja.
En Fresia is sowieso veel leuker natuurlijk
wel eens maar zelfs zij is een 7- max en dan geef ik er echt een kerst bonuspunt erbijquote:Op maandag 23 december 2019 11:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel voor een presentatrice ja.
En Fresia is sowieso veel leuker natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |