wtfquote:Op maandag 23 december 2019 14:08 schreef Jojoortje het volgende:
Ik drink nu pas mijn eerste koffie.
Hier ook zoiets. iig 3 op het werk en nu dus thuis weer aan de koffiequote:
Nice Drizzt!! Prima vertoeven voor Don en Ad!quote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb de kooi in mekaar gezet:
[ afbeelding ]
Dat ziet er uitstekend uit.quote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
een mooiere gevangenisquote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb die Zirkzee zelf niet zien spelen. Dus weet zelf niet of hij wel of niet in Oranje thuishoort. Maar volgens mij zijn er voldoende aanvallers beschikbaar die genoeg kwaliteit hebben voor Oranje met meer ervaring. Dus die mensen die hem in Oranje schreeuwen moeten iets verder kijken dan hun neus lang is. 2 invalbeurten.. man waar praten we over..quote:Op maandag 23 december 2019 14:34 schreef GGMM het volgende:
Als Bos in de SC komt is het altijd gezellig.
Wat vind jij van mensen die die Zirkzee-gast na 2 invalbeurten al Oranje in schreeuwen? @:bos81
ervaring ja, maar genoeg kwaliteit?quote:Op maandag 23 december 2019 15:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb die Zirkzee zelf niet zien spelen. Dus weet zelf niet of hij wel of niet in Oranje thuishoort. Maar volgens mij zijn er voldoende aanvallers beschikbaar die genoeg kwaliteit hebben voor Oranje met meer ervaring. Dus die mensen die hem in Oranje schreeuwen moeten iets verder kijken dan hun neus lang is. 2 invalbeurten.. man waar praten we over..
Krijg een ziekte mongooltjequote:Op maandag 23 december 2019 11:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk in de discord moeten zitten, JC typte eerder deze ochtend "ik wordt"_!
Zit TarrelGod in de linkse kooi?quote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik geen mention? Je weet toch dat ik een dierenvriend ben?quote:Op maandag 23 december 2019 14:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat ziet er uitstekend uit.
Lekker gewerkt Drizzt
@:caland @:zipportal @:kingroland
Je reinste dierenminshandelingquote:Op maandag 23 december 2019 14:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
Het spijt me Lenny, dat was niet correct van mij!quote:Op maandag 23 december 2019 17:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom krijg ik geen mention? Je weet toch dat ik een dierenvriend ben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |