De duo's zijn bekend.quote:
Walgelijkquote:Op maandag 23 december 2019 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De duo's zijn bekend.
Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
Dit kan niet.
Heb je Lewis kunnen zien vanmiddag?quote:
Nee, ik werk gewoon op maandagquote:Op maandag 23 december 2019 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Heb je Lewis kunnen zien vanmiddag?
Deze set was genot.
quote:
Zo gewoon is dat niet, idioot.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:02 schreef Caland het volgende:
Ik heb overigens weekend
Tot volgende week dinsdag
KOEKOEK
Jammer van geen negentjequote:Op maandag 23 december 2019 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze set was genot.
Ik werk ook gewoon op maandag.quote:Op maandag 23 december 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zo gewoon is dat niet, idioot.
Klopt, ik ben in de oneven weken op maandag vrijquote:Op maandag 23 december 2019 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Zo gewoon is dat niet, idioot.
genotquote:Op maandag 23 december 2019 19:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Deze set was genot.
Er was iemand op een onbenullig midlifecrisis spelletje nodig om het mij te laten inzien.quote:Op maandag 23 december 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat je dit na al die jaren ook erkent.
Extreemlinkse gek Schimmelpiemelquote:Op maandag 23 december 2019 19:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De duo's zijn bekend.
Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
Dit kan niet.
quote:
quote:Op maandag 23 december 2019 18:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
walgelijk
@:lavenderr heb het te doen met die beestjes.
Ook hier nog even op reagerenquote:Op maandag 23 december 2019 18:37 schreef RensAjacied het volgende:
Een dier hoort niet in een kooitje
Ideetje voor de kerstquote:Op maandag 23 december 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook hier nog even op reagerenHet is de bedoeling dat ze zo min mogelijk tijd in de kooi doorbrengt, alleen om te eten, drinken en slapen, de rest van de tijd kunnen m'n beestjes gewoon rondvliegen en zitten waar ze willen
quote:Op maandag 23 december 2019 21:42 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ideetje voor de kerst
https://www.taste.com.au/(...)c1-980d-1ff665fe9ace
En als je nou een baan krijgt?quote:Op maandag 23 december 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ook hier nog even op reagerenHet is de bedoeling dat ze zo min mogelijk tijd in de kooi doorbrengt, alleen om te eten, drinken en slapen, de rest van de tijd kunnen m'n beestjes gewoon rondvliegen en zitten waar ze willen
Dijenkletserquote:
Gewoon naar buiten vliegen of in je huis??quote:Op maandag 23 december 2019 21:36 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
In huis, ja. Als ze ontsnappen sterven ze, want ze weten niet hoe ze naar voedsel moeten zoeken.quote:Op maandag 23 december 2019 22:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gewoon naar buiten vliegen of in je huis??
In je huis blijft het een gevangenis
Maatje van me had twee tamme ratten, wel geinige beestjes, maar doe mij maar vogelsquote:Op maandag 23 december 2019 23:05 schreef aTypisch het volgende:
je moet eens kijken naar tamme ratten @:Drizzt_DoUrden
zijn ook wel wat voor jou en nog wat slimmer dan de vogeltjes
ik vind die poep overal en nergens met losse parkieten toch net wat te ver gaanquote:Op maandag 23 december 2019 23:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
In huis, ja. Als ze ontsnappen sterven ze, want ze weten niet hoe ze naar voedsel moeten zoeken.
[..]
Maatje van me had twee tamme ratten, wel geinige beestjes, maar doe mij maar vogels
Ach, dat veeg je zo op.quote:Op maandag 23 december 2019 23:10 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik vind die poep overal en nergens met losse parkieten toch net wat te ver gaan
dit kan toch niettwitter:televoetbal twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 00:00:28Recordinternational krijgt 3 juni ’testimonial’ in Stadion Galgenwaard: ’Ik moet topfit aan de aftrap staan, anders zet José me gewoon op de bank’ #sneijder #mourinho #utrecht https://t.co/FSlRYeexOE reageer retweet
Nice, hopelijk kan ik tickets regelenquote:Op dinsdag 24 december 2019 00:20 schreef Tarado het volgende:
dit kan toch niettwitter:televoetbal twitterde op dinsdag 24-12-2019 om 00:00:28Recordinternational krijgt 3 juni ’testimonial’ in Stadion Galgenwaard: ’Ik moet topfit aan de aftrap staan, anders zet José me gewoon op de bank’ #sneijder #mourinho #utrecht https://t.co/FSlRYeexOE reageer retweet
Geef die jongen even je meningquote:Op dinsdag 24 december 2019 03:56 schreef KingRoland het volgende:
GC / Heb ik een vrouwelijke uitstraling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |