Prima topic.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ONZ / Tjacka is jarig!!!!!!!!!
Geklikt en gereageerd.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet hij weten.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Aangepast.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt om te kijken naar je reactie. Teleurgesteld dat ik geen glittergif zag.
Jammer dat je altijd zo moet doen als je even niet in het middelpunt van de belangstelling staat.quote:
Nog een keer gaan kijken. Prima gifje. Dit bevestigt wel dat Tjacka een hele goede vriend van je is.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aangepast.
Hopelijk ga je nog een keer kijken.
[..]
Jammer dat je altijd zo moet doen als je even niet in het middelpunt van de belangstelling staat.
Staat je vrouwtje al op ontploffen?quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog een keer gaan kijken. Prima gifje. Dit bevestigt wel dat Tjacka een hele goede vriend van je is.
Jazeker. Kan nu elk moment gebeuren. Maar kan ook goed pas over 2 weken. We zien het wel.quote:Op dinsdag 24 december 2019 09:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Staat je vrouwtje al op ontploffen?
Spannend hoorquote:Op dinsdag 24 december 2019 09:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jazeker. Kan nu elk moment gebeuren. Maar kan ook goed pas over 2 weken. We zien het wel.
Nee, maar Tali heeft al wel even op Freyja d'r kooi gezeten, waardoor laatstgenoemde begon te blazen/sissen. Heb even opgezocht wat dat betekent, en schijnbaar was Freyja nogal madquote:Op dinsdag 24 december 2019 05:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nice. Geef ons volgende keer even een mention.
Is ze al met TarrelGod in de kooi geweest?
@:zipportal
Laat ze vechten en film hetquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar Tali heeft al wel even op Freyja d'r kooi gezeten, waardoor laatstgenoemde begon te blazen/sissen. Heb even opgezocht wat dat betekent, en schijnbaar was Freyja nogal mad
Ik zou dit kijken.quote:
Zij begint meteen op d'r baasje te lijken, ja toch?quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, maar Tali heeft al wel even op Freyja d'r kooi gezeten, waardoor laatstgenoemde begon te blazen/sissen. Heb even opgezocht wat dat betekent, en schijnbaar was Freyja nogal mad
quote:
Rick is niet dood hoor, die heeft een goed leven bij een oud vrouwtjequote:Op dinsdag 24 december 2019 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou dit kijken.
De vorige keer dat @:drizzt_dourden trouwens een vogel liet vechten heeft hij de winnaar buiten gezet.
RIP Rick
Walgelijkquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zou dit kijken.
De vorige keer dat @:drizzt_dourden trouwens een vogel liet vechten heeft hij de winnaar buiten gezet.
RIP Rick
Hijquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hij begint meteen op d'r baasje te lijken, ja toch?
Dat oud vrouwtje kan tenminste wel omgaan met vogels met een winnaarsmentaliteit.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Rick is niet dood hoor, die heeft een goed leven bij een oud vrouwtje
Uh, oké.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat oud vrouwtje kan tenminste wel omgaan met vogels met een winnaarsmentaliteit.
RickGOD.
Moet jij wetenquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net genottelijk zitten schijten.
Jouw probleem.quote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou enquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
je nieuwe kooi is ingewijd dusquote:Op dinsdag 24 december 2019 12:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat lief, ik jou ook!quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik wens jullie, en in het bijzonder @:ggmm hele fijne feestdagen!
Dank je.quote:
Dit maakt alles goed!quote:Op dinsdag 24 december 2019 13:50 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dank je.
Ik voelde me toch nog wat schuldig over de negatieve awardnominaties. Dat is nu gelukkig over
Wat zijn we toch lekker positief vandaagquote:Op dinsdag 24 december 2019 13:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit maakt alles goed!
En om de positiviteit verder te delen heb ik zojuist ook Pieter Blacked en Toeterjan een fijne kerst toegewenst (op twitter)
Toch relaxed. Om er nou een dag voor op te nemen.quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:02 schreef GGMM het volgende:
Daarnaast verveel ik me ook gewoon de tering.
Wat me in hemelsnaam bezielde om op een dag als deze op het werk te komen zal ik nooit begrijpen.
'hapjes'quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch relaxed. Om er nou een dag voor op te nemen.
Ben net naar de appie geweest voor iedereen hapjes te halen, borrel begint al om 4. Helemaal niks mis mee
productieve dinsdag weer zekerquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Let niet op m'n houding, ik probeerde zoveel mogelijk naar voren te buigen zodat ze goed in beeld was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Lenny_Leonard @:Zipportal @:GGMM
Ze mag gewoon op je hoofd zitten?quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Let niet op m'n houding, ik probeerde zoveel mogelijk naar voren te buigen zodat ze goed in beeld was
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik probeerde haar wat trosgierst te voeren, ze klom wat rond en even later vloog ze de kooi uit. Ze heeft twee keer op mijn vinger gezeten en landde daarna op mijn hoofd, dus MOEST ik wel even naar de badkamer om de eerste foto te makenquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ze mag gewoon op je hoofd zitten?
Tarrel zal wel jaloers zijn.
Harriequote:
Je doet me altijd zo enorm veel aan je moeder denkenquote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik probeerde zoveel mogelijk naar voren te buigen
quote:Op dinsdag 24 december 2019 15:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Je doet me altijd zo enorm veel aan je moeder denken
quote:Op dinsdag 24 december 2019 14:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die heb ik ook staanquote:Op dinsdag 24 december 2019 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter poets je voortaan elektrisch trouwens.
leuk Elan!quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
Vanavond Lion King kijken met een vrouw. Als dat geen neuken gaat worden weet ik het ook niet meer.
Wat lief van je, en het is nog niet eens moederdag!quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
Vanavond Lion King kijken met een vrouw. Als dat geen neuken gaat worden weet ik het ook niet meer.
Hoe is het verder met je moeder?quote:Op dinsdag 24 december 2019 16:26 schreef Elan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |