Walgelijk zeg!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben uit de discord gezet @:ggmm @:jancees
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben uit de discord gezet @:ggmm @:jancees
@JanCees @charmed_angel @DonRaja (vaker daar dan hier) @Drizzt_DoUrden (zie donraja) @onlogisch @Jomanda3quote:
Oh, lol. Dat alle VBL mods daar wel aanwezig zijn. Ik vind daar wat van.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:jancees @:charmed_angel @:donraja (vaker daar dan hier) @:drizzt_dourden (zie donraja) @:onlogisch @:jomanda3
Wat precies?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, lol. Dat alle VBL mods daar wel aanwezig zijn. Ik vind daar wat van.
geniet er lekker man makker.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Laatste keer sauna voor vandaag @:kingroland @:ggmm @:lenny_leonard @:murp
Lekker maat. Veel plezier. Sauna genotquote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Sauna? Lekker!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt ik was die twee vrienden helemaal vergeten.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker man makker.
@:jancees @:doublepain laatste keer sauna voor Tjacka
Ik heb een sauna in mijn gebouwquote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker man makker.
@:jancees @:doublepain laatste keer sauna voor Tjacka
Hoe vaak ga je?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een sauna in mijn gebouw
Genot
Denk sowieso wel 2x per week ofzo, denk ook 2x per week zonnebankje pakkenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je?
Dit is verstuurd uit de sauna
Zonnebank is erg slechtquote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk sowieso wel 2x per week ofzo, denk ook 2x per week zonnebankje pakken
Ja toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |