twitter:ZS_Voetbal twitterde op donderdag 26-12-2019 om 11:27:14HET IS BOXING DAY! 🥳🎁 @SpursOfficial en @OfficialBHAFC trappen de voetbalmiddag vanaf 13:05 af⚽️ & vanaf 15:35 mis je met de Premier League Switch geen hoogtepunt van alle 6 PL-duels 😍Aansluitend hebben we ook nog @ManUtd 🆚 @NUFC en @LCFC 🆚 @LFC in de aanbieding! 👏🏻 https://t.co/lCEXrXoKEE reageer retweet
Leicester VS Liverpoolquote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
gelukkig hebben we de PLtwitter:ZS_Voetbal twitterde op donderdag 26-12-2019 om 11:27:14HET IS BOXING DAY! 🥳🎁@:SpursOfficial en @:OfficialBHAFC trappen de voetbalmiddag vanaf 13:05 af⚽️ & vanaf 15:35 mis je met de Premier League Switch geen hoogtepunt van alle 6 PL-duels 😍Aansluitend hebben we ook nog @:ManUtd 🆚 @:NUFC en @:LCFC 🆚 @:LFC in de aanbieding! 👏🏻 https://t.co/lCEXrXoKEE reageer retweet
nicequote:Op donderdag 26 december 2019 11:29 schreef Tarado het volgende:
gelukkig hebben we de PLtwitter:ZS_Voetbal twitterde op donderdag 26-12-2019 om 11:27:14HET IS BOXING DAY! 🥳🎁@:SpursOfficial en @:OfficialBHAFC trappen de voetbalmiddag vanaf 13:05 af⚽️ & vanaf 15:35 mis je met de Premier League Switch geen hoogtepunt van alle 6 PL-duels 😍Aansluitend hebben we ook nog @:ManUtd 🆚 @:NUFC en @:LCFC 🆚 @:LFC in de aanbieding! 👏🏻 https://t.co/lCEXrXoKEE reageer retweet
ik trek die jezus shit maar slechtquote:
bedoel je JIB of JIK?quote:Op donderdag 26 december 2019 15:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik trek die jezus shit maar slecht
moet nieuwe album van kanye nog een tweede keer luisteren, maar ben bang dat ik het houd bij zijn oudere albums
jesus is bornquote:Op donderdag 26 december 2019 16:01 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jesus is king
wat is de andere?
TLOP of Yeezusquote:Op donderdag 26 december 2019 16:05 schreef aTypisch het volgende:
My Beautiful Dark Twisted Fantasy is het beste album van Kanye
Nou enquote:Op donderdag 26 december 2019 16:05 schreef aTypisch het volgende:
My Beautiful Dark Twisted Fantasy is het beste album van Kanye
Nu toch maar een aflevering opgezet, begin the Witcher meer te pruimenquote:
check de game dan jongeequote:Op donderdag 26 december 2019 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nu toch maar een aflevering opgezet, begin the Witcher meer te pruimen
Die heks heeft wel prima tetten @:drizzt
YenneferGodinquote:Op donderdag 26 december 2019 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
🤪quote:Op donderdag 26 december 2019 15:38 schreef onlogisch het volgende:
@:Losbuenosmuchachos is een nobuddie.
*zwakkeren, dom varkenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland zoekt de zwakkere in deze SC op.
🤔quote:
Zwakkerequote:Op donderdag 26 december 2019 16:56 schreef onlogisch het volgende:
@:Caland zoekt de zwakkere in deze SC op.
eensquote:Op donderdag 26 december 2019 16:55 schreef Caland het volgende:
Ik kan mensen die naar series zoals bewitched kijken nooit echt serieus nemen
in wat?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:28 schreef Doublepain het volgende:
We dwalen af van het feit dat Drake gewoon de beste aller tijden is
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:30 schreef onlogisch het volgende:
Even wat geneuzel weggehaald. Laten we OT blijven en darts gifjes te bewaren voor het DRT forum.
Terwijl het echt totaal niet nodig was.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM Je hebt je hulpje toch wel een kerstbonus gegeven, hij heeft wat gedaan!
[..]
Dat wel, maar je moet ergens beginnen. Het lijkt er toch echt op dat hij dit helemaal zelfstandig gedaan heeft. Ik ben trots op je @onlogisch!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Terwijl het echt totaal niet nodig was.
Darts gifjes nog. Was gewoon een stilstaand .jpg plaatje.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:33 schreef AFCNiels het volgende:
@:GGMM Je hebt je hulpje toch wel een kerstbonus gegeven, hij heeft wat gedaan!
[..]
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:11 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben as we speak aan het schijten
@:drizzt
Aightquote:Op donderdag 26 december 2019 16:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
531 zelfs.quote:
Ja echte moderators hebben iets over voor hun users. @onlogisch @skysherrif hebben dat minderquote:Op donderdag 26 december 2019 18:01 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je topa staat bovenaan zie ik
Dat zijn ook 2 waterdragers, pakezels en kogelvangersquote:Op donderdag 26 december 2019 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja echte moderators hebben iets over voor hun users. @:onlogisch @:skysherrif hebben dat minder
Nee grapje het was meer het idee van @SuperHartjequote:Op donderdag 26 december 2019 18:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zijn ook 2 waterdragers, pakezels en kogelvangers
eensquote:Op donderdag 26 december 2019 18:23 schreef Caland het volgende:
Toch jammer dat eredivisie op tweede kerstdag toen maar een paar jaar duurde
Dat was echt fantastisch
Geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
waarom is dat weg?
heb het idee dat het altijd net na de winterstop nog kutter weer is, dus dat een beetje opschuiven moet kunnen
Amerikanisering.quote:
Door het EK/WK altijd tochquote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
waarom is dat weg?
heb het idee dat het altijd net na de winterstop nog kutter weer is, dus dat een beetje opschuiven moet kunnen
Spelers wilden niet geloof ik.quote:Op donderdag 26 december 2019 18:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
eens
waarom is dat weg?
Drizzt en don wel?quote:Op donderdag 26 december 2019 18:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja echte moderators hebben iets over voor hun users. @:onlogisch @:skysherrif hebben dat minder
Wie ben jij?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:54 schreef Regilio_ het volgende:
Hopelijk binnenkort weer Jan van Halst.
Walgelijk zeg!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik ben uit de discord gezet @:ggmm @:jancees
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
@JanCees @charmed_angel @DonRaja (vaker daar dan hier) @Drizzt_DoUrden (zie donraja) @onlogisch @Jomanda3quote:
Oh, lol. Dat alle VBL mods daar wel aanwezig zijn. Ik vind daar wat van.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
@:jancees @:charmed_angel @:donraja (vaker daar dan hier) @:drizzt_dourden (zie donraja) @:onlogisch @:jomanda3
Wat precies?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, lol. Dat alle VBL mods daar wel aanwezig zijn. Ik vind daar wat van.
geniet er lekker man makker.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Laatste keer sauna voor vandaag @:kingroland @:ggmm @:lenny_leonard @:murp
Lekker maat. Veel plezier. Sauna genotquote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Sauna? Lekker!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:50 schreef Tjacka het volgende:
Bedankt ik was die twee vrienden helemaal vergeten.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker man makker.
@:jancees @:doublepain laatste keer sauna voor Tjacka
Ik heb een sauna in mijn gebouwquote:Op donderdag 26 december 2019 22:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
geniet er lekker man makker.
@:jancees @:doublepain laatste keer sauna voor Tjacka
Hoe vaak ga je?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb een sauna in mijn gebouw
Genot
Denk sowieso wel 2x per week ofzo, denk ook 2x per week zonnebankje pakkenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoe vaak ga je?
Dit is verstuurd uit de sauna
Zonnebank is erg slechtquote:Op donderdag 26 december 2019 23:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Denk sowieso wel 2x per week ofzo, denk ook 2x per week zonnebankje pakken
Ja toch
Dit neem je terug!!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Met melkflessen als hij heeft snap ik het wel
Wtf, waardeloos.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:11 schreef Tjacka het volgende:
Als jij je principes in de strijd gooit reken ik erop dat alles goedkomt!quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net vragen gesteld in de discord. No Tjacka no party.
Waarom las ik dit als een dissquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als jij je principes in de strijd gooit reken ik erop dat alles goedkomt!
Nog nieuwe tetten op Discord?quote:Op vrijdag 27 december 2019 01:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb net vragen gesteld in de discord. No Tjacka no party.
Is @JanCees ook verwijderdquote:Op vrijdag 27 december 2019 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nog nieuwe tetten op Discord?
Ik heb al een tijd geen PM van je gehad.
Ik heb net voor het eerst bnw doorgelezenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weten ze bij jou ook toevallig niet wie het heeft gedaan?
BNW / [CENTRAAL] FvD #01 Zonder belemmering verderquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst bnw doorgelezen
Ik werd er een beetje verdrietig van
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:02 schreef aTypisch het volgende:
[..]
BNW / [CENTRAAL] FvD #01 Zonder belemmering verder
GENOT
Je moet de goede topic uit kiezenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst bnw doorgelezen
Ik werd er een beetje verdrietig van
Henry ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Weten ze bij jou ook toevallig niet wie het heeft gedaan?
Voedzaamquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoe was jullie kerst, jongens?
Lekker hoor Harrie. Dit jaar wel mezelf moeten inhouden met drank.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker rustig.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mag allebei, walgelijk dom varken dat je er rondloopt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De goede topic uit kiezen.
@:ggmm
@:elan
@:zipportal
@:picommp
@:onlogisch
Uit kiezen en uitkiezen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Mag allebei, walgelijk dom varken dat je er rondloopt.
Ja, weet niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh, ben jij hier ook nog. Hoe is het op Discord?
Ik zal volgende keer duidelijker zijn zodat jij het ook meteen snapt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:29 schreef Caland het volgende:
Al is uitkiezen wel gewoon één woord natuurlijk.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Oh ja, daar worden sommige mensen helemaal leip van. Debiel wel.
URL?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:05 schreef GGMM het volgende:
@:caland maakt zichzelf volslagen belachelijk in het Feyenoord-topic. Blijkbaar dacht hij dat het beschuldeging was.
@:onlogisch
quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind het nogal een zware beschuldeging, terwijl je het niet met zekerheid kunt stellen.
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die spelfout moet je maar even verbeteren voordat je verbeterd wordt door onlogisch en co.
quote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Pijnlijk, @:gurneyisbestoke valt hier een beetje door de mand @:onlogisch @:ggmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |