Verbeek vindt Van Noortwijk een drolquote:Gertjan Verbeek is inmiddels 57 jaar en is op dit moment succesvol trainer van Adelaide United, waar hij de beker al won en nog meedingt naar het kampioenschap. Voetbal International zocht hem op in Australië, waar de trainer, zoals dat zo goed past tijdens deze tijd van het jaar, terugblikt op zijn roerige verleden.
Ook zijn tijd bij Feyenoord kon niet ontbreken. Waar hij FC Twente de zwarte bladzijde uit zijn trainerscarrière noemt, hij had daar last van een vijfde kolonne en supporters die hem persoonlijk lastigvielen, heeft hij daar in zijn tijd bij de Rotterdammers nooit mee te maken gehad. "Ik had er niet te maken met supporters die me weg wilden hebben. Vooral bij de oudere spelers was er wel onvrede, daarover hadden we als leiding veel beter moeten communiceren. Ikzelf had dingen beter moeten uitleggen, de directie had me moeten steunen. Peter Bosz was onervaren als td, Eric Gudde nog maar net algemeen directeur. Prima vent, hoor, Gudde. Maar: iemand die op de winkel past en kijkt of alles goed gaat, en dat ging het niet. Ik kreeg alles op mijn bordje, de directie deed te weinig om mij wat uit de wind te houden."
"Ik zou alles hebben verbouwd, verzorger Gerard Meijer zijn kamertje hebben afgepakt; totale onzin. Tijdens het eerste trainingskamp wilden de spelers een middagje wat leuks gaan doen. 'Prima, regel maar wat'. We gingen survivallen. Nou, dat vind ik wel leuk. Wij het bos in, begint de ene na de andere te piepen. 'Ik vind het eng, ik durf niet, straks raak ik geblesseerd'. Maar ík vond het hartstikke leuk. Dus ik heb met een groepje nog een extra rondje over het parcours gedaan. Ben je ineens Rambo. Alles werd in het negatieve getrokken.Ik had daar ook een teammanager die totaal niet bij mij paste. Die Van Noortwijk. Wat een drol."
"Als ik bij Feyenoord was geslaagd, had ik een andere carrière gehad. Ik heb nog een goed jaar gehad bij Heracles, een paar goede jaren bij AZ, het in Bochum prima naar de zin gehad. Bij die clubs ook de doelstellingen gehaald en wat kunnen betekenen om ze verder te ontwikkelen. Ik ben niet ontevreden."
dan zal hij het ook wel zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Verbeek vindt Van Noortwijk een drol
Een spiegel voor Gert-Jan zou geen overbodige luxe zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Tsja, daar was hij zelf ook bij he.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
"Als ik bij Feyenoord was geslaagd, had ik een andere carrière gehad.''
Even vragen aan onze Karsdorp.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Een spiegel voor Gert-Jan zou geen overbodige luxe zijn
quote:
Huh? Waar (ver)oordeel ik precies? Hij moet ‘t lekker zelf weten man. Als hij maar presteert (doet hij alleen niet). En inderdaad niet slim om het op social media te (laten) zetten.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
Er zijn zoveel voetballers die wel eens gebruiken, alleen maar erg naar en vervelend dat die jongen een vriend heeft die dat soort onzin online moet gooien. Het is vakantie. Laat hem lekker... iedereen gelijk weer een oordeel vellen, zelf nog nooit iets gebruikt?
Gerjan met zijn snor tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Hahaha watquote:Op donderdag 26 december 2019 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gerjan met zijn snor tegenwoordig.![]()
Bijzondere salarissen vragen bijzondere verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
Er zijn zoveel voetballers die wel eens gebruiken, alleen maar erg naar en vervelend dat die jongen een vriend heeft die dat soort onzin online moet gooien. Het is vakantie. Laat hem lekker... iedereen gelijk weer een oordeel vellen, zelf nog nooit iets gebruikt?
Ik zie ‘m al zitten met z’n shotgun.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net zo'n kut kop als Stam, als je goed kijkt.
Op een schommelstoel, shotgun opengeklapt over zn knie.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie ‘m al zitten met z’n shotgun.
Sorry, verkeerd geïnterpreteerd. Maar in de vakantie hoeft hij sowieso niet te presteren en het lijkt me sterk dat hij dit in wedstrijdweken zou doen.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh? Waar (ver)oordeel ik precies? Hij moet ‘t lekker zelf weten man. Als hij maar presteert (doet hij alleen niet). En inderdaad niet slim om het op social media te (laten) zetten.
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh het is vakantie, dan is het goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
Laten we alsjeblieft niet gaan goedkeuren als een voetballer coke gaat snuivenquote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Later als zijn dochter jongens mee naar huis neemt.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Gertjan V.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Later als zijn dochter jongens mee naar huis neemt.
@GGMM @onlogisch @Lenny_Leonard @Tjackaquote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij veelvuldig gebruik wordt je er ook nog eens lekker paranoïde van
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval is het mij wel weer duidelijk geworden waarom Tapia nog bij Feyenoord speelt
Is toch ongeveer even kut voor een voetballer johquote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet gaan goedkeuren als een voetballer coke gaat snuiven. Als ie met zijn mokergrote pupillen aan de X zit ofzo kan het mij persoonlijk weinig schelen, maar coke is wel een gradatie slechter. Dat is echt ontzettend verslavend spul, tevens ook niet bepaald goed voor je lichaam. Bij veelvuldig gebruik wordt je er ook nog eens lekker paranoïde van, ook als je ‘nuchter’ bent. Als prof moet je daar gewoon niet aan beginnen, ook niet eens een keertje ‘leuk proberen’. Je weet dat je altijd in de gaten gehouden wordt.
Daarbij kun je er ook gewoon voor geschorst worden(Mutu?). Maar goed dat ze zelden controleren in het voetbal.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet gaan goedkeuren als een voetballer coke gaat snuiven. Als ie met zijn mokergrote pupillen aan de X zit ofzo kan het mij persoonlijk weinig schelen, maar coke is wel een gradatie slechter. Dat is echt ontzettend verslavend spul, tevens ook niet bepaald goed voor je lichaam. Bij veelvuldig gebruik wordt je er ook nog eens lekker paranoïde van, ook als je ‘nuchter’ bent. Als prof moet je daar gewoon niet aan beginnen, ook niet eens een keertje ‘leuk proberen’. Je weet dat je altijd in de gaten gehouden wordt.
Ik dacht 4 jaar schorsing.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarbij kun je er ook gewoon voor geschorst worden(Mutu?). Maar goed dat ze zelden controleren in het voetbal.
Haha ja dan heb je echt van die pupillen hahahhahahahaquote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef Durmada het volgende:
Het is trouwens ook helemaal niet bewezen wat hij wat gebruikt heeft. Zou prima gewoon alcohol kunnen zijn natuurlijk. Hij leek ook behoorlijk helder en niet fucked up.
Ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef Durmada het volgende:
Het is trouwens ook helemaal niet bewezen wat hij wat gebruikt heeft. Zou prima gewoon alcohol kunnen zijn natuurlijk. Hij leek ook behoorlijk helder en niet fucked up.
Ja, dat is zo ongeveer het basiskenmerk van coke gebruiken.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef Durmada het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef Durmada het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:30 schreef onlogisch het volgende:
Even wat geneuzel weggehaald. Laten we OT blijven en darts gifjes te bewaren voor het DRT forum.
OT??quote:Op donderdag 26 december 2019 17:30 schreef onlogisch het volgende:
Even wat geneuzel weggehaald. Laten we OT blijven en darts gifjes te bewaren voor het DRT forum.
Hardop gelachenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval is het mij wel weer duidelijk geworden waarom Tapia nog bij Feyenoord speelt
Is natuurlijk meer omdat het ook als doping geldt. Maar ja als het bij hem aangetroffen zou worden na een wedstrijd zou hij enorm lang geschorst wordenquote:Op donderdag 26 december 2019 16:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daarbij kun je er ook gewoon voor geschorst worden(Mutu?). Maar goed dat ze zelden controleren in het voetbal.
Wij moeten snel aan de coke.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef Durmada het volgende:
quote:Op donderdag 26 december 2019 20:20 schreef PIETR het volgende:
Net ofdat je met zekerheid kunt stellen dat hij gesnoven heeft. Lijkt er meer op dat hij teveel gezopen heeft. Dat mag toch? Wat een achterlijk overdreven reacties allemaal.
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 26-12-2019 om 20:23:02Looks like Feyenoord will miss Marcos Senesi for three weeks after the winter break: Argentina U23 will play a qualification tournament for the Olympics. https://t.co/QplpAyyGz6 reageer retweet
Ze mogen Beekie hebben.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:28 schreef Caland het volgende:
twitter:KuipTalk twitterde op donderdag 26-12-2019 om 20:23:02Looks like Feyenoord will miss Marcos Senesi for three weeks after the winter break: Argentina U23 will play a qualification tournament for the Olympics. https://t.co/QplpAyyGz6 reageer retweet
Het is verder ook helemaal niet donker in een taxi ofzo?quote:Op donderdag 26 december 2019 20:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sommige mensen hier zijn echt heel naïef![]()
Je ziet zijn pupillen gewoon doorkomen hoor, als je denkt dat dit een biertje teveel is dan heb je erg netjes geleefdquote:Op donderdag 26 december 2019 20:36 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is verder ook helemaal niet donker in een taxi ofzo?
Pas op! Want je wordt door iedereen uitgelachen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:20 schreef PIETR het volgende:
Net ofdat je met zekerheid kunt stellen dat hij gesnoven heeft. Lijkt er meer op dat hij teveel gezopen heeft. Dat mag toch? Wat een achterlijk overdreven reacties allemaal.
Die zit gewoon lekker in Mexico momenteelquote:Op donderdag 26 december 2019 21:04 schreef onlogisch het volgende:
Ik ben inmiddels wel benieuwd naar het lulverhaal waar Karsdorp mee gaat komen
twitter:Fernando10131 twitterde op maandag 16-12-2019 om 01:08:20Nómina de Argentina 🇦🇷 para el Preolimpico Sub 23. Jugadores como Lisandro Martínez (Ajax), Marcos Senesi (Feyenoord), Cristián Romero (Genoa) no obtuvieron el permiso para jugar en Colombia 🇨🇴. De todas forma muy buenos nombres en la albiceleste. https://t.co/QJDfofyZf4 reageer retweet
#FAKENEWS dusquote:Op donderdag 26 december 2019 20:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze mogen Beekie hebben.
Zou moeilijk kut zijn. Dan wordt Sinisterra nog niet eens genoemd.
In het noorden van Peru nam je gewoon de tuk tuk voor een dollar, aan het einde van de rit vroegen ze dan altijd of je nog wiet of coke nodig had voor een paar extra dollars. Daar moeten we Rick maar niet loslaten.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Die zit gewoon lekker in Mexico momenteel
Daar betaal je ook een stuk minder voor een gram
Vind het nogal een zware beschuldeging, terwijl je het niet met zekerheid kunt stellen.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Je ziet zijn pupillen gewoon doorkomen hoor, als je denkt dat dit een biertje teveel is dan heb je erg netjes geleefd
Die spelfout moet je maar even verbeteren voordat je verbeterd wordt door onlogisch en co.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Vind het nogal een zware beschuldiging, terwijl je het niet met zekerheid kunt stellen.
Waarom? In beide gevallen ben je flink de sjaak bij een controle.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..].Hoe zwaar de beschuldiging is moet blijken, als ie een pilletje slikt gaat ie wmb lekker zijn gang maar als ie een lijntje sos heeft gehad lijkt het mij verstandig dat de club in ieder geval vragen erbij stelt.
Zulke pupillen krijg je echt niet na een lijntje sos, hij moet wel aardig doorgesnoven hebben om zoiets voor elkaar te krijgen. Ik denk dat Rick wat te veel gedronken heeft en dat in combinatie met het licht in de taxi lijkt het alsof hij strak staat. Hij hoeft zich in elk geval niet te verantwoorden, lijkt me. Als jij gewoon weer op het trainingsveld staat als het weer begint, is iedereen dit non-incident alweer vergeten.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die spelfout moet je maar even verbeteren voordat je verbeterd wordt door onlogisch en co.
Daarnaast kan je zo’n strakke kop met aardige zekerheid vast stellen, mensen die uppers gebruiken doen daarom meestal ook een zonnebril op als ze aan het snuiven/slikken zijn, omdat je zo’n vreselijk herkenbare kop hebt. Weet niet of je ooit op een festival of nachtclub hebt gestaan waar voornamelijk techno wordt gedraaid, maar dan trekt 60% van de bezoekers zo’n gezicht.
Hoe zwaar de beschuldiging is moet blijken, als ie een pilletje slikt gaat ie wmb lekker zijn gang maar als ie een lijntje sos heeft gehad lijkt het mij verstandig dat de club in ieder geval vragen erbij stelt.
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Zulke pupillen krijg je echt niet na een lijntje sos, hij moet wel aardig doorgesnoven hebben om zoiets voor elkaar te krijgen. Ik denk dat Rick wat te veel gedronken heeft en dat in combinatie met het licht in de taxi lijkt het alsof hij strak staat. Hij hoeft zich in elk geval niet te verantwoorden, lijkt me. Als jij gewoon weer op het trainingsveld staat als het weer begint, is iedereen dit non-incident alweer vergeten.
Coke is véél verslavender en een stuk slechter voor je gezondheid dan XTC.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom? In beide gevallen ben je flink de sjaak bij een controle.
Lekker boeiend.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Coke is véél verslavender en een stuk slechter voor je gezondheid dan XTC.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het de dopingcontroleur iets kan boeien.quote:
@GGMMquote:Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat jij er zo'n positieve note aan bijdraagt
Nee ik ook niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het de dopingcontroleur iets kan boeien.
Welke spelfout?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die spelfout moet je maar even verbeteren voordat je verbeterd wordt door onlogisch en co.
Zeer genant.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Pijnlijk, @:gurneyisbestoke valt hier een beetje door de mand @:onlogisch @:ggmm
Zo'n oude regel die nergens op slaat, je gaat niet beter voetballen van coke ofzoquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Standaard 2 jaar schorsing, maar voetballers en tennissers worden nooit gecontroleerd.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zo'n oude regel die nergens op slaat, je gaat niet beter voetballen van coke ofzo
Daar letten de heren van WADA niet op, staat het op de lijst, schorsing.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Zo'n oude regel die nergens op slaat, je gaat niet beter voetballen van coke ofzo
Karsdorp is al wazig als hij hartstikke nuchter is.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:08 schreef Durmada het volgende:
Waarom is trouwens mijn reactie die je quote in vredesnaam gemodereerdquote:
Ja, @onlogisch is weer bezig geweest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 12:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom is trouwens mijn reactie die je quote in vredesnaam gemodereerd
Er is volgens mij sowieso een beetje random gemodereerd hier
quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef PIETR het volgende:
Afgelopen week verscheen er een video van Rick Karsdorp online. De verdediger van Feyenoord zat achterin de taxi en had een drankje te veel op. Sommige mensen dachten zelfs dat hij drugs op had. Karsdorp laat via sociale media weten dat dit absoluut niet het geval is en komt met een uitgebreide reactie.
"De afgelopen dagen heb ik naast positieve berichten ook veel negatieve berichten ontvangen en weer ondervonden hoe snel mensen oordelen over iets waar ze geen weet van hebben. Ik wilde er eerst niet op in gaan maar er is 1 ding wat ik recht wil zetten. Iedereen mag z’n mening hebben maar het raakt me dat mensen mij in verband brengen met dergelijke middelen.''
''Iedereen die dichtbij mij staat weet dat ik nog nooit iets heb gebruikt en zal gebruiken. Ja ik neem wel eens een drankje en ja ik ben ook een mens - maar dat soort middelen zal ik nooit gebruiken. Ik ga 2020 positief tegemoet en focus mij op de 2e seizoenshelft bij Feyenoord. Supporters, bedankt."
Tja. Reageer dan niet. Nu maakt hij zich nóg belachelijker. Wat een tokkiequote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef PIETR het volgende:
Afgelopen week verscheen er een video van Rick Karsdorp online. De verdediger van Feyenoord zat achterin de taxi en had een drankje te veel op. Sommige mensen dachten zelfs dat hij drugs op had. Karsdorp laat via sociale media weten dat dit absoluut niet het geval is en komt met een uitgebreide reactie.
"De afgelopen dagen heb ik naast positieve berichten ook veel negatieve berichten ontvangen en weer ondervonden hoe snel mensen oordelen over iets waar ze geen weet van hebben. Ik wilde er eerst niet op in gaan maar er is 1 ding wat ik recht wil zetten. Iedereen mag z’n mening hebben maar het raakt me dat mensen mij in verband brengen met dergelijke middelen.''
''Iedereen die dichtbij mij staat weet dat ik nog nooit iets heb gebruikt en zal gebruiken. Ja ik neem wel eens een drankje en ja ik ben ook een mens - maar dat soort middelen zal ik nooit gebruiken. Ik ga 2020 positief tegemoet en focus mij op de 2e seizoenshelft bij Feyenoord. Supporters, bedankt."
Nou, waar krijg je nog meer zulke schotels van?quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:19 schreef PIETR het volgende:
Kijk hem grote ogen hebben dan!11@@ Coke of pillen!!11!! Een andere reden is uitgesloten!@@:111
Hij zit verder ook niet in een donkere taxi ofzo? Echt bizar hoe hard iedereen hier die jongen afvalt.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:28 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Nou, waar krijg je nog meer zulke schotels van?
Iemand die altijd geblesseerd is en als een agressieve tokkie richting het uitvak durft te lopen na een wanprestatie heeft gewoon erg weinig krediet.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij zit verder ook niet in een donkere taxi ofzo? Echt bizar hoe hard iedereen hier die jongen afvalt.
Ooh komt dat door het donker? En ik maar denken dat iedereen aan de drugs zit op een feest.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:35 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij zit verder ook niet in een donkere taxi ofzo? Echt bizar hoe hard iedereen hier die jongen afvalt.
Het heeft een tijd geduurd voordat het eindelijk raak is bij een Jørgensen, jezus zegquote:Op zaterdag 28 december 2019 17:29 schreef Caland het volgende:
BREAKING NEWS
HET WIJF VAN JORGENSEN HEEFT EINDELIJK GEWORPEN
JAAAAAAAAAAAAAAA
Godverdomme wat heeft dit lang geduurd zeg. Die moest van ver komen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 17:29 schreef Caland het volgende:
BREAKING NEWS
HET WIJF VAN JORGENSEN HEEFT EINDELIJK GEWORPEN
JAAAAAAAAAAAAAAA
Dat heeft inderdaad iedereen gezien.quote:Op zaterdag 28 december 2019 16:19 schreef PIETR het volgende:
#AnnounceKaloutwitter:ADSportwereld twitterde op zondag 29-12-2019 om 14:19:17Hertha gaat zonder Salomon Kalou op trainingskamp naar Florida. De Ivoriaanse aanvaller krijgt de ruimte om op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever #TransferTalk https://t.co/zeyuM2RjJh https://t.co/7AI9O0bLru reageer retweet
Van Geel wil je locatie wetenquote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef Caland het volgende:
#AnnounceKaloutwitter:ADSportwereld twitterde op zondag 29-12-2019 om 14:19:17Hertha gaat zonder Salomon Kalou op trainingskamp naar Florida. De Ivoriaanse aanvaller krijgt de ruimte om op zoek te gaan naar een nieuwe werkgever #TransferTalk https://t.co/zeyuM2RjJh https://t.co/7AI9O0bLru reageer retweet
En dit dan na die foto van Karsdorpquote:
JAAAAAquote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 29 december 2019 14:20 schreef Caland het volgende:
Als hij nog met Paauwe heeft gespeeld moet hij wel op leeftijd zijn. Patje was toch van de generatie Wery, Israel en Romeijn? (geintje natuurlijk)quote:Op zondag 29 december 2019 22:46 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het shirt staat hem nog steeds iig
Je hebt voor volgend seizoen best wat spelers nodig die nooit 1 gaan halen maar wel bruikbaar zijn in die nieuwe competitie.quote:Op maandag 30 december 2019 13:43 schreef fetX het volgende:
Harroui is best een leuk spelertje, maar meer toch ook niet? Verhuren van Burger en Azarkan zou top zijn. Die moeten echt minuten gaan maken.
Best wel een complete speler, ook een goede balafpakker. Staat hoog in de statistieklijstjes dus wellicht op basis van het nieuwe transferbeleidquote:
Ahh, ik dacht eigenlijk dat hij meer aanvallend was. Valt me iig in aanvallende zin altijd wel op.quote:Op maandag 30 december 2019 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Best wel een complete speler, ook een goede balafpakker. Staat hoog in de statistieklijstjes dus wellicht op basis van het nieuwe transferbeleid.
Nee.quote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef satecl het volgende:
Kalou zou ik altijd proberen als 2e spits. Legioen blij en scoort denk ik nog wel 15 goals per seizoen. Mits fit.
Hij had anderhalf jaar geleden moeten komen. Toen liep z'n contract af volgens mij en had ie daarna nog een goed seizoen bij Hertha.quote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef satecl het volgende:
Kalou zou ik altijd proberen als 2e spits. Legioen blij en scoort denk ik nog wel 15 goals per seizoen. Mits fit.
Ja, laten we vooral weer een oude bekende terughalenquote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef satecl het volgende:
Ja daar zal Arnesen zich echt wat van aantrekken.quote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joh
En laten we deze discussie hiermee afsluiten.
Sparta wedstrijden volg ik niet nee. Met Feyenoord heb ik mijn dosis degradatie-niveau voetbal wel al gehad voor dit jaar.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sparta wedstrijden volg ik niet nee. Met Feyenoord heb ik mijn dosis degradatie-niveau voetbal wel al gehad voor dit jaar.
Altijd! Gaan we gewoon weet halen hoorquote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij ook makker, hou je nog wat fakkels over voor de Europa League volgend jaar?
Zolang Ruudje Vormer daar de man is hou ik dat vol ja.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Zou @:Caland nog steeds vinden dat Club Brugge Feyenoord niet voorbij is gestreefd?
Je kan je altijd nog afvragen of een bankzitter in de Bundesliga niet gewoon meekan in de bovenkant van de Eredivisie.quote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joh
En laten we deze discussie hiermee afsluiten.
Vormer is de afgelopen 4-5 jaar beter dan elke middenvelder die wij hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Ruudje Vormer daar de man is hou ik dat vol ja.
El Ahmadi boven Ruudje all day longquote:Op maandag 30 december 2019 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormer is de afgelopen 4-5 jaar beter dan elke middenvelder die wij hebben.
Guidetti, Kalou, Janmaat en Elia.quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral weer een oude bekende terughalen
En Kongolo. Ik ben wel benieuwd hoe het met zijn carrière gaat. Ik vond Kongolo altijd wel ons grootste talent achterin.quote:
Hiermee doe je Bruno Martins Indi te kort.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef satecl het volgende:
[..]
En Kongolo. Ik ben wel benieuwd hoe het met zijn carrière gaat. Ik vond Kongolo altijd wel ons grootste talent achterin.
zonde dat hij naar Monaco ging.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef satecl het volgende:
[..]
En Kongolo. Ik ben wel benieuwd hoe het met zijn carrière gaat. Ik vond Kongolo altijd wel ons grootste talent achterin.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Al meer bekend over Karsdorp?
Moet hij na alle commotie niet even langs de dopingcontrole gaan? Dan is de knvb ook niet meer serieus te nemen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Al meer bekend over Karsdorp?
Moet hij na alle commotie niet even langs de dopingcontrole gaan? Dan is de knvb ook niet meer serieus te nemen.
Middenvelders op dit moment heb ik het over vriend.quote:Op maandag 30 december 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi boven Ruudje all day long
twitter:PogbaII twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 10:49:56We tellen langzaam af naar het einde van het jaar https://t.co/A4GNHWEgJm reageer retweet
Speelt al een tijdje bij Huddersfield.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij blessa of gewoon niet goed genoeg?
Speelt inmiddels bij Huddersfield, waar hij vorig seizoen onderaan mee eindigde in de Premier League. Ze hadden hem voor 20 miljoen gekocht van Monaco na een geslaagde huurperiode, maar vorig seizoen liep het schijnbaar minder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij blessa of gewoon niet goed genoeg?
linksbenig toch? Die komt wel ergens weer aan de bakquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt inmiddels bij Huddersfield, waar hij vorig seizoen onderaan mee eindigde in de Premier League. Ze hadden hem voor 20 miljoen gekocht van Monaco na een geslaagde huurperiode, maar vorig seizoen liep het schijnbaar minder.
Dit seizoen is een complete ramp. Huddersfield staat 20e in de Championship en Kongolo heeft schijnbaar aangegeven niet meer te willen spelen voor Huddersfield, waardoor hij nu uit de selectie wordt gelaten en tijdens de winterstop vermoedelijk gaat vertrekken.
met zijn broertje bij Heerenveen misschienquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
linksbenig toch? Die komt wel ergens weer aan de bak
Zonde zeg. Deed het bij ons echt heel goed en heeft absoluut talent. Gevalletje verkeerde clubkeuze.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt inmiddels bij Huddersfield, waar hij vorig seizoen onderaan mee eindigde in de Premier League. Ze hadden hem voor 20 miljoen gekocht van Monaco na een geslaagde huurperiode, maar vorig seizoen liep het schijnbaar minder.
Dit seizoen is een complete ramp. Huddersfield staat 20e in de Championship en Kongolo heeft schijnbaar aangegeven niet meer te willen spelen voor Huddersfield, waardoor hij nu uit de selectie wordt gelaten en tijdens de winterstop vermoedelijk gaat vertrekken.
Jammer dat Feyenoord geen geld heeftquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik schat hem wel wat hoger in dan datquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met zijn broertje bij Heerenveen misschien
Iedereen dacht dat 'de gouden lichting' en het stukje wat volgde, van Varkenoord het wel eventjes zou doen. Valt allemaal toch erg vies tegen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik schat hem wel wat hoger in dan dat
maar van dat rijtje was/is Kongolo wel de betere op zijn positie, moet wel zeggen dat Clasie me bij AZ- Ajax verraste als CV, deed hij een stuk beter dan ik had verwacht al werd het hem niet moeilijk gemaakt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat 'de gouden lichting' en het stukje wat volgde, van Varkenoord het wel eventjes zou doen. Valt allemaal toch erg vies tegen.
Alleen de Vrij doet het verdienstelijk bij een 'Europese topclub'
De rest, BMI, Clasie, Vilhena,Kongolo, Cabral, Castaignos bleken niet meer dan waterdragers.
Voornamelijk dat laatste. Een centrale verdediger van 1.65 kan echt niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar van dat rijtje was/is Kongolo wel de betere op zijn positie, moet wel zeggen dat Clasie me bij AZ- Ajax verraste als CV, deed hij een stuk beter dan ik had verwacht al werd het hem niet moeilijk gemaakt.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:58 schreef Elan het volgende:
Het nieuwe jaar is amper 12 uur begonnen of onlogisch heeft alweer 3 compleet onnozele jankposts gemaakt over de club.
vind dat nog wel meevallen, in 1 tegen 1 uiteraard niet maar als je andere CV een goede voorstopper is nog wel te doen, in de opbouw heb je wel wat aan hem.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Voornamelijk dat laatste. Een centrale verdediger van 1.65 kan echt niet.
Mwah, weet niet of Kongolo daarop zat te wachten.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:21 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jammer dat Feyenoord geen geld heeft
Hij niet, wij wel.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, weet niet of Kongolo daarop zat te wachten.
Op het Huddersfield forum verwachten ze dat hij naar Turkije gaat, bij Gala of Fener.
Nooit gedacht.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat 'de gouden lichting' en het stukje wat volgde, van Varkenoord het wel eventjes zou doen. Valt allemaal toch erg vies tegen.
Alleen de Vrij doet het verdienstelijk bij een 'Europese topclub'
De rest, BMI, Clasie, Vilhena,Kongolo, Cabral, Castaignos bleken niet meer dan waterdragers.
Bedankt voor de info. Niet verwacht zeg. Duurste aankoop uit de geschiedenis van Huddersfield.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dergelijke situaties gebeuren wel vaker in Engeland (bijvoorbeeld bij Fer en Narsingh). Je speelt Premier League, degradeert, vindt geen nieuwe club/je huidige club laat je niet gaan, en ineens zit je vast in de Championship. Die competitie is qua niveau niet al te best maar qua fysiek vreselijk zwaar. Een voetballer als Kongolo, die qua niveau daar wel één van de beteren is, haalt daar natuurlijk geen voldoening uit.quote:Op woensdag 1 januari 2020 15:47 schreef satecl het volgende:
[..]
Bedankt voor de info. Niet verwacht zeg. Duurste aankoop uit de geschiedenis van Huddersfield.
Zou een goede speler voor PSV zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dergelijke situaties gebeuren wel vaker in Engeland (bijvoorbeeld bij Fer en Narsingh). Je speelt Premier League, degradeert, vindt geen nieuwe club/je huidige club laat je niet gaan, en ineens zit je vast in de Championship. Die competitie is qua niveau niet al te best maar qua fysiek vreselijk zwaar. Een voetballer als Kongolo, die qua niveau daar wel één van de beteren is, haalt daar natuurlijk geen voldoening uit.
Bij Huddersfield zijn ze natuurlijk niet blij met hem, maar begrijp het standpunt van Kongolo ook wel. Denk dat ie er goed aan doet om naar Turkije of iets dergelijks te vertrekken.
Lekker Haps verkopen en Kongolo ervoor terughalen. Hij zal alleen geen LB meer willen spelen vermoed ik, maar die kan dan mooi naast Senesi plaatsnemen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 16:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Zou een goede speler voor PSV zijn.
Maar ook Senesi is een LCV’tjequote:Op woensdag 1 januari 2020 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker Haps verkopen en Kongolo ervoor terughalen. Hij zal alleen geen LB meer willen spelen vermoed ik, maar die kan dan mooi naast Senesi plaatsnemen.
Ik doe even een FR12-je
Waar je allemaal niks aan hebt als hij constant geblesseerd is.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:33 schreef Oldground het volgende:
Haps heeft veel meer snelheid en dreiging naar voren dan Kongolo had. Wel een groot issue t.a.v. blessures.
Sowieso hebben we voor de selectie momenteel andere prioriteiten.
Is waar ook ja. Nja dan moet je m niet halen idd.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar ook Senesi is een LCV’tje.
Kongolo moet gewoon lekker in Turkije gaan verdienen, en Feyenoord heeft een fatsoenlijke RCV nodig
Voor elk goed bod dat je eventueel voor Haps krijgt moet je hem verkopen. Die gast ligt alleen maar in de lappenmand.quote:Op woensdag 1 januari 2020 19:33 schreef Oldground het volgende:
Haps heeft veel meer snelheid en dreiging naar voren dan Kongolo had. Wel een groot issue t.a.v. blessures.
Sowieso hebben we voor de selectie momenteel andere prioriteiten.
Ja oke, maar zo lang er geen enkele club komt voor deze 6 miljoen kostende linksback, is het onzinnig om over Kongolo te praten. Daarnaast heb je Malacia nog.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor elk goed bod dat je eventueel voor Haps krijgt moet je hem verkopen. Die gast ligt alleen maar in de lappenmand.
Voor zover lijken het allemaal losse ongerelateerde blessures te zijn bij hem, dus misschien moet Feyenoord hem wel de kans blijven geven. Malacia opstellen is Russisch Roulette spelen en voor zijn positie is Haps echt goed.quote:Op woensdag 1 januari 2020 21:17 schreef fetX het volgende:
[..]
Voor elk goed bod dat je eventueel voor Haps krijgt moet je hem verkopen. Die gast ligt alleen maar in de lappenmand.
Ik mag toch hopen dat er gezocht wordt naar een spits.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Oldground het volgende:
Nog transfertargets voor deze winter?
Guidetti.quote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Oldground het volgende:
4 sporen beleid werpt zijn vruchten af! Ramón ten Hove, Jordie van Leeuwen en Noah Lewis komen weer terug in Feyenoord o23?quote:Samenwerking met Feyenoord slecht: Achahbar en trio vertrekken per direct
De samenwerking tussen Feyenoord en FC Dordrecht verloopt stroef, zo beaamt Harry van den Ham, technisch directeur van de club uit de Keuken Kampioen Divisie. Inmiddels heeft FC Dordrecht afscheid genomen van Feyenoord-huurlingen Ramón ten Hove, Jordie van Leeuwen en Noah Lewis. Ook is het contract met Anass Achahbar per direct ontbonden.
De spelers van Feyenoord kwamen afgelopen zomer op huurbasis naar FC Dordrecht, maar ze konden geen indruk maken, zo klinkt het. Ook Achahbar, die transfervrij werd gestrikt afgelopen zomer, voldeed niet. "Voor beide partijen was het beter als we uit elkaar gingen", licht Van den Ham in gesprek met RTV Rijnmond de gang van zaken toe.
"Met zijn kwaliteiten hoort Achahbar in de Eredivisie te voetballen, maar alleen kwaliteit is niet genoeg. Dat is duidelijk", aldus de sportbestuurder, die ook ingaat op de samenwerking met Feyenoord. "De samenwerking was niet wat het zou moeten worden. Vervolgens heb ik begrepen dat Hans de Zeeuw nog contact met Feyenoord heeft."
"Het is niet helemaal van de baan, maar vooralsnog is de situatie dat FC Dordrecht weinig met Feyenoord doet", zegt Van den Ham, die niet betrokken is bij eventuele gesprekken met de Rotterdammers. "Omdat het geen samenwerking is, hoef ik niet met Feyenoord te praten."
Maar we hebben ook NIEUWS!!! ..... FEYENOORD....... GAAT PER DIRECT ........EEN SAMENWERKINGSVERBAND AAN MET...... ....... .... FC .. DORDRECHT!!!!!quote:Op donderdag 2 januari 2020 16:21 schreef fetX het volgende:
Moet weer lachen als ik terugdenk aan hoe De Jong dit aankondigde.
In combinatie met een avontuur, toch prima?quote:
Ik snap wel dat je er heen gaat voor het geld, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. Moet hij verder weten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In combinatie met een avontuur, toch prima?
Misschien kan hij Liam Kelly meenemen? Die kan daar qua lengte nog wel mee.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er heen gaat voor het geld, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. Moet hij verder weten.
Lijkt me prima. Mogen er nog wel een paar mee.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien kan hij Liam Kelly meenemen? Die kan daar qua lengte nog wel mee.
Lijkt me juist wel een mooi avontuurquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er heen gaat voor het geld, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. Moet hij verder weten.
quote:Van Bronckhorst is donderdag naar China afgereisd om de deal met Guangzhou R&F af te ronden. Een akkoord is al bereikt. De tweede club uit Guangzhou, Evergrande is de grote naam in de Zuid-Chinese stad, is een zusterclub van Ajax. Van Bronckhorst wordt trainer van onder meer Mousa Dembélé en is bij Guangzhou R&F de opvolger van Dragan Stojkovic.
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht dat je graag op de hoogte wilde blijven van het reilen en zeilen van je idool, vandaar dat ik je even tagquote:
heb geen idolenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat je graag op de hoogte wilde blijven van het reilen en zeilen van je idool, vandaar dat ik je even tag
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch serveert onlogisch hier even af
Kalou, Guidetti, Achahbar, die andere Kalou, Babovic. #vangeelscoutingquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Oldground het volgende:
Laat hem lekker.quote:
liet jij ons maar in de steekquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:06 schreef KingRoland het volgende:
laat je cluppie maar in de steek
Gio
Is toch zonde om nu al naar China te gaan zo aan het begin van je carrière. Totaal iets anders en vraag me af of het een land/competitie is waar je je echt (goed) kunt ontwikkelen als trainer. En ik heb daarbuiten echt helemaal niets met China. Maar goed, zijn keuze en ik wens ‘m uiteraard alle geluk.quote:
Heb t idee dat Gio helemaal niet zo genoot van het publieke gedeelte van het hoofdtrainerschap.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Is toch zonde om nu al naar China te gaan zo aan het begin van je carrière. Totaal iets anders en vraag me af of het een land/competitie is waar je je echt (goed) kunt ontwikkelen als trainer. En ik heb daarbuiten echt helemaal niets met China. Maar goed, zijn keuze en ik wens ‘m uiteraard alle geluk.
Is ook helemaal prima hoor. Moet hij lekker weten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb t idee dat Gio helemaal niet zo genoot van het publieke gedeelte van het hoofdtrainerschap.
Misschien casht hij wel een paar miljoen per jaar en gaat ie dan lekker in de luwte werken.
hangt er ook vanaf wat er verder aangeboden is, NL trainers staan er niet bijster goed op in het buitenland en dat je na Feyenoord niet bij een Heerenveen wil werken begrijp ik welquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Is toch zonde om nu al naar China te gaan zo aan het begin van je carrière. Totaal iets anders en vraag me af of het een land/competitie is waar je je echt (goed) kunt ontwikkelen als trainer. En ik heb daarbuiten echt helemaal niets met China. Maar goed, zijn keuze en ik wens ‘m uiteraard alle geluk.
Ik vermoed ook dat er waarschijnlijk niet heel veel opties waren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er ook vanaf wat er verder aangeboden is, NL trainers staan er niet bijster goed op in het buitenland en dat je na Feyenoord niet bij een Heerenveen wil werken begrijp ik wel
dus ze gaan vanaf nu met een stick lopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:24 schreef fetX het volgende:
Rick Cost is de vervanger van Arno Philips.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij nog binnen de City FC Group ervaring zou blijven opdoen als hoofdtrainer bij clubs als New York City FC & co, en op termijn bij goed resultaat Pep Guardiola zou opvolgen bij Manchester City.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:49 schreef Elan het volgende:
Die stage bij City heeft kennelijk zijn vruchten afgeworpen en Gio is nu klaar voor het serieuze werk.
Toptrainertje hoor
Wat voor spul gebruik je?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij nog binnen de City FC Group ervaring zou blijven opdoen bij clubs als hoofdtrainer New York City FC & co, en op termijn Pep Guardiola zou opvolgen bij Manchester City.
Verwacht zei ik he, dromen mag. Er zijn gekkere dingen gebeurd in de voetballerij.quote:
Als ze daardoor winnen zal het me een zorg zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus ze gaan vanaf nu met een stick lopen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De zet van Gio valt mij tegen. Qua creativiteit was het nooit een wereldcoach maar hij heeft ons wel kampioen gemaakt en hij werd vorig seizoen met een middelmatige selectie derde, hij kan echt wel iets. Hoopte dat ie zou doorgroeien, maar ja, geld in China. Alhoewel ik persoonlijk eventueel uit morele overwegingen niet naar China zou gaan. Maar goed, ik zou nooit in die situatie komen. Denk dat ik zo de helft van mijn netto salaris daar zou inleveren aan goede doelen om mij niet schuldig te voelen dat ik daar zou werken
Overigens werkt Fok niet in Rusland. Even oplossen @:GGMM
dat doe je nu toch ook al, kijk eens wat je in huis hebt aan Chinees fabricaat en half fabricaat en dan ons eigen land, heeft dat schone handen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Quoten gaat niet want Fok op Rusland werkt dus amper)
@:tarado Het is meer dat je een land ondersteunt waar gewoon sprake is van een halve holocaust, daar zou ik persoonlijk moeite mee hebben.
Eens. En als je zo gaat redeneren kun je dus helemaal niets meer doen of kopen. Iedereen heeft bijvoorbeeld wel kleding die door kinderhandjes zijn gemaakt in barre omstandigheden. Betekent niet dat die mensen dat ook meteen goedkeuren oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe je nu toch ook al, kijk eens wat je in huis hebt aan Chinees fabricaat en half fabricaat en dan ons eigen land, heeft dat schone handen?
Maar wel zonder problemen naar Rusland afreizen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Quoten gaat niet want Fok op Rusland werkt dus amper)
@:tarado Het is meer dat je een land ondersteunt waar gewoon sprake is van een halve holocaust, daar zou ik persoonlijk moeite mee hebben.
@:caland Stuur Karsdorp een appje, die weet het vast wel.
geloof er weinig van, is bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:Tarado vrij weinig om heel eerlijk te zijn. Let daar enorm op.
de illusie dat je goed bezig bent is ook wat waardquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:tarado Het is echt zo. Maar ik ben zeker niet volledig ‘clean’. Dat is inderdaad helaas vrijwel onmogelijk.
Vertel dat tegen de nabestaanden van MH17. Maargoed, dat is offtopic verder.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch Begrijp dat het hypocriet overkomt. Maar het verschil blijft groot natuurlijk tussen een weekje toeristisch zijn in een zeer culturele stad dan geld aannemen in een dergelijk land. Vind ik persoonlijk, tenminste.
Hypocrisie uiteengezet in één postquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch Begrijp dat het hypocriet overkomt. Maar het verschil blijft groot natuurlijk tussen een weekje toeristisch zijn in een zeer culturele stad dan geld aannemen in een dergelijk land. Vind ik persoonlijk, tenminste.
@fetXquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de nabestaanden van MH17. Maargoed, dat is offtopic verder.
#AnnounceAdolfo
@:Caland @:Zipportal
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de nabestaanden van MH17. Maargoed, dat is offtopic verder.
#AnnounceAdolfo
@:Caland @:Zipportal
Gio naar City, Feyenoord dat meer dan ¤10m aan een speler uitgeeft, je bent wel lekker bezig vandaagquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:38 schreef Ifrane het volgende:
Zou trouwens wel mooi zijn als ze deze maand nog werk van Gaich gingen maken. Maar ja, no munnies.
Magnus Andersen. Schijnt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord had toch interesse in een middenvelder uit Denemarken?
Die willen 15 miljoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:38 schreef Ifrane het volgende:
Zou trouwens wel mooi zijn als ze deze maand nog werk van Gaich gingen maken. Maar ja, no munnies.
WAAROM MAG IK NIET DROMEN GVDquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio naar City, Feyenoord dat meer dan ¤10m aan een speler uitgeeft, je bent wel lekker bezig vandaag
Club Brugge heeft deze week al een bod van bijna 10 miljoen op hem uitgebracht. Hij schijnt een afkoopclausule van 13,5 miljoen te hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:38 schreef Ifrane het volgende:
Dat wordt een flop dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Club Brugge heeft deze week al een bod van bijna 10 miljoen op hem uitgebracht. Hij schijnt een afkoopclausule van 13,5 miljoen te hebben.
@:Caland
Zoals? Ruudje Vormerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga wel lachen als Club Brugge er voortaan met al jouw pareltjes vandoor gaat.
Je geld uitgeven in een land waar ze homo’s vervolgen en Nederlanders uit de lucht schietenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch Wat ik doe in Rusland heeft geen reet te maken met MH17, kom op zeg
Wat Gio gaat doen in China heeft toch ook geen kut te maken met de holocaust?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch Wat ik doe in Rusland heeft geen reet te maken met MH17, kom op zeg
De hele reden dat de bouwvakkers in China omvallen van de warmte is omdat Gurney zo nodig met het vliegtuig zijn plezierreisjes moet maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je geld uitgeven in een land waar ze homo’s vervolgen en Nederlanders uit de lucht schieten
Walgelijk
@onlogischquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan niet eens ‘mijn brood wonen en mijn brood verdienen’ verbeteren hier, kutzooi. Ik accepteer al het uitlachen
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 08:48:33Het schitterende stiftje van Steven Berghuis is door jullie gekozen als Doelpunt van het Jaar. https://t.co/PNyr1jE1Fb reageer retweet
meeste stemmen geldenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 08:48:33Het schitterende stiftje van Steven Berghuis is door jullie gekozen als Doelpunt van het Jaar. https://t.co/PNyr1jE1Fb reageer retweet
Vind het sowieso jammer dat er in dit soort lijstjes altijd zoveel afstandsschoten zitten. Ik was denk ik voor Pereiro gegaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
meeste stemmen gelden, even terug gekeken maar die van Pereiro is mooier en de mooiste die van RKC
https://www.vi.nl/video/s(...)oelpunt-van-het-jaar
ja viel mij ook tegen, daarom die van RKC omdat dat nog wel een aanval was, maar die van Pereiro is zeker een hele mooie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het sowieso jammer dat er in dit soort lijstjes altijd zoveel afstandsschoten zitten. Ik was denk ik voor Pereiro gegaan.
Dit soort dingen zijn altijd subjectief. Ik vind namelijk afstandsschoten mooi, maar voor een doelpunt vh jaar niet. Ik geniet bijv meer van zo’n goal van RKC tegen Twente.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
meeste stemmen gelden, even terug gekeken maar die van Pereiro is mooier en de mooiste die van RKC
https://www.vi.nl/video/s(...)oelpunt-van-het-jaar
ik ben meer van de uitgespeelde doelpunten, daar zat er geen eentje van bij, niet dat ik er zo eentje voor de geest kan halen maar die zijn er toch echt wel gemaakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn altijd subjectief. Ik vind namelijk afstandsschoten mooi, maar voor een doelpunt vh jaar niet. Ik geniet bijv meer van zo’n goal van RKC tegen Twente.
Ja zo eentje bedoel ik ook. Van RKC tegen Twente (geloof ik).quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben meer van de uitgespeelde doelpunten, daar zat er geen eentje van bij, niet dat ik er zo eentje voor de geest kan halen maar die zijn er toch echt wel gemaakt.
leuke cijfers die laatstequote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:22 schreef hhh38 het volgende:
KuipTalk meldt dat er misschien interesse is in Jelle Vossen (2014 says hello) en Erik Sorga die 78 keer scoorde in 91 wedstrijden...
...in Estland.
78 goals gescoord op je 20e is sowieso knap natuurlijk. Die is jong gedebuteerd. Weet niet hoe duur hij zou zijn, maar het kan een goedkoop gokje zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:47 schreef fetX het volgende:
Jelle Vossen. Die is toch ook al 30 of niet? Die Sorga is dan interessanter. Twintig jaar.
Hmm. Die Sorga is wel maar 1.76.
Ook nog tegen Willem II. @Lenny_Leonard is WOEST.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
@Caland juicht het kopen van spelers van een grote naam als Club Brugge toe.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:22 schreef hhh38 het volgende:
KuipTalk meldt dat er misschien interesse is in Jelle Vossen (2014 says hello) en Erik Sorga die 78 keer scoorde in 91 wedstrijden...
...in Estland.
Kunnen ze de mooiste goal maken, maar als je dan 2-3 verliest van Willem II, dan blijkt maar weer dat Feyenoord een parodie is op een voetbalclub.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook nog tegen Willem II. @:lenny_leonard is WOEST.
Hij is niet voor niets bankzitterquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
Belgische vriend van mij die Club Brugge supporter is zegt 'niet halen'.
Dat geldt voor elke speler van Club Brugge.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
Belgische vriend van mij die Club Brugge supporter is zegt 'niet halen'.
Triggeredquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke speler van Club Brugge.
Wanneer zou die weer fit zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
In de volkskrant geeft Troost trouwens aan dat Ie gehuurd is met een optie tot koop. Of je daar nou zo blij mee moet zijn...
True, maar toch zit die lengte me dan niet zo lekker. Bij Feyenoord past meer een aanspeelpunt op dit moment.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:17 schreef hhh38 het volgende:
[..]
78 goals gescoord op je 20e is sowieso knap natuurlijk. Die is jong gedebuteerd. Weet niet hoe duur hij zou zijn, maar het kan een goedkoop gokje zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |