In combinatie met een avontuur, toch prima?quote:
Ik snap wel dat je er heen gaat voor het geld, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. Moet hij verder weten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In combinatie met een avontuur, toch prima?
Misschien kan hij Liam Kelly meenemen? Die kan daar qua lengte nog wel mee.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er heen gaat voor het geld, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. Moet hij verder weten.
Lijkt me prima. Mogen er nog wel een paar mee.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien kan hij Liam Kelly meenemen? Die kan daar qua lengte nog wel mee.
Lijkt me juist wel een mooi avontuurquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er heen gaat voor het geld, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. Moet hij verder weten.
quote:Van Bronckhorst is donderdag naar China afgereisd om de deal met Guangzhou R&F af te ronden. Een akkoord is al bereikt. De tweede club uit Guangzhou, Evergrande is de grote naam in de Zuid-Chinese stad, is een zusterclub van Ajax. Van Bronckhorst wordt trainer van onder meer Mousa Dembélé en is bij Guangzhou R&F de opvolger van Dragan Stojkovic.
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht dat je graag op de hoogte wilde blijven van het reilen en zeilen van je idool, vandaar dat ik je even tagquote:
heb geen idolenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat je graag op de hoogte wilde blijven van het reilen en zeilen van je idool, vandaar dat ik je even tag
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch serveert onlogisch hier even af
Kalou, Guidetti, Achahbar, die andere Kalou, Babovic. #vangeelscoutingquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Oldground het volgende:
Nog transfertargets voor deze winter?
Laat hem lekker.quote:
liet jij ons maar in de steekquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:06 schreef KingRoland het volgende:
laat je cluppie maar in de steek
Gio
Is toch zonde om nu al naar China te gaan zo aan het begin van je carrière. Totaal iets anders en vraag me af of het een land/competitie is waar je je echt (goed) kunt ontwikkelen als trainer. En ik heb daarbuiten echt helemaal niets met China. Maar goed, zijn keuze en ik wens ‘m uiteraard alle geluk.quote:
Heb t idee dat Gio helemaal niet zo genoot van het publieke gedeelte van het hoofdtrainerschap.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Is toch zonde om nu al naar China te gaan zo aan het begin van je carrière. Totaal iets anders en vraag me af of het een land/competitie is waar je je echt (goed) kunt ontwikkelen als trainer. En ik heb daarbuiten echt helemaal niets met China. Maar goed, zijn keuze en ik wens ‘m uiteraard alle geluk.
Is ook helemaal prima hoor. Moet hij lekker weten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb t idee dat Gio helemaal niet zo genoot van het publieke gedeelte van het hoofdtrainerschap.
Misschien casht hij wel een paar miljoen per jaar en gaat ie dan lekker in de luwte werken.
hangt er ook vanaf wat er verder aangeboden is, NL trainers staan er niet bijster goed op in het buitenland en dat je na Feyenoord niet bij een Heerenveen wil werken begrijp ik welquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Is toch zonde om nu al naar China te gaan zo aan het begin van je carrière. Totaal iets anders en vraag me af of het een land/competitie is waar je je echt (goed) kunt ontwikkelen als trainer. En ik heb daarbuiten echt helemaal niets met China. Maar goed, zijn keuze en ik wens ‘m uiteraard alle geluk.
Ik vermoed ook dat er waarschijnlijk niet heel veel opties waren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er ook vanaf wat er verder aangeboden is, NL trainers staan er niet bijster goed op in het buitenland en dat je na Feyenoord niet bij een Heerenveen wil werken begrijp ik wel
dus ze gaan vanaf nu met een stick lopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:24 schreef fetX het volgende:
Rick Cost is de vervanger van Arno Philips.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij nog binnen de City FC Group ervaring zou blijven opdoen als hoofdtrainer bij clubs als New York City FC & co, en op termijn bij goed resultaat Pep Guardiola zou opvolgen bij Manchester City.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:49 schreef Elan het volgende:
Die stage bij City heeft kennelijk zijn vruchten afgeworpen en Gio is nu klaar voor het serieuze werk.
Toptrainertje hoor
Wat voor spul gebruik je?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij nog binnen de City FC Group ervaring zou blijven opdoen bij clubs als hoofdtrainer New York City FC & co, en op termijn Pep Guardiola zou opvolgen bij Manchester City.
Verwacht zei ik he, dromen mag. Er zijn gekkere dingen gebeurd in de voetballerij.quote:
Als ze daardoor winnen zal het me een zorg zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus ze gaan vanaf nu met een stick lopen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De zet van Gio valt mij tegen. Qua creativiteit was het nooit een wereldcoach maar hij heeft ons wel kampioen gemaakt en hij werd vorig seizoen met een middelmatige selectie derde, hij kan echt wel iets. Hoopte dat ie zou doorgroeien, maar ja, geld in China. Alhoewel ik persoonlijk eventueel uit morele overwegingen niet naar China zou gaan. Maar goed, ik zou nooit in die situatie komen. Denk dat ik zo de helft van mijn netto salaris daar zou inleveren aan goede doelen om mij niet schuldig te voelen dat ik daar zou werken
Overigens werkt Fok niet in Rusland. Even oplossen @:GGMM
dat doe je nu toch ook al, kijk eens wat je in huis hebt aan Chinees fabricaat en half fabricaat en dan ons eigen land, heeft dat schone handen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Quoten gaat niet want Fok op Rusland werkt dus amper)
@:tarado Het is meer dat je een land ondersteunt waar gewoon sprake is van een halve holocaust, daar zou ik persoonlijk moeite mee hebben.
Eens. En als je zo gaat redeneren kun je dus helemaal niets meer doen of kopen. Iedereen heeft bijvoorbeeld wel kleding die door kinderhandjes zijn gemaakt in barre omstandigheden. Betekent niet dat die mensen dat ook meteen goedkeuren oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe je nu toch ook al, kijk eens wat je in huis hebt aan Chinees fabricaat en half fabricaat en dan ons eigen land, heeft dat schone handen?
Maar wel zonder problemen naar Rusland afreizen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Quoten gaat niet want Fok op Rusland werkt dus amper)
@:tarado Het is meer dat je een land ondersteunt waar gewoon sprake is van een halve holocaust, daar zou ik persoonlijk moeite mee hebben.
@:caland Stuur Karsdorp een appje, die weet het vast wel.
geloof er weinig van, is bijna onmogelijkquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:Tarado vrij weinig om heel eerlijk te zijn. Let daar enorm op.
de illusie dat je goed bezig bent is ook wat waardquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:tarado Het is echt zo. Maar ik ben zeker niet volledig ‘clean’. Dat is inderdaad helaas vrijwel onmogelijk.
Vertel dat tegen de nabestaanden van MH17. Maargoed, dat is offtopic verder.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch Begrijp dat het hypocriet overkomt. Maar het verschil blijft groot natuurlijk tussen een weekje toeristisch zijn in een zeer culturele stad dan geld aannemen in een dergelijk land. Vind ik persoonlijk, tenminste.
Hypocrisie uiteengezet in één postquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch Begrijp dat het hypocriet overkomt. Maar het verschil blijft groot natuurlijk tussen een weekje toeristisch zijn in een zeer culturele stad dan geld aannemen in een dergelijk land. Vind ik persoonlijk, tenminste.
@fetXquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de nabestaanden van MH17. Maargoed, dat is offtopic verder.
#AnnounceAdolfo
@:Caland @:Zipportal
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:09 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de nabestaanden van MH17. Maargoed, dat is offtopic verder.
#AnnounceAdolfo
@:Caland @:Zipportal
Gio naar City, Feyenoord dat meer dan ¤10m aan een speler uitgeeft, je bent wel lekker bezig vandaagquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:38 schreef Ifrane het volgende:
Zou trouwens wel mooi zijn als ze deze maand nog werk van Gaich gingen maken. Maar ja, no munnies.
Magnus Andersen. Schijnt.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
Feyenoord had toch interesse in een middenvelder uit Denemarken?
Die willen 15 miljoen.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:38 schreef Ifrane het volgende:
Zou trouwens wel mooi zijn als ze deze maand nog werk van Gaich gingen maken. Maar ja, no munnies.
WAAROM MAG IK NIET DROMEN GVDquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gio naar City, Feyenoord dat meer dan ¤10m aan een speler uitgeeft, je bent wel lekker bezig vandaag
Club Brugge heeft deze week al een bod van bijna 10 miljoen op hem uitgebracht. Hij schijnt een afkoopclausule van 13,5 miljoen te hebben.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:38 schreef Ifrane het volgende:
Dat wordt een flop dus.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Club Brugge heeft deze week al een bod van bijna 10 miljoen op hem uitgebracht. Hij schijnt een afkoopclausule van 13,5 miljoen te hebben.
@:Caland
Zoals? Ruudje Vormerquote:Op vrijdag 3 januari 2020 17:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga wel lachen als Club Brugge er voortaan met al jouw pareltjes vandoor gaat.
Je geld uitgeven in een land waar ze homo’s vervolgen en Nederlanders uit de lucht schietenquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch Wat ik doe in Rusland heeft geen reet te maken met MH17, kom op zeg
Wat Gio gaat doen in China heeft toch ook geen kut te maken met de holocaust?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:onlogisch Wat ik doe in Rusland heeft geen reet te maken met MH17, kom op zeg
De hele reden dat de bouwvakkers in China omvallen van de warmte is omdat Gurney zo nodig met het vliegtuig zijn plezierreisjes moet maken.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Je geld uitgeven in een land waar ze homo’s vervolgen en Nederlanders uit de lucht schieten
Walgelijk
@onlogischquote:Op vrijdag 3 januari 2020 18:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik kan niet eens ‘mijn brood wonen en mijn brood verdienen’ verbeteren hier, kutzooi. Ik accepteer al het uitlachen
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 08:48:33Het schitterende stiftje van Steven Berghuis is door jullie gekozen als Doelpunt van het Jaar. https://t.co/PNyr1jE1Fb reageer retweet
meeste stemmen geldenquote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
twitter:VI_nl twitterde op zaterdag 04-01-2020 om 08:48:33Het schitterende stiftje van Steven Berghuis is door jullie gekozen als Doelpunt van het Jaar. https://t.co/PNyr1jE1Fb reageer retweet
Vind het sowieso jammer dat er in dit soort lijstjes altijd zoveel afstandsschoten zitten. Ik was denk ik voor Pereiro gegaan.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
meeste stemmen gelden, even terug gekeken maar die van Pereiro is mooier en de mooiste die van RKC
https://www.vi.nl/video/s(...)oelpunt-van-het-jaar
ja viel mij ook tegen, daarom die van RKC omdat dat nog wel een aanval was, maar die van Pereiro is zeker een hele mooie.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind het sowieso jammer dat er in dit soort lijstjes altijd zoveel afstandsschoten zitten. Ik was denk ik voor Pereiro gegaan.
Dit soort dingen zijn altijd subjectief. Ik vind namelijk afstandsschoten mooi, maar voor een doelpunt vh jaar niet. Ik geniet bijv meer van zo’n goal van RKC tegen Twente.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
meeste stemmen gelden, even terug gekeken maar die van Pereiro is mooier en de mooiste die van RKC
https://www.vi.nl/video/s(...)oelpunt-van-het-jaar
ik ben meer van de uitgespeelde doelpunten, daar zat er geen eentje van bij, niet dat ik er zo eentje voor de geest kan halen maar die zijn er toch echt wel gemaakt.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit soort dingen zijn altijd subjectief. Ik vind namelijk afstandsschoten mooi, maar voor een doelpunt vh jaar niet. Ik geniet bijv meer van zo’n goal van RKC tegen Twente.
Ja zo eentje bedoel ik ook. Van RKC tegen Twente (geloof ik).quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben meer van de uitgespeelde doelpunten, daar zat er geen eentje van bij, niet dat ik er zo eentje voor de geest kan halen maar die zijn er toch echt wel gemaakt.
leuke cijfers die laatstequote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:22 schreef hhh38 het volgende:
KuipTalk meldt dat er misschien interesse is in Jelle Vossen (2014 says hello) en Erik Sorga die 78 keer scoorde in 91 wedstrijden...
...in Estland.
78 goals gescoord op je 20e is sowieso knap natuurlijk. Die is jong gedebuteerd. Weet niet hoe duur hij zou zijn, maar het kan een goedkoop gokje zijn.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:47 schreef fetX het volgende:
Jelle Vossen. Die is toch ook al 30 of niet? Die Sorga is dan interessanter. Twintig jaar.
Hmm. Die Sorga is wel maar 1.76.
Ook nog tegen Willem II. @Lenny_Leonard is WOEST.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 10:00 schreef Caland het volgende:
@Caland juicht het kopen van spelers van een grote naam als Club Brugge toe.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 13:22 schreef hhh38 het volgende:
KuipTalk meldt dat er misschien interesse is in Jelle Vossen (2014 says hello) en Erik Sorga die 78 keer scoorde in 91 wedstrijden...
...in Estland.
Kunnen ze de mooiste goal maken, maar als je dan 2-3 verliest van Willem II, dan blijkt maar weer dat Feyenoord een parodie is op een voetbalclub.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ook nog tegen Willem II. @:lenny_leonard is WOEST.
Hij is niet voor niets bankzitterquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
Belgische vriend van mij die Club Brugge supporter is zegt 'niet halen'.
Dat geldt voor elke speler van Club Brugge.quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
Belgische vriend van mij die Club Brugge supporter is zegt 'niet halen'.
Triggeredquote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke speler van Club Brugge.
Wanneer zou die weer fit zijn?quote:Op zaterdag 4 januari 2020 15:42 schreef Caland het volgende:
In de volkskrant geeft Troost trouwens aan dat Ie gehuurd is met een optie tot koop. Of je daar nou zo blij mee moet zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |