In combinatie met een avontuur, toch prima?quote:
Ik snap wel dat je er heen gaat voor het geld, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. Moet hij verder weten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:39 schreef aTypisch het volgende:
[..]
In combinatie met een avontuur, toch prima?
Misschien kan hij Liam Kelly meenemen? Die kan daar qua lengte nog wel mee.quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er heen gaat voor het geld, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. Moet hij verder weten.
Lijkt me prima. Mogen er nog wel een paar mee.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Misschien kan hij Liam Kelly meenemen? Die kan daar qua lengte nog wel mee.
Lijkt me juist wel een mooi avontuurquote:Op donderdag 2 januari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik snap wel dat je er heen gaat voor het geld, maar verder zou ik er niet naartoe gaan. Moet hij verder weten.
quote:Van Bronckhorst is donderdag naar China afgereisd om de deal met Guangzhou R&F af te ronden. Een akkoord is al bereikt. De tweede club uit Guangzhou, Evergrande is de grote naam in de Zuid-Chinese stad, is een zusterclub van Ajax. Van Bronckhorst wordt trainer van onder meer Mousa Dembélé en is bij Guangzhou R&F de opvolger van Dragan Stojkovic.
Waarom niet?quote:Op donderdag 2 januari 2020 17:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik dacht dat je graag op de hoogte wilde blijven van het reilen en zeilen van je idool, vandaar dat ik je even tagquote:
heb geen idolenquote:Op donderdag 2 januari 2020 19:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik dacht dat je graag op de hoogte wilde blijven van het reilen en zeilen van je idool, vandaar dat ik je even tag
quote:Op donderdag 2 januari 2020 19:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Typisch serveert onlogisch hier even af
Kalou, Guidetti, Achahbar, die andere Kalou, Babovic. #vangeelscoutingquote:Op donderdag 2 januari 2020 10:39 schreef Oldground het volgende:
Nog transfertargets voor deze winter?
Laat hem lekker.quote:
liet jij ons maar in de steekquote:Op donderdag 2 januari 2020 20:06 schreef KingRoland het volgende:
laat je cluppie maar in de steek
Gio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |