Is toch zonde om nu al naar China te gaan zo aan het begin van je carrière. Totaal iets anders en vraag me af of het een land/competitie is waar je je echt (goed) kunt ontwikkelen als trainer. En ik heb daarbuiten echt helemaal niets met China. Maar goed, zijn keuze en ik wens ‘m uiteraard alle geluk.quote:
Heb t idee dat Gio helemaal niet zo genoot van het publieke gedeelte van het hoofdtrainerschap.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Is toch zonde om nu al naar China te gaan zo aan het begin van je carrière. Totaal iets anders en vraag me af of het een land/competitie is waar je je echt (goed) kunt ontwikkelen als trainer. En ik heb daarbuiten echt helemaal niets met China. Maar goed, zijn keuze en ik wens ‘m uiteraard alle geluk.
Is ook helemaal prima hoor. Moet hij lekker weten.quote:Op donderdag 2 januari 2020 22:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb t idee dat Gio helemaal niet zo genoot van het publieke gedeelte van het hoofdtrainerschap.
Misschien casht hij wel een paar miljoen per jaar en gaat ie dan lekker in de luwte werken.
hangt er ook vanaf wat er verder aangeboden is, NL trainers staan er niet bijster goed op in het buitenland en dat je na Feyenoord niet bij een Heerenveen wil werken begrijp ik welquote:Op donderdag 2 januari 2020 22:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Is toch zonde om nu al naar China te gaan zo aan het begin van je carrière. Totaal iets anders en vraag me af of het een land/competitie is waar je je echt (goed) kunt ontwikkelen als trainer. En ik heb daarbuiten echt helemaal niets met China. Maar goed, zijn keuze en ik wens ‘m uiteraard alle geluk.
Ik vermoed ook dat er waarschijnlijk niet heel veel opties waren.quote:Op donderdag 2 januari 2020 23:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt er ook vanaf wat er verder aangeboden is, NL trainers staan er niet bijster goed op in het buitenland en dat je na Feyenoord niet bij een Heerenveen wil werken begrijp ik wel
dus ze gaan vanaf nu met een stick lopen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 14:24 schreef fetX het volgende:
Rick Cost is de vervanger van Arno Philips.
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij nog binnen de City FC Group ervaring zou blijven opdoen als hoofdtrainer bij clubs als New York City FC & co, en op termijn bij goed resultaat Pep Guardiola zou opvolgen bij Manchester City.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 09:49 schreef Elan het volgende:
Die stage bij City heeft kennelijk zijn vruchten afgeworpen en Gio is nu klaar voor het serieuze werk.
Toptrainertje hoor
Wat voor spul gebruik je?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:50 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd verwacht dat hij nog binnen de City FC Group ervaring zou blijven opdoen bij clubs als hoofdtrainer New York City FC & co, en op termijn Pep Guardiola zou opvolgen bij Manchester City.
Verwacht zei ik he, dromen mag. Er zijn gekkere dingen gebeurd in de voetballerij.quote:
Als ze daardoor winnen zal het me een zorg zijnquote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
dus ze gaan vanaf nu met een stick lopen?
quote:Op vrijdag 3 januari 2020 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
De zet van Gio valt mij tegen. Qua creativiteit was het nooit een wereldcoach maar hij heeft ons wel kampioen gemaakt en hij werd vorig seizoen met een middelmatige selectie derde, hij kan echt wel iets. Hoopte dat ie zou doorgroeien, maar ja, geld in China. Alhoewel ik persoonlijk eventueel uit morele overwegingen niet naar China zou gaan. Maar goed, ik zou nooit in die situatie komen. Denk dat ik zo de helft van mijn netto salaris daar zou inleveren aan goede doelen om mij niet schuldig te voelen dat ik daar zou werken
Overigens werkt Fok niet in Rusland. Even oplossen @:GGMM
dat doe je nu toch ook al, kijk eens wat je in huis hebt aan Chinees fabricaat en half fabricaat en dan ons eigen land, heeft dat schone handen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Quoten gaat niet want Fok op Rusland werkt dus amper)
@:tarado Het is meer dat je een land ondersteunt waar gewoon sprake is van een halve holocaust, daar zou ik persoonlijk moeite mee hebben.
Eens. En als je zo gaat redeneren kun je dus helemaal niets meer doen of kopen. Iedereen heeft bijvoorbeeld wel kleding die door kinderhandjes zijn gemaakt in barre omstandigheden. Betekent niet dat die mensen dat ook meteen goedkeuren oid.quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat doe je nu toch ook al, kijk eens wat je in huis hebt aan Chinees fabricaat en half fabricaat en dan ons eigen land, heeft dat schone handen?
Maar wel zonder problemen naar Rusland afreizen?quote:Op vrijdag 3 januari 2020 16:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(Quoten gaat niet want Fok op Rusland werkt dus amper)
@:tarado Het is meer dat je een land ondersteunt waar gewoon sprake is van een halve holocaust, daar zou ik persoonlijk moeite mee hebben.
@:caland Stuur Karsdorp een appje, die weet het vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |