Verbeek vindt Van Noortwijk een drolquote:Gertjan Verbeek is inmiddels 57 jaar en is op dit moment succesvol trainer van Adelaide United, waar hij de beker al won en nog meedingt naar het kampioenschap. Voetbal International zocht hem op in Australië, waar de trainer, zoals dat zo goed past tijdens deze tijd van het jaar, terugblikt op zijn roerige verleden.
Ook zijn tijd bij Feyenoord kon niet ontbreken. Waar hij FC Twente de zwarte bladzijde uit zijn trainerscarrière noemt, hij had daar last van een vijfde kolonne en supporters die hem persoonlijk lastigvielen, heeft hij daar in zijn tijd bij de Rotterdammers nooit mee te maken gehad. "Ik had er niet te maken met supporters die me weg wilden hebben. Vooral bij de oudere spelers was er wel onvrede, daarover hadden we als leiding veel beter moeten communiceren. Ikzelf had dingen beter moeten uitleggen, de directie had me moeten steunen. Peter Bosz was onervaren als td, Eric Gudde nog maar net algemeen directeur. Prima vent, hoor, Gudde. Maar: iemand die op de winkel past en kijkt of alles goed gaat, en dat ging het niet. Ik kreeg alles op mijn bordje, de directie deed te weinig om mij wat uit de wind te houden."
"Ik zou alles hebben verbouwd, verzorger Gerard Meijer zijn kamertje hebben afgepakt; totale onzin. Tijdens het eerste trainingskamp wilden de spelers een middagje wat leuks gaan doen. 'Prima, regel maar wat'. We gingen survivallen. Nou, dat vind ik wel leuk. Wij het bos in, begint de ene na de andere te piepen. 'Ik vind het eng, ik durf niet, straks raak ik geblesseerd'. Maar ík vond het hartstikke leuk. Dus ik heb met een groepje nog een extra rondje over het parcours gedaan. Ben je ineens Rambo. Alles werd in het negatieve getrokken.Ik had daar ook een teammanager die totaal niet bij mij paste. Die Van Noortwijk. Wat een drol."
"Als ik bij Feyenoord was geslaagd, had ik een andere carrière gehad. Ik heb nog een goed jaar gehad bij Heracles, een paar goede jaren bij AZ, het in Bochum prima naar de zin gehad. Bij die clubs ook de doelstellingen gehaald en wat kunnen betekenen om ze verder te ontwikkelen. Ik ben niet ontevreden."
dan zal hij het ook wel zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Verbeek vindt Van Noortwijk een drol
Een spiegel voor Gert-Jan zou geen overbodige luxe zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Tsja, daar was hij zelf ook bij he.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
"Als ik bij Feyenoord was geslaagd, had ik een andere carrière gehad.''
Even vragen aan onze Karsdorp.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Een spiegel voor Gert-Jan zou geen overbodige luxe zijn
quote:
Huh? Waar (ver)oordeel ik precies? Hij moet ‘t lekker zelf weten man. Als hij maar presteert (doet hij alleen niet). En inderdaad niet slim om het op social media te (laten) zetten.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
Er zijn zoveel voetballers die wel eens gebruiken, alleen maar erg naar en vervelend dat die jongen een vriend heeft die dat soort onzin online moet gooien. Het is vakantie. Laat hem lekker... iedereen gelijk weer een oordeel vellen, zelf nog nooit iets gebruikt?
Gerjan met zijn snor tegenwoordig.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Hahaha watquote:Op donderdag 26 december 2019 13:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gerjan met zijn snor tegenwoordig.![]()
Bijzondere salarissen vragen bijzondere verantwoordelijkheden.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
Er zijn zoveel voetballers die wel eens gebruiken, alleen maar erg naar en vervelend dat die jongen een vriend heeft die dat soort onzin online moet gooien. Het is vakantie. Laat hem lekker... iedereen gelijk weer een oordeel vellen, zelf nog nooit iets gebruikt?
Ik zie ‘m al zitten met z’n shotgun.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Net zo'n kut kop als Stam, als je goed kijkt.
Op een schommelstoel, shotgun opengeklapt over zn knie.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie ‘m al zitten met z’n shotgun.
Sorry, verkeerd geïnterpreteerd. Maar in de vakantie hoeft hij sowieso niet te presteren en het lijkt me sterk dat hij dit in wedstrijdweken zou doen.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Huh? Waar (ver)oordeel ik precies? Hij moet ‘t lekker zelf weten man. Als hij maar presteert (doet hij alleen niet). En inderdaad niet slim om het op social media te (laten) zetten.
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh het is vakantie, dan is het goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
Laten we alsjeblieft niet gaan goedkeuren als een voetballer coke gaat snuivenquote:Op donderdag 26 december 2019 13:40 schreef Durmada het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Later als zijn dochter jongens mee naar huis neemt.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Gertjan V.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Later als zijn dochter jongens mee naar huis neemt.
@GGMM @onlogisch @Lenny_Leonard @Tjackaquote:Op donderdag 26 december 2019 14:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij veelvuldig gebruik wordt je er ook nog eens lekker paranoïde van
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
In ieder geval is het mij wel weer duidelijk geworden waarom Tapia nog bij Feyenoord speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |