quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Al meer bekend over Karsdorp?
Moet hij na alle commotie niet even langs de dopingcontrole gaan? Dan is de knvb ook niet meer serieus te nemen.
quote:Op dinsdag 31 december 2019 07:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Al meer bekend over Karsdorp?
Moet hij na alle commotie niet even langs de dopingcontrole gaan? Dan is de knvb ook niet meer serieus te nemen.
Middenvelders op dit moment heb ik het over vriend.quote:Op maandag 30 december 2019 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
El Ahmadi boven Ruudje all day long
twitter:PogbaII twitterde op dinsdag 31-12-2019 om 10:49:56We tellen langzaam af naar het einde van het jaar https://t.co/A4GNHWEgJm reageer retweet
Speelt al een tijdje bij Huddersfield.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij blessa of gewoon niet goed genoeg?
Speelt inmiddels bij Huddersfield, waar hij vorig seizoen onderaan mee eindigde in de Premier League. Ze hadden hem voor 20 miljoen gekocht van Monaco na een geslaagde huurperiode, maar vorig seizoen liep het schijnbaar minder.quote:Op dinsdag 31 december 2019 11:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is hij blessa of gewoon niet goed genoeg?
linksbenig toch? Die komt wel ergens weer aan de bakquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt inmiddels bij Huddersfield, waar hij vorig seizoen onderaan mee eindigde in de Premier League. Ze hadden hem voor 20 miljoen gekocht van Monaco na een geslaagde huurperiode, maar vorig seizoen liep het schijnbaar minder.
Dit seizoen is een complete ramp. Huddersfield staat 20e in de Championship en Kongolo heeft schijnbaar aangegeven niet meer te willen spelen voor Huddersfield, waardoor hij nu uit de selectie wordt gelaten en tijdens de winterstop vermoedelijk gaat vertrekken.
met zijn broertje bij Heerenveen misschienquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
linksbenig toch? Die komt wel ergens weer aan de bak
Zonde zeg. Deed het bij ons echt heel goed en heeft absoluut talent. Gevalletje verkeerde clubkeuze.quote:Op dinsdag 31 december 2019 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Speelt inmiddels bij Huddersfield, waar hij vorig seizoen onderaan mee eindigde in de Premier League. Ze hadden hem voor 20 miljoen gekocht van Monaco na een geslaagde huurperiode, maar vorig seizoen liep het schijnbaar minder.
Dit seizoen is een complete ramp. Huddersfield staat 20e in de Championship en Kongolo heeft schijnbaar aangegeven niet meer te willen spelen voor Huddersfield, waardoor hij nu uit de selectie wordt gelaten en tijdens de winterstop vermoedelijk gaat vertrekken.
Jammer dat Feyenoord geen geld heeftquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
ik schat hem wel wat hoger in dan datquote:Op dinsdag 31 december 2019 13:43 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met zijn broertje bij Heerenveen misschien
Iedereen dacht dat 'de gouden lichting' en het stukje wat volgde, van Varkenoord het wel eventjes zou doen. Valt allemaal toch erg vies tegen.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik schat hem wel wat hoger in dan dat
maar van dat rijtje was/is Kongolo wel de betere op zijn positie, moet wel zeggen dat Clasie me bij AZ- Ajax verraste als CV, deed hij een stuk beter dan ik had verwacht al werd het hem niet moeilijk gemaakt.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Iedereen dacht dat 'de gouden lichting' en het stukje wat volgde, van Varkenoord het wel eventjes zou doen. Valt allemaal toch erg vies tegen.
Alleen de Vrij doet het verdienstelijk bij een 'Europese topclub'
De rest, BMI, Clasie, Vilhena,Kongolo, Cabral, Castaignos bleken niet meer dan waterdragers.
Voornamelijk dat laatste. Een centrale verdediger van 1.65 kan echt niet.quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar van dat rijtje was/is Kongolo wel de betere op zijn positie, moet wel zeggen dat Clasie me bij AZ- Ajax verraste als CV, deed hij een stuk beter dan ik had verwacht al werd het hem niet moeilijk gemaakt.
quote:Op woensdag 1 januari 2020 11:58 schreef Elan het volgende:
Het nieuwe jaar is amper 12 uur begonnen of onlogisch heeft alweer 3 compleet onnozele jankposts gemaakt over de club.
vind dat nog wel meevallen, in 1 tegen 1 uiteraard niet maar als je andere CV een goede voorstopper is nog wel te doen, in de opbouw heb je wel wat aan hem.quote:Op woensdag 1 januari 2020 12:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Voornamelijk dat laatste. Een centrale verdediger van 1.65 kan echt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |