Best wel een complete speler, ook een goede balafpakker. Staat hoog in de statistieklijstjes dus wellicht op basis van het nieuwe transferbeleidquote:
Ahh, ik dacht eigenlijk dat hij meer aanvallend was. Valt me iig in aanvallende zin altijd wel op.quote:Op maandag 30 december 2019 15:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Best wel een complete speler, ook een goede balafpakker. Staat hoog in de statistieklijstjes dus wellicht op basis van het nieuwe transferbeleid.
Nee.quote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef satecl het volgende:
Kalou zou ik altijd proberen als 2e spits. Legioen blij en scoort denk ik nog wel 15 goals per seizoen. Mits fit.
Hij had anderhalf jaar geleden moeten komen. Toen liep z'n contract af volgens mij en had ie daarna nog een goed seizoen bij Hertha.quote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef satecl het volgende:
Kalou zou ik altijd proberen als 2e spits. Legioen blij en scoort denk ik nog wel 15 goals per seizoen. Mits fit.
Ja, laten we vooral weer een oude bekende terughalenquote:Op maandag 30 december 2019 17:13 schreef satecl het volgende:
Ja daar zal Arnesen zich echt wat van aantrekken.quote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joh
En laten we deze discussie hiermee afsluiten.
Sparta wedstrijden volg ik niet nee. Met Feyenoord heb ik mijn dosis degradatie-niveau voetbal wel al gehad voor dit jaar.quote:
quote:Op maandag 30 december 2019 18:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sparta wedstrijden volg ik niet nee. Met Feyenoord heb ik mijn dosis degradatie-niveau voetbal wel al gehad voor dit jaar.
Altijd! Gaan we gewoon weet halen hoorquote:Op maandag 30 december 2019 19:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij ook makker, hou je nog wat fakkels over voor de Europa League volgend jaar?
Zolang Ruudje Vormer daar de man is hou ik dat vol ja.quote:Op maandag 30 december 2019 18:57 schreef kapiteintje het volgende:
Zou @:Caland nog steeds vinden dat Club Brugge Feyenoord niet voorbij is gestreefd?
Je kan je altijd nog afvragen of een bankzitter in de Bundesliga niet gewoon meekan in de bovenkant van de Eredivisie.quote:Op maandag 30 december 2019 18:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Joh
En laten we deze discussie hiermee afsluiten.
Vormer is de afgelopen 4-5 jaar beter dan elke middenvelder die wij hebben.quote:Op maandag 30 december 2019 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang Ruudje Vormer daar de man is hou ik dat vol ja.
El Ahmadi boven Ruudje all day longquote:Op maandag 30 december 2019 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vormer is de afgelopen 4-5 jaar beter dan elke middenvelder die wij hebben.
Guidetti, Kalou, Janmaat en Elia.quote:Op maandag 30 december 2019 18:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, laten we vooral weer een oude bekende terughalen
En Kongolo. Ik ben wel benieuwd hoe het met zijn carrière gaat. Ik vond Kongolo altijd wel ons grootste talent achterin.quote:
Hiermee doe je Bruno Martins Indi te kort.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef satecl het volgende:
[..]
En Kongolo. Ik ben wel benieuwd hoe het met zijn carrière gaat. Ik vond Kongolo altijd wel ons grootste talent achterin.
zonde dat hij naar Monaco ging.quote:Op maandag 30 december 2019 23:24 schreef satecl het volgende:
[..]
En Kongolo. Ik ben wel benieuwd hoe het met zijn carrière gaat. Ik vond Kongolo altijd wel ons grootste talent achterin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |